ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CarrasiusAuratus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2010 23:25
Son Ziyaret:
30 Mart 2024 00:21
Toplam Mesaj:
435 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih öcal
Doğum Tarihi:
30 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Sinop
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Melih ÖCAL
SON 10 MESAJI
Nematod ? Planarya?
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
Nematod ? Planarya?
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
60*50*40h Bitkili Tavsiye :(
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Tropica Yeşil Ve Kırmızı
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Bitkili İcin Fluval 206 Yada Aqueal Unimax 250
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
Yeni Akvaryum Ve Fluval 206
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
