ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akdede
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2010 21:26
Son Ziyaret:
27 Aralık 2022 13:21
Toplam Mesaj:
158 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ismail akdede
Doğum Tarihi:
08 Temmuz 1996
Yaş:
29
İl:
Izmir
Meslek:
ogrencı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Flowerhorn
Bitkili Lepistes
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumdaki Sorunlar
Aynı sorunları ben de yaşıyorum. Konunun takipçisi olacağım, geçmiş olsun.
Aynı sorunları ben de yaşıyorum. Konunun takipçisi olacağım, geçmiş olsun.
Bitkilerde Filizlenme Ve Çürüme Sorunu
6 saat ışıklandırıyoruz. 25x25x35 akvaryumum. 6 kardinal, 6 kırmızı tetramız var.
6 saat ışıklandırıyoruz. 25x25x35 akvaryumum. 6 kardinal, 6 kırmızı tetramız var.
Bitkilerde Filizlenme Ve Çürüme Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222009231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese selamlar,
Yıllar sonra bitkili bir nano akvaryum kurmaya karar verdim. Tetra ve karides ekleyip, Low tech bitkiler seçmeye çalıştım(taban bitkisi monte carlo hariç). Son fotoğrafta akvaryumun genel görselini paylaştım.
İthal bir akvaryum aldım, set olarak tüm ekipman içinden çıktı. Altına setten çıkan gübreli toprağı serdim ve üstüne yine içinden çıkan bitki kumunu serdim. Son olarak bitkileri aldığım yerden kapsül gübre hediye ettiler ve onu da dibe gömdüm. Co2 tüpüm yok, sıvı Co2 ile takviye yapmaya çalışıyorum ama yeterli mi bilemiyorum. Yanlışım varsa veya tavsiyeniz varsa lütfen paylaşın.
Şimdi soruma geleyim, bitkilerim sararıp çürüyor fakat bir yandan da filizlenir ince yeni dallar çıkartıyor. Sağlıklı olduklarını düşünmüyorum, sorun nerede onu da bulamıyorum. Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222007501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/051220222009231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese selamlar,
Yıllar sonra bitkili bir nano akvaryum kurmaya karar verdim. Tetra ve karides ekleyip, Low tech bitkiler seçmeye çalıştım(taban bitkisi monte carlo hariç). Son fotoğrafta akvaryumun genel görselini paylaştım.
İthal bir akvaryum aldım, set olarak tüm ekipman içinden çıktı. Altına setten çıkan gübreli toprağı serdim ve üstüne yine içinden çıkan bitki kumunu serdim. Son olarak bitkileri aldığım yerden kapsül gübre hediye ettiler ve onu da dibe gömdüm. Co2 tüpüm yok, sıvı Co2 ile takviye yapmaya çalışıyorum ama yeterli mi bilemiyorum. Yanlışım varsa veya tavsiyeniz varsa lütfen paylaşın.
Şimdi soruma geleyim, bitkilerim sararıp çürüyor fakat bir yandan da filizlenir ince yeni dallar çıkartıyor. Sağlıklı olduklarını düşünmüyorum, sorun nerede onu da bulamıyorum. Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Ranchu İle 10 Sene Sonra Japona Dönüş
[QUOTE=xCielia]Çok tatlılar maşallah.. bendede karma süs japonu akvaryumu var. oranda , black moor(türkçe adını bilmiyorum bilen var ise paylaşırsa sevinirim),ryukin ,lionhead karışık.bitki olarak anubias'ı seçtim çünkü acı geldiği için yemediklerini okumuştum. Onun dışında ek olarak oksijen ekledim. Zaten anubias sorunsuz bir bitki aylardır oksijenli tankta duruyor ilk günki gibi yemyeşil. 2 haftada bir CO2 tableti atıyorum o kadar. Fazlada bitkilendirmemek ,süslememek lazım kuyrukları takılabilir. yem olarak yurtdışında yaşıyorum burada japonyadan gelen bir koi ve japon yemi kullanıyorum.(granül) haftada 2 kerede kan solucanı veriyorum maşallahları var..
suanda kontrol ettim hikari goldfish staple baby pellet tam olarak. Bebek secmemin sebebi daha besleyici olmasiydi. Ne kadar dogru bilemiyorum. Bi eksisini gormedim[/QUOTE]
Tesekkur ederim [:)] Hikari alacagim ben de yem olarak bugun siparis veriyorum. Umarim ben de istedigim formu yakalarim.
[QUOTE=Curse]LİON HEAD balıklarınız hayırlı olsun . Kafalarında beyaz beyaz mantarlar oluşmuş bunlar kafa yapılarının büyümesinden de kaynaklanabilir bir tür mantar hastalıgıda olabilir biraz arastırma yapmanızı öneririm kafaları yag tabakasından olustugu icin cok zayıftır dikkat etmelisiniz aksi taktirde cökme kafada bozulma meydana gelebilir haricinde tilki kuyruklarını büyük ihtimal sökücekler yada yicekler bitki olarak ANUNİAS . Amazon hanceri . Eledoa . Saz tarzı bitki secimlerini de degerlendirebilirsiniz yem secenekleri hikari,jbl,kenzu,sera,tropical,haftada en az 1 gün aç bırakılmayı . Haftada bir gün haşlanmış bezelyeyi unutmayın mutlu hobiler 😊[/QUOTE]
Bitkileri sokerlerse yeni bitki dusunmuyorum acikcasi ama mantar konusunda haklisiniz. Bugun cok dikkatimi cekmeye basladilar, hemen bir onlem alip buyumeden halletmem gerekli ama ne yazik ki cok da makale bulamadim konuyla alakali.
[QUOTE=xCielia]Çok tatlılar maşallah.. bendede karma süs japonu akvaryumu var. oranda , black moor(türkçe adını bilmiyorum bilen var ise paylaşırsa sevinirim),ryukin ,lionhead karışık.bitki olarak anubias'ı seçtim çünkü acı geldiği için yemediklerini okumuştum. Onun dışında ek olarak oksijen ekledim. Zaten anubias sorunsuz bir bitki aylardır oksijenli tankta duruyor ilk günki gibi yemyeşil. 2 haftada bir CO2 tableti atıyorum o kadar. Fazlada bitkilendirmemek ,süslememek lazım kuyrukları takılabilir. yem olarak yurtdışında yaşıyorum burada japonyadan gelen bir koi ve japon yemi kullanıyorum.(granül) haftada 2 kerede kan solucanı veriyorum maşallahları var..
suanda kontrol ettim hikari goldfish staple baby pellet tam olarak. Bebek secmemin sebebi daha besleyici olmasiydi. Ne kadar dogru bilemiyorum. Bi eksisini gormedim[/QUOTE]
Tesekkur ederim [:)] Hikari alacagim ben de yem olarak bugun siparis veriyorum. Umarim ben de istedigim formu yakalarim.
[QUOTE=Curse]LİON HEAD balıklarınız hayırlı olsun . Kafalarında beyaz beyaz mantarlar oluşmuş bunlar kafa yapılarının büyümesinden de kaynaklanabilir bir tür mantar hastalıgıda olabilir biraz arastırma yapmanızı öneririm kafaları yag tabakasından olustugu icin cok zayıftır dikkat etmelisiniz aksi taktirde cökme kafada bozulma meydana gelebilir haricinde tilki kuyruklarını büyük ihtimal sökücekler yada yicekler bitki olarak ANUNİAS . Amazon hanceri . Eledoa . Saz tarzı bitki secimlerini de degerlendirebilirsiniz yem secenekleri hikari,jbl,kenzu,sera,tropical,haftada en az 1 gün aç bırakılmayı . Haftada bir gün haşlanmış bezelyeyi unutmayın mutlu hobiler 😊[/QUOTE]
Bitkileri sokerlerse yeni bitki dusunmuyorum acikcasi ama mantar konusunda haklisiniz. Bugun cok dikkatimi cekmeye basladilar, hemen bir onlem alip buyumeden halletmem gerekli ama ne yazik ki cok da makale bulamadim konuyla alakali.
Ranchu İle 10 Sene Sonra Japona Dönüş
[QUOTE=Furkanbaba76]Süper ötesi 👌🏻 Bu tontişleri güzel yemlerle beslemek lazım. [:nazar:][/QUOTE]
Yem tavsiyelerine acigim [:)] hikari lion head dediler ama butun sitelerde stok tukenmis.
[QUOTE=selam123da]Japonlar bitki yemiyor mu [/QUOTE]
Oyle diye duydum ben de ama elimde cok vardi bu bitkiden. Biraz diktim, yemeye baslarlarsa cikartacagim. Suanlik deneme diyelim [:)]
[QUOTE=Furkanbaba76]Süper ötesi 👌🏻 Bu tontişleri güzel yemlerle beslemek lazım. [:nazar:][/QUOTE]
Yem tavsiyelerine acigim [:)] hikari lion head dediler ama butun sitelerde stok tukenmis.
[QUOTE=selam123da]Japonlar bitki yemiyor mu [/QUOTE]
Oyle diye duydum ben de ama elimde cok vardi bu bitkiden. Biraz diktim, yemeye baslarlarsa cikartacagim. Suanlik deneme diyelim [:)]
Seneler Sonra Ranchu İle Japona Dönüş
Herkese iyi forumlar,
10 sene önce xl japon balığı baktıktan sonra, senelerdir flowerhorn ve bitkili lepistes akvaryumlarıyla ilgileniyordum. 4 yaşındaki flowerhornum ölünce ve iş hayatı için şehir değiştirince akvaryumlarımı bozdum. Fakat aylar sonra burada düzenimi oturttum ve senelerdir çok hoşuma giden ve içimde kalan Ranchu türünü ofisimde denemek istedim. Bu iki arkadaşı dün Tekirdağ’dan getirttim, formları ve renkleri gerçekten hoşuma gitti. Japon ve Ranchudan anlayan abilerim, ablalarım ve kardeşlerimden yem önerisi, balıklar ve akvaryum ile ilgili yorum ve önerileri bekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191544001.jpg[/IMG]
Herkese iyi forumlar,
10 sene önce xl japon balığı baktıktan sonra, senelerdir flowerhorn ve bitkili lepistes akvaryumlarıyla ilgileniyordum. 4 yaşındaki flowerhornum ölünce ve iş hayatı için şehir değiştirince akvaryumlarımı bozdum. Fakat aylar sonra burada düzenimi oturttum ve senelerdir çok hoşuma giden ve içimde kalan Ranchu türünü ofisimde denemek istedim. Bu iki arkadaşı dün Tekirdağ’dan getirttim, formları ve renkleri gerçekten hoşuma gitti. Japon ve Ranchudan anlayan abilerim, ablalarım ve kardeşlerimden yem önerisi, balıklar ve akvaryum ile ilgili yorum ve önerileri bekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191543511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191544001.jpg[/IMG]
Ranchu İle 10 Sene Sonra Japona Dönüş
Ölçüler:100 cm 150 litre
Canlı Türleri:Ranchu japon
Bitki Türleri:Tilki Kuyruğu
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:power led ve dış filtre
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese iyi forumlar,
10 sene önce xl japon balığı baktıktan sonra, senelerdir flowerhorn ve bitkili lepistes akvaryumlarıyla ilgileniyordum. 4 yaşındaki flowerhornum ölünce ve iş hayatı için şehir değiştirince akvaryumlarımı bozdum. Fakat aylar sonra burada düzenimi oturttum ve senelerdir çok hoşuma giden ve içimde kalan Ranchu türünü ofisimde denemek istedim. Bu iki arkadaşı dün Tekirdağ’dan getirttim, formları ve renkleri gerçekten hoşuma gitti. Japon ve Ranchudan anlayan abilerim, ablalarım ve kardeşlerimden balıklar ve akvaryum ile ilgili yorum ve önerileri bekliyorum. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191538541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG]
Ölçüler:100 cm 150 litre
Canlı Türleri:Ranchu japon
Bitki Türleri:Tilki Kuyruğu
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:power led ve dış filtre
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese iyi forumlar,
10 sene önce xl japon balığı baktıktan sonra, senelerdir flowerhorn ve bitkili lepistes akvaryumlarıyla ilgileniyordum. 4 yaşındaki flowerhornum ölünce ve iş hayatı için şehir değiştirince akvaryumlarımı bozdum. Fakat aylar sonra burada düzenimi oturttum ve senelerdir çok hoşuma giden ve içimde kalan Ranchu türünü ofisimde denemek istedim. Bu iki arkadaşı dün Tekirdağ’dan getirttim, formları ve renkleri gerçekten hoşuma gitti. Japon ve Ranchudan anlayan abilerim, ablalarım ve kardeşlerimden balıklar ve akvaryum ile ilgili yorum ve önerileri bekliyorum. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191538541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102143/041220191539281.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum En İyi Dış Filtresi.
[QUOTE=Atesakvaryum]Merhabalar litreniz hakkında bilgi verirseniz yardımcı olabilirim elimde çok uygun fiyata eheim filtreler var
Saygılarımla
[/QUOTE]
150 litre su hacmim akvaryumda [:)]
[QUOTE=vitestv]
Sunsun 300 serisi ve 600 serisi
Aynen Sunsun çok iyi[/QUOTE]
Teşekkür ederim hemen araştırıyorum [:)][QUOTE=ahmetahmet42]Sunsun hw 302 öneririm. Yıllardan beri maşallahı var gayet güzel çalışıyor. Bazen çalıştığını dokunarak anlıyorum[/QUOTE]
teşekkür ettim hemen araştırıyorum.
[QUOTE=Atesakvaryum]Merhabalar litreniz hakkında bilgi verirseniz yardımcı olabilirim elimde çok uygun fiyata eheim filtreler var
Saygılarımla
[/QUOTE]
150 litre su hacmim akvaryumda [:)]
[QUOTE=vitestv]
Sunsun 300 serisi ve 600 serisi
Aynen Sunsun çok iyi[/QUOTE]
Teşekkür ederim hemen araştırıyorum [:)][QUOTE=ahmetahmet42]Sunsun hw 302 öneririm. Yıllardan beri maşallahı var gayet güzel çalışıyor. Bazen çalıştığını dokunarak anlıyorum[/QUOTE]
teşekkür ettim hemen araştırıyorum.
Bitkili Akvaryum En İyi Dış Filtresi.
Çok teşekkür ederim sağolun. Dediğim gibi bakteriyi koruması için alıyorum filtreyi ama iki senedir aldığım filtreler sürekli hava yaptığı için önce motordan gelen ses sonra da o havanın akvaryuma gidişinden gelen ses artık beni çok sinir etmeye başladı. Sessiziliğini koruyan kaliteli bir filtreye ihtiyacım var. Dediğinizi araştırıcam hemen. Tekrardan teşekkür ederim.
Çok teşekkür ederim sağolun. Dediğim gibi bakteriyi koruması için alıyorum filtreyi ama iki senedir aldığım filtreler sürekli hava yaptığı için önce motordan gelen ses sonra da o havanın akvaryuma gidişinden gelen ses artık beni çok sinir etmeye başladı. Sessiziliğini koruyan kaliteli bir filtreye ihtiyacım var. Dediğinizi araştırıcam hemen. Tekrardan teşekkür ederim.
Bitkili Akvaryum Dış Motor
500-700 liraya kadar bütçem var ama en üst sınır olmasa iyi olur. 150 litrelik bir tankım var.
500-700 liraya kadar bütçem var ama en üst sınır olmasa iyi olur. 150 litrelik bir tankım var.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
