ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafsen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
90
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2010 19:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2020 11:40
Toplam Mesaj:
123 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa şen
Doğum Tarihi:
18 Şubat 1982
Yaş:
44
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/93565.jpg[/img]mustafa şen
SON 10 MESAJI
Peygamber devesi.
[QUOTE=Baliksever1genc]
Ustume gelirsiniz diye korkarak soyluyorum. Ben varim 3 gun once yakaladim fanusta bakiyorum gunde 2 3 saat bahcede kendisi takiliyorum beni gorunce zaten kendisi geliyor elimde omuzumda gezdiriyorum damizlik erkek mantisim :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181516191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517581.jpg[/IMG]
Aramizdaki bag cok kuvvetli [:3]
Buda fanusu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520411.jpg[/IMG][/QUOTE]
S.alykm Nurettin kardeşim...aynı şeyi yakin zamanda bende yaptım..yalniz tek farkla ben yakalamadım kendisi apartmanın önünde denk geldi...bende yaşaması için A101 den plastik saklama kabı ile yetiştirmeye çalıştım..yalniz face de bu gibi canlıları besleyenler için bir grup var..orda beslenmesi için yardim istemek için paylaşım yaptığımda bana çok büyük bir tepki geldi doğal ortamından alıp hapsettiğim için...bende mecburen vebal altında kalmamak için doğaya saldim...benimde bulduğum mantis sendekiyle ayni türdü sanırım çok benziyorlar..hatta bayramda da ayni türden denk geldi...bir gün kavanoz da baktım onu da tekrar saldim...eğer ki olursa üretimini yapan kişilerden 1 kaç tane kültür alıp beslemek istiyorum ama nasip tabi...ayni türden olmasının sebebi bende eskişehir deyim..sanırım iç anadolu da bu türlerden mevcut...o yüzden ayni tür denk geldi ikimize de..sana başarılar..inşaallah öldürmeden besleyebilirsin...
[QUOTE=Baliksever1genc]
Ustume gelirsiniz diye korkarak soyluyorum. Ben varim 3 gun once yakaladim fanusta bakiyorum gunde 2 3 saat bahcede kendisi takiliyorum beni gorunce zaten kendisi geliyor elimde omuzumda gezdiriyorum damizlik erkek mantisim :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181516191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517581.jpg[/IMG]
Aramizdaki bag cok kuvvetli [:3]
Buda fanusu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520411.jpg[/IMG][/QUOTE]
S.alykm Nurettin kardeşim...aynı şeyi yakin zamanda bende yaptım..yalniz tek farkla ben yakalamadım kendisi apartmanın önünde denk geldi...bende yaşaması için A101 den plastik saklama kabı ile yetiştirmeye çalıştım..yalniz face de bu gibi canlıları besleyenler için bir grup var..orda beslenmesi için yardim istemek için paylaşım yaptığımda bana çok büyük bir tepki geldi doğal ortamından alıp hapsettiğim için...bende mecburen vebal altında kalmamak için doğaya saldim...benimde bulduğum mantis sendekiyle ayni türdü sanırım çok benziyorlar..hatta bayramda da ayni türden denk geldi...bir gün kavanoz da baktım onu da tekrar saldim...eğer ki olursa üretimini yapan kişilerden 1 kaç tane kültür alıp beslemek istiyorum ama nasip tabi...ayni türden olmasının sebebi bende eskişehir deyim..sanırım iç anadolu da bu türlerden mevcut...o yüzden ayni tür denk geldi ikimize de..sana başarılar..inşaallah öldürmeden besleyebilirsin...
Peygamber devesi.
Konuyu hortlatalım varmı acaba hala besleyen
Konuyu hortlatalım varmı acaba hala besleyen
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
[QUOTE=shiroii]Http://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php bu adresten tankınız bilgilerini girip dozajlama miktarını görebilrsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/potasyum_nitrat_yerine_magnezyum_nitrat__k887529.asp bu adrestende verdiğim ilk adresi nasıl kullanacağınız yazıyor.
Burda çıkan değerler ortalama değerler.yani siz akvaryumunuzda gözlem yaparak gübreleme miktarını azaltabilir yada çoğaltabilirsssiniz.Olayın püf noktası CO2 ve Işık.[/QUOTE]
Ali bey yalnız şöyle bir durum var..mrah kardeşimin sıvı gübre hazırlamayla ilgili actığı konuda belirtildiği üzere ziraatsepetim.com dan toz olarak potasyum sülfat,magnezyum nitrat ve mono potasyum fosfat sipariş verdim ve sahip oldum..bunlarla 1 litre ro suda 89.14 gr potasyum sülfat,134.4 gr magnezyum nitrat ve 7.16 gr mono potasyum fosfat solüsyon oluşturdum..elimde bulunan npk dıy sıvı gübreler bunlar..yalniz sorun bu sıvı gübrelerden akvaryuma ne kadar uygulamam gerektiği...bununla ilgili bisey bulamadım..maalesef yabancı dilim de yok..
[QUOTE=shiroii]Http://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php bu adresten tankınız bilgilerini girip dozajlama miktarını görebilrsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/potasyum_nitrat_yerine_magnezyum_nitrat__k887529.asp bu adrestende verdiğim ilk adresi nasıl kullanacağınız yazıyor.
Burda çıkan değerler ortalama değerler.yani siz akvaryumunuzda gözlem yaparak gübreleme miktarını azaltabilir yada çoğaltabilirsssiniz.Olayın püf noktası CO2 ve Işık.[/QUOTE]
Ali bey yalnız şöyle bir durum var..mrah kardeşimin sıvı gübre hazırlamayla ilgili actığı konuda belirtildiği üzere ziraatsepetim.com dan toz olarak potasyum sülfat,magnezyum nitrat ve mono potasyum fosfat sipariş verdim ve sahip oldum..bunlarla 1 litre ro suda 89.14 gr potasyum sülfat,134.4 gr magnezyum nitrat ve 7.16 gr mono potasyum fosfat solüsyon oluşturdum..elimde bulunan npk dıy sıvı gübreler bunlar..yalniz sorun bu sıvı gübrelerden akvaryuma ne kadar uygulamam gerektiği...bununla ilgili bisey bulamadım..maalesef yabancı dilim de yok..
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
[QUOTE=sinan m.d]Elinizde toz gübre mi yoksa solüsyon şeklinde mi gübre mevcut?
[/QUOTE]
toz gübre aldım ama ozmoz suyla solüsyon sekline getirdim..
[QUOTE=sinan m.d]Elinizde toz gübre mi yoksa solüsyon şeklinde mi gübre mevcut?
[/QUOTE]
toz gübre aldım ama ozmoz suyla solüsyon sekline getirdim..
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
Merhaba arkadaşlar...
74x40x40 ölçülerinde high tech kurmak istediğim bir akvaryumum var..tabanda 20 kilo hagen üzerinde 6 kilo kullanılmış ada amazonia mevcut...tabana monte carlo bitkisi dikili..co2,sitrik asit düzeneğiyle sağlanıyor...ışıklandırma ise 36x1 v power led...Sıvı gübrelerim ise dıy tabir ettiğimiz ev yapımı gübrelerden...
Akvaryumuma 1 gün makro 1 gün mikro gübreleme yöntemi olan Estimative Index (yani ei) yöntemi ile gübrelemeyi düşünüyorum...
İlgili ve bilgili arkadaşlardan ricam bu akvaryuma makro ve mikro gübreleme olarak hangi dozajlarda gübrelemem gerekiyor??..bütün araştırmalarıma rağmen bir türlü doğru dozajlamayı öğrenemedim maalesef...
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
Merhaba arkadaşlar...
74x40x40 ölçülerinde high tech kurmak istediğim bir akvaryumum var..tabanda 20 kilo hagen üzerinde 6 kilo kullanılmış ada amazonia mevcut...tabana monte carlo bitkisi dikili..co2,sitrik asit düzeneğiyle sağlanıyor...ışıklandırma ise 36x1 v power led...Sıvı gübrelerim ise dıy tabir ettiğimiz ev yapımı gübrelerden...
Akvaryumuma 1 gün makro 1 gün mikro gübreleme yöntemi olan Estimative Index (yani ei) yöntemi ile gübrelemeyi düşünüyorum...
İlgili ve bilgili arkadaşlardan ricam bu akvaryuma makro ve mikro gübreleme olarak hangi dozajlarda gübrelemem gerekiyor??..bütün araştırmalarıma rağmen bir türlü doğru dozajlamayı öğrenemedim maalesef...
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
E Jet 3358 Dış Filtre Kullananlardan Tavsiye...
Merhaba arkadaşlar...120 litre akvaryumum için debisi fazla gelse de e jet 3358 almayı düşünüyorum..kullanan arkadaşların (sesi,debisi,temizliği gibi konularda) tavsiyesini bekliyorum..
Lütfen kullanan ve tecrübe sahibi olanlar yazarsa memnun olurum...
Yorum yapan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...
Merhaba arkadaşlar...120 litre akvaryumum için debisi fazla gelse de e jet 3358 almayı düşünüyorum..kullanan arkadaşların (sesi,debisi,temizliği gibi konularda) tavsiyesini bekliyorum..
Lütfen kullanan ve tecrübe sahibi olanlar yazarsa memnun olurum...
Yorum yapan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...
120 Litre Akvaryum İçin Filtre Tavsiyesi
Yeni kuracağım high tech bitkili akvaryum için sessiz ve uygun fiyatlı filtre arıyorum...Kullanım konusunda tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum...
Yeni kuracağım high tech bitkili akvaryum için sessiz ve uygun fiyatlı filtre arıyorum...Kullanım konusunda tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum...
Power Led De Lens Kullanimi
Merhaba arkadaşlar...
Son zamanlarda bitkili akvaryum hobicilerinin çok rağbet etmeye başladığı power led li armatür olayına nacizane bende girişmek istedim...
Birçok şey tamam gibi ama sormak istediğim ve merak ettiğim birkaç şey dışında...
Kurmak istediğim akvaryum 70x40x40 ölçülerinde olacak..power ledler sipariş verildi..yakin zamanda elimde olacaklar..armatür de akvaryumdan yaklaşık olarak 10 veya 15 cm yukarıda asılı olarak duracak..yalniz bu düzenek te power ledlere lens kullanmam gerekiyor mu yada gerekiyorsa ne tür be ne açıda lens kullanmam gerekiyor bu soruya cevap bulamadım maalesef..
Aklımda 2 türlü lens var..birisi bu genelde birçok kişide gördüğüm lensler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735291.jpg[/IMG]
Diğeri de bu yeni piyasaya çıkmış ve kimsede göremediğim lens çeşidi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735531.jpg[/IMG]
Bu iki lensten hangisini kullanmak daha iyi olacak yada hangisi diğeri ne göre daha avantajlı bilgisi olan arkadaşların yardımcı olması hem benim için hemde bundan sonra kurulum yapacak arkadaşlar için faydalı olacaktır sanırım...
Bu konu hakkında her türlü bilgi ve yardıma açığım...
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim....
Merhaba arkadaşlar...
Son zamanlarda bitkili akvaryum hobicilerinin çok rağbet etmeye başladığı power led li armatür olayına nacizane bende girişmek istedim...
Birçok şey tamam gibi ama sormak istediğim ve merak ettiğim birkaç şey dışında...
Kurmak istediğim akvaryum 70x40x40 ölçülerinde olacak..power ledler sipariş verildi..yakin zamanda elimde olacaklar..armatür de akvaryumdan yaklaşık olarak 10 veya 15 cm yukarıda asılı olarak duracak..yalniz bu düzenek te power ledlere lens kullanmam gerekiyor mu yada gerekiyorsa ne tür be ne açıda lens kullanmam gerekiyor bu soruya cevap bulamadım maalesef..
Aklımda 2 türlü lens var..birisi bu genelde birçok kişide gördüğüm lensler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735291.jpg[/IMG]
Diğeri de bu yeni piyasaya çıkmış ve kimsede göremediğim lens çeşidi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735531.jpg[/IMG]
Bu iki lensten hangisini kullanmak daha iyi olacak yada hangisi diğeri ne göre daha avantajlı bilgisi olan arkadaşların yardımcı olması hem benim için hemde bundan sonra kurulum yapacak arkadaşlar için faydalı olacaktır sanırım...
Bu konu hakkında her türlü bilgi ve yardıma açığım...
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim....
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]İki güncel foto paylaşalım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/050720171655461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/010720171434061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mustafa bey bu fotodaki alüminyum profili nerden temin etmiştiniz acaba yardımcı olurmusunuz rica etsem??
[QUOTE=darkaura]İki güncel foto paylaşalım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/050720171655461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/010720171434061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mustafa bey bu fotodaki alüminyum profili nerden temin etmiştiniz acaba yardımcı olurmusunuz rica etsem??
Mini Sera
Maaşallah emrah çok basarili bir çalışma olmuş..inşaallah en yakin zaman da seri üretime de geçersin..başarılarının devamını diliyorum...
Maaşallah emrah çok basarili bir çalışma olmuş..inşaallah en yakin zaman da seri üretime de geçersin..başarılarının devamını diliyorum...
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
