hepsiburada.com dan şikayet
Sizinle bize göre çok ciddi olan bir sorunu paylaşmak isterim.
25/05/2011 tarihinde Ankara - Maltepe şubenizden İstanbul'da bulunan bir arkadaşıma alıcı ödemeli bir kargo gönderdim. Kargo ücreti 6 TL tuttu. Bu kargo ücretini alıcı oradan ödeyecek, bende elimdeki makbuzla kargo ücretini tekrar şubeden geri alacaktım. Kargoya özellikle 'Alıcının kendisine teslim' yazmış olmama ve ek ücret ödememe rağmen, PTT görevlisi geldiği sırada arkadaşım yemekte olduğu için görevli kargoyu üniversitenin bankosunda görevli bir kişiye bırakmış. Dolayısıyla kargo ücretinide almadan ayrılmış. Arkadaşım beni uyardıktan sonra ptt müşteri hizmetlerine bir şikayet formu doldurttum. 1 ay sonra bile olsa konu çözüldü diye sevindik. Bir görevli, arkadaşımdan 6 TL'yi tahsil etmiş. Bir gün geçtikten sonrada bir yanlışlık oldu diyerek 6 TL'yi tekrar iade etmiş. Eminim bir çoğunuz bunu okuyunca muhtemelen yanlış anladığını düşünecek, tekrar okuyacak, ama doğru anladınız. Bugün müşteri hizmetlerini arayarak tekrar şikayet formu doldurttum ama daha fazla bekleyemeyeceğime kanaat getirerek bu postayı yazma gereği duydum.
Mümkün mertebe özel kargoları değil, PTT kargoyu tercih etmemin bir hayal kırıklığı yaratmayacağını umut ederek, konunun tarafınızca görüşülerek çözülmesini rica ederim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Ben tam olarak bundan söz ediyordum. Yeterince anlaşıldığımı düşünüyorum. İyi günler dilerim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Ben : Emin olun o masaya ceketinizi koysanız sizden daha iyi çalışır. Dedigim gibi taşınmanız müşteri olarak beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Ben ürünü alırken teslim tarihine bakarım 1--3 günü diyorsa 3. cü gün sorunda hakkımı aramak en doğal hakkım. Geçikmeler tamamen sizin suçunuz ve beni madur etmekle kalmıyorsunuz ve ayrıca size olan güvenimi yitirmiş durumdayım... Dedigim gibi siz ya bu işi bırakın başkaları yapsın yada ceketlerinizi ve kravatlarınızı o sandalyeye bırakın belki onlar sizden daha iyi çalışır. Deneyin görün...
Cevap :
3 iş günlük temin süresi geçmiş olan ürününüzün bize ulaşması ile ilgili mağaza departmanımız gerekli işlemleri yapmaktadır. Aciliyetiniz ilgili mağaza departmanına bildirilmiş olup önceliğiniz göz önünde bulundurulacak ve mümkün olan en kısa sürede ürün gönderiminizin yapılması yönünde çalışılacaktır.
Siparişinizdeki ürünün kısa süre içerisinde tedarik edilmesini beklemekteyiz.
Yaşanan bu gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden bir kez daha özür dileriz.
Saygılarımızla...
Yorum yapan herkese teşekkür ederim. Umarım karşılaştığım bu durum kimsenin başına gelmez. Ama olumsuz yorum yapan arkadaşlar birde kendinizi benim yerime koyun. Parayı yatırmışşınız hizmet bekliyorsunuz adamlar bekletiyorda bekletiyor. İnanın yazdığım sorular usluba uygunda olsa olmasada bekletecekler. En azından hizmet veremediklerini anlasınlarki işlerini daha ciddi yapsınlar ve benim gibi diğer arkadaşlar aynı sorunlarla karşılaşmasın...
Sipariş Durumu : Tedarik Sürecinde Ödeme Şekli : ( Akbank Peşin )
Birde parayı alırken biz desek tedarik sürecinde diye...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Sanki otomatik verilen cevaplara benziyor bunlar..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bu konuyu acan kisi 33 yasinda birisi.Kendisi yazim tarziyla dusunceleriyle ve uslubuyla kendinden kucuklere ders vermesi gerekirken.Kendinden kucukler bu kisiye nasil davranmasi gerektigini soyluyor. Ayrica kendini hakliyken haksiz duruma dusurmekde bu oluyor sanirim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bu konuyu acan kisi 33 yasinda birisi.Kendisi yazim tarziyla dusunceleriyle ve uslubuyla kendinden kucuklere ders vermesi gerekirken.Kendinden kucukler bu kisiye nasil davranmasi gerektigini soyluyor. Ayrica kendini hakliyken haksiz duruma dusurmekde bu oluyor sanirim.
Sipariş no : 98534438 Sipariş Tarihi : 30.06.2011
Sipariş Durumu : Tedarik Sürecinde Ödeme Şekli : Akbank Peşin
Hep kendinizi çalışanların yerine koyun diyorsunuz. Siz kendinizi benim yerime koymayı hiç denedinizmi ?
Ve ayrıca uslubumda çok ama çok kötü degil. Bakın bu insanlar bu işten para kazanıyor ve işlerini yapmıyorlar.
Bana kimse diyemezki bu insanlar işlerini yapıyor diye. Bakın siparişi ayın 30 unda vermişim ayın 6 sında anca işleme koymuşlar ama bugün ayın 8 i bitti hala durum aynı değişen birşey yok.
Beni uslubumla eleştiren arkadaşlara şunu söylemek istiyorum iğneyi kendinize çuvaldızı başkasına batırın diye bir laf var. Sizin başınıza bu olay gelse eminim farklı tepkiler olacaktır....
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir