hepsiburada.com dan şikayet
Ben : Acaba çok merak ediyorum bu tedarik süreci nezaman sona erecek? Para alırken hiç tedarik süreci demiyorsunuz ama... Parayı direk çekip alıyorsunuz ama ürüne gelince tedarik sürecinde siz işi öğrenmişşiniz...
Hepsiburada.com Cevap:
Amacımız tüm müşterilerimize koşulsuz memnuniyet sağlayacak bir alışveriş sunmak olduğundan, hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına lojistik departmanımızda sistem değişikliğine gitmekteyiz.Bu nedenle siparişinizin kargolama aşaması ve sonrasında kısa süreli gecikmeler yaşanabilmektedir.Bu problemler kısa süre içersinde aşılarak sizlere daha iyi bir şekilde hizmet verebiliyor olacağız.Talebiniz dikkate alınmış olup işlemlerinizin hızlandırılması yönünde gerekli yönlendirme sağlanacaktır.Yaşanan gecikmeden ötürü siz değerli müşterimizden özür dileriz.
Saygılarımızla
Ben: Yok anlamadıgım stoğunuzda olmayan ürünü neden satıyorsunuz. Bugün 4. Cü gün ve hala tedarik sürecinde. Banim düşüncem cuma gününe kadar bu şekilde tedarik sürecinde kalacak. Her bahsede girerim :D Ürünü alırken 1-3 günde kargoya verilir diyor ama bugün 4. cünü eminin 6 7 günü bulacak. Benim düşüncem bu şekilde...
Hepsiburada.com Cevap:Değerli müşterimiz,
Amacımız tüm müşterilerimize koşulsuz memnuniyet sağlayacak bir alışveriş sunmak olduğundan, hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına operasyon merkezi değişikliğine gitmekteyiz. Firmamız 1 Temmuz itibariyle daha modern bir tesise taşınmaktadır.
Taşınma sürecinde doğabilecek aksaklıkları minimuma indirecek tüm önlemleri alıyor, ürün teslimatında olabilecek gecikmeleri anlayışla karşılayacağınıza inanıyoruz. Temmuzun ilk haftasından tarihinden itibaren sistem kurulumlarımız gerçekleştiği anda ürün gönderimlerimiz başlayacaktır.
Tedarik sürecinde / çıkışa hazır durumda bulunan ürününüz/ürünleriniz belirtilen tarihten itibaren işlem sıralamasına göre en kısa süre içerisinde tamamlanarak kargo firmasına teslimatı sağlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Ben : Açıkcası taşınmanız beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Banane nereye taşınıyorsanız taşının... Ben ürünümün gelip gelmedigine bakarım ve bugün 4. cü gün bitti ve hala ürünüm kargoya bile verilmedi. Ürün teslimatı 1--3 gün deyip tüm müşterileri kandırıyorsunuz sonrada insanları beklemeye zorluyorsunuz. Yaptıgınız dolandırıcılıktan başka bişiy değil. En azından belirtebilirsiniz 1---7 1----10 yazarsanız bizde ona göre sitemizi seçeriz. Ama siz 1--3 diyorsunuz paramızı veriyoruz ama hizmet kocaman bir sıfır. Benim beklememin cezasını kim ödeyecek? Beklediğimize deyecek bir hediyemi yollayacaksınız ?? Ama onuda yapmazsınız biliyorum. İnsanları kandırmaya devam edin...
3 iş günlük temin süresi geçmiş olan ürününüzün bize ulaşması ile ilgili mağaza departmanımız gerekli işlemleri yapmaktadır. Aciliyetiniz ilgili mağaza departmanına bildirilmiş olup önceliğiniz göz önünde bulundurulacak ve mümkün olan en kısa sürede ürün gönderiminizin yapılması yönünde çalışılacaktır.
Siparişinizdeki ürünün kısa süre içerisinde tedarik edilmesini beklemekteyiz.
Yaşanan bu gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden bir kez daha özür dileriz.
Saygılarımızla...
Ben:
Bakalım nasıl bir cevap gelicek sabırsızlıkla bekliyorum :DDDDDDDD
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bakalım ozaman da diyecekler mi " hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına lojistik departmanımızda sistem değişikliğine gitmekteyiz " diye Papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayacaklar mı ?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Teslim Tarihi ve Saati : | 28.06.2011 - 11:50 |
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Teslim Tarihi ve Saati : | 28.06.2011 - 11:50 |
Yazınısı okudum. Bir kaç sektörde kaça alıp kaça sattıklarını bildiğimden düşündüğünüzün aksine pet grubu hepsiburada için oldukça karlı bir bölümdür. Pet bölümü tüm esnaf için oldukça karlıdır hatta.
Bu aksamalar sadece pette değil hemen hemen tüm bölümlerinde oluyor. Firmanın genel olarak kaypak bir yaklaşımı var. Mustafa Bey'in üslubu aslında hafif bile kalmış.
Yer değiştirmek, stoksuz çalışmak, tedarikçinin geciktirmesi vs vs vs bunların hiçbiri müşteriyi ilgilendiren ve mazeret olarak sunulacak şeyler değil bilakis ticari bir firma için oldukça ayıp şeylerdir. 1-3 gün deniliyorsa 1-3 günde gönderilebilmelidir. 4. günde e hadi oldu napalım denirde 7. güne -ki 2 haftadan fazla bekleyenleride biliyorum- artık isyan edilir. Yani savunmuşsunuz ama nedenini de anlamadım.
Mustafa bey firmanın vaat ettiği şeyi istemiş fazlasını değil.
Saygılarımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Ne yazık ki stok bilgileri hep bir muamma olmuştur. Eğer büyük bir ürün alacaksanız (tv gibi) arayıp stok kontrolü isteyebilirsiniz. Diğer ürünlerde maalesef temin süreci olabiliyor. Ve bunların %20sinde stokta var görülebiliyor.
Ama iyi yönleri de yok değil. 2 ay önce 2-3 liralık 4 çizim defteri almıştım. Temin sürecine girmişti, ve 1'i temin edilir edilmez kargoya verildi. Diğer 3ü de ertesi gün kargoya verildi. Ve benden ekstra ücret talep edilmedi, kazandıkları parayı hatta fazlasını kargoya verdiler.
Sonuç olarak bu tip şeyler sadece bizde değil yurtdışında da yaşanıyor. Almanya-İngiltere ve birkaç diğer ülkede hizmet veren https://www.reptilica.co.uk/ beni tam 4 ay oyaladı; sonra da siparişimi iptal edip paramı iade etti. Rezillik bu aslında..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bu tavır müşteri kaybından başka birşeye sebep olmaz. Artık haberleşmenin böylesine geliştiği bir dönemde bir olumsuz yorumun bile ne kadar değeri olduğunu biliyoruz.
Anlamadığım konulardan birisi Alper bey'in tavrı. Mustafa bey'in tavrındaki sertleşme gayet doğal. Hepsiburada yeni açılmış test aşamasında bir oluşum değil. Önünde iki farklı kargo firmasının kendisine çalıştığı büyük bir kuruluş. Dolayısı ile müşteri memnuniyeti daha ön planda olmalı.
Günde gönderdikleri binlerce siparişte tabi ki aksaklık olabilir ama bunun cevabı da her maile neredeyse aynı cevabı yollamak olmamalı. Kar marjı konusunda da Ümit bey'e katılıyorum. Ki düşük olsaydı bile bu o ürün grubuna yönelen insanları 2. sınıf müşteri yapmaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Ben:
Hepsiburada.com : Şirketimizin taşınma işlemleri nedeni ile 30/06/2011 tarihi itibariyle işlem yapılmamış olup temin çalışmaları 06/07/2011 itibariyle başlamış durumdadır.
Saygılarımla
Görüyorsunuz adamları taşlamasam daha işleme sokacakları yok :D 30 unda parasını almışlar ayın 6 sında anca işleme sokmuşlar siparişi :D Yuhh artık :DDD
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir