ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aybas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
241
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2016 22:20
Son Ziyaret:
26 Haziran 2026 22:53
Toplam Mesaj:
171 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can
Doğum Tarihi:
21 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Makine Yüksek Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Yüzeye Çıkamama Ve Dipte Durma Sorunj
Merhaba,
Yaklasik 3 yildir bakmis oldugumuz melek baligimiz tabana yan yatti , ara ara yukariya cikmaya calisiyor ama gucu orada durmaya yetmiyor tabana geri dusuyor. Baligi kurtarmak icin yapabilecegimiz birseyler var midir?
Akvaryum 250 lt 4 yillik, dis filtre mevcut, herhangi bir ilac vb kullanmadim yakinlarda. Beslenme pro energy ve pro algae agirlikli. Sadece 3 gun kadar once su degisimi yapmistim, asiri soguk degil ama normalden bir tik soguk su eklemisim farketmeden. Akvaryumda esi baska bir melek , transgenetik tetralar ve cuce vatozlar mevcut, onlarda sorun gorunmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252033161.jpg[/IMG][EDIT]aybas,2025-01-03 20:33:29[/EDIT]
Merhaba,
Yaklasik 3 yildir bakmis oldugumuz melek baligimiz tabana yan yatti , ara ara yukariya cikmaya calisiyor ama gucu orada durmaya yetmiyor tabana geri dusuyor. Baligi kurtarmak icin yapabilecegimiz birseyler var midir?
Akvaryum 250 lt 4 yillik, dis filtre mevcut, herhangi bir ilac vb kullanmadim yakinlarda. Beslenme pro energy ve pro algae agirlikli. Sadece 3 gun kadar once su degisimi yapmistim, asiri soguk degil ama normalden bir tik soguk su eklemisim farketmeden. Akvaryumda esi baska bir melek , transgenetik tetralar ve cuce vatozlar mevcut, onlarda sorun gorunmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252028261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/030120252033161.jpg[/IMG][EDIT]aybas,2025-01-03 20:33:29[/EDIT]
115lt Dış Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=Altunkurt]Çin üretimi olanlarda ses sorunu var eski kalitesi yok diye eleştiriler okudum epeyce sizin üründe böyle bir durum var mı? [/QUOTE]
Valla dort yila yakindir 2217 kullaniyorum, birkac aydir da 2213. Ses sorunu havasini almadiginizda oluyor. Temizlik sonrasi da
bu hava kaynakli bir iki gun devam edebiliyor. Daha sonrasinda ses azaliyor. 2217de bile ki cok daha guclu bir ekipman, ayni odada uyuyabiliyorum. 2213 cok daha sessiz ona gore.En azindan bendekilerde durum bu. Daha once jbl e701 kullaniyordum 2213 yerine. Temizlik sonrasi da ses sorunu yasamazdim hic ama debisi hizli dusuyordu ve filtrasyon performansi buna gore cok daha dusuktu. Tetranin ekipmanlarini da kullandim ama genel olarak konusacak olursam en sorunsuzu ve stabili benim icin eheim. O yuzden de eheim disinda pek urun kullanmiyorum bir suredir.
[QUOTE=Altunkurt]Çin üretimi olanlarda ses sorunu var eski kalitesi yok diye eleştiriler okudum epeyce sizin üründe böyle bir durum var mı? [/QUOTE]
Valla dort yila yakindir 2217 kullaniyorum, birkac aydir da 2213. Ses sorunu havasini almadiginizda oluyor. Temizlik sonrasi da
bu hava kaynakli bir iki gun devam edebiliyor. Daha sonrasinda ses azaliyor. 2217de bile ki cok daha guclu bir ekipman, ayni odada uyuyabiliyorum. 2213 cok daha sessiz ona gore.En azindan bendekilerde durum bu. Daha once jbl e701 kullaniyordum 2213 yerine. Temizlik sonrasi da ses sorunu yasamazdim hic ama debisi hizli dusuyordu ve filtrasyon performansi buna gore cok daha dusuktu. Tetranin ekipmanlarini da kullandim ama genel olarak konusacak olursam en sorunsuzu ve stabili benim icin eheim. O yuzden de eheim disinda pek urun kullanmiyorum bir suredir.
115lt Dış Filtre Tavsiyesi
Direk 2213-05i oneririm hocam. Ek materyal olarak da az biraz seachem purigen eklersiniz ileride 100 ml kadar. Sorunsuz bir akvaryumunuz olur. 100ltde kullaniyorum, gercekten memnunum diyebilirim.
Direk 2213-05i oneririm hocam. Ek materyal olarak da az biraz seachem purigen eklersiniz ileride 100 ml kadar. Sorunsuz bir akvaryumunuz olur. 100ltde kullaniyorum, gercekten memnunum diyebilirim.
İlk Aquascape'im galapagos Lowtech
[QUOTE=Phos]Camda ve kumda var, tahminimce dizayn hatasından dolayı akvaryumun sağ tarafındaki bir bölgeye hem akıntı çok ulaşamıyor hem de pislikler orada birikiyor. Bunun için önerileriniz varsa söyleyiniz lütfen [:D]. Ayrıca plastik scraper'ım yosunu çıkaramadı bitki setine sipariş vereceğiz galiba. [/QUOTE]
Merhaba, elinize sağlık guzel bir kurulum olmus. Umarim istediginiz gibi gider tum surecler.
Sorulariniza cevap olarak da :
Tankta akinti yaratmak icin dis filtrelerin emis ve basis noktalari tankin iki ayri ucuna konulabiliyor ama sizin maalesef boyle bir sansiniz yok. Akinti icin tankın diger ucuna arka taraflara falan ufak bir ic filtre yada sirkulasyon motoru saklayabilirsiniz. Cikisini istediginiz yone dondurerek istediginiz bolgeyi de temiz tutabilirsiniz Ben de dis filtreye ek olarak ic filtre kullaniyorum bu sebeple. Hic dip cekimi yapmaya da gerek duymuyorum .
Yosun cikartmak konusunda kullanmadiginiz kredi yada banka kartlarindan kullanabilirsiniz. Cami cizmez ve cikaramadigi yosun gormedim ben daha:)
Ek olarak harlequin rasboralar cidden guzel canlilar. Mutlaka denk getirirseniz bir sans verin onlara. Son kurdugum tankta 40 kadarina bakiyorum, baya guzel suru davranislari var ve izlemesi cok zevkli :)[EDIT]aybas,2021-07-26 22:12:25[/EDIT]
[QUOTE=Phos]Camda ve kumda var, tahminimce dizayn hatasından dolayı akvaryumun sağ tarafındaki bir bölgeye hem akıntı çok ulaşamıyor hem de pislikler orada birikiyor. Bunun için önerileriniz varsa söyleyiniz lütfen [:D]. Ayrıca plastik scraper'ım yosunu çıkaramadı bitki setine sipariş vereceğiz galiba. [/QUOTE]
Merhaba, elinize sağlık guzel bir kurulum olmus. Umarim istediginiz gibi gider tum surecler.
Sorulariniza cevap olarak da :
Tankta akinti yaratmak icin dis filtrelerin emis ve basis noktalari tankin iki ayri ucuna konulabiliyor ama sizin maalesef boyle bir sansiniz yok. Akinti icin tankın diger ucuna arka taraflara falan ufak bir ic filtre yada sirkulasyon motoru saklayabilirsiniz. Cikisini istediginiz yone dondurerek istediginiz bolgeyi de temiz tutabilirsiniz Ben de dis filtreye ek olarak ic filtre kullaniyorum bu sebeple. Hic dip cekimi yapmaya da gerek duymuyorum .
Yosun cikartmak konusunda kullanmadiginiz kredi yada banka kartlarindan kullanabilirsiniz. Cami cizmez ve cikaramadigi yosun gormedim ben daha:)
Ek olarak harlequin rasboralar cidden guzel canlilar. Mutlaka denk getirirseniz bir sans verin onlara. Son kurdugum tankta 40 kadarina bakiyorum, baya guzel suru davranislari var ve izlemesi cok zevkli :)[EDIT]aybas,2021-07-26 22:12:25[/EDIT]
Echinodorus Muricatus Ya Da Blheri Ölüyor
Sicakliktan bitki erimeleri yaz aylarinda cok olur ama yazdiginiza gore su sicakliginiz iyi degerlerde. Adaptasyon sorunu yada besin eksikligi gibi gorunuyor bence. Bitkinin kokleri aldiginizda nasildi? Adaptasyon sorunu ise kendiliginden duzelir zamanla. Filtrenizde aktif karbon gibi su icerisindeki bitkilerin ihtiyaci olan besinleri toplayacak birsey kullaniyor musunuz? Anubiaslarda durum nedir bir de? Erime vb. gibi bir durum soz konusu mudur? Daha az besinle idare edebilir gerci onlar ama fikir verir sudaki besin durumu hakkinda.
Sicakliktan bitki erimeleri yaz aylarinda cok olur ama yazdiginiza gore su sicakliginiz iyi degerlerde. Adaptasyon sorunu yada besin eksikligi gibi gorunuyor bence. Bitkinin kokleri aldiginizda nasildi? Adaptasyon sorunu ise kendiliginden duzelir zamanla. Filtrenizde aktif karbon gibi su icerisindeki bitkilerin ihtiyaci olan besinleri toplayacak birsey kullaniyor musunuz? Anubiaslarda durum nedir bir de? Erime vb. gibi bir durum soz konusu mudur? Daha az besinle idare edebilir gerci onlar ama fikir verir sudaki besin durumu hakkinda.
250 Lt Anubias Dünyası
[QUOTE=AQUARIUM999]Anubias için günde 7 saat fazla deilmi[/QUOTE]
Watt / lt oranını incelerseniz oldukça düşük. Ek olarak da yoğun bir cüce vatoz sürüsü var. Yavruların beslenmesi için de yosuna ihtiyacım var, biraz da o sebeple süresi uzun ışıklandırmanın.
[QUOTE=AQUARIUM999]Anubias için günde 7 saat fazla deilmi[/QUOTE]
Watt / lt oranını incelerseniz oldukça düşük. Ek olarak da yoğun bir cüce vatoz sürüsü var. Yavruların beslenmesi için de yosuna ihtiyacım var, biraz da o sebeple süresi uzun ışıklandırmanın.
250 Lt Anubias Dünyası
Ölçüler: 100 x 50 x50 cm
Canlı Türleri: Albino melek (2 adet) , Harlequin Rasbora (40 adet) , Panda cory ( 12 adet) , Tül cüce vatoz (3 dişi 2 erkek ve onlarca belki yüzlerce yavru) , helena salyangoz ( bilinmeyen sayıda) , Sae (1 adet)
Bitki Türleri: Anubias türleri, moss ve elodea (sıcaklık sebebiyle çoğunluk eridi, nitrat azaltımı için kullanıyorum kontrollü olarak)
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Toprak: JBL Manado
Filtrasyon : Eheim 2217 dış filtre, eheim pick up 2010 iç filtre (mekanik filtrasyon için içi sadece elyaf dolu)
Işıklandırma: 39 w T5 aquastar , 39 w T5 grolux
Isıtıcı: JBL protemp S300
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü , gnays kayalar, bolca anubias
Merhabalar arkadaşlar, 250 lt hacmindeki akvaryumuma ait durum aşağıdaki gibidir. Eski 150 ltden yeni akvaryuma geçerken elimdeki malzemeleri kullandık genel olarak, ancak böyle bir tasarım çıkarabildik. Herhangi bir gübre kullanmıyorum, haftalık yüzde 30 su değişimi yapıyorum, ışıklar günlük 7 saat kadar açık ve günde 3 kere yemleme yapıyorum. Şimdilik herhangi bir sorun olmadı, gelişmeleri periyodik olarak ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212147521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212149011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212150271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212151021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212153391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212154021.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 x 50 x50 cm
Canlı Türleri: Albino melek (2 adet) , Harlequin Rasbora (40 adet) , Panda cory ( 12 adet) , Tül cüce vatoz (3 dişi 2 erkek ve onlarca belki yüzlerce yavru) , helena salyangoz ( bilinmeyen sayıda) , Sae (1 adet)
Bitki Türleri: Anubias türleri, moss ve elodea (sıcaklık sebebiyle çoğunluk eridi, nitrat azaltımı için kullanıyorum kontrollü olarak)
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Toprak: JBL Manado
Filtrasyon : Eheim 2217 dış filtre, eheim pick up 2010 iç filtre (mekanik filtrasyon için içi sadece elyaf dolu)
Işıklandırma: 39 w T5 aquastar , 39 w T5 grolux
Isıtıcı: JBL protemp S300
Tasarım ve Dekorasyon: Yati kökü , gnays kayalar, bolca anubias
Merhabalar arkadaşlar, 250 lt hacmindeki akvaryumuma ait durum aşağıdaki gibidir. Eski 150 ltden yeni akvaryuma geçerken elimdeki malzemeleri kullandık genel olarak, ancak böyle bir tasarım çıkarabildik. Herhangi bir gübre kullanmıyorum, haftalık yüzde 30 su değişimi yapıyorum, ışıklar günlük 7 saat kadar açık ve günde 3 kere yemleme yapıyorum. Şimdilik herhangi bir sorun olmadı, gelişmeleri periyodik olarak ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212147521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212149011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212150271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212151021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212153391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183227/240720212154021.jpg[/IMG]
Bitkilerde Kum Seçimi
[QUOTE=Tuffi]
Lav kiriklarim sizinkiler gibi misket gubreleri ust kisma koysam bi sorun yasarmiyim
Karışım yapma imkanim olmadi aniden kurdum umarim bi sorun cikarmaz ama [/QUOTE]
Ust kisimdan kastiniz nedir tam olarak anlayamadim ama misket gubreler topraga gomulerek kullaniliyor. Bitkileri ekeceginiz yere elinizle bastirarak gömün, sorun yasamazsiniz.
[QUOTE=Tuffi]
Lav kiriklarim sizinkiler gibi misket gubreleri ust kisma koysam bi sorun yasarmiyim
Karışım yapma imkanim olmadi aniden kurdum umarim bi sorun cikarmaz ama [/QUOTE]
Ust kisimdan kastiniz nedir tam olarak anlayamadim ama misket gubreler topraga gomulerek kullaniliyor. Bitkileri ekeceginiz yere elinizle bastirarak gömün, sorun yasamazsiniz.
Bitkilerde Kum Seçimi
Lav kirigini küçük boyutta alırsanız sorun yaşamazsınız. Sadece Lav kirigi, biraz da misket gübre ile işinizi cozebilirsiniz. 100 ltlik akvaryumunda iki yıla yakındır kullanıyorum ve bir sorun görmedim açıkçası. Eskiden hightechti, sonraları sıkılıp Los tech devam ettim. O tankın bir zamanki durumuna ait bilgiler aşağıdaki linkini verdiğim konuda mevcut. Bir inceleyin derim ;)
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/60-40-40_hightech__game_of_mosses__k945397.asp[/URL]
Lav kirigini küçük boyutta alırsanız sorun yaşamazsınız. Sadece Lav kirigi, biraz da misket gübre ile işinizi cozebilirsiniz. 100 ltlik akvaryumunda iki yıla yakındır kullanıyorum ve bir sorun görmedim açıkçası. Eskiden hightechti, sonraları sıkılıp Los tech devam ettim. O tankın bir zamanki durumuna ait bilgiler aşağıdaki linkini verdiğim konuda mevcut. Bir inceleyin derim ;)
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/60-40-40_hightech__game_of_mosses__k945397.asp[/URL]
Biolife Filitre
[:kotu:][QUOTE=Wretched]Gördüğüm kadarı ile öğretmensiniz , “ Dolandırıcı “ türkçe mealini ve kime denir bildiğinizi farzediyorum, ve okuduğumu gayet iyi anlayacak yaşta ve bilgiye sahibim talihsiz açıklamanızı da eheim markasını ve kalitesini beğenmenize bağlıyorum ayrıca yazdığımı iyi okusaysaydınız eheimi gömmediğimi hatta en iyi dış filitre markalarından biri olduğunu yazdığımı kaçırmazdınız sanırım.. bundan sonra da cevap yazmıyacam bu konuya.
Bir şey daha araya eheimi sokmamın amacı koyduğum resimden sonra bir arkadaşın niye dış filitre , sump veya hamburg filitre kullanmıyorsun diye attığı özel mesajdı.[/QUOTE]
Bu ozel mesaj atan arkadas benim sanirim :) Goruntu ve elektrik sarfiyati acisindan onermistim size. Ben cok fazla filtre kullanimini yazdigim iki sebepten mantikli bulmasam ve bir ekipmanin yapabileceginden fazlasini yaptigini soyleyerek pazarlama stratejisini bir tasarim muhendisi olarak dolandiricilik olarak nitelendirsem de ( size karsi bir ithamim yok yanlis anlasilmasin) kullanicilarin kullanma tercihine saygi duyarim. Memnunsaniz zaten sorun yoktur, direk zevkler ve renkler olayi.
Eheim konusunda da bir iki sey karalayayim. Eheim 2213 250 ltyi saglam medya malzemesi ile goturebilir evet ama akinti ve mekanik filtrasyon konusunda bence yetersiz o litre icin, ben 150 lt ustune tercih etmezdim. 250 ltlik akvaryumumda 2217 kullaniyorum ( ici full siporax dolu ve purigen de mevcut) ve gercekten iyi , ileride dis filtrelere sans vermek isterseniz tavsiye ederim. Onerilenden bir iki model buyugunu almak daha mantikli bence eheimlar icin ama tartisilir tabi. Ben 1 yil kadar dis filtreyi acip temizlemiyorum bu sayede.
Bu basligi okuyacak arkadaslara da dis filtre, sump veya hamburg filtreleri tercih etmelerini oneririm. Hamburg ve sumpi biolifedan daha ucuza maledebilirsiniz, goruntu ve hacim konusunda daha iyi bir cozum isterseniz de enerji tuketimi dusuk ve ses sorunu olmayan dis filtreleri iç malzemelerini duzgun tutarak ( illa cok para harcamadan kedi kumu vb gibi diy yontemlerle de kurabilirsiniz) kullanmalari oneririm. Sadece ses icin filtrelerin havalarini aldiginizdan emin olun. Hala devam ediyorsa ses uretim hatasu vardir garantiden sorununuzu cozmek zorundalar ekipmani sifir aldiysaniz.
İlla ic filtre kullanmak istiyorsaniz da pipo yada eheim pickup serileri guzel. Yedek parca olayi umrumda olmaz derseniz tetra in serisi de tasarim olarak daha estetik ve sessiz. Cin uretimi filtreler gordufum kadariyla genelde ses cikariyor, ben iki kere sans vermistim bir daha vermem.
[:kotu:][QUOTE=Wretched]Gördüğüm kadarı ile öğretmensiniz , “ Dolandırıcı “ türkçe mealini ve kime denir bildiğinizi farzediyorum, ve okuduğumu gayet iyi anlayacak yaşta ve bilgiye sahibim talihsiz açıklamanızı da eheim markasını ve kalitesini beğenmenize bağlıyorum ayrıca yazdığımı iyi okusaysaydınız eheimi gömmediğimi hatta en iyi dış filitre markalarından biri olduğunu yazdığımı kaçırmazdınız sanırım.. bundan sonra da cevap yazmıyacam bu konuya.
Bir şey daha araya eheimi sokmamın amacı koyduğum resimden sonra bir arkadaşın niye dış filitre , sump veya hamburg filitre kullanmıyorsun diye attığı özel mesajdı.[/QUOTE]
Bu ozel mesaj atan arkadas benim sanirim :) Goruntu ve elektrik sarfiyati acisindan onermistim size. Ben cok fazla filtre kullanimini yazdigim iki sebepten mantikli bulmasam ve bir ekipmanin yapabileceginden fazlasini yaptigini soyleyerek pazarlama stratejisini bir tasarim muhendisi olarak dolandiricilik olarak nitelendirsem de ( size karsi bir ithamim yok yanlis anlasilmasin) kullanicilarin kullanma tercihine saygi duyarim. Memnunsaniz zaten sorun yoktur, direk zevkler ve renkler olayi.
Eheim konusunda da bir iki sey karalayayim. Eheim 2213 250 ltyi saglam medya malzemesi ile goturebilir evet ama akinti ve mekanik filtrasyon konusunda bence yetersiz o litre icin, ben 150 lt ustune tercih etmezdim. 250 ltlik akvaryumumda 2217 kullaniyorum ( ici full siporax dolu ve purigen de mevcut) ve gercekten iyi , ileride dis filtrelere sans vermek isterseniz tavsiye ederim. Onerilenden bir iki model buyugunu almak daha mantikli bence eheimlar icin ama tartisilir tabi. Ben 1 yil kadar dis filtreyi acip temizlemiyorum bu sayede.
Bu basligi okuyacak arkadaslara da dis filtre, sump veya hamburg filtreleri tercih etmelerini oneririm. Hamburg ve sumpi biolifedan daha ucuza maledebilirsiniz, goruntu ve hacim konusunda daha iyi bir cozum isterseniz de enerji tuketimi dusuk ve ses sorunu olmayan dis filtreleri iç malzemelerini duzgun tutarak ( illa cok para harcamadan kedi kumu vb gibi diy yontemlerle de kurabilirsiniz) kullanmalari oneririm. Sadece ses icin filtrelerin havalarini aldiginizdan emin olun. Hala devam ediyorsa ses uretim hatasu vardir garantiden sorununuzu cozmek zorundalar ekipmani sifir aldiysaniz.
İlla ic filtre kullanmak istiyorsaniz da pipo yada eheim pickup serileri guzel. Yedek parca olayi umrumda olmaz derseniz tetra in serisi de tasarim olarak daha estetik ve sessiz. Cin uretimi filtreler gordufum kadariyla genelde ses cikariyor, ben iki kere sans vermistim bir daha vermem.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
