ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
özkan kaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
159
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2012 23:59
Son Ziyaret:
04 Aralık 2019 16:48
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özkan kaya
Doğum Tarihi:
03 Ocak 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
özkan kaya
SON 10 MESAJI
Kalite Asla Tesadüf Değildir!
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Özkan kardeşim balıklarının maşallahı var [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu resim görselleri ne ile çektin fotoğrafladın ? Birde mümkündse sadece canlıları değilde önden akvaryumun genel fotosunu eklesen örnek teşkil etmesi bakımından.keyifli sorunsuz hobiler. Saygılar .[/QUOTE]
Aleykümselam abi çok teşekkürler ederim dilerim mevlam sana daha iyilerini beslemek nasip eder 🤲🏼
Tabi abi en kısa zamanda eklerim fotoğraf
[QUOTE=bumega]Maşallah diyelim. Böyle güzel fotoğrafları görünce aklıma hemen şu reklam gelir
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=PSVsjMHNWa0[/URL]
[:)))][/QUOTE]
Güzel tespit balık iyi makine güzel çekenin hiç mi değeri yok 😬😬😬
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Özkan kardeşim balıklarının maşallahı var [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu resim görselleri ne ile çektin fotoğrafladın ? Birde mümkündse sadece canlıları değilde önden akvaryumun genel fotosunu eklesen örnek teşkil etmesi bakımından.keyifli sorunsuz hobiler. Saygılar .[/QUOTE]
Aleykümselam abi çok teşekkürler ederim dilerim mevlam sana daha iyilerini beslemek nasip eder 🤲🏼
Tabi abi en kısa zamanda eklerim fotoğraf
[QUOTE=bumega]Maşallah diyelim. Böyle güzel fotoğrafları görünce aklıma hemen şu reklam gelir
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=PSVsjMHNWa0[/URL]
[:)))][/QUOTE]
Güzel tespit balık iyi makine güzel çekenin hiç mi değeri yok 😬😬😬
Fo Tropheus Red Rainbow
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Özkan kardeşim balıklarının maşallahı var [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu resim görselleri ne ile çektin fotoğrafladın ? Birde mümkündse sadece canlıları değilde önden akvaryumun genel fotosunu eklesen örnek teşkil etmesi bakımından [:iyi:]
[/QUOTE]
Aleykümselam çok teşekkürler ederim 😊
Body Sony A6500 18/105g mm lensle çekilmiştir
Tabi sizin için çekip eklerim genel fotoğrafını daha önceden çekilmiş var telefonda atayım bir de son halini atarım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/221120190127481.jpg[/IMG]
[QUOTE=erten]Özkan bey maşallah harika görüntüler,balıkların renkleri mükemmel. Diğer platformlardan da denk geliyor çekimleriniz, baliklariniz ve fotoğraflarınız hep ilgi çekici tebrik ederim çok beğeniyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim abi maksadım ülkemizde de kaliteli balık besleyip yaptığım bu hobiyi beslediğim canlıları en güzel şekilde siz hobidaşlarla paylaşmak dilerim hoşunuza gidiyordur 🤲🏼
[QUOTE=DRARH]Çok güzeller, emeğinize sağlık.[/QUOTE]
Hoşunuza gittiğine çok sevindim çok teşekkürler ederim 🥰
[QUOTE=Keweln09] MaşaAllah çok güzeller[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim dilerim mevlam daha güzellerini sizlere nasip eder beslemek 🤲🏼
[QUOTE=Cupabesta]Maşallah çok güzel balıklar. Akvaryum da ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim şuan da led yanıyor 3mercekli olanlardan 😊
[QUOTE=Ches]Bu kadar güzelini görmemiştim hiç. Sağlıklı beslemeler. [/QUOTE]
Hoşunuza gittiğine gerçekten çok sevindim daha güzel kareleri sizlerle yakın zaman da inşallah 4K videolarını paylaştım şuradan girip izleye bilirsiniz
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID]
[QUOTE=mehmetaydin]Beğenmemek mümkün değil.Kolay kolay göremeyeceğimiz formda canlılar.Renk cümbüşü adeta. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim mevlam sizlere de daha iyisi güzelini beslemek nasip etsin inşallah 🤲🏼
4K çekim iyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Özkan kardeşim balıklarının maşallahı var [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu resim görselleri ne ile çektin fotoğrafladın ? Birde mümkündse sadece canlıları değilde önden akvaryumun genel fotosunu eklesen örnek teşkil etmesi bakımından [:iyi:]
[/QUOTE]
Aleykümselam çok teşekkürler ederim 😊
Body Sony A6500 18/105g mm lensle çekilmiştir
Tabi sizin için çekip eklerim genel fotoğrafını daha önceden çekilmiş var telefonda atayım bir de son halini atarım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/221120190127481.jpg[/IMG]
[QUOTE=erten]Özkan bey maşallah harika görüntüler,balıkların renkleri mükemmel. Diğer platformlardan da denk geliyor çekimleriniz, baliklariniz ve fotoğraflarınız hep ilgi çekici tebrik ederim çok beğeniyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim abi maksadım ülkemizde de kaliteli balık besleyip yaptığım bu hobiyi beslediğim canlıları en güzel şekilde siz hobidaşlarla paylaşmak dilerim hoşunuza gidiyordur 🤲🏼
[QUOTE=DRARH]Çok güzeller, emeğinize sağlık.[/QUOTE]
Hoşunuza gittiğine çok sevindim çok teşekkürler ederim 🥰
[QUOTE=Keweln09] MaşaAllah çok güzeller[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim dilerim mevlam daha güzellerini sizlere nasip eder beslemek 🤲🏼
[QUOTE=Cupabesta]Maşallah çok güzel balıklar. Akvaryum da ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim şuan da led yanıyor 3mercekli olanlardan 😊
[QUOTE=Ches]Bu kadar güzelini görmemiştim hiç. Sağlıklı beslemeler. [/QUOTE]
Hoşunuza gittiğine gerçekten çok sevindim daha güzel kareleri sizlerle yakın zaman da inşallah 4K videolarını paylaştım şuradan girip izleye bilirsiniz
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID]
[QUOTE=mehmetaydin]Beğenmemek mümkün değil.Kolay kolay göremeyeceğimiz formda canlılar.Renk cümbüşü adeta. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim mevlam sizlere de daha iyisi güzelini beslemek nasip etsin inşallah 🤲🏼
4K çekim iyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID]
İzlemeyenler İçin Video Fo Red Rainbow
İzlemeyenler için birkez de buradan paylaşacağım güzel kolonimi 4k çekim iyi seyirler 🇹🇷 🧿🧿🧿
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID][EDIT]özkan kaya,2019-11-21 02:58:26[/EDIT]
İzlemeyenler için birkez de buradan paylaşacağım güzel kolonimi 4k çekim iyi seyirler 🇹🇷 🧿🧿🧿
[VID]https://youtu.be/HHNypY5jCOQ[/VID][EDIT]özkan kaya,2019-11-21 02:58:26[/EDIT]
Kalite Asla Tesadüf Değildir!
Herkese selamlar hep söylediğim gibi ne türlü canlı beslerseniz besleyin ona doğal yaşamını sunarsanız karşılığını en güzel şekilde alacağınızdan hiç şüpheniz olmasın şuan da beslediğim Tropheus fo red rainbowlar da olduğu üzere gerek akvaryum ortamı, su şartları, ışık, bakım tabiki de beslenme diyetlerine özel şekilde sonuç ortada taktiri sizlere bırakıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237261.jpg[/IMG]
Herkese selamlar hep söylediğim gibi ne türlü canlı beslerseniz besleyin ona doğal yaşamını sunarsanız karşılığını en güzel şekilde alacağınızdan hiç şüpheniz olmasın şuan da beslediğim Tropheus fo red rainbowlar da olduğu üzere gerek akvaryum ortamı, su şartları, ışık, bakım tabiki de beslenme diyetlerine özel şekilde sonuç ortada taktiri sizlere bırakıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190237261.jpg[/IMG]
Fo Tropheus Red Rainbow
Tropheus Fo Red Rainbow 🇹🇷
Yeni balıklarımdan bir kaç kare sizlerle dilerim hoşunuza gider herkese iyi hobiler dilerim ☺☺☺
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229451.jpg[/IMG]
Tropheus fo red Rainbow
Tropheus Fo Red Rainbow 🇹🇷
Yeni balıklarımdan bir kaç kare sizlerle dilerim hoşunuza gider herkese iyi hobiler dilerim ☺☺☺
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/211120190229451.jpg[/IMG]
Tropheus fo red Rainbow
Küçük Tankım 220x75x65h Çift Kule Sumplu 3d
Çok teşekkürler ederim Mehmet bey beslediğim canlılar şuan Tropheus Fo mpimbwe Red Cheek ve Leptosoma black bee
[QUOTE=mehmetaydin]Özkan Bey merhaba.Akvaryum çok güzel görünüyor.Canlıların ve tankın daha yakından çekilmiş fotolarını görmek isterim şahsen. [:iyi:][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG]
Çok teşekkürler ederim herşey gönlünüzce olsun dizede iyi hobiler dilerim
[QUOTE=aquamarineryn]Akvaryumunuz çok güzel maşallah tanganyika türleri ile pek ilgilenmesem de beni bile cezbetti keyifli hobiler...[/QUOTE]
Özkan kaya”Efsane balık tanganyika da doğar büyür bizim tanka girer “[EDIT]özkan kaya,2019-11-21 03:09:21[/EDIT]
Çok teşekkürler ederim Mehmet bey beslediğim canlılar şuan Tropheus Fo mpimbwe Red Cheek ve Leptosoma black bee
[QUOTE=mehmetaydin]Özkan Bey merhaba.Akvaryum çok güzel görünüyor.Canlıların ve tankın daha yakından çekilmiş fotolarını görmek isterim şahsen. [:iyi:][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG]
Çok teşekkürler ederim herşey gönlünüzce olsun dizede iyi hobiler dilerim
[QUOTE=aquamarineryn]Akvaryumunuz çok güzel maşallah tanganyika türleri ile pek ilgilenmesem de beni bile cezbetti keyifli hobiler...[/QUOTE]
Özkan kaya”Efsane balık tanganyika da doğar büyür bizim tanka girer “[EDIT]özkan kaya,2019-11-21 03:09:21[/EDIT]
Küçük Tankım 220x75x65h Çift Kule Sumplu 3d
Herkese merhaba uzun zamandır kullandığım tankım sizlerle 220x75x65h çift kule samplı 3d tanganyika rock modelli 200x60x50h sumplu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/151220180027301.jpg[/IMG]
Herkese merhaba uzun zamandır kullandığım tankım sizlerle 220x75x65h çift kule samplı 3d tanganyika rock modelli 200x60x50h sumplu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/151220180027301.jpg[/IMG]
Tropheus Türünün En Güzeli Diye Bilir Miyiz ?
Herkese selam uzun zamandır Tropheus Tanzanya tanganyika Kabukçul leptpsoma micro türleri besleyen birisi olarak son beslediğim tür gerek beni olsun eve gelip gören herkesi aşık ediyor kendine siz hobidaşlara da sormak istiyorum nasıl buldunuz Fo mpimbwe red cheek balıklarımı 🧿🧿🧿🧿
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/101220180105411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/101220180104591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG][EDIT]özkan kaya,2019-06-23 01:26:47[/EDIT]
Herkese selam uzun zamandır Tropheus Tanzanya tanganyika Kabukçul leptpsoma micro türleri besleyen birisi olarak son beslediğim tür gerek beni olsun eve gelip gören herkesi aşık ediyor kendine siz hobidaşlara da sormak istiyorum nasıl buldunuz Fo mpimbwe red cheek balıklarımı 🧿🧿🧿🧿
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/101220180105411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/101220180104591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG][EDIT]özkan kaya,2019-06-23 01:26:47[/EDIT]
Fo Tropheus Sp. Mpimbwe Red Cheek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
Güncel fotoğraflar balıklarımın 4k çekimlere devam 6000x4000 ölçülerinde askerlik bitti pek ilgilenemedik ama yine harikalar maşallah 🧿🧿🧿
[VID]https://youtu.be/WzsqYm22QiY[/VID]
4k video da paylaşıldı izleye bilirsiniz hemen herkese iyi seyirler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126172/230620190111201.jpg[/IMG]
Güncel fotoğraflar balıklarımın 4k çekimlere devam 6000x4000 ölçülerinde askerlik bitti pek ilgilenemedik ama yine harikalar maşallah 🧿🧿🧿
[VID]https://youtu.be/WzsqYm22QiY[/VID]
4k video da paylaşıldı izleye bilirsiniz hemen herkese iyi seyirler
Fo Tropheus Sp. Mpimbwe Red Cheek
[QUOTE=riba]You tube abone oldum👍🏻 Maşallah çok güzeller...[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim abone olduğunuz için tanganika türlerinin bir çoğunu besledim ama pek YouTube reklam işlerini beceremedim sanırım hep Facebook’ta Tropheus sayfalarında reklam yaptık bunca zaman bundan sonra YouTubeden devam inşallah
[QUOTE=Kınayu]Özkan kardeşim ,
Kocaman bir maşallah çok güzel renk ve formları nice yavrularını almak nasip olsun [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim güzel yorumunuz için dilerim daha güzel özellerini sizler beslersiniz paylaşırsanız 🤲
[QUOTE=riba]You tube abone oldum👍🏻 Maşallah çok güzeller...[/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim abone olduğunuz için tanganika türlerinin bir çoğunu besledim ama pek YouTube reklam işlerini beceremedim sanırım hep Facebook’ta Tropheus sayfalarında reklam yaptık bunca zaman bundan sonra YouTubeden devam inşallah
[QUOTE=Kınayu]Özkan kardeşim ,
Kocaman bir maşallah çok güzel renk ve formları nice yavrularını almak nasip olsun [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler ederim güzel yorumunuz için dilerim daha güzel özellerini sizler beslersiniz paylaşırsanız 🤲
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
