ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
suhamizrak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2010 21:46
Son Ziyaret:
25 Eylül 2017 10:39
Toplam Mesaj:
78 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
süha mızrak
Doğum Tarihi:
11 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mini Hobihane
Texas Salvini çifti
Süha MIZRAK
Karşıyaka/İZMİR
Texas Salvini çifti
Süha MIZRAK
Karşıyaka/İZMİR
SON 10 MESAJI
İzmir Amerikan Cichlid Besleyenler
Arkadaşlar ihtiyacı olana ilanlardaki surinamensisleri hediye edicem. Güney amerikanlarla beslemesi şartıyla tabi.
Arkadaşlar ihtiyacı olana ilanlardaki surinamensisleri hediye edicem. Güney amerikanlarla beslemesi şartıyla tabi.
İzmirde Akvaryumcu Tavsiyesi Olan varmı ?(İzmir)
Calvus bence. Canlı kalitesi ve özel türlerde İzmir değil Türkiyede tek.
Calvus bence. Canlı kalitesi ve özel türlerde İzmir değil Türkiyede tek.
Akvaryem
[QUOTE=ka2n]Google mapsten bakınca KArşıyaka-buca arası 8.2 km. Kargoya vereceğiniz paraya gidip alabilirdiniz. Neyse mesele bu değil, şikayet konusu en hassas nokta bana göre, hele ki bir esnaf şikayet ediliyorsa, o kişi oradan ekmeğini kazanıyor, çoluğunu çocuğunu doyuruyor. Şimdiye kadar akvaryemden hiç alışveriş yapmadım tanımam da etmem de. Ama yapıcı bir yol izlediklerine tanık oluyoruz, siz de nedense inatla geri adım atmıyorsunuz. Belli ki bir yoğunluk varmış kargoyu gönderememişler, bu onların hatası burda hemfikiriz, ancak ortada telafi edilmeyen bir durum yok, nedir bu sinirin sebebi ben anlayamadım.[/QUOTE]
[QUOTE=pörtlekgöz]Seviyen belli. okuyan herkes anladi lumpenligini. Ayıbını biliyorsun ve saldırıyorsun.
Az kivrimli beyninle bana kapak yaptigini mi sanıyorsun?
O şikayetlerin hicbiri haksız değildir. Tek tek irdelerdim ama üçüncü sahislari işe karistirmayacak kadar karakter sahibiyim.
ofke için care var ama kisiliksizlik icin yok maalesef[/QUOTE]
[QUOTE=ka2n]Google mapsten bakınca KArşıyaka-buca arası 8.2 km. Kargoya vereceğiniz paraya gidip alabilirdiniz. Neyse mesele bu değil, şikayet konusu en hassas nokta bana göre, hele ki bir esnaf şikayet ediliyorsa, o kişi oradan ekmeğini kazanıyor, çoluğunu çocuğunu doyuruyor. Şimdiye kadar akvaryemden hiç alışveriş yapmadım tanımam da etmem de. Ama yapıcı bir yol izlediklerine tanık oluyoruz, siz de nedense inatla geri adım atmıyorsunuz. Belli ki bir yoğunluk varmış kargoyu gönderememişler, bu onların hatası burda hemfikiriz, ancak ortada telafi edilmeyen bir durum yok, nedir bu sinirin sebebi ben anlayamadım.[/QUOTE]
Mesele kargoya gitmek bucaya gitmek değil anlatamıyorum heralde. Siparişi ben veriyorum takibi ben yapıyorum, bu da 5 gün boyunca bu şekilde sürüyor, biri arayıpta kargonuzu gönderemedik isterseniz başka yerden alın demiyor. Esnaf şikayet ediliyorsa şikayet edilene kadar işini yapmalı bence. Sonuçta ekmek parası kazanıyor. Sinirin sebebi şimdi kargonuzu yollayacağız olmadı akşam yollayacağız yarın elinizde olur deyip gönderilmemesi. Ha gönderemiyoruz dense karşıyakada 50 tane akvaryumcu var. 5. güne bırakmazdım alırdım ne lazımsa. Bir de hemfikir olduğumuz açık telafi edilen bir durum da yok hala bir özür dilenmedi.
[QUOTE=pörtlekgöz]Seviyen belli. okuyan herkes anladi lumpenligini. Ayıbını biliyorsun ve saldırıyorsun.
Az kivrimli beyninle bana kapak yaptigini mi sanıyorsun?
O şikayetlerin hicbiri haksız değildir. Tek tek irdelerdim ama üçüncü sahislari işe karistirmayacak kadar karakter sahibiyim.
ofke için care var ama kisiliksizlik icin yok maalesef[/QUOTE]
Kafa almıyo heralde şikayetin sebebini. Sen neden şikayette bulunduysan bende aynı sebepten bulunmuşum. Sen bu şikayet edileni savunuyosan ben de senin şikayet ettiklerini savunmak durumunda değilim. Örnek olarak alıntı yaptım. Lütfen yaşının adamı ol ve ya olmaya çalış. Zira başka cevap yazmayacağım sana.
Akvaryem
Ayıbını sen biliyosun ve şikayet ettiğin şahıslarında hiç bir suçu yokmuş. Neden insanları zor durumda bırakıyorsun. Bir de 30tl için bunu yapıyosun. üçün beşin hesabısuhamizrak 2015-01-27 23:31:07
Ayıbını sen biliyosun ve şikayet ettiğin şahıslarında hiç bir suçu yokmuş. Neden insanları zor durumda bırakıyorsun. Bir de 30tl için bunu yapıyosun. üçün beşin hesabı
Akvaryem
[QUOTE=smhergn]böyle bir problemi ilk defa sizden duydum ne yalan söyliyim sürekli alışveriş yaptığım yer benim[/QUOTE]
[QUOTE=pörtlekgöz]Konuyu açan şahsın üslubu meseleyi anlatıyor zaten. Bana "banane" demiş.. o zaman sana demezler mi "kardeşim, senin tembelliğinden, küçük hesaplarindan bize ne?"[/QUOTE]
[QUOTE=Ozkan27]Merhaba
[/QUOTE]
[QUOTE=smhergn]böyle bir problemi ilk defa sizden duydum ne yalan söyliyim sürekli alışveriş yaptığım yer benim[/QUOTE]
http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryem_Ilgisizligi-_siparisi_gondermeme_k765043.asp
[QUOTE=pörtlekgöz]Konuyu açan şahsın üslubu meseleyi anlatıyor zaten. Bana "banane" demiş.. o zaman sana demezler mi "kardeşim, senin tembelliğinden, küçük hesaplarindan bize ne?"[/QUOTE]
Şikayetin Nedeni: 24 Temmuz'da ödemesini yaptığım halde bitkileri göndermedi, mesajlarıma cevap alamıyorum.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Attığım 6-7 mesajdan sonra "gönderdim gelmedi mi" şeklinde lakayt bir cevap. Ama ortada böyle bir kargo yok.
Olayın Detayları: "prisonbreak" nickli TARIK GÜRSES'in açmış olduğu ilana istinaden kendisine 24/07/2012 tarihinde ödeme gönderdim. Yukarıda belirttiğim gibi, bitkileri hala alamadım. Ayrıca tüm sabahımı ne kadar kargo firması varsa arayarak geçirdim. Adıma gelen bir kargo yok.
Beni en çok üzen siteye giriş yaptığı halde mesajlarıma cevap vermemesi oldu.
Paramın iadesini talep ediyorum.
Saygılarımla.
Neden buraya böyle bir konu açıyosun ki o zaman bi de tembellikten telefonla aramışsın kargo firmalarını.
Şikayetin Nedeni: Parasını gönderdiğim bitkileri hala göndermedi... (3. hafta)
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Ulaşılamıyor
Olayın Detayları:
Merhaba,
Ankara'dan "Fatih Gönül" isimli üyeye ulaşabilecek arkadaş var mı? Kendisine ulaşamıyorum.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Bize ne kardeşim buraya neden böyle konular açıyosun. Tembellik yapma da ankaraya git veya akvaryemden al ne alcaksan.
[QUOTE=Ozkan27]Merhaba
Akvaryemden birçok kez alışveriş yaptım ve sagolsunlar ilgililer ve kargo en geç 3 gün içinde elimde oluyor.
Buyrun buda aldıgım difizorun kargo faturası.
Benim de şikayet ettiğim konu o ya ne kargo geldi ne faturası. Benim sorun yaşadığım yerde sen sorun yaşamazsın senin sorun yaşadığın yerde ben sorun yaşamam. Bu işten para kazanan bir kurumsan şikayetleri göz önünde bulundurup mağdur müşteriyi suçlama çabasına girmemelisin. Şikayetin yoksa memnunsan tavsiye bölümüne konu aç.
Akvaryem
[QUOTE=pörtlekgöz]Bunca yazı, 20 (yirmi) lira için mi? Sakın bana "beğenmiyor musun?" demogojisini yapmayın. Üstünde durmaya değmez... Aynı ilde oturup 5 gün beklemek nasıl olabilir? ne kadar uzak olabilir? İstanbulda olduğum zaman Maçkadan, Kartal maltepeye gidip geliyorum hobi sevdamız için... İstanbulu bilenler anlar ne demek istediğimi... siz bilmiyorsanız açıp google a bakın mesafeye.
[QUOTE=pörtlekgöz]Bunca yazı, 20 (yirmi) lira için mi? Sakın bana "beğenmiyor musun?" demogojisini yapmayın. Üstünde durmaya değmez... Aynı ilde oturup 5 gün beklemek nasıl olabilir? ne kadar uzak olabilir? İstanbulda olduğum zaman Maçkadan, Kartal maltepeye gidip geliyorum hobi sevdamız için... İstanbulu bilenler anlar ne demek istediğimi... siz bilmiyorsanız açıp google a bakın mesafeye.
Ayrıca, ne kadar çabuk harcıyoruz değerli esnaf kardeşlerimizi, arkadaşlarımızı... Gerçekten yönetim önce bir kontrol etsin, sonra açsın şikayet konusunu... bu nedir böyle?
[/QUOTE]
Akvaryemde satılan yemin aynısı 2tl farkla karşıyakada da satılıyor. Maltepede canlı olmasa Maçkadan kaç kere gidersiniz? Ben de İstanbula gittiğimde 1 günlük bile işim olsa akvaryumiste, ces akvaryuma , maltepe pete uğruyorum. Akvaryeme yemleri görmeye mi gidicem ki o tarafta işim olduğunda gittim. Ne yani 5 liralık mal alana 5 gün sonra 10 liralık mal alana 3 gün sonra mı göndersin? Bunca yazı 20 (yirmi)(twenty)(zwanzig)lira için değil akvaryemin sözünü tutmadığı içindi. Bakın bakalım kaç kişi aynı sebepten akvaryemden şikayetçi. Siz memnunsanız BANANE.
Akvaryem
[QUOTE=Gustlof]Süha Bey bence çok agresifsiniz. Ceylan Bey ticaretle ugraşıyor gördüğüm kadarıyla. Öncelikleri sizin siparişinize yetişmemiş olabilir. O kadar uzun zamandır süregelen alışverişiniz varken böyle bir şikayet açmanızı ben doğru bulmadım. Başka alışveriş yapan arkadaşlar da genelde memnun kalmışlar. Sanırım siz iletişim kurmada bir şeye sinirlenmişsiniz. Daha anlayışlı ve müsamahalı davranmanız bence sizi de rahatlatır. Önerim lütfen aranızdaki durumu düzeltin alışverişe devam edin:)[/QUOTE]
[QUOTE=Gustlof]Süha Bey bence çok agresifsiniz. Ceylan Bey ticaretle ugraşıyor gördüğüm kadarıyla. Öncelikleri sizin siparişinize yetişmemiş olabilir. O kadar uzun zamandır süregelen alışverişiniz varken böyle bir şikayet açmanızı ben doğru bulmadım. Başka alışveriş yapan arkadaşlar da genelde memnun kalmışlar. Sanırım siz iletişim kurmada bir şeye sinirlenmişsiniz. Daha anlayışlı ve müsamahalı davranmanız bence sizi de rahatlatır. Önerim lütfen aranızdaki durumu düzeltin alışverişe devam edin:)[/QUOTE]
Benim sinirimi bozan olay ürünler elimizde var bugün göndeririz denilip gönderilmemesi. 5 gün boyunca da aynı şekilde tekrarlanması.
Akvaryem
[QUOTE=djeylan]Süha bey merhaba yazmıyım yazmıyım diye bekledim amacım sizi burda rencide etmek değildi.Bu nasıl bir üslüptur ağzınıza geleni söylemişsiniz, gayet kibar bir şekilde konuştuk sizinle.Bakın sizinle 4-5 yıldır ticaret yaptık.Sipariş tutarlarınız ufak olduğu için kargo bedeli ödemeyin diye her zaman elden teslimat ile yardımcı oldum.Ticarette iki tarafıda düşünüyorum sizin ödediğiniz fazladan bir kuruşu bile düşündüm.Havelerinizi dahi beklmeden siparişlerinizi gönderdik.Bunumu hakettik.
[QUOTE=djeylan]Süha bey merhaba yazmıyım yazmıyım diye bekledim amacım sizi burda rencide etmek değildi.Bu nasıl bir üslüptur ağzınıza geleni söylemişsiniz, gayet kibar bir şekilde konuştuk sizinle.Bakın sizinle 4-5 yıldır ticaret yaptık.Sipariş tutarlarınız ufak olduğu için kargo bedeli ödemeyin diye her zaman elden teslimat ile yardımcı oldum.Ticarette iki tarafıda düşünüyorum sizin ödediğiniz fazladan bir kuruşu bile düşündüm.Havelerinizi dahi beklmeden siparişlerinizi gönderdik.Bunumu hakettik.
Son siparişiniz zamanında teslim edemediğimiz için iptal ettiniz.Burada sonuna kadar haklısınız bir sıkıntı yok.Göndermiş olduğunuz banka hesabım para transferlerine kapalı olduğunu size bildirdim.Vakit bulup ilgili hesabı transfere açtırdım.Aramızdaki samimiyetten olayın buralara geleceği aklıma gelmedi.Size soruyorum 20tl için size ne yaptıkda bize güvenmediniz.Ne yani bu meblayı alıp elmi koyacağız sandınız.(20tl yada 20000tl bizim için aynı öneme sahip)
Bize güvenen hobici arkadaşlardan rica konuya dahil olmayın.Hatamız var ise kabul etmeye , sorunları çözmeye her zaman varız.
İster istemez işlem sayısı artıkça istemeden üzdüğümüz beklettiğimiz hobici arkadaşlarımız oldu biri çıkıpta buraya bir şikayet açmadı.Allah için bir kere hakkımızda bir gerçek şikayet mağduriyet açılsın.Şikayet konuları açılmadan yönetim tarafından denetlensin.Biz bu işten geçimizi sağlıyoruz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Olay 3 kuruş 5 kuruş değil. Ki 20 tlyi beğenmemiş olmalısınız. Sizin ''hazır 4-5 yıllık müşteri beklesin'' mantığınız. Benim asıl midemi bulandıran konu en başta elimde bu ürünler var bugün kargoya veririz deyip cuma gününden salı gününe kadar aynı şeyleri tekrar etmeniz. Size acelem var yem cumartesi elimde olsun demiştim ama siz salladınız. Tamam salladınız da bi haber verseydiniz kargonuzu gönderemedik deseydiniz. Ben siz göndermişsiniz diye aras kargoyu arkasından yurtiçi kargoyu arıyorum kargo eve gelmesin dağıtımı beklemeyeyim şubeden alayım diye kargo daha teslim edilmemiş. Siz önce kendi aranızdaki koordinasyonu düzenleyin birbirinizden haberiniz olsun kargoyu göndermiş mi havaleyi yapmış mı, herkes işini layıkıyla yapsın sonra yönetimden şikayet denetimi beklersiniz.
Akvaryem
[QUOTE=Salih Budak]Sevgili Suha İzmirde Yaşıyorsunuz Ve Akvaryeme Sipariş Verdiniz
Ve 5 İş Günü Kargonuz Gelmedi Para İadenizde İki Haftadan Beri Yapılmadı
Vay Be Ceylan Şen Heralde Kayboldu
Sevgili Suha Sende İzmirdesin Akvaryemde İzmirde İki Hafta Paranı Alamadıysan Gidiverseydin
Kardeşim Benim Hem Siparişimi Vermediyingibi İki Hafta Oldu Paramıda İade Etmedin Deseydin
Ağzına Geleni Söyleseydin Yapmayın Allah Aşkına Aynı Memleketde Yaşıyorsunuz Bide Bu İşe Bebeler Bile Güler Halen Paran Gelmediyse Ben Ulaşayım Ceylana Bide Ağzıma Geleni Söyleyim
[/QUOTE]
[QUOTE=beni7bitirdi]http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryem_Ilgisizligi-_siparisi_gondermeme_k765043.asp
[QUOTE=Ziya Erkus]Merhaba, bende defalarca alışveriş yaptım ve hiç bir sorun yaşamadım. Ne zaman arasam Ceylana ulaşabildim. Geçen haftaki siparişimde, elinde olmayan 5li çelik hava dağıtıcısı yerine 2 adet 3lü göndermiş. Bugün aradı, 5li geldi gönderiyorum, 3lüler size hediyem olsun dedi. Oldukça ilgilidir ve sıkıntıyı mutlaka çözer. Sizin durumunuzda, sanırım bir iletişim eksikliği var. Mutlaka kendisi ile görüşün, sorun çözülecektir. Sevgilerimle.[/QUOTE]
[QUOTE=Salih Budak]Sevgili Suha İzmirde Yaşıyorsunuz Ve Akvaryeme Sipariş Verdiniz
Ve 5 İş Günü Kargonuz Gelmedi Para İadenizde İki Haftadan Beri Yapılmadı
Vay Be Ceylan Şen Heralde Kayboldu
Sevgili Suha Sende İzmirdesin Akvaryemde İzmirde İki Hafta Paranı Alamadıysan Gidiverseydin
Kardeşim Benim Hem Siparişimi Vermediyingibi İki Hafta Oldu Paramıda İade Etmedin Deseydin
Ağzına Geleni Söyleseydin Yapmayın Allah Aşkına Aynı Memleketde Yaşıyorsunuz Bide Bu İşe Bebeler Bile Güler Halen Paran Gelmediyse Ben Ulaşayım Ceylana Bide Ağzıma Geleni Söyleyim
[/QUOTE]
3 kuruş para için işi gücü bırakıp karşıyakadan bucaya mı gitseydim yani. Ben ağzıma geleni telefonda söyledim zaten ceylan beye. Konuyu açmamda ki mantık senden akıl almak değil alış verişimde ki çözülmeyen problemi görmek isteyenlere iletmekti. Bunu bebeler bile anlar. Bu arada sağolsun ceylan bey 15. gün para iadesi yapmış bucaya gidip ağzıma geleni söylememe gerek kalmadı:)
[QUOTE=beni7bitirdi]http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryem_Ilgisizligi-_siparisi_gondermeme_k765043.asp
tek sıkıntı yşıyan siz degilsiniz ne yazkki, yukarıdada daha önce açılmışolan konunun linki mevcuttur.
[/QUOTE]
Takip ediyorum, teşekkürler.
[QUOTE=Ziya Erkus]Merhaba, bende defalarca alışveriş yaptım ve hiç bir sorun yaşamadım. Ne zaman arasam Ceylana ulaşabildim. Geçen haftaki siparişimde, elinde olmayan 5li çelik hava dağıtıcısı yerine 2 adet 3lü göndermiş. Bugün aradı, 5li geldi gönderiyorum, 3lüler size hediyem olsun dedi. Oldukça ilgilidir ve sıkıntıyı mutlaka çözer. Sizin durumunuzda, sanırım bir iletişim eksikliği var. Mutlaka kendisi ile görüşün, sorun çözülecektir. Sevgilerimle.[/QUOTE]
Ben de daha önceki alış verişlerimde sıkıntı yaşamadım ama bu son alış verişim oldu. 3 kuruş para için ben utanıp zırt pırt aramadım. 3 gün 4 gün arayla görüştüm. Her arayışımda da aynı bahaneyle karşılaştım. Bana aynı gün kargolayacağım diye söz verdi bende hesabına anında havale yaptım. Para iadesi istediğimde de aynı hızda isterdim. Sorun 15 gün sonra çözüldü:)
Akvaryem
Telefonla teyit ettiğim ve aynı gün kargolanacağını söyleyen Ceylan bey 5. gün kargomu yollamayınca para iadesi istedim. Bu gün siparişi vermemden tam 2 hafta geçti ve hala para iadesi yapılmadı. Bugün tekrar telefonla görüştüğümde ceylan beyden bize güvenmiyor musunuz yanıtını aldım. Güvenmiyorum.
Telefonla teyit ettiğim ve aynı gün kargolanacağını söyleyen Ceylan bey 5. gün kargomu yollamayınca para iadesi istedim. Bu gün siparişi vermemden tam 2 hafta geçti ve hala para iadesi yapılmadı. Bugün tekrar telefonla görüştüğümde ceylan beyden bize güvenmiyor musunuz yanıtını aldım. Güvenmiyorum.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

