ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2011 16:59
Son Ziyaret:
19 Eylül 2013 19:14
Toplam Mesaj:
376 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nail Yörükoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
[QUOTE=yavuzger]Ya kim kimi neden kandırıyor su leş gibi akvaryum leş gibi bunu zorla yok kimya yok başka şeyler işin içine katarak temizmiş gibi doğruymuş gibi göstermenin ne anlamı var .Maksadınız dikkat çekmek mi.Leş gibi akbaryum işte.İnsan nasıl 2 ay çorap değiştirmeden duramazsa akvaryumda temizliksiz olmaz.Ha bakteri ölmesin diye suyun tamamını değiştirmeyiz ,dış filtreyi akvaryum suyuyla yıkarız,dip çekimi yaparken abrtmayı ama temizlik yaparız,yapmalıyız.Çünkü akvaryum 4 köşe bir kutu rüzgarı yok,yağmuru yok içinde bir miktar su sen o suya müdahele etmek zorundasın.Madem müdahele etmeye gerek yok diyenlere ben şunu diyorum 5 ya da 10 sene hiç bir şey yapmayalım bakalım ne olacak.Değil 5 10 1 sene sonra kokmaya başlar.[/QUOTE]
Ben bu yorumu alkışlarım.Bana cahil demeye kadar gidenler vardı konuda, sinirlendim, foruma yazmama kararı aldım.Hatta o kadar sinirlendim ki 25 km yol gidip OMÜ hidrobiyoloji labaratuarlarında buna birebir benzer akvaryumlarda test yapıp videoya alacaktım.Sakinleşince değmeyeceğini anladım, değmez. Acaba dedim bende mi hata var.Okuldaki Nazmi Polat hocamı aradım.Kendisi yaklaşık yarım asırdır bu işlerle uğraşan üstaddır.İsteyen internette araştırabilir.Üstad beni teyit etti, onlar etmese de olur. Sizin belirttiğiniz koşullarda(rüzgar yok, yağmur yok vb) ufacık yerde doğayı birebir taklit ettiklerini savunuyorlar Yavuz bey.Dess 2013-08-19 16:45:49
[QUOTE=yavuzger]Ya kim kimi neden kandırıyor su leş gibi akvaryum leş gibi bunu zorla yok kimya yok başka şeyler işin içine katarak temizmiş gibi doğruymuş gibi göstermenin ne anlamı var .Maksadınız dikkat çekmek mi.Leş gibi akbaryum işte.İnsan nasıl 2 ay çorap değiştirmeden duramazsa akvaryumda temizliksiz olmaz.Ha bakteri ölmesin diye suyun tamamını değiştirmeyiz ,dış filtreyi akvaryum suyuyla yıkarız,dip çekimi yaparken abrtmayı ama temizlik yaparız,yapmalıyız.Çünkü akvaryum 4 köşe bir kutu rüzgarı yok,yağmuru yok içinde bir miktar su sen o suya müdahele etmek zorundasın.Madem müdahele etmeye gerek yok diyenlere ben şunu diyorum 5 ya da 10 sene hiç bir şey yapmayalım bakalım ne olacak.Değil 5 10 1 sene sonra kokmaya başlar.[/QUOTE]
Ben bu yorumu alkışlarım.Bana cahil demeye kadar gidenler vardı konuda, sinirlendim, foruma yazmama kararı aldım.Hatta o kadar sinirlendim ki 25 km yol gidip OMÜ hidrobiyoloji labaratuarlarında buna birebir benzer akvaryumlarda test yapıp videoya alacaktım.Sakinleşince değmeyeceğini anladım, değmez. Acaba dedim bende mi hata var.Okuldaki Nazmi Polat hocamı aradım.Kendisi yaklaşık yarım asırdır bu işlerle uğraşan üstaddır.İsteyen internette araştırabilir.Üstad beni teyit etti, onlar etmese de olur. Sizin belirttiğiniz koşullarda(rüzgar yok, yağmur yok vb) ufacık yerde doğayı birebir taklit ettiklerini savunuyorlar Yavuz bey.
Balıklarımın sorunu ne? Ölüyorlar hemen cevap lütf
Filtrasyon hakkında bilgi vermemişsiniz.Sadece hava motoru mu kullanıyorsunuz?Ayrıca akvaryum hacmi ve balık türü-sayısı hakkında bilgi verirseniz forumdaşlar yardımcı olabilirler.
Filtrasyon hakkında bilgi vermemişsiniz.Sadece hava motoru mu kullanıyorsunuz?Ayrıca akvaryum hacmi ve balık türü-sayısı hakkında bilgi verirseniz forumdaşlar yardımcı olabilirler.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Böyle bir-iki kelimeye takılmayalım Onur bey.Burada yazarken gözden kaçırdığımız, yazarken anlık olarak hata yaptığımız mesajlar atabiliyoruz.
Hiçbirimiz her konuyu yalayıp yutmuş insanlar değiliz.Mesaja attığım ilk mesajlarda da yapıcı olmaya özen gösterdim, kendimce doğru olanı savundum.İlk mesajlarda silinenler ve düzeltilenler oldu.Bunun sonucunda da konu başka bir hal aldı.Kimseye ahkam kesmek gibi bir niyetim olmadı.Hiçbir şekilde de öyle bir amaç içerisinde değildim.
Evet, ben bu sistem için mekanizmanın sekteye uğrayacağını, doğru işleyemeyeceğini yazıyorum ki ben bu fikrimin de arkasındayım.Siz de bunun olabileceğini iddia ediyorsunuz, ben katılmıyorum.
Böyle bir-iki kelimeye takılmayalım Onur bey.Burada yazarken gözden kaçırdığımız, yazarken anlık olarak hata yaptığımız mesajlar atabiliyoruz.
Hiçbirimiz her konuyu yalayıp yutmuş insanlar değiliz.Mesaja attığım ilk mesajlarda da yapıcı olmaya özen gösterdim, kendimce doğru olanı savundum.İlk mesajlarda silinenler ve düzeltilenler oldu.Bunun sonucunda da konu başka bir hal aldı.Kimseye ahkam kesmek gibi bir niyetim olmadı.Hiçbir şekilde de öyle bir amaç içerisinde değildim.
Evet, ben bu sistem için mekanizmanın sekteye uğrayacağını, doğru işleyemeyeceğini yazıyorum ki ben bu fikrimin de arkasındayım.Siz de bunun olabileceğini iddia ediyorsunuz, ben katılmıyorum.
ryukin japon oranda aslanbaş ?
İstanbul hakikaten japon balığı bulmak için bir cennet.Aranılırsa her türlü varyete bulunabiliyor.Maalesef buralara uğramıyor böyle balıklar.Mesut abi fotoğrafını koyduğun balık da şahane.Yasin bey böyle balık bulursanız kaçırmayın derim.
İstanbul hakikaten japon balığı bulmak için bir cennet.Aranılırsa her türlü varyete bulunabiliyor.Maalesef buralara uğramıyor böyle balıklar.Mesut abi fotoğrafını koyduğun balık da şahane.Yasin bey böyle balık bulursanız kaçırmayın derim.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Yukarıda yazdığım gibi:'Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.'
Sizin yazdığınızın tersini de ben en az 100 sistemde görmüşümdür.Benim yazdıklarım da gayet açık ve nettir, görüşüm sabittir.1 senedir ufacık alanda sistemin sorunsuz işlemesi benim açımdan mümkün değildir.Empati kurarsanız sizin yazdıklarınızın tam tersi hakkında yorum yaptığımı görürsünüz.Yani sizin yazdıklarınıza göre de benim yazdıklarım mümkün değildir.Yani bu şekilde bir kısır döngüye girdi tartışma.
Dess 2013-08-18 11:46:12
Yukarıda yazdığım gibi:'Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.'
Sizin yazdığınızın tersini de ben en az 100 sistemde görmüşümdür.Benim yazdıklarım da gayet açık ve nettir, görüşüm sabittir.1 senedir ufacık alanda sistemin sorunsuz işlemesi benim açımdan mümkün değildir.Empati kurarsanız sizin yazdıklarınızın tam tersi hakkında yorum yaptığımı görürsünüz.Yani sizin yazdıklarınıza göre de benim yazdıklarım mümkün değildir.Yani bu şekilde bir kısır döngüye girdi tartışma.
Lepistesim Neden Böyle ?
Deniz bey balık yüzme yetisini kaybetmiş, sağa sola savruluyorsa maalesef o balığı kurtaramazsınız.
Deniz bey balık yüzme yetisini kaybetmiş, sağa sola savruluyorsa maalesef o balığı kurtaramazsınız.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
[QUOTE=unotim123]"Siz halen bu populasyona sahip bu hacimdeki bir akvaryumda doğal bir döngü sağlanacağını savunuyorsunuz, ben de bu örnek için bunun mümkün olmadığını söylüyorum.Benim analizler sonucu edindiğim bilgilere göre bu mümkün değildir.Eninde sonunda sekteye uğrayacaktır ki bu örnek için benim düşünceme göre de çoktan uğramış vaziyettedir."
Mesajımda gördüğünüz gibi 'benim düşünceme' göre yazıyor.Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.Şu son cümleniz de halen imalı.Ben de aynı şeyi sizin için düşünüyorum o halde.Konunun daha da uzamasını istemiyorum, çünkü konu aramızda bir tartışma-görüş meselesine döndü.
Saygılar
Dess 2013-08-18 11:31:33
[QUOTE=unotim123]"Siz halen bu populasyona sahip bu hacimdeki bir akvaryumda doğal bir döngü sağlanacağını savunuyorsunuz, ben de bu örnek için bunun mümkün olmadığını söylüyorum.Benim analizler sonucu edindiğim bilgilere göre bu mümkün değildir.Eninde sonunda sekteye uğrayacaktır ki bu örnek için benim düşünceme göre de çoktan uğramış vaziyettedir."
Böyle kesin ifadeyle bir cümle kuruyor ve bize olamayacağınızı söylüyorsunuz. Ben de genele hitap ederek üniversitelerde okutulan ezber bilgiler dedim. Herkes için bu geçerli, mesleğime dair öğrendiğim gerçek bilgilerin büyük bir yüzdesi bile üniversiteden değil diyebilirim. Tekrar ediyorum, biz böyle bir sorun olmadığını söylüyoruz. Siz de bilgilerinize dayanarak aksini iddia ettiğiniz için öğrendiklerinizin yeterli ve doğru olmadığını söylemek durumunda kalıyorum.
[/QUOTE]Mesajımda gördüğünüz gibi 'benim düşünceme' göre yazıyor.Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.Şu son cümleniz de halen imalı.Ben de aynı şeyi sizin için düşünüyorum o halde.Konunun daha da uzamasını istemiyorum, çünkü konu aramızda bir tartışma-görüş meselesine döndü.
Saygılar
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Evet karışmış; farkettim ve düzelttim.Sağolun.
Dess 2013-08-18 11:22:16
Evet karışmış; farkettim ve düzelttim.Sağolun.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Onur Uygun bey yazdıklarınıza katılıyorum.Benim bundan önceki mesajda Onur Şahin bey hakkında yazdığım yazıda tanımadan etmeden 'sizin bilginiz deneyimlerinizden, gözlemlerinizden sınırlı' tarzında yaklaşımım doğru değildir.Bunun için özür diliyorum.Fakat daha önce yazdığı mesajda benim nacizane tecrübelerim hakkında ezberci zihniyet tarzındaki yaklaşımına cevap olarak yazılmıştır.Daha sonraki mesajında da çok ağır bir üslup kullanmış.Ben hiçbir mesajımda 'En iyi ben bilirim' tarzında bir yaklaşımda bulunmadım.Kendimce doğru olanı, inandığımı yazmaya çalıştım fakat görüyorum ki Onur Şahin bey benim tamamen yersiz iddialarda bulunduğumu yani kaba tabirle ezberci zihniyetle sallamasyon olarak yazdığımı ima etmiş.Bir de alaycı bir şekilde smileyler kullanmış.
Ayrıca kimseyi yalancılıkla suçladığım yok.Eski mesajlarda asabijapon nickli üye çok ağır bir üslup kullandığı için tartışma o noktaya gelmiştir.O mesajlara bakarsınız mesajların yönetici tarafından düzenlendiğini görürsünüz.Benim bu konu hakkında mesaj yazmama kararım da 'Herşeyi ben bilirim' edasıyla uzaktan yakından alakalı değildir.Onur Şahin beyin son mesajı beni üzdü.
Saygılar.
Dess 2013-08-18 11:21:43
Onur Uygun bey yazdıklarınıza katılıyorum.Benim bundan önceki mesajda Onur Şahin bey hakkında yazdığım yazıda tanımadan etmeden 'sizin bilginiz deneyimlerinizden, gözlemlerinizden sınırlı' tarzında yaklaşımım doğru değildir.Bunun için özür diliyorum.Fakat daha önce yazdığı mesajda benim nacizane tecrübelerim hakkında ezberci zihniyet tarzındaki yaklaşımına cevap olarak yazılmıştır.Daha sonraki mesajında da çok ağır bir üslup kullanmış.Ben hiçbir mesajımda 'En iyi ben bilirim' tarzında bir yaklaşımda bulunmadım.Kendimce doğru olanı, inandığımı yazmaya çalıştım fakat görüyorum ki Onur Şahin bey benim tamamen yersiz iddialarda bulunduğumu yani kaba tabirle ezberci zihniyetle sallamasyon olarak yazdığımı ima etmiş.Bir de alaycı bir şekilde smileyler kullanmış.
Ayrıca kimseyi yalancılıkla suçladığım yok.Eski mesajlarda asabijapon nickli üye çok ağır bir üslup kullandığı için tartışma o noktaya gelmiştir.O mesajlara bakarsınız mesajların yönetici tarafından düzenlendiğini görürsünüz.Benim bu konu hakkında mesaj yazmama kararım da 'Herşeyi ben bilirim' edasıyla uzaktan yakından alakalı değildir.Onur Şahin beyin son mesajı beni üzdü.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
