ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bogaccturhann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2011 00:59
Son Ziyaret:
14 Nisan 2026 00:04
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Boğaçhan Turhan
Doğum Tarihi:
23 Aralık 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Veteriner Hekimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Boğaçhan Turhan
SON 10 MESAJI
Bunun Ne Olduğunu Bilen Var Mı?
Benzer durum benim elodealarımda da başıma gelmişti. Elodea hızlı büyüyen ve arsız bir bitki olduğu için akvaryumdaki CO2 yetersizliğinde farklı kaynaklardan karbon elde ederek yapraklarında kum gibi kireç kalıntısı meydana gelebiliyormuş gibi bir bilgi okumuştum. O olabilir gibi düşünüyorum
Benzer durum benim elodealarımda da başıma gelmişti. Elodea hızlı büyüyen ve arsız bir bitki olduğu için akvaryumdaki CO2 yetersizliğinde farklı kaynaklardan karbon elde ederek yapraklarında kum gibi kireç kalıntısı meydana gelebiliyormuş gibi bir bilgi okumuştum. O olabilir gibi düşünüyorum
Yeni Kuracağım Akvaryum İçin Arıtma Cihazı Önerisi
Arkadaşlar herkese iyi günler. Kendimce high-tech bir bitkili akvaryum kurma planım var. Uzun vadede su değişimlerinde problem yaşamamak adına eve bir ters osmoz sistemi kurmak için araştırma yaparken oldukça fazla reklam veren ve sürekli karşıma çıkan “Zermatt Vortex”adında bir ürün gördüm. Sudaki patojenleri ve zararlı bileşikleri ayrıştırırken potasyum, magnezyum, sodyum, kalsiyum gibi elementlerin sudan ayrıştırılmadığını iddaa ediyorlar. Dolayısıyla arıtılan suya ekstra mineral ekleme gibi bir duruma gerek kalmıyor ve ekstradan evde de kullanılabilir. Suyu arıtırken fire oranının da ters osmoz sistemlere göre az olduğu belirtilmiş.Merak ettiğim şey bu ürünü kullanan hobici arkadaşlar var mı ? Anlattıkları şeyleri test edebilen, deneyebilen oldu mu ? Yoksa da önerebileceğiniz arıtma cihazı önerisi var mıdır ? https://zermatt.com.tr/vortex/ Sayfanın liki de bu bakmak isteyenler için. Saygılar herkese şimdiden.[EDIT]bogaccturhann,2025-03-05 21:12:30[/EDIT]
Arkadaşlar herkese iyi günler. Kendimce high-tech bir bitkili akvaryum kurma planım var. Uzun vadede su değişimlerinde problem yaşamamak adına eve bir ters osmoz sistemi kurmak için araştırma yaparken oldukça fazla reklam veren ve sürekli karşıma çıkan “Zermatt Vortex”adında bir ürün gördüm. Sudaki patojenleri ve zararlı bileşikleri ayrıştırırken potasyum, magnezyum, sodyum, kalsiyum gibi elementlerin sudan ayrıştırılmadığını iddaa ediyorlar. Dolayısıyla arıtılan suya ekstra mineral ekleme gibi bir duruma gerek kalmıyor ve ekstradan evde de kullanılabilir. Suyu arıtırken fire oranının da ters osmoz sistemlere göre az olduğu belirtilmiş.Merak ettiğim şey bu ürünü kullanan hobici arkadaşlar var mı ? Anlattıkları şeyleri test edebilen, deneyebilen oldu mu ? Yoksa da önerebileceğiniz arıtma cihazı önerisi var mıdır ? https://zermatt.com.tr/vortex/ Sayfanın liki de bu bakmak isteyenler için. Saygılar herkese şimdiden.[EDIT]bogaccturhann,2025-03-05 21:12:30[/EDIT]
Fluval 406 Su Sızdırıyor
Herkese teşekkür ediyorum yanıtları için. Önlem olarak vazelin sürmek çok doğru sanırım. Ben yeni kova contası ve musluk takımı aldım. Musluk takımını denedim. Şimdilik sızdırma devam etmiyor. Kova contasını da akvaryumu kurarken değiştireceğim. Eskisini de vazelinleyip kaldıracağım. İleride lazım olur belki. Aynı problemi yaşayanlar için bi yanıt olur belki.
Herkese teşekkür ediyorum yanıtları için. Önlem olarak vazelin sürmek çok doğru sanırım. Ben yeni kova contası ve musluk takımı aldım. Musluk takımını denedim. Şimdilik sızdırma devam etmiyor. Kova contasını da akvaryumu kurarken değiştireceğim. Eskisini de vazelinleyip kaldıracağım. İleride lazım olur belki. Aynı problemi yaşayanlar için bi yanıt olur belki.
Fluval 406 Su Sızdırıyor
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share
Fluval 406 Su Kaçırıyor
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share[EDIT]bogaccturhann,2023-06-09 00:12:33[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share[EDIT]bogaccturhann,2023-06-09 00:12:33[/EDIT]
185.50.45h Tropheus Akvaryumu
Maşallah diyelim öncelikle. Emeklerinizin sonucunu almışsınız gerçekten. İkola kaiser ben de bakmıştım bir aralar. İzlemesi çok keyifli bir balık. Evdeki yetersiz yerden dolayı 10 yıllık hobiye ara vermek zorunda kalmıştım. İnanın bu akvaryum ilham oldu bana tekrardan başlamak için. Zaten gerçekten bu işi severek yapanlarda bırakmak diye bir şey olmuyor genelde. Akvaryumunuz tasarımıyla ekipmanıyla hobicilerin hayali olan tarzda bir akvaryum. Ellerinize emeğinize sağlık. Maşallah koloniye de. Harika balıklar
Maşallah diyelim öncelikle. Emeklerinizin sonucunu almışsınız gerçekten. İkola kaiser ben de bakmıştım bir aralar. İzlemesi çok keyifli bir balık. Evdeki yetersiz yerden dolayı 10 yıllık hobiye ara vermek zorunda kalmıştım. İnanın bu akvaryum ilham oldu bana tekrardan başlamak için. Zaten gerçekten bu işi severek yapanlarda bırakmak diye bir şey olmuyor genelde. Akvaryumunuz tasarımıyla ekipmanıyla hobicilerin hayali olan tarzda bir akvaryum. Ellerinize emeğinize sağlık. Maşallah koloniye de. Harika balıklar
8-9 Yıldır Hiç Görmediğim Bir Lezyon.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Genel durumu iyi gibi görünüyor. Bu lezyon dışında bir anormallik çarpmadı gözüme. Fotoğraflarda da belli ama açık yaranın haricinde hayvanın alt tarafında da belirgin bir şişlik var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 330
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 adet vatoz, 20 adet demasoni, 5 adet albino red cheek
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26 C, diğer değerler için kitim ne yazık ki yok.
Filitrasyon: Fluval 406; 1 sepet biyolojik sünger ve elyaf, 1 sepet sera siporax, 2 sepet seachem matrix, 4. sepette 100 ml purigen de var ekstradan.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde 75 litre su değişimi yapıyorum. Geçen hafta kendi filtre malzemelerimi siporax ve matrix ile değiştirdim.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Genel durumu iyi gibi görünüyor. Bu lezyon dışında bir anormallik çarpmadı gözüme. Fotoğraflarda da belli ama açık yaranın haricinde hayvanın alt tarafında da belirgin bir şişlik var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 330
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 adet vatoz, 20 adet demasoni, 5 adet albino red cheek
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26 C, diğer değerler için kitim ne yazık ki yok.
Filitrasyon: Fluval 406; 1 sepet biyolojik sünger ve elyaf, 1 sepet sera siporax, 2 sepet seachem matrix, 4. sepette 100 ml purigen de var ekstradan.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde 75 litre su değişimi yapıyorum. Geçen hafta kendi filtre malzemelerimi siporax ve matrix ile değiştirdim.
Akvaryumda Sararma Ve Fluval 406 Malzeme (çözüldü)
Son değişiklik olarak Seachem Purigen, Seachem Matrix ve Sera Siporax alıp koydum filtreye. Fluval'in seramiklerini, elyafın çoğunu ve Jbl micromec'i çıkardım. Elyafı azalttığım için kaba pislik biraz arttı ama akvaryumun rengi fotoğraflardaki gibi değişti. Suda sararma problemini yaşayan arkadaşlar için ufak bir öneri olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235201.jpg[/IMG]
Son değişiklik olarak Seachem Purigen, Seachem Matrix ve Sera Siporax alıp koydum filtreye. Fluval'in seramiklerini, elyafın çoğunu ve Jbl micromec'i çıkardım. Elyafı azalttığım için kaba pislik biraz arttı ama akvaryumun rengi fotoğraflardaki gibi değişti. Suda sararma problemini yaşayan arkadaşlar için ufak bir öneri olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235201.jpg[/IMG]
Isıtıcılarınızı Ne Zaman Kapatıyorsunuz?
Eğer ısıtıcınız termostatlıysa ve kalibrasyon ile ilgili problem yoksa ayarladığınız sıcaklığa gelince su çalışmasını durduruz zaten. Çıkarmanıza gerek yok bir arızası yoksa
Eğer ısıtıcınız termostatlıysa ve kalibrasyon ile ilgili problem yoksa ayarladığınız sıcaklığa gelince su çalışmasını durduruz zaten. Çıkarmanıza gerek yok bir arızası yoksa
Tanganyika Biyotopu ( Final ) Syf 26.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Ana Foto :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/271220162052011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur Bey şu forumda her açtığınız konuyu ilgiliyle takip ediyorum. Zaten favorilere attım sizin profili. Siz konu açtıkça bildirim geliyor [:D]. Daha önce bi biyotop çalışmanızda yanlış hatırlamıyorsam Tuzla Sahil'den topladım kayaları demiştiniz. Bı biyotopun da kayaları onlarla aynı mı ? Veya nereden temin ettiniz kayaları ? Gerçekten çok imreniyorum yaptığınız işlere. Şimdi yer yetersizliğinden 320 litre bir akvaryumum var ve malawi türlerine ev sahipliği yapıyor akvaryum. Tropheus bakacağım bir akvaryum yaptırdığımda kesinlikle ilk rahatsızlık vereceğim kişisiniz. Bol bol konu açmanız ve buradaki insanlara bilginizi aktarmanız dileğiyle. İyi günler
[QUOTE=BiotopeDogan]
Ana Foto :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/271220162052011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur Bey şu forumda her açtığınız konuyu ilgiliyle takip ediyorum. Zaten favorilere attım sizin profili. Siz konu açtıkça bildirim geliyor [:D]. Daha önce bi biyotop çalışmanızda yanlış hatırlamıyorsam Tuzla Sahil'den topladım kayaları demiştiniz. Bı biyotopun da kayaları onlarla aynı mı ? Veya nereden temin ettiniz kayaları ? Gerçekten çok imreniyorum yaptığınız işlere. Şimdi yer yetersizliğinden 320 litre bir akvaryumum var ve malawi türlerine ev sahipliği yapıyor akvaryum. Tropheus bakacağım bir akvaryum yaptırdığımda kesinlikle ilk rahatsızlık vereceğim kişisiniz. Bol bol konu açmanız ve buradaki insanlara bilginizi aktarmanız dileğiyle. İyi günler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
