ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tozdogru
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Temmuz 2010 16:07
Son Ziyaret:
21 Haziran 2026 19:58
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tanju ÖZDOĞRU
Doğum Tarihi:
28 Kasım 1968
Yaş:
57
İl:
Izmir
Meslek:
Emekli Öğretim Görevlisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tanju ÖZDOĞRU
SON 10 MESAJI
Yeni Bir Betta Serüveni İle Tekrar Karşınızdayım
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Betta Bakmak
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Betam Hasta Mı? Karantinaya Aldım Ne Yapmalıyım?
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Niye AvrO da Avru değil?
Niye AvrO da Avru değil?
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Irıs Kelebek - Betta Tank -
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Sezaryen Yapmalı Mıyım?
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
80/50/50 Oranda Goldfish Kurulum/üretim
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Bitkili Melek Tankı
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Co2 Üretiminde Yeni Yöntem
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:48
Akvaryum Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
