ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zahitciftci
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
224
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2011 16:38
Son Ziyaret:
05 Şubat 2025 14:45
Toplam Mesaj:
230 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Zahit Çiftçi
Doğum Tarihi:
19 Şubat 1984
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
Diş hekimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zahit Çiftçi
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/50x25x35_bitkili_ve_mavi_gozler_gokkusagi_k858347.asp[/URL]
SON 10 MESAJI
Akvaryumbitkicim.com
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/111120231540241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/111120231540291.jpg[/IMG]
Fissidens fontanus diye aldığım bitki. Sitede yeni sarım diye yazıyordu birde. Yeşil bir dikiş ipi ile güzelce sarmışlar. Mantıklı bir hareket ki yeşil ipten alttaki kısım tam seçilemiyor. Yeşil gibi görünüyor. Firma ile iletişime geçtim. Aldığım cevaplar:
- Koyu yeşil
- Normal
İlk defa bu bitkiyi almadığımı, daha önce baktığım bir bitki olduğunu belirttiğimde ise aldığım cevap:
- İlk defa değilse uzayan alt kısımlar köke sabit olduğu için kahvelik normal
- Uzun kısımları dikkate alın lütfen
Konuyu daha fazla uzatmadım. Bitkiler hakkında yorum yapmayacağım. Taktir sizin. Bu firmadan alış yapacaklar için uyarı sadece.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/111120231540241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/111120231540291.jpg[/IMG]
Fissidens fontanus diye aldığım bitki. Sitede yeni sarım diye yazıyordu birde. Yeşil bir dikiş ipi ile güzelce sarmışlar. Mantıklı bir hareket ki yeşil ipten alttaki kısım tam seçilemiyor. Yeşil gibi görünüyor. Firma ile iletişime geçtim. Aldığım cevaplar:
- Koyu yeşil
- Normal
İlk defa bu bitkiyi almadığımı, daha önce baktığım bir bitki olduğunu belirttiğimde ise aldığım cevap:
- İlk defa değilse uzayan alt kısımlar köke sabit olduğu için kahvelik normal
- Uzun kısımları dikkate alın lütfen
Konuyu daha fazla uzatmadım. Bitkiler hakkında yorum yapmayacağım. Taktir sizin. Bu firmadan alış yapacaklar için uyarı sadece.
Taşınma Sırasında Akvaryum
Taşınma sırasında akvaryumun fotoğrafını paylaşayım. Yanlış hatırlamışım, önce taşınma sırasında kullandıkları örtüyü serdiler, onun üzerine karton, üstüne akvaryumu koyup sarmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/261120170041511.jpg[/IMG]
Taşınma sırasında akvaryumun fotoğrafını paylaşayım. Yanlış hatırlamışım, önce taşınma sırasında kullandıkları örtüyü serdiler, onun üzerine karton, üstüne akvaryumu koyup sarmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/261120170041511.jpg[/IMG]
Taşınma Sırasında Akvaryum
Ben 2 ay önce taşındım ve aynı sıkıntı bende de vardı. Kök ve kayalardan dizayn ettiğim bitkili 160 lt'lik akvaryumumu bozmak istemiyordum. Sonuçta o dizaynı oluşturmak ve bitkilerin istediğim şekle gelmesi için uzun süre ve emek harcamıştım. Taşınmadan 2 gün önce balıkları 20 lt'lik kovaya aldım. Neden 2 gün derseniz balıkları yakalayabilmek için gece bu işe giriştim. Amacım da gece gözden kaçan balık olursa ertesi gün gözlemleyip son gece de onları yakalamaktı. 2 adet damacanaya da akvaryumdan aldığım suyu koydum. Bir adet damacana ya da temiz su hazırladım. Akvaryumda kalan suyu da mümkün olduğunca boşalttım. Tabanda tabi ki bir miktar kaldı. Bitkilerimi mümkün olduğunca koruyabilmek için de akvaryumun üstünü streç ile kapattım. Taşımacılar geldiğinde özellikle rica ettim bu akvaryum benim için önemli, çok ağır ama bu haliyle taşırsanız çok sevinirim dedim. Yok taşıyamayız deseler içerisindeki kayaları çıkarmayı göze almıştım, en azından tabanda oturmuş kumun kalmasını istiyordum. İçlerinden birisi biz taşırız ama taşırken alt kısmı çıkabilir silikonlar dayamaz dedi. Bir diğeri de yok ben hallederim o işi dedi ve yere karton kolilerden birisini iki kat olacak şekilde hazırladı. Benim akvaryumu alttan tutarak kaldırdılar ve kolinin üzerine yerleştirdiler. Sonra da alttan geçecek şekilde bir güzel bağladılar. Taşırken de hep altından tuttular. Çok şükür kazasız belasın o işi hallettik. Taşındığımız günün akşamı balıkları da koyarak eski haline getirmiş oldum. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Önemli olan koliyle sarıp taşımış olmaları. Yük silikonlara binmemiş oldu. Hatta taşıma şekilleri hoşuma gittiğinden fotoğraf da çekmiştim. Yarın bulabilirsem onu da ekleyeyim konuya. Bu arada bende sıkıntı olmaması kimsede olmayacak anlamına gelmez. Eğer güvenemiyorsanız işinizi sağlama alıp akvaryumu boşaltmanız daha doğru olabilir. Bence su dan çok oturmuş tabanı muhafaza edebilmek daha önemli. [EDIT]zahitciftci,2017-11-23 01:54:01[/EDIT]
Ben 2 ay önce taşındım ve aynı sıkıntı bende de vardı. Kök ve kayalardan dizayn ettiğim bitkili 160 lt'lik akvaryumumu bozmak istemiyordum. Sonuçta o dizaynı oluşturmak ve bitkilerin istediğim şekle gelmesi için uzun süre ve emek harcamıştım. Taşınmadan 2 gün önce balıkları 20 lt'lik kovaya aldım. Neden 2 gün derseniz balıkları yakalayabilmek için gece bu işe giriştim. Amacım da gece gözden kaçan balık olursa ertesi gün gözlemleyip son gece de onları yakalamaktı. 2 adet damacanaya da akvaryumdan aldığım suyu koydum. Bir adet damacana ya da temiz su hazırladım. Akvaryumda kalan suyu da mümkün olduğunca boşalttım. Tabanda tabi ki bir miktar kaldı. Bitkilerimi mümkün olduğunca koruyabilmek için de akvaryumun üstünü streç ile kapattım. Taşımacılar geldiğinde özellikle rica ettim bu akvaryum benim için önemli, çok ağır ama bu haliyle taşırsanız çok sevinirim dedim. Yok taşıyamayız deseler içerisindeki kayaları çıkarmayı göze almıştım, en azından tabanda oturmuş kumun kalmasını istiyordum. İçlerinden birisi biz taşırız ama taşırken alt kısmı çıkabilir silikonlar dayamaz dedi. Bir diğeri de yok ben hallederim o işi dedi ve yere karton kolilerden birisini iki kat olacak şekilde hazırladı. Benim akvaryumu alttan tutarak kaldırdılar ve kolinin üzerine yerleştirdiler. Sonra da alttan geçecek şekilde bir güzel bağladılar. Taşırken de hep altından tuttular. Çok şükür kazasız belasın o işi hallettik. Taşındığımız günün akşamı balıkları da koyarak eski haline getirmiş oldum. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Önemli olan koliyle sarıp taşımış olmaları. Yük silikonlara binmemiş oldu. Hatta taşıma şekilleri hoşuma gittiğinden fotoğraf da çekmiştim. Yarın bulabilirsem onu da ekleyeyim konuya. Bu arada bende sıkıntı olmaması kimsede olmayacak anlamına gelmez. Eğer güvenemiyorsanız işinizi sağlama alıp akvaryumu boşaltmanız daha doğru olabilir. Bence su dan çok oturmuş tabanı muhafaza edebilmek daha önemli. [EDIT]zahitciftci,2017-11-23 01:54:01[/EDIT]
Parvula
[QUOTE=drdolantin]Parvulalarımın bu hale gelme sebebi co2 mi? yoksa vatozun yapraklarını yalaması mıdır? [:'(] Dikiyorum sararıyor, dikiyorum sararıyor. uçları böyle dört beş günde inceliyor, sararıyor ekimden sonra.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192488/030520171030571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğrafta görünen bitkilerin türü konusunda bir şey diyemeyeceğim ama parvula olmadıklarını söyleyebilirim.
[QUOTE=drdolantin]Parvulalarımın bu hale gelme sebebi co2 mi? yoksa vatozun yapraklarını yalaması mıdır? [:'(] Dikiyorum sararıyor, dikiyorum sararıyor. uçları böyle dört beş günde inceliyor, sararıyor ekimden sonra.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192488/030520171030571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Fotoğrafta görünen bitkilerin türü konusunda bir şey diyemeyeceğim ama parvula olmadıklarını söyleyebilirim.
Gömme akvaryum yapımı
[QUOTE=GoLGeHaN]Eni 11 diyorsunda cam kalinliklarinida cikarsan 8 mm veya 10 mm olarak varsayiyorum cami 9 veya 9,4 cm olacak o olcude el bile zor cevrilir bence balik rahat edemez gibime geliyor donerken filan mudahalede etmen zorlasir bence arkasinda oda vs yokmu demir profilden sehpa yapip 10 cm ini duvara 30 40 cm ini sehpaya bindirsen sehpayida guzel bi mobilya giydirme yapsan iki odadanda guzel bir goruntu olur ama musait yerin varmi onu bilemicem[/QUOTE]
Oğuzhan beye katılıyorum. Benim de ileride öyle bir düşüncem var. Genelde odanın birisinde duvara sıfır bir görüntü olurken diğer odada çıkıntı olur. Zaten akvaryuma müdahale edebilmeniz için böyle bir çıkıntı olması da gerekir.
[QUOTE=GoLGeHaN]Eni 11 diyorsunda cam kalinliklarinida cikarsan 8 mm veya 10 mm olarak varsayiyorum cami 9 veya 9,4 cm olacak o olcude el bile zor cevrilir bence balik rahat edemez gibime geliyor donerken filan mudahalede etmen zorlasir bence arkasinda oda vs yokmu demir profilden sehpa yapip 10 cm ini duvara 30 40 cm ini sehpaya bindirsen sehpayida guzel bi mobilya giydirme yapsan iki odadanda guzel bir goruntu olur ama musait yerin varmi onu bilemicem[/QUOTE]
Oğuzhan beye katılıyorum. Benim de ileride öyle bir düşüncem var. Genelde odanın birisinde duvara sıfır bir görüntü olurken diğer odada çıkıntı olur. Zaten akvaryuma müdahale edebilmeniz için böyle bir çıkıntı olması da gerekir.
Su Dışında Kalan Kütükte Mantar Oluşumu
Herkese merhaba,
Tankı kuralı yaklaşık 7 ay kadar oldu. İlk zamanlarda kökün su üzerinde kalan kısımlarında yüzeysel mantar oluşumu görünüyordu. Bunu çok fazla dert etmemiştim. Kurulumdan 3-4 ay sonra akvaryuma balık ekledim. Balıklarım atlamaya meyilli olduklarından tankın kenarlarını streç film ile kapatmaya çalıştım. Tabi streç filmin geçtiği kısımlarda nemlilik oranı arttı. Hatta bu yüzden elma salyangozlarım da bolca yumurta bırakmaya başladılar köşelere. Bunun yanı sıra kütük üzerindeki mantarsı oluşum da gelişim göstermeye başladı. Belli bir kalınlığa geldiğinde kütükten ayırmaya çalıştım ama sıkıcı tutunmuş olduğundan daha da zorlamadım. Ama zaman ilerledikçe arkadaş baya bildiğin mantar oldu. Genel olarak çok fazla rahatsız olmuyordum ama az da olsa içimde bir endişe oluşmaya başladı acaba evde sağlığa zararlı bir durum oluşturur mu diye. Sonuçta mantar hava ile sporlarını yayabilir. Bu konuda bilgi ve önerilerde bulunursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/140420171519491.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
Tankı kuralı yaklaşık 7 ay kadar oldu. İlk zamanlarda kökün su üzerinde kalan kısımlarında yüzeysel mantar oluşumu görünüyordu. Bunu çok fazla dert etmemiştim. Kurulumdan 3-4 ay sonra akvaryuma balık ekledim. Balıklarım atlamaya meyilli olduklarından tankın kenarlarını streç film ile kapatmaya çalıştım. Tabi streç filmin geçtiği kısımlarda nemlilik oranı arttı. Hatta bu yüzden elma salyangozlarım da bolca yumurta bırakmaya başladılar köşelere. Bunun yanı sıra kütük üzerindeki mantarsı oluşum da gelişim göstermeye başladı. Belli bir kalınlığa geldiğinde kütükten ayırmaya çalıştım ama sıkıcı tutunmuş olduğundan daha da zorlamadım. Ama zaman ilerledikçe arkadaş baya bildiğin mantar oldu. Genel olarak çok fazla rahatsız olmuyordum ama az da olsa içimde bir endişe oluşmaya başladı acaba evde sağlığa zararlı bir durum oluşturur mu diye. Sonuçta mantar hava ile sporlarını yayabilir. Bu konuda bilgi ve önerilerde bulunursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118022/140420171519491.jpg[/IMG]
Kabarcık Sayısı İle Çıkan Gaz Uyumsuzluğu?
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Damal sayacı ile difüzör arasında sadece "U" şeklinde cam dirsek var. Su değişimi yaptığım bir gün, mümkün olduğunca bağlantılara hiç dokunmadan akvaryum dışında damla sayacından itibaren tüm bağlantı kısımlarında köpükle kaçak var mı diye kontrol ettim. Kaçak gözükmüyor. Acaba difüzörde mi sorun var acaba diye difüzörü daha önce kullandığım ista 3in1 ile değiştirdim. Şimdi eskisine göre biraz daha fazla gaz çıkışı var ama yine de kabarcık sayacı ile uyumlu değil. Birde şöyle birşey var, videoda görünen damla sayacında saniyede 4-5 damla çıkış görünmesine rağmen ista difözörün içerisinde görünen kısımda (kendi damla sayacında) sadece 1-2 damla gaz çıkışı oluyor. Aklım çok almadı bu durumu. Olmadı bütün bağlantıları yeniliyeyim diyorum.
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Damal sayacı ile difüzör arasında sadece "U" şeklinde cam dirsek var. Su değişimi yaptığım bir gün, mümkün olduğunca bağlantılara hiç dokunmadan akvaryum dışında damla sayacından itibaren tüm bağlantı kısımlarında köpükle kaçak var mı diye kontrol ettim. Kaçak gözükmüyor. Acaba difüzörde mi sorun var acaba diye difüzörü daha önce kullandığım ista 3in1 ile değiştirdim. Şimdi eskisine göre biraz daha fazla gaz çıkışı var ama yine de kabarcık sayacı ile uyumlu değil. Birde şöyle birşey var, videoda görünen damla sayacında saniyede 4-5 damla çıkış görünmesine rağmen ista difözörün içerisinde görünen kısımda (kendi damla sayacında) sadece 1-2 damla gaz çıkışı oluyor. Aklım çok almadı bu durumu. Olmadı bütün bağlantıları yeniliyeyim diyorum.
Kabarcık Sayısı İle Çıkan Gaz Uyumsuzluğu?
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=sXUV0fOkC6w[/VID]
Arkadaşlar videoda göründüğü gibi kabarcık sayacımdaki gaz çıkışı ile difüzörümden çıkan gaz arasında büyük bir uyumsuzluk var. Bunun nedeni ne olabilir. İlk aklıma gelen acaba gaz kaçağı mı var oldu ama öyle olsa difüzörden hiç gaz çıkışı olmazdı değil mi?
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=sXUV0fOkC6w[/VID]
Arkadaşlar videoda göründüğü gibi kabarcık sayacımdaki gaz çıkışı ile difüzörümden çıkan gaz arasında büyük bir uyumsuzluk var. Bunun nedeni ne olabilir. İlk aklıma gelen acaba gaz kaçağı mı var oldu ama öyle olsa difüzörden hiç gaz çıkışı olmazdı değil mi?
Bitki Akvaryum İçin Filtre
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-RP-200-Ic-Filtre-200-LtSaat,PR-383.html[/URL]
Benim kullandığım bu ürün.
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-RP-200-Ic-Filtre-200-LtSaat,PR-383.html[/URL]
Benim kullandığım bu ürün.
Bitki Akvaryum İçin Filtre
200 lt çıkışlı olan modelini kullanıyorum ben
200 lt çıkışlı olan modelini kullanıyorum ben
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
