ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ReyKey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ağustos 2011 23:24
Son Ziyaret:
11 Mart 2026 01:36
Toplam Mesaj:
272 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ÇAĞRIHAN ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Adana
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrıhan Öztürk
İlangi Candır.
150-60-60 Tropheus İlangi Yellow
140-60-40 boş
İlangi Candır.
150-60-60 Tropheus İlangi Yellow
140-60-40 boş
SON 10 MESAJI
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
[QUOTE=Koray Balcı][VID]https://www.youtube.com/watch?v=3M19FOgDZfc[/VID][/QUOTE]
İlgin için teşekkür ederim Koray Abi, hemen hemen videodaki teknikleri uyguladım.Ama videodaki kadar camlar kolay esnemiyor silikondan ve sadece ön camın 2 kenarını silikondan ayırabildm.(Ön cam ve diğer camlar arasında silikon payı vardı.) Diğer birleşen kenarların arasında hiç boşluk yok, maket bıçağı girmiyor bile.Bakalım bi şekilde ayırmaya çalışacağım.Teşekkür ederim video ile yardımda bulunduğun için.
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Oncelikle videodaki kadar kolay birsey degil.cok dikkat istiyor.
Ozellikle kayit-kusaklilarda daha zor oluyor.silikon devam ederken bir anda silikonsuz ama cok guclu bir yapistirici kullanılmış bir bölgeye geliyorsunuz.burada sarpa sariyor.zorladiginizda pul kalkmasi,catlak, patlak diye devam ediyor.kalan camlarla da yeni bir proje olusturmaya geliyor sira.farkina varmadan biryerlerinizde ciddi kesikler olup olmadigini is bitince kontrol ediniz...
Elmasi akvaryumu dagitmadan once de kullanmak tehlikeli,gerilim altinda oldugu icin camlar yine catlama patlama yapabiliyor.
Denedim daha once.200 lt'lik kayit kusak yenileme olayi sarpa sardi.sinirlenince de parcaladim iyice...tek kisi olmak da isi zorluyor...[/QUOTE]
Mehmet abi dediğin gibi tehlikeli bir iş, o yüzden elmasla kesme işini en son planda tutuyorum şimdilik eğer dağıtamazsam akvaryumu. Teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=AhmetEmre]Akvaryumun camlarını ayırıp daha küçük bir akvaryum yapmak ile uğraşmak yerine istediğiniz boyutta bir akvaryum ile takas (ki sizin akvaryum daha büyük diye ek şeyler isteyebilir ya da zaten parçalanacağı zaman ekstra bir şeyiniz olmayacağı için takası kolay kılmak adına ek bir şey istemeden takas yapabilirsiniz) veya satıp yerine istenen boyda akvaryum alınabilir.
Şimdi ayırır küçültür keser birleştirir derken bir kaza olur koca akvaryum çöp dediğimi düşünün derim.
Camları camlara zarar vermeden silikon sökebilen bir kimyasal ile(ne olduğunu bilmiyorum ama 1-2 istisna dışında asitler camları eritemez ) ayırabilirsiniz.[/QUOTE]
Selam Ahmet,bahsettiğin gibi takas mantıklı hem daha büyük akvaryuma ihtiyacı olan biri yararlanmış olur hem de tehlikeli işlere hiç bulaşmamış oluruz fakat Elimde bulunan akvaryumu su dinlendirme tankı oalrak kullanmıştım çok görselliği olan bi akvaryum değil ve yeni yapacağım akvaryum ölçüleride sabit bir kitaplığın bir gözüne göre olacak o yüzden belli ölçülerde cama ihtiyacım var.Çok teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=Koray Balcı][VID]https://www.youtube.com/watch?v=3M19FOgDZfc[/VID][/QUOTE]
İlgin için teşekkür ederim Koray Abi, hemen hemen videodaki teknikleri uyguladım.Ama videodaki kadar camlar kolay esnemiyor silikondan ve sadece ön camın 2 kenarını silikondan ayırabildm.(Ön cam ve diğer camlar arasında silikon payı vardı.) Diğer birleşen kenarların arasında hiç boşluk yok, maket bıçağı girmiyor bile.Bakalım bi şekilde ayırmaya çalışacağım.Teşekkür ederim video ile yardımda bulunduğun için.
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Oncelikle videodaki kadar kolay birsey degil.cok dikkat istiyor.
Ozellikle kayit-kusaklilarda daha zor oluyor.silikon devam ederken bir anda silikonsuz ama cok guclu bir yapistirici kullanılmış bir bölgeye geliyorsunuz.burada sarpa sariyor.zorladiginizda pul kalkmasi,catlak, patlak diye devam ediyor.kalan camlarla da yeni bir proje olusturmaya geliyor sira.farkina varmadan biryerlerinizde ciddi kesikler olup olmadigini is bitince kontrol ediniz...
Elmasi akvaryumu dagitmadan once de kullanmak tehlikeli,gerilim altinda oldugu icin camlar yine catlama patlama yapabiliyor.
Denedim daha once.200 lt'lik kayit kusak yenileme olayi sarpa sardi.sinirlenince de parcaladim iyice...tek kisi olmak da isi zorluyor...[/QUOTE]
Mehmet abi dediğin gibi tehlikeli bir iş, o yüzden elmasla kesme işini en son planda tutuyorum şimdilik eğer dağıtamazsam akvaryumu. Teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=AhmetEmre]Akvaryumun camlarını ayırıp daha küçük bir akvaryum yapmak ile uğraşmak yerine istediğiniz boyutta bir akvaryum ile takas (ki sizin akvaryum daha büyük diye ek şeyler isteyebilir ya da zaten parçalanacağı zaman ekstra bir şeyiniz olmayacağı için takası kolay kılmak adına ek bir şey istemeden takas yapabilirsiniz) veya satıp yerine istenen boyda akvaryum alınabilir.
Şimdi ayırır küçültür keser birleştirir derken bir kaza olur koca akvaryum çöp dediğimi düşünün derim.
Camları camlara zarar vermeden silikon sökebilen bir kimyasal ile(ne olduğunu bilmiyorum ama 1-2 istisna dışında asitler camları eritemez ) ayırabilirsiniz.[/QUOTE]
Selam Ahmet,bahsettiğin gibi takas mantıklı hem daha büyük akvaryuma ihtiyacı olan biri yararlanmış olur hem de tehlikeli işlere hiç bulaşmamış oluruz fakat Elimde bulunan akvaryumu su dinlendirme tankı oalrak kullanmıştım çok görselliği olan bi akvaryum değil ve yeni yapacağım akvaryum ölçüleride sabit bir kitaplığın bir gözüne göre olacak o yüzden belli ölçülerde cama ihtiyacım var.Çok teşekkür ederim düşüncelerin için.
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
Yok hocam denedim ikisini de.Camlar arasında hiç silikon boşluğu yok. Elmasla kesmeye çalışacağım umarım elimde kalmaz :D
Yok hocam denedim ikisini de.Camlar arasında hiç silikon boşluğu yok. Elmasla kesmeye çalışacağım umarım elimde kalmaz :D
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
Selamlar.
Elimde 80-40-50 boyutlarında 6mm akvaryum var.Daha küçük boyutlarda bir akvaryum yapacağım. Bu akvaryumun camlarını kullanmak istiyorum ama camları silikonlarından ayıramadım.Canların arasında hiç pay yok.Bir yöntem yada herhangi bir tavsiyesi olan varsa sevinirim.Diğer bir sorumda oldu da camları ayıramaz isem camları akvaryum üzerinde elmasla kesip ayırmaya çalışsam olur mu acaba?[EDIT]ReyKey,2017-08-25 04:08:18[/EDIT]
Selamlar.
Elimde 80-40-50 boyutlarında 6mm akvaryum var.Daha küçük boyutlarda bir akvaryum yapacağım. Bu akvaryumun camlarını kullanmak istiyorum ama camları silikonlarından ayıramadım.Canların arasında hiç pay yok.Bir yöntem yada herhangi bir tavsiyesi olan varsa sevinirim.Diğer bir sorumda oldu da camları ayıramaz isem camları akvaryum üzerinde elmasla kesip ayırmaya çalışsam olur mu acaba?[EDIT]ReyKey,2017-08-25 04:08:18[/EDIT]
Tropheus İlangi Yellow
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MCBowZxLvvY[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MCBowZxLvvY[/VID]
Tropheus İlangi Yellow
Uzun aradan sonra akvaryumun be balıkların son halleri. [:)]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/164.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/165.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/166.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/1_167.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/168.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/169.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/170.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/171.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/172.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/173.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/174.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/175.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/176.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/177.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/179.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/180.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/181.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/183.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/184.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/187.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/188.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/190.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/191.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/192.JPG[/IMG]
Uzun aradan sonra akvaryumun be balıkların son halleri. [:)]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/164.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/165.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/166.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/1_167.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/168.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/169.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/170.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/171.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/172.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/173.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/174.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/175.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/176.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/177.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/179.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/180.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/181.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/183.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/184.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/187.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/188.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/190.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/191.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/192.JPG[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar.
63-38-40h ölçülerinde odamda hoş bir boşluk var.Buraya bitkili tank yapıyorum.Led aydınlatma yapmayı düşünüyorum ama hangi çeşit ledden kaçtane almam gerekiyor anlayamadım.Bana bu konuda yardımcı olacak abilerimden yorumlarını bekliyorum.
Saygılar, İyi Hobiler.[EDIT]ReyKey,2015-07-19 18:59:46[/EDIT]
Selamlar.
63-38-40h ölçülerinde odamda hoş bir boşluk var.Buraya bitkili tank yapıyorum.Led aydınlatma yapmayı düşünüyorum ama hangi çeşit ledden kaçtane almam gerekiyor anlayamadım.Bana bu konuda yardımcı olacak abilerimden yorumlarını bekliyorum.
Saygılar, İyi Hobiler.[EDIT]ReyKey,2015-07-19 18:59:46[/EDIT]
İlangilerim Çok Ürkek, Rehabilite Etmem Lazım.
Yorumlarınız için teşekkür ederim bende artık sadece yem atıp çekiliyorum onların alışmasını bekleyeceğim.Bu aralar biraz daha iyiler..
[QUOTE=ik55]Hocam ikolalar balıklarından büyükse akvaryumdan çıkarmanı tavsiye ederim, birde akvaryuma 3-4 tane demosoni eklersen, demosoniler sıcak kanlılıkları sayesinde balıklarına cesaret verir, arada tablet yemlerden cama yapıştırarak yemlemede yaparsan sorunun çözülür diye umuyorum. [/QUOTE]
İkolalar küçük yavru daha 4-5 cm oldular.
Bu aralar sıcaklık akvaryumda 32 derece oldu sıcaklıktan korkmaya başladım :)[:?]
Yorumlarınız için teşekkür ederim bende artık sadece yem atıp çekiliyorum onların alışmasını bekleyeceğim.Bu aralar biraz daha iyiler..
[QUOTE=ik55]Hocam ikolalar balıklarından büyükse akvaryumdan çıkarmanı tavsiye ederim, birde akvaryuma 3-4 tane demosoni eklersen, demosoniler sıcak kanlılıkları sayesinde balıklarına cesaret verir, arada tablet yemlerden cama yapıştırarak yemlemede yaparsan sorunun çözülür diye umuyorum. [/QUOTE]
İkolalar küçük yavru daha 4-5 cm oldular.
Bu aralar sıcaklık akvaryumda 32 derece oldu sıcaklıktan korkmaya başladım :)[:?]
İlangilerim Çok Ürkek, Rehabilite Etmem Lazım.
Selam Hobici Dostlar..
Eylül ayından bu yana büyüttüğüm 47 adet yavru ilangiyi yaklaşık 1 1.5 ay önce fazla erkekleri kırparak akvaryum içindeki ortamı daha yaşanılabilir hale getirdim.Yaşadığım sorun balıklarımı bir türlü kendime, odama alıştıramadım.Ne zaman yem atmaya gitsem bir köşeye kaçıyorlar.Yaklaşık 1 ay önce bir abimin hediye ettiği 8 adet ikola kaiser balığı akvaryuma ekleyince balıklarda biraz yumuşama korkaklıklarının biraz hafiflediğini gördüm.Fakat hala bu ürkeklik balıklarımda var.
Balıklarımı kendime nasıl alıştırabilirim?
En azından yem atmaya gittiğimde bir kıpırdama bir cama gelme eğiliminde olsalar hoş olur.Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler.
[K]Akvaryumumun linki[/K][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_ilangi_yellow_10042015_resimler_eklendi_k803864.asp[/URL]
(Balıklar şuan 30 adet 7-8-9 cmler)
SAYGILAR.
[EDIT]ReyKey,2015-07-01 01:00:56[/EDIT]
Selam Hobici Dostlar..
Eylül ayından bu yana büyüttüğüm 47 adet yavru ilangiyi yaklaşık 1 1.5 ay önce fazla erkekleri kırparak akvaryum içindeki ortamı daha yaşanılabilir hale getirdim.Yaşadığım sorun balıklarımı bir türlü kendime, odama alıştıramadım.Ne zaman yem atmaya gitsem bir köşeye kaçıyorlar.Yaklaşık 1 ay önce bir abimin hediye ettiği 8 adet ikola kaiser balığı akvaryuma ekleyince balıklarda biraz yumuşama korkaklıklarının biraz hafiflediğini gördüm.Fakat hala bu ürkeklik balıklarımda var.
Balıklarımı kendime nasıl alıştırabilirim?
En azından yem atmaya gittiğimde bir kıpırdama bir cama gelme eğiliminde olsalar hoş olur.Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler.
[K]Akvaryumumun linki[/K][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_ilangi_yellow_10042015_resimler_eklendi_k803864.asp[/URL]
(Balıklar şuan 30 adet 7-8-9 cmler)
SAYGILAR.
[EDIT]ReyKey,2015-07-01 01:00:56[/EDIT]
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
Selamlar.
Bir öneride daha bulunmak istiyorum.Tanıtımlara bakarken veya herhangi bir konuya baktıktan sonra o konuya baktığımıza dair bir işaret veya renk değişikliği olsa konuda güzel olabilir.(Eski formatta sanırım renk değişikliği oluyordu)
Selamlar.
Bir öneride daha bulunmak istiyorum.Tanıtımlara bakarken veya herhangi bir konuya baktıktan sonra o konuya baktığımıza dair bir işaret veya renk değişikliği olsa konuda güzel olabilir.(Eski formatta sanırım renk değişikliği oluyordu)
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
[QUOTE=bjkalley][QUOTE=ReyKey]Selamlar sayfa sakinleri.
Bahsedeceğim şey bir hata degil ama beni forumda zorluyor.Resimlere eskisi gibi tek kare üstünden ileri ve geri komutlariyla geçiş yapamıyorum.Resme bastığımda yeni bir sayfa açılıyor.Bu konudaki gorüşümü belirtmek istedim eskisi gibi olsa daha iyi olacağını düşünüyorum.
Saygılar.[/QUOTE]
Merhaba Çağrıhan Bey,
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KSuf2WlhWoE[/VID]
Yeni fotoğraf sistemimizin kullanımı böyle. Eski eklenen fotoğraflarda sorun yaşanabiliyor, düzeltmeye çalışacağım. Bildiriminiz için teşekkürler.
Saygılar,[/QUOTE]
Ali abi bilgilendirme için tesekkur ederim.Seninde dedigin gibi sanirim ben eski fotolarda o sorunu yasiyorum.Yeni fotolarda bir sorun yok.
Emeginize sağlık, site icin daha guzel gunlere..
[QUOTE=bjkalley][QUOTE=ReyKey]Selamlar sayfa sakinleri.
Bahsedeceğim şey bir hata degil ama beni forumda zorluyor.Resimlere eskisi gibi tek kare üstünden ileri ve geri komutlariyla geçiş yapamıyorum.Resme bastığımda yeni bir sayfa açılıyor.Bu konudaki gorüşümü belirtmek istedim eskisi gibi olsa daha iyi olacağını düşünüyorum.
Saygılar.[/QUOTE]
Merhaba Çağrıhan Bey,
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KSuf2WlhWoE[/VID]
Yeni fotoğraf sistemimizin kullanımı böyle. Eski eklenen fotoğraflarda sorun yaşanabiliyor, düzeltmeye çalışacağım. Bildiriminiz için teşekkürler.
Saygılar,[/QUOTE]
Ali abi bilgilendirme için tesekkur ederim.Seninde dedigin gibi sanirim ben eski fotolarda o sorunu yasiyorum.Yeni fotolarda bir sorun yok.
Emeginize sağlık, site icin daha guzel gunlere..
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
