ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ademov12
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2011 19:32
Son Ziyaret:
30 Mart 2020 15:16
Toplam Mesaj:
63 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Demir
Doğum Tarihi:
22 Kasım 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Demir
SON 10 MESAJI
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
[QUOTE=BurakBalkan]Fabrika ayarlarına getirerek baştan kalibre edin. Girdaba girmişsiniz :) bu şekilde suyun ısısını dengelesenizde cihazın kalibrasyonu olmadığı için ileride sıkıntı çıkarabilir. Fişi çekin sıfır kutudan çıktığında olduğu gibi ayarlayın. Yani kırmızı kısımın arkasındaki çıkıntı ile mavi bölgenin arka çıkıntısı aynı hizada olsun. Bu şekilde ayarladığınızda ön taraftan kırmızı ok 26 dereceyi gösterecek. Sonrasında 27 derece istiyorsanız fiş takılı değilken maviyi 27ye getirin. Kırmızıya dokunmayın ve ısıtıcıya fişe takıp çalıştırın. Yaklaşık 1 saat sonra ısıtıcı sönecektir. Söndüğündeki akvaryum ısısı mesela 29, bunu ısıtıcıya tanımlamamız gerekiyor. Burada kırmızı ok devreye giriyor. Maviyi oynatmayarak kırmızı oku akvaryum ısısına yani 29 un üzerine getiriyoruz. Isıtıcıya o an ki akvaryum ısısını tanımladık. Şimdi kırmızıyı hiç oynatmadan mavi bölümden istediğimiz dereceyi seçiyoruz.. Kalibrasyon tamam. Eğer kırmızı oku oynatamıyorsanız youtube tan ürün ismini yazıp videoları izleyin. Cihazın üzerindeki siyah kapakçığı çıkarıp, orada bulunan bir anahtarı kaldırarak(çıkararak) kırmızı oku istediğiniz gibi oynatabiliyorsunuz. Yabancı bir video... Ben 2 kurulumumda da bu şekilde ilerledim. Doğrusu yanlışı vardır illa ki, varsa uyarsın arkadaşlar. Ama bildiğim kadarıyla bu şekilde...
Bir arkadaş neden tetra vs. değil, illa eheim demiş.:) Sağlıklı bir şekilde kalibrasyonu yapın, kullanın anlayacaksınız. Mükkemmel bir ürün.. Kalibrasyonu ayarlayamadığımdan 2 günlül cihazı satmak için ilan açtım. Ama şuan aşırı memnunum. Dijital ölçümlerde 1 dereceyi bırakın 0.5 derece bile oynamıyor neredeyse.. Çok uğraştırıyor belki ama değiyor. [/QUOTE]
Ayrıntılı cevabınız çok teşekkür ederim, eve gidince deneyeceğim.
[QUOTE=BurakBalkan]Fabrika ayarlarına getirerek baştan kalibre edin. Girdaba girmişsiniz :) bu şekilde suyun ısısını dengelesenizde cihazın kalibrasyonu olmadığı için ileride sıkıntı çıkarabilir. Fişi çekin sıfır kutudan çıktığında olduğu gibi ayarlayın. Yani kırmızı kısımın arkasındaki çıkıntı ile mavi bölgenin arka çıkıntısı aynı hizada olsun. Bu şekilde ayarladığınızda ön taraftan kırmızı ok 26 dereceyi gösterecek. Sonrasında 27 derece istiyorsanız fiş takılı değilken maviyi 27ye getirin. Kırmızıya dokunmayın ve ısıtıcıya fişe takıp çalıştırın. Yaklaşık 1 saat sonra ısıtıcı sönecektir. Söndüğündeki akvaryum ısısı mesela 29, bunu ısıtıcıya tanımlamamız gerekiyor. Burada kırmızı ok devreye giriyor. Maviyi oynatmayarak kırmızı oku akvaryum ısısına yani 29 un üzerine getiriyoruz. Isıtıcıya o an ki akvaryum ısısını tanımladık. Şimdi kırmızıyı hiç oynatmadan mavi bölümden istediğimiz dereceyi seçiyoruz.. Kalibrasyon tamam. Eğer kırmızı oku oynatamıyorsanız youtube tan ürün ismini yazıp videoları izleyin. Cihazın üzerindeki siyah kapakçığı çıkarıp, orada bulunan bir anahtarı kaldırarak(çıkararak) kırmızı oku istediğiniz gibi oynatabiliyorsunuz. Yabancı bir video... Ben 2 kurulumumda da bu şekilde ilerledim. Doğrusu yanlışı vardır illa ki, varsa uyarsın arkadaşlar. Ama bildiğim kadarıyla bu şekilde...
Bir arkadaş neden tetra vs. değil, illa eheim demiş.:) Sağlıklı bir şekilde kalibrasyonu yapın, kullanın anlayacaksınız. Mükkemmel bir ürün.. Kalibrasyonu ayarlayamadığımdan 2 günlül cihazı satmak için ilan açtım. Ama şuan aşırı memnunum. Dijital ölçümlerde 1 dereceyi bırakın 0.5 derece bile oynamıyor neredeyse.. Çok uğraştırıyor belki ama değiyor. [/QUOTE]
Ayrıntılı cevabınız çok teşekkür ederim, eve gidince deneyeceğim.
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
[QUOTE=Xxxxx]
Şöyle yapın mavi oku 1 derece daha arttırın suyunuz 26 derece olduğunda ısıtıçıyı 1 dakika kapalı tutun ve kırmızı oku 26 yapın sonra tekrardan ayarlamış olursunuz.
Kırmızı oku bildiğim kadarı ile 24 e kadar indire biliyoruz sanırım ama dikkat edin kırmızı ok sert inmiyorsa zorlamayın dediğim gibi yapın [/QUOTE]
Tamam hocam akvaryumu 26 yapmam için maviyi 31 dereceye getirmem lazım ondan sonra 26 su derecede sabitlenince ben ısıtıcıyı fişten çekip bekledikten sonra maviyi ilk ayarına 26 dereceye getirip kırmızıyı kalibrasyon yapacağım.
Doğru anlamışım değil mi ?
[QUOTE=Xxxxx]
Şöyle yapın mavi oku 1 derece daha arttırın suyunuz 26 derece olduğunda ısıtıçıyı 1 dakika kapalı tutun ve kırmızı oku 26 yapın sonra tekrardan ayarlamış olursunuz.
Kırmızı oku bildiğim kadarı ile 24 e kadar indire biliyoruz sanırım ama dikkat edin kırmızı ok sert inmiyorsa zorlamayın dediğim gibi yapın [/QUOTE]
Tamam hocam akvaryumu 26 yapmam için maviyi 31 dereceye getirmem lazım ondan sonra 26 su derecede sabitlenince ben ısıtıcıyı fişten çekip bekledikten sonra maviyi ilk ayarına 26 dereceye getirip kırmızıyı kalibrasyon yapacağım.
Doğru anlamışım değil mi ?
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
[QUOTE=lazarusv20]Şimdi önce kırmızıyı 25'e getiriniz. [/QUOTE]
Hocam,kırmızı ok maks. +2/-2 oynuyor yani 28 e kadar iniyor şuan maks.
[QUOTE=Xxxxx]
Eheim 100w ısıtıcısını kullanıyorum.
İlk önce ısıtıcıya çalıştırmadan suyum derecesine göre kırmızı oku ayarlıyorsunuz mesela suyun derecesi 25 derece kırmızı oku 25 derece yapıyorsunuz sonra ise mavi olan oku da istediğiniz dereceyi ceviriyorsunuz kalibrasyon ayarınız tamamdır.[/QUOTE]
Şöyle yapsam olurmu ısıtıcıyı fişten çıkarsam mavi oku başlangıcına getirsem yani 26 dereceye başka ısıtıcıyı bu akvaryuma alıp sıcaklığı 27 yapsam sonra,kırmızı oku 27 yapıp derece ayarlaması yapsam yararmı ?
yani ısıtıcıyı fabrika ayarlarına nasıl geri çeviricez,kalibrasyon yapmak için ilk satın aldığımız gibi.
[QUOTE=lazarusv20]Şimdi önce kırmızıyı 25'e getiriniz. [/QUOTE]
Hocam,kırmızı ok maks. +2/-2 oynuyor yani 28 e kadar iniyor şuan maks.
[QUOTE=Xxxxx]
Eheim 100w ısıtıcısını kullanıyorum.
İlk önce ısıtıcıya çalıştırmadan suyum derecesine göre kırmızı oku ayarlıyorsunuz mesela suyun derecesi 25 derece kırmızı oku 25 derece yapıyorsunuz sonra ise mavi olan oku da istediğiniz dereceyi ceviriyorsunuz kalibrasyon ayarınız tamamdır.[/QUOTE]
Şöyle yapsam olurmu ısıtıcıyı fişten çıkarsam mavi oku başlangıcına getirsem yani 26 dereceye başka ısıtıcıyı bu akvaryuma alıp sıcaklığı 27 yapsam sonra,kırmızı oku 27 yapıp derece ayarlaması yapsam yararmı ?
yani ısıtıcıyı fabrika ayarlarına nasıl geri çeviricez,kalibrasyon yapmak için ilk satın aldığımız gibi.
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
Tank şuan 25 derecede sabit,ısıtıcı 30 derecede (Kırmızı ok ,kalibrasyon oku ile hiç oynamadım.)
Tank şuan 25 derecede sabit,ısıtıcı 30 derecede (Kırmızı ok ,kalibrasyon oku ile hiç oynamadım.)
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
Peki benim sorunumu nasıl halledicem,yani kırmızı ok +2/-2 kalibre edebiliyor ama bendeki fark 5 derece.
Akvaryumu ısıtıp,kırmızı ve mavi oku başlangıç yerlerine çevirip tekrarmı kalibre etmem gerekiyor ?
Peki benim sorunumu nasıl halledicem,yani kırmızı ok +2/-2 kalibre edebiliyor ama bendeki fark 5 derece.
Akvaryumu ısıtıp,kırmızı ve mavi oku başlangıç yerlerine çevirip tekrarmı kalibre etmem gerekiyor ?
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
İkinizede yanıtınız için teşekkür ederim ısıtıcı ve derece birbirlerinden uzak yerlerde ısıtıcıda sirkülasyonun olduğu yerde,ve kalibrasyon ayarı kırmızı ok ile yapılıyor yani kırmızı okda değişiyor.
[QUOTE=engin045]Bu konuda ayrıntılı bir anlatım var. https://www.akvaryum.com/Forum/eheim_jager_kalibrasyon_resimli_detayli_anlatimli_k826930.asp[/QUOTE]
Evet hocam ama malesef konuya kaç defa bakmama rağmen benim için çözüm sunmuyor konuda maks.2 derece kalibrasyon yapılıyor.
İkinizede yanıtınız için teşekkür ederim ısıtıcı ve derece birbirlerinden uzak yerlerde ısıtıcıda sirkülasyonun olduğu yerde,ve kalibrasyon ayarı kırmızı ok ile yapılıyor yani kırmızı okda değişiyor.
[QUOTE=engin045]Bu konuda ayrıntılı bir anlatım var. https://www.akvaryum.com/Forum/eheim_jager_kalibrasyon_resimli_detayli_anlatimli_k826930.asp[/QUOTE]
Evet hocam ama malesef konuya kaç defa bakmama rağmen benim için çözüm sunmuyor konuda maks.2 derece kalibrasyon yapılıyor.
Eheim Jager 300w Kalibrasyon.
Herkeze selam,
Arkadaşlar 180 litre akvaryumum var eheim jager 300w ısıtıcı aldım ama 5 derecelik bir fark var nasıl kalibrasyon edebilirim ?
İlk başta mavi 26 dereceydi 10-12 saat bekledim kırmızı civalı derece ile ölçtüm su 21 derecede sabitlenmişti,sonra maviyi 28 yaptım 7-8 saat bekledim su 23 derecede sabitlenmişti.
Bu sorunu nasıl çözerim 5 derecelik fark kalibrasyon edilebilirmi ?
Not:Isıtıcının kırmızı okuyla hiç oynamadım.
Herkeze selam,
Arkadaşlar 180 litre akvaryumum var eheim jager 300w ısıtıcı aldım ama 5 derecelik bir fark var nasıl kalibrasyon edebilirim ?
İlk başta mavi 26 dereceydi 10-12 saat bekledim kırmızı civalı derece ile ölçtüm su 21 derecede sabitlenmişti,sonra maviyi 28 yaptım 7-8 saat bekledim su 23 derecede sabitlenmişti.
Bu sorunu nasıl çözerim 5 derecelik fark kalibrasyon edilebilirmi ?
Not:Isıtıcının kırmızı okuyla hiç oynamadım.
Seramik Halka Ve Sera Siporax
Askerden geldikten sonra yeniden kurdum 2 bucuk ay felan oldu balıklarım var sıkıntı yok ama berraklığı biraz daha arttırmak istiyorum.
Askerden geldikten sonra yeniden kurdum 2 bucuk ay felan oldu balıklarım var sıkıntı yok ama berraklığı biraz daha arttırmak istiyorum.
Seramik Halka Ve Sera Siporax
Dış filtre modelim Life Tech 835 Üstten su girişli resimdekinin tam tersi diziliş yapmam gerekiyor :)
Aktif karbona gerek yok o zaman ?
Dış filtre modelim Life Tech 835 Üstten su girişli resimdekinin tam tersi diziliş yapmam gerekiyor :)
Aktif karbona gerek yok o zaman ?
Seramik Halka Ve Sera Siporax
Elyaflar pislikleri tuttuğu için daha faydalı olmazmı siporaxın üstünde ?
Elyaflar pislikleri tuttuğu için daha faydalı olmazmı siporaxın üstünde ?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
