ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Burakim
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2010 19:29
Son Ziyaret:
11 Aralık 2020 19:07
Toplam Mesaj:
829 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Saatci
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 1987
Yaş:
38
İl:
Bayburt
Meslek:
Türk Telekom
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak SAATÇI
SON 10 MESAJI
93 Gallon Tanganyika Biotope
Kurulumunuz hayırlı olsun su hacminiz şuan için yetrsiz görünsede asıl hakkettikleri akvaryumun hazırlandıgını belirmişsiniz zaten.
Kurulumunuz hayırlı olsun su hacminiz şuan için yetrsiz görünsede asıl hakkettikleri akvaryumun hazırlandıgını belirmişsiniz zaten.
dainichi color fx gemme cichlid granul green hiç tavsiye etmeyeceğim yemler dainichi yem konusunda en başırılı firmalardan biri yanlız color fx yavrularınız için uygun bir yem tercihi değil.Onun yerine Dainichi veggie deluxe ve veggie fx çok daha iyi olacaktır.Gemmamarka yemler balıklarınız için çok uygun olmaz yeterli kalitede değil.Gemma marka yemler tropheus için çok güvenilir gelmiyorlar bana özellikle diskus olanı kesinlikle vermemeniz gerekiyor.Allah muhafaza bu yemler sizi bload yada iç parazit gibi hastalıklara itebilir.Tropical siprulina super forte pul granul tableti özeellikle tavsiye ederim bunların yanına ek olarak bio marine osi siprulina flake tetra phly gibi yemler de takviye ederseniz balıklarınız için daha sağlıklı olur.
Erzurum'dan F0 Polli İkola ve İkola Kaiserlerim.
Yav bizim buralarda bu güzel hobiyle ilgilenen belki çok az ama gerçekten çok kaliteli bilgili insanlar tarafından icra ediliyor.Gerçekten çok güzel bir tür daha önce türler arasında görmüştüm dikkatimi çekmişti ama ilk besleyen sizde gördüm.Gerçekten çok hoş farklı bir tür umarım ikolalar kadarda eğlenceli bir türdür ki öyle görünüyor Cevdet abi Ahmet abi ile tanışmanı tavsiye ederim onlarda yöremizde tropheus u profesyonel anlamda bakan besleyen insanlar.İnşallah bi gün yolum düşerse bu güzel türü canlı görmek isterim.
Yav bizim buralarda bu güzel hobiyle ilgilenen belki çok az ama gerçekten çok kaliteli bilgili insanlar tarafından icra ediliyor.Gerçekten çok güzel bir tür daha önce türler arasında görmüştüm dikkatimi çekmişti ama ilk besleyen sizde gördüm.Gerçekten çok hoş farklı bir tür umarım ikolalar kadarda eğlenceli bir türdür ki öyle görünüyor Cevdet abi Ahmet abi ile tanışmanı tavsiye ederim onlarda yöremizde tropheus u profesyonel anlamda bakan besleyen insanlar.İnşallah bi gün yolum düşerse bu güzel türü canlı görmek isterim.
Saygılarımla.
Kriza gold yine bir üstüntaş klasiği yeni günc ft
[QUOTE=JapoJupo]Bu ne kabalık be. Tropheus tankında corydorasın ne işi var? Bunu size haklı olarak söyledim. Az biraz balıktan anlasanız bu hayvanların farklı su koşullarında yaşadığını ve beslenmesi gerektiğini bilirsiniz.Öyle ben yaptım oldu ile balık beslenmez.Hayvanların vebali günahı boynunuzadır.Hem esaret altında yaşat hemde haketmediği su koşullarında besle.
Sen şimdi Türk mutfağına alışmışsın seni alıp zorla çin mutfağı yiyeceksin deseler ne yaparsın. Kedi köpek eti yiyeceksin deseler ne yaprsın? Söyle bakalım.
Albino chipimbi red phoneix beslenemeyecek tür mü? Bu komedi gerçekten. Neden beslenmeyecek türler? Hibritler diye mi? Kriza gold nedir? Albino chipimbi beslenmeyecek tür diye mi yavrusunun tanesi 300-400 TL.
Ne yapsaydım sizin topikte sizi şak şaklasa mıydım? O zaman benden iyisi olmazdı sanırım. Ben gördüğümü söylüyorum olmayan birşeyi uydurmuyorum.Ayrıca balıkları tankları güzel olan arkadaşlara hepsine MAŞALLAH ne güzel tank balık v.s. diye yazıyorum. Zorunuza gitti diye bana çamur atmayın.
Cevap bile vermemek lazımdı ama neyse.Vermiş olduk.
Ayrıca forumdan takdir ettiğim bir arkadaşın kriza goldlarının linkinide verdim.Önce bir yazımı iyi okuyun isterseniz.
[QUOTE=ozgrtln] JapoJupo serkan beyefendı.
Burakim 2013-12-07 22:36:39
[QUOTE=JapoJupo]Bu ne kabalık be. Tropheus tankında corydorasın ne işi var? Bunu size haklı olarak söyledim. Az biraz balıktan anlasanız bu hayvanların farklı su koşullarında yaşadığını ve beslenmesi gerektiğini bilirsiniz.Öyle ben yaptım oldu ile balık beslenmez.Hayvanların vebali günahı boynunuzadır.Hem esaret altında yaşat hemde haketmediği su koşullarında besle.
Sen şimdi Türk mutfağına alışmışsın seni alıp zorla çin mutfağı yiyeceksin deseler ne yaparsın. Kedi köpek eti yiyeceksin deseler ne yaprsın? Söyle bakalım.
Albino chipimbi red phoneix beslenemeyecek tür mü? Bu komedi gerçekten. Neden beslenmeyecek türler? Hibritler diye mi? Kriza gold nedir? Albino chipimbi beslenmeyecek tür diye mi yavrusunun tanesi 300-400 TL.
Ne yapsaydım sizin topikte sizi şak şaklasa mıydım? O zaman benden iyisi olmazdı sanırım. Ben gördüğümü söylüyorum olmayan birşeyi uydurmuyorum.Ayrıca balıkları tankları güzel olan arkadaşlara hepsine MAŞALLAH ne güzel tank balık v.s. diye yazıyorum. Zorunuza gitti diye bana çamur atmayın.
Cevap bile vermemek lazımdı ama neyse.Vermiş olduk.
Ayrıca forumdan takdir ettiğim bir arkadaşın kriza goldlarının linkinide verdim.Önce bir yazımı iyi okuyun isterseniz.
[QUOTE=ozgrtln] JapoJupo serkan beyefendı.
Herkesin tanıtımına girip olumsuz şeyler yazıyorsunuz.Ki balıktan kesınlıkle anlamadığınız besbelli.Neden derseniz albino chipimbi ve red phoenix malesef beslenmeyecek türler.Geçenlerde benım tanıtıma girip 2 tane corydoras akvaryumda var diye balıklarım için kafası kesik tavuk gibi akvaryumda yuzuyor dedınız.Daha iyi ortamları siz yaratın ve siz tanıtım yapın da her yerde olumsuz yorum yapıyorsunuz biz de sizin açtığınız tanıtımlara bakalım da bu işten ne kadar anladığınızı görelim.Hem mehmet agabeyın krizalarından daha iyilerini bulursanız bizimle paylaşmanız hususunu rica ederiz.Öyle tanıtımlara yazıp ve tanıtımlara yazdıklarınıza cevap alıp cevap vermemek te olmaz.
[/QUOTE] [/QUOTE]
Öncelikle üslubunuz bu foruma bu insanlara özelliklede yaşınıza hiç yakışmıyor.Mehmet bey özellikle tropheus türlerinde forumumuzun en bilgili üyelerinden biridir bunu açtı konular beslediği türler ve onlara sağladığı imkanlardan rahatlıkla görebilirsiniz.Bence siz Tropheuslardan değilde mesleğimizin başından akvaryum ve akvaristlikten tekrar alın sizin için daha sağlıklı olacaktır zira yazdıklarınızın konumuzla hiçbir alakası yok.Bu kadar iyi niyetli insanın sadece bilgi paylaşımı adına oluşturduğu toplulukta çok fazla art niyet besliyorsunuz.Size saldırmadı kimse bunu nerden çıkarıyorsunuz sadece yanlış bildikleriniz size söylenebilecek en güzel cümlelerl özenle seçilerek kırmadan aktarıldı.ŞAkşakçılık derken neyi yada kimi ima ettiğinizi anlamadığımım için bu cümlenizi kaale almıyorum.Hiçbir balık beslenmeyecek tür işe yaramaz çöp değildir yada yavrusu değerli diye alınıp beslenmesi gereken tür değildir böyle düşünen biri kusura bakmayın ama akvarist olamaz bu düşünce bir akvariste yakışmaz.
Kriza gold yine bir üstüntaş klasiği yeni günc ft
Burakim 2013-12-07 22:09:04
[QUOTE=JapoJupo]Forumda kriza gold besleyenlerin balıkları değişiklik gösteriyor.Kimisininkiler yarı beline kadar siyah sanırsın ikola.Bazıları mükemmel formda balıklar besliyor aşağıdaki linktekilerde öyle MAŞALLAH.
Dikkatimi çekti gerek resimlerde gerekse videolarda balıklarınızın rengi soluk ve limon rengi yerine beyaz sarı arası renkte olan balıklar var.Yavrular mı balıklarınız?
http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_kiriza_gold__artik_buyuduler__syf_13_k704314_sn13.asp
Sağlıklı ve güzel günlerde besleyin inşallah balıklarınızı.Tropheus deyince akla gelen ilk 3 balıktan birisi kriza gold.Diğerleri malum ALBİNO CHIPIMBI ve KIPILLI birde RED PHOENIX var bunlarda muhteşem gerçekten.[/QUOTE]
Dikkatimi çekti gerek resimlerde gerekse videolarda balıklarınızın rengi soluk ve limon rengi yerine beyaz sarı arası renkte olan balıklar var.Yavrular mı balıklarınız?
http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_kiriza_gold__artik_buyuduler__syf_13_k704314_sn13.asp
Sağlıklı ve güzel günlerde besleyin inşallah balıklarınızı.Tropheus deyince akla gelen ilk 3 balıktan birisi kriza gold.Diğerleri malum ALBİNO CHIPIMBI ve KIPILLI birde RED PHOENIX var bunlarda muhteşem gerçekten.[/QUOTE]
Resmi çeken makine,balığın o anki ruh hali, akvaryuma alışma evresi stress, ışığın üzerine düşüşü, yada kullanılan florasanlar patlayan flash ve balıkların yaşı renk konusunda büyük etkenlerdir.Yavru balıklar genelde renklerini saklamak isterler bu doğal ortamlarındaki avcılardan saklanmak için kullandıkları en etkili yöntemlerdir. Tropheus konularının genelini dikkate alacak olursak genelde tek balık resimleri konur buda koloninin büyük erkeği yada dişisidir çiftleşme içgüdüsü ile karşı cinsi etkilemek için olanca güzelliğini sergiler. Tropheus konularında koloninin genel resimleri yada normal ışık altında herhangi bir fotoğraf makinasıyla çekilmiş resimler paylaşılmaz Mehmet beyin paylaştığı reismlerse gerçekten oldukça cesur. Kriza gold gibi narin ve ürkek bi türde özellikle yavru iken sahip oldukları renk tonları ırklarının temiz olup olmadığı yada türlerinin güzel örneği olup olmadığını göstermez.Ancak damızlık yada damızlık altı olduklarında bu konu hakkında yorum yapabiliriz.Şu anki halleri ise bize ancak fikir verebilir.Kriza gold da renk koyu sarı olmaz genelde açık sarı limon sarı diye tabir edilen bir renk hakim olur fazla koyuluk ya çok yaşlı olduklarında yada ırklarında bir kırılmanın olduğunun bir göstergesidir.Çok güzel bir türle ilgileniyorsunuz bu tür hakkında forumda oldukça fazla konu ve makele mevcut daha fazla araştırmanızı tavsiye ederim.
Abi bu kadar balığa bakacam diyen başka biri olsa çok diye düşünürdüm ama konu sen olunca eminim bu balıklardan efsane bi koloni çıkarır bu nadir türü de hobici arkadaşlara daha ulaşılabilir yaparsın sağlıkla beslemen dilekle
160*60*60 Tankımın Yeni Sahipleri yeni VİDEO SAYFA 7
Abi masallah baliklar on numara en kisa zamanda daha cok yavru alirsin bu baliklar bizi cok yordu sabir tasimizi catlatti ama sen bekleyerek muradina erdin. Insallah kisa zamanda daha cok yavrular alirsin Masallah...
Abi masallah baliklar on numara en kisa zamanda daha cok yavru alirsin bu baliklar bizi cok yordu sabir tasimizi catlatti ama sen bekleyerek muradina erdin. Insallah kisa zamanda daha cok yavrular alirsin Masallah...
harika bembalarım-9 da-ARTIK AHMET POLATIN
Abi renkler oldukça güzelleşmiş çokta kolay bulunacak çeyler aslında dubolardaki gelişimi bende çok merak ediyorum.
Abi renkler oldukça güzelleşmiş çokta kolay bulunacak çeyler aslında dubolardaki gelişimi bende çok merak ediyorum.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=ahmetpolat]
[QUOTE=Burakim][QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
[QUOTE=Sezginer]Burak bey maşallah balıklarınız çok güzeller çıkan oran da fena sayılmaz. Taşlar yosunlu olunca daha güzel bir görüntü çıkmış ortaya. Tebrikler[/QUOTE]
[QUOTE=HB.TELLİ] Burak Bey Maşallah Duboiseleriniz çok güzeller ve onlara çok özenle bakmışsınız.Fotoğraflarınızın da hakkını yememek lazım.Ellerinize sağlık...[/QUOTE]Çok ür ederim haklısınız aslında dişi ne kadar çok olursa o kadar ilgi isteyecekti yosun ne kadar güzel görünsede kesinlikle tam bir baş belası (:
Çok teşekür ederim Fotoğraflar resimler Bunyamin69 nickli arkadaşımıza ait kendisi aslında bir stüdyo fotoğrafçısı ancak bu alanda da oldukça iyi umarım baskılarım işe yaricak yakında makro lens alacak (:
bayburta geldiğim zaman canlı gözle görmeyi çok isterim..
saygılarımla
[/QUOTE]Ahmet bey çok teşekkür ederim memnuniyetle herzaman beklerim baş üstünde yeriniz var.
[/QUOTE]
burak kardeşim başın varolsun sağol varol malum en yakın memleket senin erzurma ordan geçerken mutlaka uğrarrım ama unutmaki seninde erzurumda bi mekanın var yerin yurdun var kesinlikle beklerim
[/QUOTE]
Abi İnşallah malum işlerden dolayı çok çıkamıyoruz dışarıya ama yolum düşerse mutlaka uğrayacağım.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
[QUOTE=ahmetpolat]Burak bey maşallah dubolar 10 numara
bayburta geldiğim zaman canlı gözle görmeyi çok isterim..
saygılarımla
[/QUOTE]Ahmet bey çok teşekkür ederim memnuniyetle herzaman beklerim baş üstünde yeriniz var.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=siyi] Burak maşallah diyelim iyice kocaman olmuşlar. Bundan sonra yavru haberlerini bekleriz inşallah.
[QUOTE=siyi] Burak maşallah diyelim iyice kocaman olmuşlar. Bundan sonra yavru haberlerini bekleriz inşallah.
Selamlar...
[/QUOTE]
Abi teşekkür ederim yavrular için bende artık çok sabırsızlanıyorum.
Dün itibariyle dayanamadım artık bir dişimi kusturdum 13 yumurta aldım şuan kuluçkadalar sorun yok İnşallah çıkacaklar.Bugün bir dişim daha ağzına yumurta aldı bundan sonra hiçbirini kusturmayacam.Akvaryumun sağına ve soluna 2 tane genelde küçük taşlardan oluşan yavruların aralarına girip saklanabileceği taş biirikintileri yapacam yavrular yeterli boya gelene kadar orda saklansınlar.Şimdilik gelişmeler bu kadar.
Saygılarımla.
670Lt Duboisi Yavrular Damızlık oldu 2Erkek 10Dişi Resimler 13 de
[QUOTE=Hasan KARAKUŞ]
MAŞALLAH
Burak kardeşim anaçlarını aratmayacak güzelliklere sahip olmuş bunlar ALLAH nazarlardan saklasın, İNŞALLAH bol yavrulu paylaşımlarını görmekte nasip olur. [/QUOTE]
[QUOTE=river78]
[QUOTE=BURHANERCAN] Herşey gayet yolunda ilerlerken balıkların satışında olması üzücü bir durum hakkında hayırlısı olsun kardeşim.[/QUOTE]
[QUOTE=Sertan GÖREN]Hocam çok güzel olmuş balıklarınız tebrik ederim.
[QUOTE=yasinergut] burak kardeş maşallahı var balıkların çok güzel görünüyorlar inşallah kayıpsız bol yavru alırsın güzel hobili bıcırlı günler dilegiyle.saygılar [/QUOTE]
[QUOTE=Tevfik]Süperler maşallah
[/QUOTE]
Burakim 2012-12-02 14:46:40
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Kardeşim MAŞALLAH
Valla iyice güzelleşmiş bu yavrular. Ahh ahh gözlerim yaşardı bunların ben küçüklüğünü bilirim elimde büyüdü keratalar:):) Senin ne kadar titizlikle beslediğini ben bilirim bu performansa bu kadar güzellik anca. En kısa zamanda güzel yavrular alman dileğiyle selamlar...
[/QUOTE]Teşekkür ederim abi elimden gelenin en iyisini yaptım onlara umarım birgün verirler yavrularını bütün herşey için 3 tane bıcır yeterde artar bile bana (:
MAŞALLAH
Burak kardeşim anaçlarını aratmayacak güzelliklere sahip olmuş bunlar ALLAH nazarlardan saklasın, İNŞALLAH bol yavrulu paylaşımlarını görmekte nasip olur.Çok teşekkür ederim abi ayırdıktan sonra her geçen gün dahada iyiye gidiyorlar İnşallah yavruda alacaz bunlardan aslında istesem çoktan alırdım ama kusturmaya kesinlikle çok karşıyım
Tek kelimeye süperler, tebrikler kardeşim.
[/QUOTE]Teşekkür ederim abi beğenmene çok sevindim
Teşekkür ederim abi Balıkları asla satmak istemiyorum ama iş dolayısıyla başka bir şehre gidersem annem bakamaz bende uzun bir süre yanıma alamayabilirim Allah korusun hayvanlar telef olur bütün korkum bu
Size bir sorum olacak acaba o kayaların üstünde gördüğümüz harika yeşil yosunu nasıl ve ne kadar sürede elde ettiniz?
[/QUOTE]Yosunlaşmayı asıl başlatan unsur ışıklandırmayı değişmem olmuştu Jbl solar Natur Ultra ve Jbl Marin Day Ultra var şuan bunlar yapıyor diye düşünüyorum yosunlar yaz başı ışıklandırmay değişmemle kendiliğinden oluşmaya başladı şuan kontrol edemiyorum artık öyleki balıklar yem kadar onlarla besleniyor çok güzel görünsede her 10 günde bir bütün camları kazımak zorunda kalıyorum (:
Yasin abi çok teşekkürler emeğimizin karşılığını aldık bi kaldı bıcırlar dediğin gibi bakalım oda nasip artık Saygılar benden abi
[/QUOTE]
Teşekkürler kardeşim beğenmene sevindim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

