ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Umit-G
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
257
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Temmuz 2012 21:40
Son Ziyaret:
26 Mart 2026 17:50
Toplam Mesaj:
657 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit Güzelci
Doğum Tarihi:
06 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Sigorta
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/132133.jpg[/img]
****************************************
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn19.asp[/URL]
Winter is coming....
SON 10 MESAJI
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=perhaps]
İnanın ortalığı bulandırmayı başardınız 😊 Discus benim için niyeyse hep uzaktan bakılması gereken, cama cam akvaryumlarda görmeye alıştığım için çok çekindiğim bir tür. Daha önce bitkili akvaryum tecrübem var aslında. Bir ara BİM'de maya bırakmamıştım 😂 Sürülerin olduğu bir tankta discus gerçekten muhteşem olur. Bilemedim vallahi. Çekincelerim; öncelikle tankın evin giriş kapısının tam karşısında bulunması ve discusların hassas oluşları. Yine de yönlendirmelerinizle discusa kayabilirim. Japon'dan Tanganyika'ya, Malawi'den Amerikan'a birçok biyotopla ilgilendim. Discus yeni bir heyecan olur ama korkutmuyor değil.
Ayrıca benim olduğu kadar camianın da tankı olsun isterim. Büyük sayılabilecek bir hacimde iyi sonuç almamıza neden olacak iyi bir tercih yapmak istiyorum.
Katkınız için çok teşekkürler 👍🏻[/QUOTE]
Kapı girişi sorun değil, Benim ufaklıklar neredeyse akvaryumun üstünde oyun oynuyorlar. Diskler alışsın bir kere insan görünce akvaryumdan fırlayacak kadar cana yakın olurlar.
Ben elimi akvaryuma soktuğumda bırakın kaçmayı elime üşüşüyorlar şu an.[EDIT]Umit-G,2017-06-01 11:57:26[/EDIT]
[QUOTE=perhaps]
İnanın ortalığı bulandırmayı başardınız 😊 Discus benim için niyeyse hep uzaktan bakılması gereken, cama cam akvaryumlarda görmeye alıştığım için çok çekindiğim bir tür. Daha önce bitkili akvaryum tecrübem var aslında. Bir ara BİM'de maya bırakmamıştım 😂 Sürülerin olduğu bir tankta discus gerçekten muhteşem olur. Bilemedim vallahi. Çekincelerim; öncelikle tankın evin giriş kapısının tam karşısında bulunması ve discusların hassas oluşları. Yine de yönlendirmelerinizle discusa kayabilirim. Japon'dan Tanganyika'ya, Malawi'den Amerikan'a birçok biyotopla ilgilendim. Discus yeni bir heyecan olur ama korkutmuyor değil.
Ayrıca benim olduğu kadar camianın da tankı olsun isterim. Büyük sayılabilecek bir hacimde iyi sonuç almamıza neden olacak iyi bir tercih yapmak istiyorum.
Katkınız için çok teşekkürler 👍🏻[/QUOTE]
Kapı girişi sorun değil, Benim ufaklıklar neredeyse akvaryumun üstünde oyun oynuyorlar. Diskler alışsın bir kere insan görünce akvaryumdan fırlayacak kadar cana yakın olurlar.
Ben elimi akvaryuma soktuğumda bırakın kaçmayı elime üşüşüyorlar şu an.[EDIT]Umit-G,2017-06-01 11:57:26[/EDIT]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=perhaps]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Kafa motoru konusunda sanırım aquabee5000'i tercih edeceğim. Hakkında iyi şeyler söyleniyor ve Alman malı oluşu ile 75W'lık tüketimi gayet makul görünüyor.
Sump hacmi konusunda akvaryumcu ile biraz farklı düşünüyoruz. Israrla 200 L'nin fazla fazla yeterli olacağını düşünüyor. Türkiye'de her sektörde alt sınırı ekonomik şartlarla bağdaştırıp ideal yapan ciddi bir kitle mevcut :( En kötü ihtimalle evdeki 450 L'lik tankı sumpa dönüştürmesini isteyeceğim. Böyle orta yolu buluruz belki :)
Çok teşekkür ederim. Karma Amerikan Show tankı kafama yattı sanırım. Sadece bir stingray konusu var, çok istediğim bir şey ama emin olamıyorum. Anlaşılan forumda baya bir zaman geçirmek gerekecek 😊 Trabzon'da yaşadığım için biraz "umduğunu değil bulduğunu" durumu olabiliyor ama sanırım bu türleri getirtmek mümkün olur.
Tekrar teşekkür ettim.
Çok teşekkür ederim. Cesaret ve mutluluk verdiniz. Elbette, tüm aşamaları fotoğraflamaya çalışacağım. Umuyorum sonuç da güzel olur.
Stingray önceliklerimden biri aslında. Umarım gerçek olur..
[/QUOTE]
Favorilerime aldım konuyu ancak daha önce çekincenizi ilettiğiniz bir tür için tekrar bulandırayım ortalığı [:)]
O hacimde büyük boy olmak kaydıyla Discus muhteşem olur. Yanına 100 adet kırımızı burun tetra , bir o kadar kardinal neon, galaksi rasbora, limon tetra vb. küçük türler ile yine 50-60 civarı panda cory , kökler , anubias, amazon tarzı dayanıklı bitkiler ile muhteşem bir tank ortaya çıkar.
Otomatik yemleme ile uzun süreli seyahatleriniz sorun olmaz. Diskler zaten büyük olursa sık su değişimi gibi bir sorununuzda olmayacaktır. Sadece eksilen su tamamlansa yeterli olur.
Linkte kendi akvaryumum var, öyle pro. bir ışıklandırma yada bitki bakımı yaptığım yok. Sadece su değişimi ve yemleme. Değerlendirim derim [:iyi:][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn20.asp?PID=5356539[/URL]
[QUOTE=perhaps]
Öncelikle çok teşekkür ederim.
Kafa motoru konusunda sanırım aquabee5000'i tercih edeceğim. Hakkında iyi şeyler söyleniyor ve Alman malı oluşu ile 75W'lık tüketimi gayet makul görünüyor.
Sump hacmi konusunda akvaryumcu ile biraz farklı düşünüyoruz. Israrla 200 L'nin fazla fazla yeterli olacağını düşünüyor. Türkiye'de her sektörde alt sınırı ekonomik şartlarla bağdaştırıp ideal yapan ciddi bir kitle mevcut :( En kötü ihtimalle evdeki 450 L'lik tankı sumpa dönüştürmesini isteyeceğim. Böyle orta yolu buluruz belki :)
Çok teşekkür ederim. Karma Amerikan Show tankı kafama yattı sanırım. Sadece bir stingray konusu var, çok istediğim bir şey ama emin olamıyorum. Anlaşılan forumda baya bir zaman geçirmek gerekecek 😊 Trabzon'da yaşadığım için biraz "umduğunu değil bulduğunu" durumu olabiliyor ama sanırım bu türleri getirtmek mümkün olur.
Tekrar teşekkür ettim.
Çok teşekkür ederim. Cesaret ve mutluluk verdiniz. Elbette, tüm aşamaları fotoğraflamaya çalışacağım. Umuyorum sonuç da güzel olur.
Stingray önceliklerimden biri aslında. Umarım gerçek olur..
[/QUOTE]
Favorilerime aldım konuyu ancak daha önce çekincenizi ilettiğiniz bir tür için tekrar bulandırayım ortalığı [:)]
O hacimde büyük boy olmak kaydıyla Discus muhteşem olur. Yanına 100 adet kırımızı burun tetra , bir o kadar kardinal neon, galaksi rasbora, limon tetra vb. küçük türler ile yine 50-60 civarı panda cory , kökler , anubias, amazon tarzı dayanıklı bitkiler ile muhteşem bir tank ortaya çıkar.
Otomatik yemleme ile uzun süreli seyahatleriniz sorun olmaz. Diskler zaten büyük olursa sık su değişimi gibi bir sorununuzda olmayacaktır. Sadece eksilen su tamamlansa yeterli olur.
Linkte kendi akvaryumum var, öyle pro. bir ışıklandırma yada bitki bakımı yaptığım yok. Sadece su değişimi ve yemleme. Değerlendirim derim [:iyi:][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/500_lt_bitkili_discus_-_yeni_akvaryumla_devam__k605277_sn20.asp?PID=5356539[/URL]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=ceo46]3 lü filtre derken ümit bey [:?][/QUOTE]
Su değişimi için kullandığım 3'lü kartuş arıtma sistemi :)
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/uclu_kartus_filtreler_arastirma_ve_kurulumu_k715380_sn19.asp?PID=5176032#scrl5176032[/URL]
[QUOTE=ceo46]3 lü filtre derken ümit bey [:?][/QUOTE]
Su değişimi için kullandığım 3'lü kartuş arıtma sistemi :)
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/uclu_kartus_filtreler_arastirma_ve_kurulumu_k715380_sn19.asp?PID=5176032#scrl5176032[/URL]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=erdemoguz]Discuslar değişmedi ise çok güzel toparlamışlar. Tebrik ederim Ümit Bey, çok uğraştınız ama değmiş. [:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Değişmediler, kayıplar oldu ama sump oturunca su kalitesi de stabil hale gelince dayanıklı olanlar hızlıca toparladılar.
[QUOTE=erdemoguz]Discuslar değişmedi ise çok güzel toparlamışlar. Tebrik ederim Ümit Bey, çok uğraştınız ama değmiş. [:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Değişmediler, kayıplar oldu ama sump oturunca su kalitesi de stabil hale gelince dayanıklı olanlar hızlıca toparladılar.
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Son güncelleme üzerinden bayağı geçmiş,
Arka fon kullanmıyordum ama bu defa arka cam üstünde bayağı yoğun bir yosunlanma oldu. Bende birkaç farklı deneme sonrası pleksiye hazır arka fonları silikonlayıp akvaryuma indirdim. Amacım kurutulmuş ağaç kabuğu ile yapmaktı ama büyük boy bulamadım. Disklerin tam olarak yaşam alanını temsil etmese de bu şekilde kullanacağım bir süre.
Sump'un önüne yığınak yapıp alanı daraltan kökleri arka tarafa yaydım, Sump seviyesini kontrol için maalesef ufak bir pencere bırakmak zorunda kaldım.
Disklerden bir çift çıktı, 10 günde bir yumurta diziyorlar ama mantarlaşıyor maalesef. Onun dışında çok severek aldığım ember tetralarda çok kayıp oldu , sürekli bir yerlere sıkışıp ölüyorlar :(
Daha iri tetralara yönelmek lazım. Kardinaller iyi durumda, keza kırmızı burun ve limon tetralarda sağlamlar.
Panda corylerin sayısını arttırak istiyorum. Bolivian ramlerden biri diğerinin agresifliğine dayanamadı maalesef,
Tankta hayat devam ediyor, üçlü filtre resmen hayat kurtarıcı, her hafta yaklaşık %70 su değişimi yapıyorum dip çekimsiz.
[VID]https://youtu.be/o_cH6R6eGRg[/VID]
Son güncelleme üzerinden bayağı geçmiş,
Arka fon kullanmıyordum ama bu defa arka cam üstünde bayağı yoğun bir yosunlanma oldu. Bende birkaç farklı deneme sonrası pleksiye hazır arka fonları silikonlayıp akvaryuma indirdim. Amacım kurutulmuş ağaç kabuğu ile yapmaktı ama büyük boy bulamadım. Disklerin tam olarak yaşam alanını temsil etmese de bu şekilde kullanacağım bir süre.
Sump'un önüne yığınak yapıp alanı daraltan kökleri arka tarafa yaydım, Sump seviyesini kontrol için maalesef ufak bir pencere bırakmak zorunda kaldım.
Disklerden bir çift çıktı, 10 günde bir yumurta diziyorlar ama mantarlaşıyor maalesef. Onun dışında çok severek aldığım ember tetralarda çok kayıp oldu , sürekli bir yerlere sıkışıp ölüyorlar :(
Daha iri tetralara yönelmek lazım. Kardinaller iyi durumda, keza kırmızı burun ve limon tetralarda sağlamlar.
Panda corylerin sayısını arttırak istiyorum. Bolivian ramlerden biri diğerinin agresifliğine dayanamadı maalesef,
Tankta hayat devam ediyor, üçlü filtre resmen hayat kurtarıcı, her hafta yaklaşık %70 su değişimi yapıyorum dip çekimsiz.
[VID]https://youtu.be/o_cH6R6eGRg[/VID]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=omardaing][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Ben yeni dizaynı sevmedim. Yukarıdaki videoda sağ taraf daha güzel. Akvaryuma ferahlık katıyor.
Balıkların yüzme alanı azalmış sanki.
[/QUOTE]
O tarafı dizerken düşünmedim değil. Aklımdan aynı şey geçiyordu. Şimdi tekrar balıkları strese sokmayayım ama yakın zamanda o alanı boşaltırım tekrar
[QUOTE=omardaing][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Ben yeni dizaynı sevmedim. Yukarıdaki videoda sağ taraf daha güzel. Akvaryuma ferahlık katıyor.
Balıkların yüzme alanı azalmış sanki.
[/QUOTE]
O tarafı dizerken düşünmedim değil. Aklımdan aynı şey geçiyordu. Şimdi tekrar balıkları strese sokmayayım ama yakın zamanda o alanı boşaltırım tekrar
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
[QUOTE=Tunc Berk]
Video gizli.[:(][/QUOTE]
"Yayınla" demediğim için gizli kalmış sanırım , düzelmiş olması gerekiyor.[EDIT]Umit-G,2016-10-30 10:37:38[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk]
Video gizli.[:(][/QUOTE]
"Yayınla" demediğim için gizli kalmış sanırım , düzelmiş olması gerekiyor.[EDIT]Umit-G,2016-10-30 10:37:38[/EDIT]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Sumpu yeniden kök ve bitkiler ile saklayarak ufaktan dekor değişikliği yaptım ,
Sumpu adam etme sürecinde giden kardinal ve kırmızı göz tetraların eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum bütçe el verdikçe ,
Kardinale yatırım yapar mıyım bilemiyorum, bugün su değişimi esnasında iki tanesi hortumun ağzından içeri girdi , ben farkedip banyoya koşana kadar çoktan küvet giderinden kaybolmuşlar [:(]
Bulmuşken iki tane bolivian ram aldım , ikisi de dişi gibi geldi bana , eş tutmaları sorun oluyor çünkü , yumurta döktüklerinde terör estiriyor keratalar ama Ramirezi'ye oranla çok daha dayanıklı bir tür.
Kırmızı burunlar yine boydan boya sürü halinde geziyorlar, Birde her daim favorim olan pandaların sayısını da 20 civarına çıkartmış oldum.
Videonun sonlarına doğru ufaktan sumpu çekmeye çalıştım ama diskler rahat vermiyor [:)]
Aydan aya tetraları arttırırım , pandalara da yatırım yaparım yüksek ihtimal.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=JJgnkwuK3AY[/VID][EDIT]Umit-G,2016-10-29 22:21:01[/EDIT]
Sumpu yeniden kök ve bitkiler ile saklayarak ufaktan dekor değişikliği yaptım ,
Sumpu adam etme sürecinde giden kardinal ve kırmızı göz tetraların eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum bütçe el verdikçe ,
Kardinale yatırım yapar mıyım bilemiyorum, bugün su değişimi esnasında iki tanesi hortumun ağzından içeri girdi , ben farkedip banyoya koşana kadar çoktan küvet giderinden kaybolmuşlar [:(]
Bulmuşken iki tane bolivian ram aldım , ikisi de dişi gibi geldi bana , eş tutmaları sorun oluyor çünkü , yumurta döktüklerinde terör estiriyor keratalar ama Ramirezi'ye oranla çok daha dayanıklı bir tür.
Kırmızı burunlar yine boydan boya sürü halinde geziyorlar, Birde her daim favorim olan pandaların sayısını da 20 civarına çıkartmış oldum.
Videonun sonlarına doğru ufaktan sumpu çekmeye çalıştım ama diskler rahat vermiyor [:)]
Aydan aya tetraları arttırırım , pandalara da yatırım yaparım yüksek ihtimal.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=JJgnkwuK3AY[/VID][EDIT]Umit-G,2016-10-29 22:21:01[/EDIT]
500 Lt. Bitkili Discus - Yeni Akvaryumla Devam :)
Sump anlamında herşey yolunda , haftalık olarak sadece en üstte kaba pisliği tutan süngeri yıkıyorum. Işıklandırmaya el atmam lazım ama şu hali tam anubiaslara göre
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Sump anlamında herşey yolunda , haftalık olarak sadece en üstte kaba pisliği tutan süngeri yıkıyorum. Işıklandırmaya el atmam lazım ama şu hali tam anubiaslara göre
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ukPNLOFv4Ng[/VID]
Wc Akvaryum Project Part Iı :) (mini Discushane)
[QUOTE=rccol]Maşallah çok güzeller.
Su çekimi için kullandığınız hortumdan bende de var.
Yeşili.
Su değişimlerinde banyodan salona çekiyorum.
Su değişim işi bittikten sonra ne kadar uğraşırsan uğraş içinde tabi su kalıyor.
Sonrasında 3 gün sonra tekrar geldiğimde koku oluyor.
Mecburen bir iki dakika su akıtarak önce bu kokunun gitmesini sağlıyorum.
Benzer durum sizde de varmı?[/QUOTE]
Bende 15 m. lik hortum kullanıyorum 3'lü kartuştan su basmak için. Toplarken ucunu küvet içinde bırakıp sürekli suyu akıp kalmayacak şekilde hortumu havaya kaldırıp tüm su aktıktan sonra toplamayı deneyebilirsiniz
[QUOTE=rccol]Maşallah çok güzeller.
Su çekimi için kullandığınız hortumdan bende de var.
Yeşili.
Su değişimlerinde banyodan salona çekiyorum.
Su değişim işi bittikten sonra ne kadar uğraşırsan uğraş içinde tabi su kalıyor.
Sonrasında 3 gün sonra tekrar geldiğimde koku oluyor.
Mecburen bir iki dakika su akıtarak önce bu kokunun gitmesini sağlıyorum.
Benzer durum sizde de varmı?[/QUOTE]
Bende 15 m. lik hortum kullanıyorum 3'lü kartuştan su basmak için. Toplarken ucunu küvet içinde bırakıp sürekli suyu akıp kalmayacak şekilde hortumu havaya kaldırıp tüm su aktıktan sonra toplamayı deneyebilirsiniz
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
