ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kalyoncu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2010 17:57
Son Ziyaret:
07 Ocak 2025 14:19
Toplam Mesaj:
83 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Kalyoncu
Doğum Tarihi:
27 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Selamlar herkese, uzun zamandır güncellemedim.
Işık sistemini yaptım. LEDleri kendim aldım, içlerinde spectrum, mavi, kırmızı, gün ışığı ledler var.
Chatgpt yardımı ile bir sistem kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159431.jpg[/IMG]
Ve sonuç;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG]
Gayet iyi oldu bence.
Ledların tanesi 50 tl ye geldi, internetten sipariş verdim.
Adaptor vardı.
Şuan akvaryumun güncel hali bu değil ama, bitlendirme oldu, balıklar geldi.
Güncel fotoları yükleyeceğim yakında.
Selamlar herkese, uzun zamandır güncellemedim.
Işık sistemini yaptım. LEDleri kendim aldım, içlerinde spectrum, mavi, kırmızı, gün ışığı ledler var.
Chatgpt yardımı ile bir sistem kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159431.jpg[/IMG]
Ve sonuç;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG]
Gayet iyi oldu bence.
Ledların tanesi 50 tl ye geldi, internetten sipariş verdim.
Adaptor vardı.
Şuan akvaryumun güncel hali bu değil ama, bitlendirme oldu, balıklar geldi.
Güncel fotoları yükleyeceğim yakında.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
[QUOTE=polaris]Eheim 2217 almışsın ya, daha neyin yokluğu? ben yıllarca hava motoru, pipo filtre ile takılmıştım. :)
Bu arada pirinç malzemenin suyla teması pek uygun olmaz.
Başarılar, kolay gelsin[/QUOTE]
[:$]
2000 yılından beri ara ara akvaryum kurarım, dağıtım tekrar kurarım.
Hayatımda ilk defa dış filtre aldım. [:((]
Önce şelale filtre araştıdım, pipo filtre derken kiminle görüşsem ki bunlar direk satıcı firmalar "hiç uğraşma dış filtre al" dediler, dedim bütçe yok. İkinci el olsun yie dış filtre al dediler.
10-15 gün araştırdım, ilanlar verdim, gerçekten temiz dış filtreler buldum.
Daha sonra bu marka ilanı gördüm, güzel bir pazarlık ile gayet uygun fiyata aldım.
İnşallah sizinde olur ama ikinci el konusunda araştırma yapın derim daha farklı modellerin gayet uygun fiyatlı dış filtre bulabilirsiniz. bulabilirsiniz.
[QUOTE=polaris]Eheim 2217 almışsın ya, daha neyin yokluğu? ben yıllarca hava motoru, pipo filtre ile takılmıştım. :)
Bu arada pirinç malzemenin suyla teması pek uygun olmaz.
Başarılar, kolay gelsin[/QUOTE]
[:$]
2000 yılından beri ara ara akvaryum kurarım, dağıtım tekrar kurarım.
Hayatımda ilk defa dış filtre aldım. [:((]
Önce şelale filtre araştıdım, pipo filtre derken kiminle görüşsem ki bunlar direk satıcı firmalar "hiç uğraşma dış filtre al" dediler, dedim bütçe yok. İkinci el olsun yie dış filtre al dediler.
10-15 gün araştırdım, ilanlar verdim, gerçekten temiz dış filtreler buldum.
Daha sonra bu marka ilanı gördüm, güzel bir pazarlık ile gayet uygun fiyata aldım.
İnşallah sizinde olur ama ikinci el konusunda araştırma yapın derim daha farklı modellerin gayet uygun fiyatlı dış filtre bulabilirsiniz. bulabilirsiniz.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Selamlar tekrardan.
Dış filtre için görüntü kirliliği vardı, o konuya el attım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241557341.jpg[/IMG]
Malzemelerimiz bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558031.jpg[/IMG]
Borularımız tam uymadığı için şöyle nalburdan aldığımız dişliye geçiriyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558501.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamamdır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559121.jpg[/IMG]
Diğer kısımları birleştiriyoruz, ocakta uçlarını iyice ısıtıp el ile yapıştırma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559501.jpg[/IMG]
Oluyor gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600161.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamam gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600421.jpg[/IMG]
Şimdi buradan dış filtreye bağlantı yapmak lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601051.jpg[/IMG]
Evet burayı da halletik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601301.jpg[/IMG]
Test edelim biraz da.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
ve sistem aktif.
En azından şimdilik daha güzel bir görünüt oldu, zamanla su çıkış kısmınada bir ayar yaparız.
Bu arada suyun netliği daha iyi olu. Salyangozlar iş gördü bu konuda.
Selamlar tekrardan.
Dış filtre için görüntü kirliliği vardı, o konuya el attım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241557341.jpg[/IMG]
Malzemelerimiz bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558031.jpg[/IMG]
Borularımız tam uymadığı için şöyle nalburdan aldığımız dişliye geçiriyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558501.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamamdır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559121.jpg[/IMG]
Diğer kısımları birleştiriyoruz, ocakta uçlarını iyice ısıtıp el ile yapıştırma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559501.jpg[/IMG]
Oluyor gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600161.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamam gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600421.jpg[/IMG]
Şimdi buradan dış filtreye bağlantı yapmak lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601051.jpg[/IMG]
Evet burayı da halletik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601301.jpg[/IMG]
Test edelim biraz da.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
ve sistem aktif.
En azından şimdilik daha güzel bir görünüt oldu, zamanla su çıkış kısmınada bir ayar yaparız.
Bu arada suyun netliği daha iyi olu. Salyangozlar iş gördü bu konuda.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun sağlıklı hobiler dilerim[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Melih Arslan]Merhaba, hayırlı olsun.
Filtrenin emiş ucu dipte olmuyor muydu? Görüntüyü bozduğunu düşünüyorum bu şekilde, bir de üstteki gelen hortum arkadan gelse gözükmez sanki. 2-3 ay beklemek neden anlamadım, elektrik masrafına değmez balık atmayacaksanız. Filtre debisi yüksek olacağından, lepistes besleyecekseniz akıntı olmayacak şekilde ayarlamanızı öneririm. Filtrasyon için ise yastık için kullanılan elyaflardan kullanıyorum, ucuz diye.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Dış filtre için farklı birkaç projem var, daha farklı birşeyler düşünüyorum.
2-3 ay bekleme şuan amacım bitkili bir akvaryum yapmak, balık en son aşama olacak.
Debi yüksek evet, üst tarafa verdim hem dalga yapsın istiyorum.
Elektrik masrafı aylık ortalama 30-40 TL hesaplamalarıma göre. https://aydinlatma.org/elektrik-tuketimi-hesaplama-araci.html şuradan hesapladım.
[QUOTE=xhan]
Hayirli olsun, adam edersiniz eger gercekten isteginiz varsa.
Konuyu takip edecegim :)[/QUOTE]
Teşekkürler, bakalım güzel şeyler düşünüyorum, spoiler olsun; patates yetiştireceğim akvaryumun üstünde. [:)))]
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun sağlıklı hobiler dilerim[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Melih Arslan]Merhaba, hayırlı olsun.
Filtrenin emiş ucu dipte olmuyor muydu? Görüntüyü bozduğunu düşünüyorum bu şekilde, bir de üstteki gelen hortum arkadan gelse gözükmez sanki. 2-3 ay beklemek neden anlamadım, elektrik masrafına değmez balık atmayacaksanız. Filtre debisi yüksek olacağından, lepistes besleyecekseniz akıntı olmayacak şekilde ayarlamanızı öneririm. Filtrasyon için ise yastık için kullanılan elyaflardan kullanıyorum, ucuz diye.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Dış filtre için farklı birkaç projem var, daha farklı birşeyler düşünüyorum.
2-3 ay bekleme şuan amacım bitkili bir akvaryum yapmak, balık en son aşama olacak.
Debi yüksek evet, üst tarafa verdim hem dalga yapsın istiyorum.
Elektrik masrafı aylık ortalama 30-40 TL hesaplamalarıma göre. https://aydinlatma.org/elektrik-tuketimi-hesaplama-araci.html şuradan hesapladım.
[QUOTE=xhan]
Hayirli olsun, adam edersiniz eger gercekten isteginiz varsa.
Konuyu takip edecegim :)[/QUOTE]
Teşekkürler, bakalım güzel şeyler düşünüyorum, spoiler olsun; patates yetiştireceğim akvaryumun üstünde. [:)))]
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 5 Adet elma salyangoz
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1 hafta (11.09.2024 ilk kurulum)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 - Işıklandırma yok
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu ve dere içerisinde bulduğum delikle taş.
Selamlar, iyi forumlar.
Yeniden akvaryumu aktif etmeye karar verdim ve sıfırdan başladım. Full bitkili akvaryum kurma gayretindeyim.
İlk işim dış filtre almak oldu, 2 hafta araştıdım, pazarlıklar yaptım, en sonunda EHEİM 2217 - 1000lt modelini ve yedek motoru ile gayet iyi fiyata aldım.
Sorunsuz ve sessiz olarak çalışmakta.
Daha sonra geçen yıl dereden topladığım kumu güzelce yıkadım, taban gelişi güzel serdim.
Daha sonra yine dere kenarında bulduğum içi oluklu, delikli gayet güzel bir taşı tam ortaya koydum.
11.09.2024 tarihi ile görüntü aşağıdaki gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241533561.jpg[/IMG]
Dış filtremizi vira bismillah dedik ve 24 saat sonra şu hale geldik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241535431.jpg[/IMG]
Dış filtremizde sadece aktif karbon süngür ve diğer süngürler bulunmakta.
Konu başlığında dediğim gibi yokluktan başlıyoruz, bu maceraya hepiniz davetlisiniz.
Aklımda deli projeler var ama zaman ve bütçe ile olacak işler. Bu sefer hic acele etmeyeceğim, belki balıkları (lepistes) 2-3 ay sonra atacağım.
16.09.2024 Tarihi ile itibaren son durum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241538231.jpg[/IMG]
5 Adet elma salyangoz aldım, bakteri kültürü oluşması için yardımcı olacaklardır.
Evet gözle görülür akvaryumda netlik almaya başladım ama hala tam istediğim netlik, berraklık değil. Olacak ama inanıyorum.
Sadece akvaryum içi değil, akvaryumun masası dahil işlemler yapacağım. Bu arada masayı tamanen kendim yapmıştım profilden. Suntaları çöpten sağdan soldan topladım. Üzerine folyo çektim.
Planlarımda sağ-sol tarafları kapatcağım ve alt kısımlara raf kapakları yapacağım.
Elimden geldiği kadar konuyu ve ilk mesajı güncellemeye gayret edeceğim.
Saygılarımla, görüşmek üzere [:iyi:]
[B]20.09.2024 -Güncellemesi:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
Dış filtrein hortumlarında emiş kısmını PVC boruya geçiş yaptım. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6049079[/URL] - bu link üzerinden adım adım anlatmaya çalıştım.
[B]01.11.2024 - Güncllenmesi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2024-11-01 12:02:58[/EDIT]
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 5 Adet elma salyangoz
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1 hafta (11.09.2024 ilk kurulum)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 - Işıklandırma yok
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu ve dere içerisinde bulduğum delikle taş.
Selamlar, iyi forumlar.
Yeniden akvaryumu aktif etmeye karar verdim ve sıfırdan başladım. Full bitkili akvaryum kurma gayretindeyim.
İlk işim dış filtre almak oldu, 2 hafta araştıdım, pazarlıklar yaptım, en sonunda EHEİM 2217 - 1000lt modelini ve yedek motoru ile gayet iyi fiyata aldım.
Sorunsuz ve sessiz olarak çalışmakta.
Daha sonra geçen yıl dereden topladığım kumu güzelce yıkadım, taban gelişi güzel serdim.
Daha sonra yine dere kenarında bulduğum içi oluklu, delikli gayet güzel bir taşı tam ortaya koydum.
11.09.2024 tarihi ile görüntü aşağıdaki gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241533561.jpg[/IMG]
Dış filtremizi vira bismillah dedik ve 24 saat sonra şu hale geldik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241535431.jpg[/IMG]
Dış filtremizde sadece aktif karbon süngür ve diğer süngürler bulunmakta.
Konu başlığında dediğim gibi yokluktan başlıyoruz, bu maceraya hepiniz davetlisiniz.
Aklımda deli projeler var ama zaman ve bütçe ile olacak işler. Bu sefer hic acele etmeyeceğim, belki balıkları (lepistes) 2-3 ay sonra atacağım.
16.09.2024 Tarihi ile itibaren son durum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241538231.jpg[/IMG]
5 Adet elma salyangoz aldım, bakteri kültürü oluşması için yardımcı olacaklardır.
Evet gözle görülür akvaryumda netlik almaya başladım ama hala tam istediğim netlik, berraklık değil. Olacak ama inanıyorum.
Sadece akvaryum içi değil, akvaryumun masası dahil işlemler yapacağım. Bu arada masayı tamanen kendim yapmıştım profilden. Suntaları çöpten sağdan soldan topladım. Üzerine folyo çektim.
Planlarımda sağ-sol tarafları kapatcağım ve alt kısımlara raf kapakları yapacağım.
Elimden geldiği kadar konuyu ve ilk mesajı güncellemeye gayret edeceğim.
Saygılarımla, görüşmek üzere [:iyi:]
[B]20.09.2024 -Güncellemesi:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
Dış filtrein hortumlarında emiş kısmını PVC boruya geçiş yaptım. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6049079[/URL] - bu link üzerinden adım adım anlatmaya çalıştım.
[B]01.11.2024 - Güncllenmesi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2024-11-01 12:02:58[/EDIT]
Ömerli Barajında Bulduğum Bitkiler ?
Arkadaşlar çoğu tuttu ama çıkardım çünkü görsel olarak beğenmedim.
Sadece 1 ve 3. bitki bıraktım. Özellikle 3. bitki çok iyi gelişim gösteriyor neredeyse 5 cm büyüdü.
Arkadaşlar çoğu tuttu ama çıkardım çünkü görsel olarak beğenmedim.
Sadece 1 ve 3. bitki bıraktım. Özellikle 3. bitki çok iyi gelişim gösteriyor neredeyse 5 cm büyüdü.
Ömerli Barajında Bulduğum Bitkiler ?
Arkadaşlar dün ömerli barajında birkaç bitki buldum, bunlar nedir acaba ? akvaryuma koydum bakalım ne olacak [:?]
[B]1. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105551.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105561.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105501.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]2. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108301.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108331.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]3. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110081.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110101.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]4. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111461.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]5. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113451.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2022-01-06 11:15:05[/EDIT]
Arkadaşlar dün ömerli barajında birkaç bitki buldum, bunlar nedir acaba ? akvaryuma koydum bakalım ne olacak [:?]
[B]1. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105551.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105561.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105501.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]2. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108301.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108331.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]3. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110081.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110101.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]4. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111461.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]5. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113451.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2022-01-06 11:15:05[/EDIT]
Mid-tech (dry Start Method) | Kurulum Ve Gelişim
Arka plan için bitki önerileri bekliyorum sizden.
Arka plan için bitki önerileri bekliyorum sizden.
Lepisteslerimin Türleri
3. fotodaki çok güzel [:iyi:]
3. fotodaki çok güzel [:iyi:]
Mid-tech (dry Start Method) | Kurulum Ve Gelişim
[QUOTE=Cem Altay]Elinize sağlık..
Yalnız karides ekleyeceğiniz tanka keşke kalsiyum karbonatlı kum kullanmasaydınız.[/QUOTE]
Evet, Ph değeri artacak olmasından dolayı sorun olabilir ama mid-tech kurulum yapıyorum.
Sitrik asit co2 olacak, bu sebepden suyun ph değeri düşecek. Bu düşecek ph değeri kalsiyum karbonatlı kum ile dengelemeyi düşündüm.
Toplam 3kg civarında var.
13 kg lav kırığı + 12 kg hagen zemin.
Akvaryum 200 lt toplam.
Bakalım hesap tutacak mı [:?]
[QUOTE=Cem Altay]Elinize sağlık..
Yalnız karides ekleyeceğiniz tanka keşke kalsiyum karbonatlı kum kullanmasaydınız.[/QUOTE]
Evet, Ph değeri artacak olmasından dolayı sorun olabilir ama mid-tech kurulum yapıyorum.
Sitrik asit co2 olacak, bu sebepden suyun ph değeri düşecek. Bu düşecek ph değeri kalsiyum karbonatlı kum ile dengelemeyi düşündüm.
Toplam 3kg civarında var.
13 kg lav kırığı + 12 kg hagen zemin.
Akvaryum 200 lt toplam.
Bakalım hesap tutacak mı [:?]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
