Akvaryem.com Şikayet
Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2019 13:39
Ticaret böyledir bazen över bazen yererler.
Bir kez de ben yereyim belki faydası olur.
Siteden çeşitli miktar ve markalardan sipariş ettim. Kargo geldi. Yemleri kavanozlara boşaltırken art aqua arteia katkılı pul yemin bozuk olduğunu farkettim. Zaten kendi paketinin dışından bile belliydi durum. Messenger üzerinden Ceylan Bey'e videoyu attım, durumu bildirdim.
Belki eline geç ulaşır video diye düşündüm. Firmayı aradım. Bir bey o yemi çöpe atın, artaquanın yemleri hep böyle zaten dedi. (o zaman neden satıyorsun derler) dilerseniz para iadesi, dilerseniz site alışverişlerinde kullanabileceğiniz para-puan tarzı birşey verelim dedi. Para iadesi talep ettim. Buraya kadar yazdıklarım 4 mayıs 2019 günü oluyor. Biz bekliyoruz ki para iadesi edilsin. Edilmedi tabi. Siteden iletişim formu oluşturdum nazik bir şekilde kendimi ve talebimi hatırlattım. Yine iade yapılmadı. Birkaç gün içinde tekrar aradım, banka kartlarına iade sorun oluyor bize hesap numarası gönderin dedi aynı bey.
Oysa ben banka kartı ile değil doğrudan eft ile ödeme yaptım=) Yani karşımdaki bey aslında hiç bakmadı bile benim bilgilerime. Neyse biz verdikleri e-posta adresine hem de her ihtimale karşı sitedeki iletişim formu aracılığı ile tekrar durumu izah ettik hesap numaramızı gönderdik.
Aradan bir vakit geçti.
Tabi iade yapılmadı.
Tekrar aradım firmayı.
Bu sefer doğrudan Ceylan Bey çıktı karşıma.
İki cümle durumu izah ettim.
Sizinle temas kuran kişi erke miydi bayan mı dedi. Ona da cevap verdim.
30 dakika içinde paranız hesabınızda olacak dedi.
4 gün oldu.
Para iade edilmedi.
Müşteri sizin parayla yapamayacağınız reklamı bedava yapan kitledir.
Ben de bu yazıyla 15 liralık yemin parasıyla reklamlarını yapmış olayım.
Bir kez de ben yereyim belki faydası olur.
Siteden çeşitli miktar ve markalardan sipariş ettim. Kargo geldi. Yemleri kavanozlara boşaltırken art aqua arteia katkılı pul yemin bozuk olduğunu farkettim. Zaten kendi paketinin dışından bile belliydi durum. Messenger üzerinden Ceylan Bey'e videoyu attım, durumu bildirdim.
Belki eline geç ulaşır video diye düşündüm. Firmayı aradım. Bir bey o yemi çöpe atın, artaquanın yemleri hep böyle zaten dedi. (o zaman neden satıyorsun derler) dilerseniz para iadesi, dilerseniz site alışverişlerinde kullanabileceğiniz para-puan tarzı birşey verelim dedi. Para iadesi talep ettim. Buraya kadar yazdıklarım 4 mayıs 2019 günü oluyor. Biz bekliyoruz ki para iadesi edilsin. Edilmedi tabi. Siteden iletişim formu oluşturdum nazik bir şekilde kendimi ve talebimi hatırlattım. Yine iade yapılmadı. Birkaç gün içinde tekrar aradım, banka kartlarına iade sorun oluyor bize hesap numarası gönderin dedi aynı bey.
Oysa ben banka kartı ile değil doğrudan eft ile ödeme yaptım=) Yani karşımdaki bey aslında hiç bakmadı bile benim bilgilerime. Neyse biz verdikleri e-posta adresine hem de her ihtimale karşı sitedeki iletişim formu aracılığı ile tekrar durumu izah ettik hesap numaramızı gönderdik.
Aradan bir vakit geçti.
Tabi iade yapılmadı.
Tekrar aradım firmayı.
Bu sefer doğrudan Ceylan Bey çıktı karşıma.
İki cümle durumu izah ettim.
Sizinle temas kuran kişi erke miydi bayan mı dedi. Ona da cevap verdim.
30 dakika içinde paranız hesabınızda olacak dedi.
4 gün oldu.
Para iade edilmedi.
Müşteri sizin parayla yapamayacağınız reklamı bedava yapan kitledir.
Ben de bu yazıyla 15 liralık yemin parasıyla reklamlarını yapmış olayım.
Beğenenler: [T]202876,AmazonDream[/T][T]204367,ozan026[/T][T]214516,Esnaf[/T][T]110800,zatonica[/T]
Teşekkür Edenler: [T]204367,ozan026[/T][T]216004,Balikcionur[/T][T]110800,zatonica[/T]
+1: [T]202876,AmazonDream[/T][T]204367,ozan026[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2019 04:22
Bunca güzel reklama rağmen hala alışveriş yapılabiliyor. Bende buna gep şaşırırım doğrusu. Tekrarı yaşanmasın ne diyelim. Geçmişler olsun.
Beğenenler: [T]207110,ufukxx61[/T]
+1: [T]69302,ÖzcanÖzkan[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2019 14:11
İnternetten çok sık alışveriş yaparım.
Özellikle petshop sektörünün zorluğunu az çok bildiğimden esnafa son derece anlayışlı yaklaşırım. Atakanpet, malawiizmir, bettamarketim çok sık alışveriş yapıp memnun kaldığım siteler. Akvaryem' den 2 kez alışveriş yaptım ikisi de hüsran.
Son deneyimimde stoklarında olmayan ürünleri satmışlar, yerine başka ürüne anlayışla tamam dedim. 1 hafta oldu, arıyorum yok, whatsapptan yazıyorum okuyor yanıt yazmıyor.
Akvaryem' den 2 kere alışveriş yaptım, bir daha şans vermem. Siz yapar tesadüfen memnun kalırsınız orasını bilemem. Ama sorun yaşarsanız bilin ki mutahap yok.
Özellikle petshop sektörünün zorluğunu az çok bildiğimden esnafa son derece anlayışlı yaklaşırım. Atakanpet, malawiizmir, bettamarketim çok sık alışveriş yapıp memnun kaldığım siteler. Akvaryem' den 2 kez alışveriş yaptım ikisi de hüsran.
Son deneyimimde stoklarında olmayan ürünleri satmışlar, yerine başka ürüne anlayışla tamam dedim. 1 hafta oldu, arıyorum yok, whatsapptan yazıyorum okuyor yanıt yazmıyor.
Akvaryem' den 2 kere alışveriş yaptım, bir daha şans vermem. Siz yapar tesadüfen memnun kalırsınız orasını bilemem. Ama sorun yaşarsanız bilin ki mutahap yok.
Beğenenler: [T]113544,Arkun[/T]
Teşekkür Edenler: [T]113544,Arkun[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2019 14:19
Merhaba, ara sıra körün taşı gibi tatsız vakalar yaşandığını bilerek uygun fiyatlı olduğu için bir ürünü kendilerinden aldım ve şanslı günümdeydim sanırım hiç sorun yaratmadan ürünü aynı gün kargoya verip ertesi gün elime ulaştırdılar [:)]
Beğenenler: [T]214516,Esnaf[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2019 14:40
Bu internet alışverişleri çok göreceli bir durum, aynı firmadan memnun kalanlarda var memnun kalmayanlarda var yani bunun üzerinden bence hemen kötüdür yada iyidir gibi kati genellemeler yapmayalım.
Firmanın etkin tecrübeli bir elemanı vardır harikalar yaratır bir süre sonra eleman işi bırakır firma tökezler yani değişkendir her firmanın başına gelebilir. Yani eleman etkinliği ve deneyimi çok şey değiştirir.
Bu arada bu kadar müşteri şikayeti oluşmuşken firmanın hemen önlem alarak kendini yenilemesi krizi fırsata dönüştürür kendileri kazanırlar yada kendileri kaybederler, bu piyasada artık hiçkimse alternatifsiz değil !
[EDIT]Esnaf,2019-07-04 14:53:46[/EDIT]
Firmanın etkin tecrübeli bir elemanı vardır harikalar yaratır bir süre sonra eleman işi bırakır firma tökezler yani değişkendir her firmanın başına gelebilir. Yani eleman etkinliği ve deneyimi çok şey değiştirir.
Bu arada bu kadar müşteri şikayeti oluşmuşken firmanın hemen önlem alarak kendini yenilemesi krizi fırsata dönüştürür kendileri kazanırlar yada kendileri kaybederler, bu piyasada artık hiçkimse alternatifsiz değil !
[EDIT]Esnaf,2019-07-04 14:53:46[/EDIT]
+1: [T]215074,Bssan[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2019 18:35
Merhabalar,
Akvaryem firmasından Eheim media seti siparişi vermiştim. Gönderdik gönderiyoruz derken bir hafta geçti. Bir haftanın sonunda siparişimi İPTAL ettim. Başka bir firmadan satın aldım.
Saygılarımla
Akvaryem firmasından Eheim media seti siparişi vermiştim. Gönderdik gönderiyoruz derken bir hafta geçti. Bir haftanın sonunda siparişimi İPTAL ettim. Başka bir firmadan satın aldım.
Saygılarımla
+1: [T]200471,ozkurtozgur[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2019 14:31
2 Gün önce yem siparişi verdim akvaryemden arayıp özel isteklerde de bulundum yemlerle ilgili.Gayet nazik ve yardımsever biriydi görüştüğüm bey, whatsuptan tek tek istediğim bilgileri yazdı ben hep sorunsuz alışveriş yaptım.Şikayet olması şaşırttı beni [:geek:]
Beğenenler: [T]214516,Esnaf[/T][T]54149,erdalakçay[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2019 16:45
Sizin durumunuza benzer bir durumu canlipetshop adli sitede yasadim ilk baslarda gayet iyidi ama sonra ki uygunsuz davranislari ve urunlerle ilgili sorunlar basladi tugla akvaryum torfu siparis etmistim fakat bana ne oldugu belirsiz bir cuval kum benzeri uyduruk birsey ve siparise obur ekledigim urunleri gondermediler
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2019 18:04
[QUOTE=Sheyda27]2 Gün önce yem siparişi verdim akvaryemden arayıp özel isteklerde de bulundum yemlerle ilgili.Gayet nazik ve yardımsever biriydi görüştüğüm bey, whatsuptan tek tek istediğim bilgileri yazdı ben hep sorunsuz alışveriş yaptım.Şikayet olması şaşırttı beni [:geek:][/QUOTE]
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2019 18:27
[QUOTE=Esnaf]
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..[/QUOTE]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
[QUOTE=Esnaf]
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..[/QUOTE]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..[/QUOTE]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
[QUOTE=Esnaf]
Şeyda hanım yaz ayları yoğun olur eleman yetersizliği olabilir eleman değişimi olabilir bunlar her firmada yaşanır.
Akvaryem den zaman zaman ürün aldığım olmuştur sıkıntı yaşamadım hatta stokta olmayan bir ürünü haber vererek kendileri iptal etmişlerdi, bunlar olur.
İnternette linç kampanyası başlatarak yargısız infaz etmek doğru değil bu da hakka girer, eleştiri yaparken karşı tarafın hakkına girildiği anda kaş yaparken göz çıkartılmış olur.
Beğenmiyorsan bir daha almazsın olur biter, ama borazanla bağırıp bu firma kötüdür haydi arkadaşlar taşlayalım kampanyası başlatmak olmaz, gerekli tüketici şikayet masaları var hatta internet sayfaları var oralar başvurmak daha etkili olur firmanın da belki geçerli bir gerekçesi vardır savunma hakkı vermek gerekir..[/QUOTE]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
Beğenenler: [T]214516,Esnaf[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Temmuz 2019 00:26
[:iyi:][QUOTE=Sheyda27]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)][/QUOTE]
Yok ben bilakis size katıldığımı belirttim,genel yapılan bir durumdan bahsettim, karşı tarafında mazeretleri olabilir demek istiyorum [:)][:iyi:]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)]
Sanirim yazimi yanliklikla alintiladiniz.ben sikayet iceren seyler yazmadim zaten bilakis hep yaptigim alisverislerden memnun kaldigimi belirttim.tabi bir firmanin sikayetcisi de olur memnuniyetcisi de o yuzden burada olumlu olumsuz yorum yapan herkese saygim sonsuzdur tabiki kimsenin sorun yasamamasi herkesin yaptigi alisveristen memnun kalmasi tercihimdir [:)][/QUOTE]
Yok ben bilakis size katıldığımı belirttim,genel yapılan bir durumdan bahsettim, karşı tarafında mazeretleri olabilir demek istiyorum [:)][:iyi:]
Beğenenler: [T]175579,Sheyda27[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2019 11:41
Bugune kadar bir kac siparisim oldu hic sorun yasamadim ancak anliyorumki tamamen sansima denk gelmis:) son siparisimle birlikte sikintinin buyuk oldugunu anlamis oldum.siparisin uzerinden 1 hafta gecti ne gelen var ne giden.aradim ulasamadim watsappdan cevap verildi.siparisimin icinde Yemleme makinasi da vardi.bugun elimde olmasi sartti tatile cikma durumundan dolayi.durumu bildirdim.yemleme makinasini gonderin gerisi onemli degil dedim.10 temmuz gunu tamam digerine iade yapalim bugun kargoya veriyoruz dendi en son.dun kargo bilgilerini rica ettim takip etmek icin yazdigim okundu ancak cevap verilmedi. Umarim kargoya verilmistirde bugun ulasir ama pek umudum yok. Arkadaslardan yemleme makinasi ariyorum simdi. Kisacasi stoklar dogru degil.iletisim zayif. Bir daha tercih etmeyecegim bir site oldu benim icin.yazik bir musteri daha keybedildi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2019 11:45
Bu forumun eski zamanlarını hatırlıyorum da akvaryem o zamanlar tam bir efsaneydi herkesin dilinden düşürmediği süper hizmet takdim eden fiyatlarıda uygun bi mekandı. Aradan geçen yıllar içinde malesef kaliteyi koruyamamışlar ve gerilemişler arkadaşlardan aldığım duyumlara göre. Ben şanslıyım ki yalnızca bir kaç sokak ötemde ve gidip elden almayı tercih ediyorum. [:cool:]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2019 13:56
Akvaryemden birkaç defa açık yem aldım sorun yaşamadım..Geçen hafta akşama doğru verdiğim sipariş 45 dakikada kargoya verildi..Tavsiyem bu veya başka bir firmadan maliyeti yüksek ürünleri almadan önce stok durumunu teyit etmeniz..Bu tip malzemeleri genelde ithalatçı ( veya toptancıdan ) tedarik ederler..İthalatçıda kalmayınca malesef sorunlar oluyor..
+1: [T]175579,Sheyda27[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir