ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ERCÜMENT ÖZBAŞ
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
176
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2012 19:59
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 19:22
Toplam Mesaj:
761 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ERCÜMENT ÖZBAŞ
Doğum Tarihi:
29 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Antalya
Meslek:
DEKORATÖR
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Ciklet Türü Ve Gelişimi
Akvaryumun genel bir fotoğrafını paylaşırsanız daha iyi olur.Dipte kullandığınız pilastikler salınım yapar,ciklet akvaryumuna uygun zemin hazırlayın.Isı 24-27 olmalı.
Fotoda ki balık portakal prenses gibi ama daha net fotolar paylaşın.
Akvaryumun genel bir fotoğrafını paylaşırsanız daha iyi olur.Dipte kullandığınız pilastikler salınım yapar,ciklet akvaryumuna uygun zemin hazırlayın.Isı 24-27 olmalı.
Fotoda ki balık portakal prenses gibi ama daha net fotolar paylaşın.
Power Led Driver
Hayır,çıkış 57 watt yazıyor cihazda.Patlatırsınız ledleri.
Hayır,çıkış 57 watt yazıyor cihazda.Patlatırsınız ledleri.
Yunus İmparatorlugu
Uzun yıllardır bu işin içindeler.Gıyaben tanırım bende ama binlerce balık üreten arkadaşlar.Sürekli sevkiyatları da mevcut.Merak etmeyin ,gönül rahatlığı ile verin siparişlerinizi.
Uzun yıllardır bu işin içindeler.Gıyaben tanırım bende ama binlerce balık üreten arkadaşlar.Sürekli sevkiyatları da mevcut.Merak etmeyin ,gönül rahatlığı ile verin siparişlerinizi.
Profil Masa
Merhabalar,
Ölçü tam olmalı,kenarları sıfıra sıfır oturmazsa mobilya kaplatınca çirkin durur.
Merhabalar,
Ölçü tam olmalı,kenarları sıfıra sıfır oturmazsa mobilya kaplatınca çirkin durur.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
Tekrar Merhabalar;
Bu gün tüm günüm yasal prosüdürlerle geçti. Belediyeden arsanın çapını da alıp mimarla görüştüm.Bismillahirrahmanirrahim dedim.
6 ay süre aldım,baya bir zor işim.Ama emin olun çok Avrupai bir sistem kuracağım.Evin bodrum katı sığınak 165 M2 oluyor.Sadece ısı izolasyonu için alacağım strafor bile korkuttu ama başaracağım arkadaşlar.
Umarım herşey güzel olacak...
Tekrar Merhabalar;
Bu gün tüm günüm yasal prosüdürlerle geçti. Belediyeden arsanın çapını da alıp mimarla görüştüm.Bismillahirrahmanirrahim dedim.
6 ay süre aldım,baya bir zor işim.Ama emin olun çok Avrupai bir sistem kuracağım.Evin bodrum katı sığınak 165 M2 oluyor.Sadece ısı izolasyonu için alacağım strafor bile korkuttu ama başaracağım arkadaşlar.
Umarım herşey güzel olacak...
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[VID]https://youtu.be/VHARu6391H0[/VID]
Çok canım sıkkın arkadaşlar...
Başımıza bu da gelecekmiş.
Yapacak bir şey yok.
Nasip kısmet ne ise o oluyor demek ki[:((][EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-24 04:03:59[/EDIT]
Çok üzgünüm sevgili dostlar...Kelimeler ifade edemez şu an hislerimi.
10 yıl diye konuştuk,iki yaşlı insan söz verdi,eşimde bende güvendik,ama başımıza bu geldi.
En kötüsü de Kendi müstakil evimizi yapmak için arsamız var ama paramız yetmiyor.Mecbur kredi çekez.Yapmak zorundayız o evi.Çünkü eşimle ben 4 kaöpeğe(biri özürlü)30 un üzerinde kediye annelik babalık yapıyoruz.
Hepsinden vazgeçsek...
En kötüsü de özürlü çocuk ne olur.
Mahvetti bu durum bizi[:'(]
[VID]https://youtu.be/VHARu6391H0[/VID]
Çok canım sıkkın arkadaşlar...
Başımıza bu da gelecekmiş.
Yapacak bir şey yok.
Nasip kısmet ne ise o oluyor demek ki[:((][EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-24 04:03:59[/EDIT]
Çok üzgünüm sevgili dostlar...Kelimeler ifade edemez şu an hislerimi.
10 yıl diye konuştuk,iki yaşlı insan söz verdi,eşimde bende güvendik,ama başımıza bu geldi.
En kötüsü de Kendi müstakil evimizi yapmak için arsamız var ama paramız yetmiyor.Mecbur kredi çekez.Yapmak zorundayız o evi.Çünkü eşimle ben 4 kaöpeğe(biri özürlü)30 un üzerinde kediye annelik babalık yapıyoruz.
Hepsinden vazgeçsek...
En kötüsü de özürlü çocuk ne olur.
Mahvetti bu durum bizi[:'(]
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[QUOTE=tosyalı]Hocam öyle güzel yazmışsın ki inan. Yaşayan iyi bilir yakın olsak ziyaret edip sohbet etmek isterdim. Zaten bir çok eski hobici yada üretici her şeyi çok iyi biliyor ama etli ve sütlüye karışmıyor. İlanım var konularıma bakarsanız red tail face üzerinden bir kardeş fiyat sordu çift 30 tl dedim uyguna verirsen 20 tane alacam dedi yahu uygun dediğin neye göre uygun değeri nasıl biçiyorsun acaba merak ettim balıktan anladığın aşikar girip ilanıma bakabilirsin neye vereyim bu balığı sence şimdi. Yok dedim kardeş zaten 8 tane var fiyatta budur. Panda lepistes konum var bakabilirsin fiyat sordu çift 40 tl dedim uygun zannettim çok alacaktım dedi panda türkiyede kaç kişide var acaba merak ettim. yani bu uyguna arayan için afedersin çöp ver uygun yaz hak ediyorlar kazıklanmayı. 300 yavru veren l144 var adam fiyat soruyor 50 yavru anca veren balık fiyatını bana örnek veriyor kazıkçısın diyor. Ne finlere bakıyor ne renge ne verdiği yavruya sadece tek kelimesi var UYGUN olsun 1 adım ileri gidemeyiz. [/QUOTE]
Salı ya da Çarşamba günü Ankara ya geliyorum,Faruk beyin ürethim hanesine.İsterseniz görüşelim orada müsait olursanız.
[QUOTE=tosyalı]Hocam öyle güzel yazmışsın ki inan. Yaşayan iyi bilir yakın olsak ziyaret edip sohbet etmek isterdim. Zaten bir çok eski hobici yada üretici her şeyi çok iyi biliyor ama etli ve sütlüye karışmıyor. İlanım var konularıma bakarsanız red tail face üzerinden bir kardeş fiyat sordu çift 30 tl dedim uyguna verirsen 20 tane alacam dedi yahu uygun dediğin neye göre uygun değeri nasıl biçiyorsun acaba merak ettim balıktan anladığın aşikar girip ilanıma bakabilirsin neye vereyim bu balığı sence şimdi. Yok dedim kardeş zaten 8 tane var fiyatta budur. Panda lepistes konum var bakabilirsin fiyat sordu çift 40 tl dedim uygun zannettim çok alacaktım dedi panda türkiyede kaç kişide var acaba merak ettim. yani bu uyguna arayan için afedersin çöp ver uygun yaz hak ediyorlar kazıklanmayı. 300 yavru veren l144 var adam fiyat soruyor 50 yavru anca veren balık fiyatını bana örnek veriyor kazıkçısın diyor. Ne finlere bakıyor ne renge ne verdiği yavruya sadece tek kelimesi var UYGUN olsun 1 adım ileri gidemeyiz. [/QUOTE]
Salı ya da Çarşamba günü Ankara ya geliyorum,Faruk beyin ürethim hanesine.İsterseniz görüşelim orada müsait olursanız.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_kN-JRmUL4SYwmkqF4nWSD-TcoRIorCY
Destek olan,takip eden,hobinin yayılması için elinden gelen herkese çok teşekkür ederim.
Ben hiç bir zaman bu işte büyük bir kazanç yada ticaret amacı güdmedim.Sıkıntım hep kahvehanelerde yada dışarıda arkadaşlarımla vakit öldürmek yerine evde olayım,evimin içinde vakit öldüreyim düşüncesi idi. Ama hobinin masrafları ve bebek tutkusu beni buralara kadar getirdi. Parakende balık çok satmam,gelen olursa da kepçeyi daldırınca şoka girer gelen kardeşim. Telefonda 3 liraya 2 lira olmaz mı diyen arkadaş 10 balık almaya gelince 30-50 balıkla evine gidince bizi unutur. Balıkları ölmez çünkü,herşeyi anlatmışızdır, filtresine kadar,bakterisine kadar vermişimdir.
Ama varsanız baksanız ben amatörüm,onlar hobici.
Peki bu işi profesyonel yapan ve balık satış yeri olan(Türkiye'de çok yer gezdim,bazı üreticeliri ve petshopları tenzih ederim) şirketten bir haber adam kandıran küçük işletmelerin önüne kim geçecek. Bu işin hobi kısmı, üretim kısmı ve satış kısmını kim ayıracak???
Rusya'da 2-3 yer gezdim,Almanya'da ağlayacaktım temizlikten,adam elime leptop verdi, seri yapmış akvaryumlara, linkli...
Şimdi ise daha da şok oldum ve ahh dedim.
Türkiye' de neden olmasın bu sistem.
Videoyu izledikten sonra daha çok anlayacaksınız ne demek istediğimi!!
Ben işletmeciyim arkadaşlar.
Bir çok şirketin kuruluşunda sıfırdan bulundum ve 1 şubeden 8 şubeye çıkana kadar yatırım,ARGE,büyüme,reklam,pazarlama hepsinin başında direkt bulundum.İşletmeler müdürlüğü yaptım.Bu aşamalarda en önemli etken hep personel gücü,ekip,SGK ödeneği,teşvik,reklam bütçeleri ve en önemlisi de arz talep eğrisidir.Lojistiği hiç söylemedim sayın.
Şimdi paylaştığım videoda şunu düşünün,milyonlarca lira harcadınız ve bu tesisi kurdunuz.(Türkiye'de müze gibi her gün binlerce ziyaretçi alırsınız,izletseniz parayı kırar[:(],zihniyet bu bizde) Peki balıkları kim alacak bu dolar kuru ile,ya da üretmeye kalksanız,eğitimli su ürünleri mezunu arkadaşlar orada neyin eğitimini alıyor???
Alabalık mı?Çipura mı?
Video da ki akvarumların temizliği...Kaç işçi gerekli.
Sektörde ki paya bakarmısınız?
Dahası.
Kargo paketleme birimi dünyaya çalışıyor.Adam Bangladesh li büyük ihtimal,İngilizcem iyi bir yerde diyor ki...
Firs floor...Yani ilk kat,bir yerde de second floor diyor.İkinci kat yani.
Sektör bitik bizde.Böyle bir yeri gezmemiz mümkün olamaz.Yaparsa da onalar yapar zamanı gelince.Ama o zaman gelmez.Çünkü bizde mantık 1 lira olmaz mı?
Yıllar önce (frontozayı bir liraya satalım mı?) Diye konu açtım...
Küfür bile edildi bana..
North Burundi safkan yavruları 1,5 cm den damızlık yaptım,ben 5 lira ilk F1 yavruları satıp yem almaya çalışırken aram Denizli'de frontoza yavruyu havuza bastı Türkiye'de toplayıp.2 liradan sattı .Bantlar kayık ne olduğu belli değil,ama benim kaliteden anlamayan insanlarım bana kolonileri sattırdı.[:((]
Çok fazla söze gerek yok...
Bu mekanı yaptım diyelim.Olacakları söylüyorum...
Dünyanın en özel türlerini de getirsem,ben getirip 5 lira şirket karı ile 25 liraya satarken, benden alan bir arkadaş evinde üretip 10 liraya satacak.Sonra furya başlayınca biri o türü tek tür havuza koyup yaz ayında 100 bin adet 5 lira diyecek ve benim o videoda ki mekanım kazıkçı diye anılacak.
Vergilerimi öderken kredi çekecem,ve destek denecek bunun adına.
Videoyu sonuna kadar izleyin .
Burası Türkiye'de olsa ilk ay talan ederiz,bir tane balık kalmaz.
3. Ay amcam 2 katı balık alır.Sonra birde amcama yarı fiyatına satmaya çalışır havuzcu abilerimiz.
Kimse bana kızmasın.
Kalite insanın içindedir.
https://youtu.be/LmgISPGpOYs[EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-22 03:42:23[/EDIT]
Şaka gibi
[B][/B]https://youtu.be/LmgISPGpOYs
Bu konuyu ayrı başlık altında açacağım izleyin bakın ne yorumlar gelecek...
Siz istediğiniz kadar bir malın değeri emeği kadar ölçülür deyin ,bakın millet nasıl atlayacak,herkes diyecek ki hobi yayılsın,amcam o tesisi yapsın,bir liraya balık satsın.
Sen kullanırsın tetra,sera,daniachi,sen her gün dip çekersin...
Amcam havuza basar balığı,sen 10 lira 2,5 cm dersin maliyet hesaplayıp...Sırf maliyet çıksın diye...(elinde 300 yavruyla)Ama senin balığın yaşayacaktır,zıpkın gibi,her şarta alışkın,kloruda bilir,arseniği de...
Amcam çıkar orda havuzda büyüttüğü kar suyundan bozma saf suyla,ya da dereden çıkma full yeşil alk ile büyüttüğü,pınarın alabalık çupra yemi ile beslediği balığa 1 lira der[:'(]
Sonra mı???
Sonrası 500 galondan çıkan hayvan s nin evinde ki 200 litre ve full kireç ve 7.4 ph suya girince bir kaç günde taklayı atar.
Bu sefer buna izin vermemek için elimden geleni yapacam arkadaşlar.
Videolar çekecem,sayfalar kuracam ama üretim işinin şaka olmadığını,herkese anlatmaya çalışacağım.
Ben burdan İstanbul'a melek göndermeyip,"arkadaşım benim suyum daha yumuşak,falancadan al lütfen sana yakın,onun yavruları sana daha uygun"diyorsam profesyonel benim...
Benden 4.000 meleği alıp 1,5 TL'ye almaya çalışan ıbc tanklarda artezyenle büyüten arkadaş değil😠
Bu işin denetimi yapılmalı artık.
Geçen hafta bir Lepistes havuzları gördüm,bildiğiniz domates seraları.
O balıkları çeşme suyuna koyunca ne olacak???
Her yer kurbağa,oksijen sıfır,ısı minimum 34 derece.
Onları akvaryumcudan alan arkadaş biliyor mu ki akvaryumcuya her yüz balıkta firesi 50 adet veriliyor.
Ahhh ahhh.
Çenem kopsun.
Bu forumda 2014-2016 arası nasıl bir kalite vardı inanamazsınız.
Şimdi[:O]
Nerde o eski konular,safkan özel ırk savaşları.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_kN-JRmUL4SYwmkqF4nWSD-TcoRIorCY
Destek olan,takip eden,hobinin yayılması için elinden gelen herkese çok teşekkür ederim.
Ben hiç bir zaman bu işte büyük bir kazanç yada ticaret amacı güdmedim.Sıkıntım hep kahvehanelerde yada dışarıda arkadaşlarımla vakit öldürmek yerine evde olayım,evimin içinde vakit öldüreyim düşüncesi idi. Ama hobinin masrafları ve bebek tutkusu beni buralara kadar getirdi. Parakende balık çok satmam,gelen olursa da kepçeyi daldırınca şoka girer gelen kardeşim. Telefonda 3 liraya 2 lira olmaz mı diyen arkadaş 10 balık almaya gelince 30-50 balıkla evine gidince bizi unutur. Balıkları ölmez çünkü,herşeyi anlatmışızdır, filtresine kadar,bakterisine kadar vermişimdir.
Ama varsanız baksanız ben amatörüm,onlar hobici.
Peki bu işi profesyonel yapan ve balık satış yeri olan(Türkiye'de çok yer gezdim,bazı üreticeliri ve petshopları tenzih ederim) şirketten bir haber adam kandıran küçük işletmelerin önüne kim geçecek. Bu işin hobi kısmı, üretim kısmı ve satış kısmını kim ayıracak???
Rusya'da 2-3 yer gezdim,Almanya'da ağlayacaktım temizlikten,adam elime leptop verdi, seri yapmış akvaryumlara, linkli...
Şimdi ise daha da şok oldum ve ahh dedim.
Türkiye' de neden olmasın bu sistem.
Videoyu izledikten sonra daha çok anlayacaksınız ne demek istediğimi!!
Ben işletmeciyim arkadaşlar.
Bir çok şirketin kuruluşunda sıfırdan bulundum ve 1 şubeden 8 şubeye çıkana kadar yatırım,ARGE,büyüme,reklam,pazarlama hepsinin başında direkt bulundum.İşletmeler müdürlüğü yaptım.Bu aşamalarda en önemli etken hep personel gücü,ekip,SGK ödeneği,teşvik,reklam bütçeleri ve en önemlisi de arz talep eğrisidir.Lojistiği hiç söylemedim sayın.
Şimdi paylaştığım videoda şunu düşünün,milyonlarca lira harcadınız ve bu tesisi kurdunuz.(Türkiye'de müze gibi her gün binlerce ziyaretçi alırsınız,izletseniz parayı kırar[:(],zihniyet bu bizde) Peki balıkları kim alacak bu dolar kuru ile,ya da üretmeye kalksanız,eğitimli su ürünleri mezunu arkadaşlar orada neyin eğitimini alıyor???
Alabalık mı?Çipura mı?
Video da ki akvarumların temizliği...Kaç işçi gerekli.
Sektörde ki paya bakarmısınız?
Dahası.
Kargo paketleme birimi dünyaya çalışıyor.Adam Bangladesh li büyük ihtimal,İngilizcem iyi bir yerde diyor ki...
Firs floor...Yani ilk kat,bir yerde de second floor diyor.İkinci kat yani.
Sektör bitik bizde.Böyle bir yeri gezmemiz mümkün olamaz.Yaparsa da onalar yapar zamanı gelince.Ama o zaman gelmez.Çünkü bizde mantık 1 lira olmaz mı?
Yıllar önce (frontozayı bir liraya satalım mı?) Diye konu açtım...
Küfür bile edildi bana..
North Burundi safkan yavruları 1,5 cm den damızlık yaptım,ben 5 lira ilk F1 yavruları satıp yem almaya çalışırken aram Denizli'de frontoza yavruyu havuza bastı Türkiye'de toplayıp.2 liradan sattı .Bantlar kayık ne olduğu belli değil,ama benim kaliteden anlamayan insanlarım bana kolonileri sattırdı.[:((]
Çok fazla söze gerek yok...
Bu mekanı yaptım diyelim.Olacakları söylüyorum...
Dünyanın en özel türlerini de getirsem,ben getirip 5 lira şirket karı ile 25 liraya satarken, benden alan bir arkadaş evinde üretip 10 liraya satacak.Sonra furya başlayınca biri o türü tek tür havuza koyup yaz ayında 100 bin adet 5 lira diyecek ve benim o videoda ki mekanım kazıkçı diye anılacak.
Vergilerimi öderken kredi çekecem,ve destek denecek bunun adına.
Videoyu sonuna kadar izleyin .
Burası Türkiye'de olsa ilk ay talan ederiz,bir tane balık kalmaz.
3. Ay amcam 2 katı balık alır.Sonra birde amcama yarı fiyatına satmaya çalışır havuzcu abilerimiz.
Kimse bana kızmasın.
Kalite insanın içindedir.
https://youtu.be/LmgISPGpOYs[EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-22 03:42:23[/EDIT]
Şaka gibi
[B][/B]https://youtu.be/LmgISPGpOYs
Bu konuyu ayrı başlık altında açacağım izleyin bakın ne yorumlar gelecek...
Siz istediğiniz kadar bir malın değeri emeği kadar ölçülür deyin ,bakın millet nasıl atlayacak,herkes diyecek ki hobi yayılsın,amcam o tesisi yapsın,bir liraya balık satsın.
Sen kullanırsın tetra,sera,daniachi,sen her gün dip çekersin...
Amcam havuza basar balığı,sen 10 lira 2,5 cm dersin maliyet hesaplayıp...Sırf maliyet çıksın diye...(elinde 300 yavruyla)Ama senin balığın yaşayacaktır,zıpkın gibi,her şarta alışkın,kloruda bilir,arseniği de...
Amcam çıkar orda havuzda büyüttüğü kar suyundan bozma saf suyla,ya da dereden çıkma full yeşil alk ile büyüttüğü,pınarın alabalık çupra yemi ile beslediği balığa 1 lira der[:'(]
Sonra mı???
Sonrası 500 galondan çıkan hayvan s nin evinde ki 200 litre ve full kireç ve 7.4 ph suya girince bir kaç günde taklayı atar.
Bu sefer buna izin vermemek için elimden geleni yapacam arkadaşlar.
Videolar çekecem,sayfalar kuracam ama üretim işinin şaka olmadığını,herkese anlatmaya çalışacağım.
Ben burdan İstanbul'a melek göndermeyip,"arkadaşım benim suyum daha yumuşak,falancadan al lütfen sana yakın,onun yavruları sana daha uygun"diyorsam profesyonel benim...
Benden 4.000 meleği alıp 1,5 TL'ye almaya çalışan ıbc tanklarda artezyenle büyüten arkadaş değil😠
Bu işin denetimi yapılmalı artık.
Geçen hafta bir Lepistes havuzları gördüm,bildiğiniz domates seraları.
O balıkları çeşme suyuna koyunca ne olacak???
Her yer kurbağa,oksijen sıfır,ısı minimum 34 derece.
Onları akvaryumcudan alan arkadaş biliyor mu ki akvaryumcuya her yüz balıkta firesi 50 adet veriliyor.
Ahhh ahhh.
Çenem kopsun.
Bu forumda 2014-2016 arası nasıl bir kalite vardı inanamazsınız.
Şimdi[:O]
Nerde o eski konular,safkan özel ırk savaşları.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[QUOTE=Kınayu]Ellerine emeklerine sağlık kardeşim gayet güzel olmuşlar güle güle kullan [:iyi:] Yalnız bu işlemleri yaparken kimseden yardım alıyor musun yoksa tek başına mı yaptın bu kadar işi tek yaptıysan tebrik ederim gerçekten başa iş çıkarmışsın gençlik böyle bir şey demek ki [:nazar:][/QUOTE]
Ben Antalya'da dağ başındayım diye bilirim.Yardım alamadım malesef.Döşemaltı Karaman tarafındayım.Uzak olunca şehre,mecbur iş başa düşüyor.
[QUOTE=de4b5]Çok güzel olacak belli,elinize emeğinize sağlık
hang türleri düşünüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Hep beraber düşünüyoruz aslında,şu an imparator gurupları ve prenseslerin her rengi kesin. Discus bir çift alacağım. Vatoz hangi tür alsam karar veremedim.
Lepistes sizlere danışacağım.Akşama lepisteslerin fotosunu paylaşırım.Ama kararsızım hala.
[QUOTE=Kınayu]Ellerine emeklerine sağlık kardeşim gayet güzel olmuşlar güle güle kullan [:iyi:] Yalnız bu işlemleri yaparken kimseden yardım alıyor musun yoksa tek başına mı yaptın bu kadar işi tek yaptıysan tebrik ederim gerçekten başa iş çıkarmışsın gençlik böyle bir şey demek ki [:nazar:][/QUOTE]
Ben Antalya'da dağ başındayım diye bilirim.Yardım alamadım malesef.Döşemaltı Karaman tarafındayım.Uzak olunca şehre,mecbur iş başa düşüyor.
[QUOTE=de4b5]Çok güzel olacak belli,elinize emeğinize sağlık
hang türleri düşünüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Hep beraber düşünüyoruz aslında,şu an imparator gurupları ve prenseslerin her rengi kesin. Discus bir çift alacağım. Vatoz hangi tür alsam karar veremedim.
Lepistes sizlere danışacağım.Akşama lepisteslerin fotosunu paylaşırım.Ama kararsızım hala.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
Video iki gün öncenin.Bu akşam yenisini yükleyeceyim.Setlerin temizliği bitti.Yakında sular dolmaya başlayacak.
https://youtu.be/ByVSZxV6c0k
[VID]https://youtu.be/ByVSZxV6c0k[/VID]
Profiller ve tesisatları bitirdim.Camlarda ki kireci sökmek için ellerimden oluyordum.😁
O eski setler bu hale geliyor emek harcayınca.Daha çok işim var çok...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615311.jpg[/IMG]
Video iki gün öncenin.Bu akşam yenisini yükleyeceyim.Setlerin temizliği bitti.Yakında sular dolmaya başlayacak.
https://youtu.be/ByVSZxV6c0k
[VID]https://youtu.be/ByVSZxV6c0k[/VID]
Profiller ve tesisatları bitirdim.Camlarda ki kireci sökmek için ellerimden oluyordum.😁
O eski setler bu hale geliyor emek harcayınca.Daha çok işim var çok...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615311.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
