ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tropesk
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
68
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2010 17:05
Son Ziyaret:
27 Mart 2025 11:26
Toplam Mesaj:
164 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA

SON 10 MESAJI
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Evet yoğun bir süreç yaşadık. Bir o kadar da emek harcandı. Maddi ve manevi birikimlerimizi buraya aktardık. Bunları da tüm dostlarımızla paylaştık. Parasal değerde değil ama gönül ortağımız çoktu. Şu an verimli ve düzenli olarak çalışmaya devam ediyoruz. Aynı zamanda da kendimizi nasıl geliştirebiliriz, daha neler yapabiliriz diye düşüncelerimiz var. Allah herkese gönlündekini versin...
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Evet yoğun bir süreç yaşadık. Bir o kadar da emek harcandı. Maddi ve manevi birikimlerimizi buraya aktardık. Bunları da tüm dostlarımızla paylaştık. Parasal değerde değil ama gönül ortağımız çoktu. Şu an verimli ve düzenli olarak çalışmaya devam ediyoruz. Aynı zamanda da kendimizi nasıl geliştirebiliriz, daha neler yapabiliriz diye düşüncelerimiz var. Allah herkese gönlündekini versin...
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Herkese selamlar,
tropesk 2014-06-06 13:36:33
Herkese selamlar,
Umarım tüm dostların keyfi ve sağlığı yerindedir. Farklı kulvarlarda oldukça yoğun tempomuz devam ediyor. Vakit bulup fotoğraf çekme imkanı buldukça da sizlere küçük değişikliklerden bahsetmeye çalışıyorum.
Çalışma ofisimiz son halini aldı gibi artık. Küçücük eksikler dışında bitti...
İçeriye bir de bu açılardan bakalım...
Balıklarımızın da keyfi yerinde.
Brichardi Bulombora
Moori Chaitika
Sp.Black İkola
Moori İlangi
Moori İsanga
Brichardi Kalemie
Moori Red Rainbow
Moori Golden Kazumba
Brichardi Kipili
Sp.Black Kriza
Sp.Red Moliro
Sp.Mpimbwe Orange Cheek
Brichardi Namansi Mpimbwe
Ve bu arkadaşlar da yeni misafirlerimiz...
Lütfen Maşallah'larımızı eksik etmeyelim...
230 akvaryumluk Malawiizmir showroom kuruluyor...
Sevgili Birand;
Sevgili Birand;
Özverili, planlı ve düzenli çalışmalarının karşılığını alacağın fazlası ile belli ediyor kendini zaten. Yapmış olduğun bu tesisle öğrencilik yıllarımın geçtiği güzelim İzmir'e ve güzel ülkeme hobicilik adına katacağın değerler için şimdiden tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum sana. Senin, benim ve diğer tüm bu işe gönül vermiş dostlarımızın yapacağı elit yerler ile artık dışarıya meydan okuma vakti geldi sanırım. İnşallah emeklerin seni hak ettiğin yerlere taşır. Allah kolaylık ve sabırlar versin. Dualarım seninle...
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Tüm dostlara selamlar;
Tüm dostlara selamlar;
Sonunda elime alabildim şu makineyi. Bir kaç resim çekerek sizlerle paylaşmak istedim. Fazlaca olmamakla birlikte ufak tefek değişikler yapılıyor tabii ki. Örneğin ana tanklarımızın üst kapaklarını değiştirdik.
Biz bunu önceden Flexi'den yaptık. Zamanla bel veren malzememizin etrafını aliminyum profillerle çerçeveledik. Evet gayet sağlam oldu. Ancak hep "kullanım kolaylığı" ilkesini benimsemiş kişiler olarak bu malzemenin eksikliklerini de gördük. Çözüm olarak tüm kapakları çıkardık ve onları küçük tanklarda kullanmak üzere depoladık.
Yerlerine ise daha hafif, daha dayanıklı, daha görsel ve özellikle çok daha kullanışlı olan duşakabin kapılarından yaptırdık. Bence de gayet iyi yaptık.
Zaman içerisinde çeşitlerimize de yeni türler ekleniyor. Örneğin Kalemie'ler, Red Cheek'ler ve İkola'lar bunlardan bazıları. Yeni Canary'leri de üretime aldık inşallah. Bunlarla beraber çekilen diğer resimlerden de ekleme yaparak resim zenginliğini artırıyorum.
Yüzümüz eskidi farkındayım arkadaşlar. Yaklaşık olarak 10 aydır bu konu üzerinden paylaşımlar yapıyorum. Fazlaca yenilik olmadığından da biraz rölantide gidiyorum. Nasip olursa güncel resim ve videolar yüklemeye devam edeceğim. Bir de "tropesk kuruluş 2013-2014" ismini değiştirmeyi düşündüm. Ancak bu konuyu herkes bu isimle takip etti, açıkçası bende kıyamadım ve böyle kalmasını istedim.
İlginiz için çok teşekkür ederim.
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Arkadaşlar, herkese gönülden selamlar.
Arkadaşlar, herkese gönülden selamlar.
Bakıyorum ki azalan paylaşımlardan ötürü serzenişte olan arkadaşlarımız var. Bunun başlıca sebebi biraz ortamdan uzaklaşıp, kafamı toplamaktı. Bunda da muvaffak oldum sanırım.
Öncelikle Hakan beyin sorusuna ilk ağızdan cevap vereyim. (Hakan Arp) Marka tescili ile ilgili çalışmalarımız yapıldı. Sonuçlanmasını bekliyoruz. Ayrıca ithalat ve ihracat belgelerini de alıyorum. Kullanır mıyız bilmiyorum. Kendimize ait internet sitesini de 2011 yılı başında kurmuştuk aslında.(tropesk.com) Daha çok hobicilik anlamında kurulmuş bir siteydi. Şu zamanda güncelliğini kaybetmiş durumda. Çünkü tasarımını tamamladığımız, kurumsallaşan yapımıza daha uygun bir site çalışmasını bitirmek üzereyiz. Çok daha kapsamlı ve amaçlı bir siteyi hizmetinize sunacağız inşallah. (tropesk.com.tr) Gelişmeleri yine buradan sizlerle paylaşırız tabii ki.
Şimdi, aslında elimizde yeniliklerle alakalı bir done olmasa da, şu anki durumu gösterebilecek resimler paylaşmak isterim. Resimleri bu seferlik telefonla çektim arkadaşlar. Daha görsel çalışmalar gelecek. İlginiz için çok teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın...
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
[QUOTE=sedatı_ego]MAŞALLAH. Elinize, emeğinize, ruhunuza sağlık. Allah utandırmasın,güç kuvvet versin. Umarım bu olağanüstü emeklerin karşılığını fazlasıyla alırısınız. Bu arada adresinizi öğrene bilir miyim ? Bilecik'te ikamet ediyorum Eskişehir de böyle bir yer olduğunu yeni gördüm. Yaklaşık 2 yıldır Frontozsa beslediğim den Forumdan uzak kalmıştım . [/QUOTE]
tropesk 2014-03-24 21:05:57
[QUOTE=gandalfmk]Hakan Bey,
[/QUOTE]
Arkadaşlar, herkesi sevgiyle selamlıyorum öncelikle.
Bu sefer ayrılık biraz uzun oldu sanırım. Ama sizler de hak verirsiniz ki çok yorucu bir süreçten geçtim. Hem kafa olarak hem de fiziksel olarak oldukça yıprandım. Düzenin oturduğunu, sorunsuzca işlediğini gördükten sonra da kendime bir doğum günü hediyesi verdim. Önce bir yurt dışı gezisine katıldım. Hemen ardından da Ayvalık'taki yazlıkta biraz kafa dinledim. Enerjimi doldurdum. Tekrar aranıza döndüm. Devam eden süreci ve tabii ki yeni gelişmeleri yine buradan sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Sizlerin iyi dileklerinize her zaman ihtiyacım var. İlginiz için teşekkür ederim.
[QUOTE=sedatı_ego]MAŞALLAH. Elinize, emeğinize, ruhunuza sağlık. Allah utandırmasın,güç kuvvet versin. Umarım bu olağanüstü emeklerin karşılığını fazlasıyla alırısınız. Bu arada adresinizi öğrene bilir miyim ? Bilecik'te ikamet ediyorum Eskişehir de böyle bir yer olduğunu yeni gördüm. Yaklaşık 2 yıldır Frontozsa beslediğim den Forumdan uzak kalmıştım . [/QUOTE]
Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Yerimiz Eskişehir Adalet Sarayı'nın hemen arkasındadır. (Kurtuluş mah. Sevilen sok. No:3)
[QUOTE=gandalfmk]Hakan Bey,
Konunuzu dün akşam ilk kez gördüm ve baştan sona hepsini okudum. Bilirsiniz forumlarda yıllardır bu hobiyle uğraştığı halde genellikle yazmayan, sessizce okumayı tercih edenler vardır, onlardan biriyim diyebilirim
İşim icabı da bir işi şu ankinden daha kolay, daha az işçilik harcayarak nasıl yaparız diye düşünürüm hep...
İşim icabı da bir işi şu ankinden daha kolay, daha az işçilik harcayarak nasıl yaparız diye düşünürüm hep...Yaklaşık 20 yıldır (çocukluğumdan beri) bu hobiyle uğraşan biri olarak tropheusları hiç bir zaman sevemedim. Ancak üretimhanenizi tropheusla bağlantısından çok sistem olarak değerlendirdim kendimce. Şuana kadar bulabildiğim yalnızca iki eksik var:
- Biri atık suyun geri kazanımı nasıl yapılabilir sorusuydu benim için, ki zaten bunun üzerinde çalıştığınızı yazmışsınız. (Benim ilk aklıma gelen sera, akvaryum bitkileri serası vb. yerler için sulama suyu olarak değerlendirilebileceği idi. İçindeki nitrattan dolayı bitkiler için değerli bir su bu)
- Diğer konu ise şöyle; zaten evinizde çokca (sanırım 16 idi) akvaryumun hale hazırda kurulu olduğunu yazmışsınız. Şuan ise yine yanlış hatırlamıyorsam 24 ad. oldu. Yani bu kadar yatırımla %50 bir kapasite artışı yaptınız yalnızca ve ısıtma için muhtemelen ekstra gider kalemi oluştu (Çünkü eviniz zaten ısıtılıyordu). Ancak tüm bu yatırımın da kar/zarar hesabından çok stratejik bir kararla marka olma isteğiyle oluşturulmuş bir proje olduğunu ve resmi olarak da profesyonel hayata geçme isteği olduğunu düşünüyorum.
Dolayısıyla iyi çalışılmamış diyebileceğim hiç birşey bulamadım.
Biliyorum uzattım kusuruma bakmayın, söylemek istediğim tek şey muhteşem bir iş çıkarmış olduğunuzdur. Tropesk markasının önce ülkemizde, sonrasında da dış ülkelerde bilinir hale geleceğine inancım tamdır. Başarılarınızın devamını diliyor ve dört gözle yeni paylaşımlarınızı bekliyorum.
Merhabalar İbrahim bey, güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim.
Evet, kullanılan suyu geri kazanmak için bir kaç düşüncemiz var. Bunlar arasından bize göre en doğrusu hangisi olacaksa onun üzerinde çalışmak istiyoruz. Yine en güzel şekilde projelendirip hayata geçirmek nasip olur inşallah. Sonuçta aylık 50 tona yakın bir su israfımız var.
Evimizde bu işi amatörce icra ediyorduk. Artık zamanının geldiğini düşündüğümüz anda kafamızda zaten var olan hayallerimizi hayata geçirdik. Elbette zaman içinde marka olma yolunda daha güzel adımlarımız olacak. Ancak öncelikli amacımız elimizdeki işi layıkıyla yapmak.
Son olarak küçük bir düzeltme yapmak isterim affınıza sığınarak. Evet evimde 18 adet akvaryuma sahiptim. Bunların 8 adedi damızlıklar içindi sadece. Diğer tanklarımızı boylandırma için kullanıyorduk. Sahip olduğumuz bu tankları yeni yerimizin en arka kısmında değerlendirdik. Bunlara ilave olarak 24 damızlık tankı yaptırdık üretimhanemize. Ayrıca 48 boylandırma, 48 yavru tankı yapıldı. Son olarak ta aynı anda 192 kuluçka barındırabilecek kapasitede 6 adet tankımız mevcut. Karantina tanklarını da ekleyelim. Ortaya çıkan sayı şimdilik bu kadar. Boylandırmada kullanmak için aldığımız 3'er tonluk prefabrik havuzları da şimdilik kullanmıyoruz. Tekrar özür diliyorum. Asla ukalalık peşinde değilim. Sadece kimsenin kafasında eksik yada yanlış bir şey olsun istemiyorum.
İlginiz için, iyi dilekleriniz için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalın...
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
[QUOTE=TROPHEUS42]merhaba;
[QUOTE=TROPHEUS42]merhaba;
İşler rutine binince yapılacak işler azalınca paylaşımlarda azaldı.Aslında şu anda daha çok merak ediyorum patron.:(
[/QUOTE]
Selamlar, dediklerinde de haklısın aslında. İşler azalınca paylaşım da azaldı gibi oldu. Ama yeni resimler çekiyorum tabii ki. Paylaşım yapmaya devam edeceğim. İlginiz için çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde bende hep sıcak kalıyorum.
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Tüm dostlara günaydın. Geçen ay tabelamızı takmıştık aslında. Ama sizlerle bunu paylaşmayı ihmal etmişiz. Ben de bu konunun 500. mesajı olarak Tropesk'in tabelasını takdim ediyorum. İlginiz için gönülden teşekkürler...
Tüm dostlara günaydın. Geçen ay tabelamızı takmıştık aslında. Ama sizlerle bunu paylaşmayı ihmal etmişiz. Ben de bu konunun 500. mesajı olarak Tropesk'in tabelasını takdim ediyorum. İlginiz için gönülden teşekkürler...
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Arkadaşlar, faturalar gelmeye başladı tabii ki. Tam olarak rutin rakamlar oturmamış olsa da;
Arkadaşlar, faturalar gelmeye başladı tabii ki. Tam olarak rutin rakamlar oturmamış olsa da;
Son ödediğimiz elektrik faturası : 460,00 TL, doğalgaz faturası 380,00 TL'dir. Tükettiğimiz su miktarı da yaklaşık olarak 150,00 TL'dir. Zaman içerisinde belki biraz daha düşürebiliriz. Ama, kapasite/fatura karşılaştırmasını yapınca, yaptığımız masraflara değdiğini düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

