ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
adnanyilik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Temmuz 2012 17:24
Son Ziyaret:
19 Mart 2018 16:03
Toplam Mesaj:
122 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
adnan yılık
Doğum Tarihi:
08 Ağustos 1968
Yaş:
57
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
adnan yılık
100*50*80 melek cüce vatos çöpçü
65*40*40 cüce vatos
55*40*35 , 50*40*30,50*40*30
SON 10 MESAJI
sessiz hava motoru fikirleri
Duvara çivi caktim sabit ses yönün den motorlar zaten sessiz di performansı ise gerçekten arttı son devirde 2 pipo filitreye hava bastigim motorla en dusuk te 3 pipoya hava basıyorum ve 4 gün sonra yılı dolacak motorlar bakımdan geçeli hala aynı performansta daha önce 5-6 ayda bir temizliyor bakımdan geçiriyordum birde sanırım geçen sene üretim tanklarını banyoya almıştım motorlar tavana yakın ve toz evin diğer bölgelerine göre daha az salondaki tank ta toz daha fazla onun motorda tanıtan yukarda dekoratif raf içinde duvara çivili onun performans biraz düşüş gösterdi sanırım en büyük etken toz ve çalışma basıncı tankın üstünden gelen suyun basincina göre performans veriyor özellikle salondaki tankim 100*50*80 yüksekliği fazla mayali co2 pek işe yaramıyor sitrik asit limontuzu karbonat la fena değil
Duvara çivi caktim sabit ses yönün den motorlar zaten sessiz di performansı ise gerçekten arttı son devirde 2 pipo filitreye hava bastigim motorla en dusuk te 3 pipoya hava basıyorum ve 4 gün sonra yılı dolacak motorlar bakımdan geçeli hala aynı performansta daha önce 5-6 ayda bir temizliyor bakımdan geçiriyordum birde sanırım geçen sene üretim tanklarını banyoya almıştım motorlar tavana yakın ve toz evin diğer bölgelerine göre daha az salondaki tank ta toz daha fazla onun motorda tanıtan yukarda dekoratif raf içinde duvara çivili onun performans biraz düşüş gösterdi sanırım en büyük etken toz ve çalışma basıncı tankın üstünden gelen suyun basincina göre performans veriyor özellikle salondaki tankim 100*50*80 yüksekliği fazla mayali co2 pek işe yaramıyor sitrik asit limontuzu karbonat la fena değil
sessiz hava motoru fikirleri
Hortlamış bir ekte benden yıllardır sürekli bozulup bakım yada yenileme yaptığım hava motorlarını tanklardan daha üst seviyeye koydum daha önce gezdiğim bir kaç üretim hanedede hava motorlarının genelde büyük profesyonel olanlar genede tavana yakın yerde yukarda bir yere monte edildiğini görmüş pek önemsememiştim kendim uygulayınca hem sesde hemde performansta oldukça verim aldım 2 tanka hava bastığım çift çıkışlı motor şimdi 3 tanka yetiyor 1 senedirde ellemiyorum motorları
Hortlamış bir ekte benden yıllardır sürekli bozulup bakım yada yenileme yaptığım hava motorlarını tanklardan daha üst seviyeye koydum daha önce gezdiğim bir kaç üretim hanedede hava motorlarının genelde büyük profesyonel olanlar genede tavana yakın yerde yukarda bir yere monte edildiğini görmüş pek önemsememiştim kendim uygulayınca hem sesde hemde performansta oldukça verim aldım 2 tanka hava bastığım çift çıkışlı motor şimdi 3 tanka yetiyor 1 senedirde ellemiyorum motorları
Lamine Cam ile akvaryum yapımı
Eski başlıklarda bir arkadaş temperli yi de karıştırmış temperli cam kırıldığında küçük parçalar halinde tuz buz oldu dediğimiz cam dır temper işleminden sonra o cama kesim işlemi yapılamaz temperli cam kullanmak mantıklı değil en ufak bir atık da dağılır gider lamine cam ise direnç yönünden her nekadar bazı arkadaşlar tek yönlü güvenmiyorsada aslında en sağlam ve sağlıklısı lamine camdır aynı şekilde lamine cam da lamine işleminden sonra düz gün bir kesim olayı olmayacağı için ölçüden sonra yapılır imkan meselesi lamine cam akvaryumda 2 kat güvenlik demektir içerden dışardan kurşun sıkılmadıkça normal lamineyi delemezsiniz kurşun geçirmez lamine isteyen de yaptıra bilir mukavemeti artacağı gibi lamine camda esner ama patlamaz dağılmaz cam lar kırılsa bile aradaki malzeme kalitesi ne göre öyle kolay dağılıp parçalanmayan delinmeyen bir malzemedir adı üstünde güvenlik camı camı kırabilirsiniz aama bütünlüğü bozamazsınız tanklarınız patlamaz .
Eski başlıklarda bir arkadaş temperli yi de karıştırmış temperli cam kırıldığında küçük parçalar halinde tuz buz oldu dediğimiz cam dır temper işleminden sonra o cama kesim işlemi yapılamaz temperli cam kullanmak mantıklı değil en ufak bir atık da dağılır gider lamine cam ise direnç yönünden her nekadar bazı arkadaşlar tek yönlü güvenmiyorsada aslında en sağlam ve sağlıklısı lamine camdır aynı şekilde lamine cam da lamine işleminden sonra düz gün bir kesim olayı olmayacağı için ölçüden sonra yapılır imkan meselesi lamine cam akvaryumda 2 kat güvenlik demektir içerden dışardan kurşun sıkılmadıkça normal lamineyi delemezsiniz kurşun geçirmez lamine isteyen de yaptıra bilir mukavemeti artacağı gibi lamine camda esner ama patlamaz dağılmaz cam lar kırılsa bile aradaki malzeme kalitesi ne göre öyle kolay dağılıp parçalanmayan delinmeyen bir malzemedir adı üstünde güvenlik camı camı kırabilirsiniz aama bütünlüğü bozamazsınız tanklarınız patlamaz .
Discus Cama Yumurta Birakiyor
Gece karanlıkta neonlar ve vatoslar yiyodur yumurtaları döllenme var gibi hayırlı olsun şimdiden güzel bir çift olmuş maaşallah.
Gece karanlıkta neonlar ve vatoslar yiyodur yumurtaları döllenme var gibi hayırlı olsun şimdiden güzel bir çift olmuş maaşallah.
MeLekte yumurta aşaması
Hiç müdahale etmeyin, profesyonel düzeyde üretenler havayı nasıl ne ölçüde vereceğini biliyor. Ebeveynlerden ayırmamalıydınız, ben ne kadar denediysem başaramadım, yüzlerce yumurtadan 3-5 tanesi büyüyor ama ebeveynlerle olursa ki geçen aldığım batında 300 kadar yavru büyüdü yumurtaların havalandırılması işini anne baba yapıyor. Su değişimi yavrular serbest yüzüşe geçtikten sonra yapabilirsiniz, dikkat edilecek yavruları sifonlamayın ebeveynler de sifonunuzu rahat bırakmaz. :)) Yavrular iyice belirgin şekil alınca anaçlarınızı başka tanka alabilirsiniz. Yavruları zorlamayacak üretim filtresi kullanın, sık düzenli temizlik yapın. Zor ve meşakatli görünsede keyifli. Kolay gelsin.
Cenk Bildir 2015-05-22 12:22:52
Hiç müdahale etmeyin, profesyonel düzeyde üretenler havayı nasıl ne ölçüde vereceğini biliyor. Ebeveynlerden ayırmamalıydınız, ben ne kadar denediysem başaramadım, yüzlerce yumurtadan 3-5 tanesi büyüyor ama ebeveynlerle olursa ki geçen aldığım batında 300 kadar yavru büyüdü yumurtaların havalandırılması işini anne baba yapıyor. Su değişimi yavrular serbest yüzüşe geçtikten sonra yapabilirsiniz, dikkat edilecek yavruları sifonlamayın ebeveynler de sifonunuzu rahat bırakmaz. :)) Yavrular iyice belirgin şekil alınca anaçlarınızı başka tanka alabilirsiniz. Yavruları zorlamayacak üretim filtresi kullanın, sık düzenli temizlik yapın. Zor ve meşakatli görünsede keyifli. Kolay gelsin.
Ankara'da en çok hangi akvaryumcudan memmunsunuz
Etimesgut Elvankentte Anka akvaryum Teoman bi uğrayın Eryaman 4.etap çarşıda petsyle semih bir uğrayın bu bölgelere yakınsanız bir çok arkadaşın yazdığı gibi yakınlarında da bir çok akvaryumcu olmasına rağmen farkı fark edersiniz akvaryumdan dış motora çeşitli balık ve yeme kadar bir çok üründe hem fiyat hem esnaflık konusunda oturmuş yerler ne internette nede etimesgut sincan yenimahalle bölgelerinde aldığım ne filitre ne tank ne yem de daha uygun fiyat aradığım marka kalite ürün bulamadım elbetteki var ama fiyat farkıda var form da uygun fiyatlarla satış yapan arkadaşlar var hatta eryamanda bir arkadaştan cüce vatos yavrusu aldım 2 sene önce 50 kuruş gibi bir rakkamdan şuan o aldığım yavruların torunları var ama akvaryumculardan pahalı satan da var serbest piyasa dedikleri bu olsa gerek bir arkadaş yazmış garajda üretim yapanın elektirik sudan başka masrafı yok diye doğru ben ürettiğim balıkları eş dost akrabalara hatta gidip tank alıp kurup hediye ettiğim bile oldu benim için onları büyütebilmek önemli masrafına katlanabileceğimden fazla tankı kaldırdım masrafını çıkarayım diye akvaryum kurmuyorum etimesut sincandakilere tavsiye edeceğim anka petshop Teoman bi uğrayın elvankente esnafın farkını görün eryamandaki arkadaşlar göksu avm de aryada centerda dolfhin de olanları gezmişlerdir bide 4. etap çarşıda petstyle semih e uğrayın
Etimesgut Elvankentte Anka akvaryum Teoman bi uğrayın Eryaman 4.etap çarşıda petsyle semih bir uğrayın bu bölgelere yakınsanız bir çok arkadaşın yazdığı gibi yakınlarında da bir çok akvaryumcu olmasına rağmen farkı fark edersiniz akvaryumdan dış motora çeşitli balık ve yeme kadar bir çok üründe hem fiyat hem esnaflık konusunda oturmuş yerler ne internette nede etimesgut sincan yenimahalle bölgelerinde aldığım ne filitre ne tank ne yem de daha uygun fiyat aradığım marka kalite ürün bulamadım elbetteki var ama fiyat farkıda var form da uygun fiyatlarla satış yapan arkadaşlar var hatta eryamanda bir arkadaştan cüce vatos yavrusu aldım 2 sene önce 50 kuruş gibi bir rakkamdan şuan o aldığım yavruların torunları var ama akvaryumculardan pahalı satan da var serbest piyasa dedikleri bu olsa gerek bir arkadaş yazmış garajda üretim yapanın elektirik sudan başka masrafı yok diye doğru ben ürettiğim balıkları eş dost akrabalara hatta gidip tank alıp kurup hediye ettiğim bile oldu benim için onları büyütebilmek önemli masrafına katlanabileceğimden fazla tankı kaldırdım masrafını çıkarayım diye akvaryum kurmuyorum etimesut sincandakilere tavsiye edeceğim anka petshop Teoman bi uğrayın elvankente esnafın farkını görün eryamandaki arkadaşlar göksu avm de aryada centerda dolfhin de olanları gezmişlerdir bide 4. etap çarşıda petstyle semih e uğrayın
Aquainturkey
[QUOTE=binyamin]Arkadaşlar Ben Bu Sitenin Yetkilisiyim Doğru Düzgün Ticaret Yapan Yok Demek Ağır Bir İtham Sadece Canlı İle Uğraşması Zor.Buda Yansıyor Neler Neler Yazıyorsunuz Yok Geçmiş Olsun Sanki CEnaze Çıkmış Altı Üstü Bir İki Bitki Farklı Gelmiş... [/QUOTE]
[QUOTE=binyamin]Arkadaşlar Ben Bu Sitenin Yetkilisiyim Doğru Düzgün Ticaret Yapan Yok Demek Ağır Bir İtham Sadece Canlı İle Uğraşması Zor.Buda Yansıyor Neler Neler Yazıyorsunuz Yok Geçmiş Olsun Sanki CEnaze Çıkmış Altı Üstü Bir İki Bitki Farklı Gelmiş... [/QUOTE]
demek ki ticari üyeler sitede yetkili peki kaç ticari üye hobici yim diye sitede takma adlarla satış yapıyor lehte alehte yorum yapıyor bu site ticarimiydi kafam karıştı nerden açtım bu bölümü açmasaymışım daha iyimiş zaten prensip olarak telefon internet vs üzerinden alış veriş yapmam hele keyfim için zevkim için alış veriş yapacaksam görüp inceleyip alırım herkezede tavsiye ederim
10 TL'ye CO2 Tüp !
Herkeze selamlar aklımdayken konuda yerindeyken yazayım dedim ben hurdacılık yapıyorum hurda kesmekte kullandığımız oksijen tüpüm var sanyi boy görmüşsünüzdür kaç litre olduğunu bilmiyorum ama karbondioksit tüpünden farkı varsa nedir bilemiyorum 1.5-1.7 yüksekliğinde yekpare 350 bar basınca dayanan çok aşırı ağır olan bu tüpün fiyatı 150-200 civarında biz hurdacılarda 100 tlye de alabiliyoruz hurdadan değil dolumcudan ozaman 1 ltre lik bu tüpler çok mu lüks acaba bukadar yüksek fiyat var ben genede mayalı pet şişede kullanıyorum çokta memnunum eşdost arkadaş isteyen herkezi akvaryum sahibi yaptım komşulara bile kurduk verdim balığı bitkiyi bakıyorlar dostlar mutlu bizde mutluyuz ha şunuda belirteyim o yangın tüpü küçük büyük mutfak tüpü klima dolap motor gazı tüpü elime okadar çok geçtiki doldurtma meselesi yüzünden hiç birini yapmadım onların içinde mayalı pet şişenin köküne kıranmı girdi ne gerek var dedim şunu yaptım konuyla alakası nekadar bilmem klima gazı tüpünden kamyonete hava deposu yaptım basınçlı hava için lastik top şirmeye toz temizlemeye yarıyor oldukça kullanışlı herkeze iyi hobiler
Herkeze selamlar aklımdayken konuda yerindeyken yazayım dedim ben hurdacılık yapıyorum hurda kesmekte kullandığımız oksijen tüpüm var sanyi boy görmüşsünüzdür kaç litre olduğunu bilmiyorum ama karbondioksit tüpünden farkı varsa nedir bilemiyorum 1.5-1.7 yüksekliğinde yekpare 350 bar basınca dayanan çok aşırı ağır olan bu tüpün fiyatı 150-200 civarında biz hurdacılarda 100 tlye de alabiliyoruz hurdadan değil dolumcudan ozaman 1 ltre lik bu tüpler çok mu lüks acaba bukadar yüksek fiyat var ben genede mayalı pet şişede kullanıyorum çokta memnunum eşdost arkadaş isteyen herkezi akvaryum sahibi yaptım komşulara bile kurduk verdim balığı bitkiyi bakıyorlar dostlar mutlu bizde mutluyuz ha şunuda belirteyim o yangın tüpü küçük büyük mutfak tüpü klima dolap motor gazı tüpü elime okadar çok geçtiki doldurtma meselesi yüzünden hiç birini yapmadım onların içinde mayalı pet şişenin köküne kıranmı girdi ne gerek var dedim şunu yaptım konuyla alakası nekadar bilmem klima gazı tüpünden kamyonete hava deposu yaptım basınçlı hava için lastik top şirmeye toz temizlemeye yarıyor oldukça kullanışlı herkeze iyi hobiler
100x40x50 Akvaryum Yapımı
bende epeydir 100x50x50 ve 90x50x50 2 akvaryum yapacağım formda araştırırken sincan ankarada gözde akvaryum un fiyatın gördüm 100tl 100x50x50 sanırım kayıt kuşak buhar camlı ise onlardan alacağım zira camcılar 8mm cam için neredeyse okadar para istiyor
bende epeydir 100x50x50 ve 90x50x50 2 akvaryum yapacağım formda araştırırken sincan ankarada gözde akvaryum un fiyatın gördüm 100tl 100x50x50 sanırım kayıt kuşak buhar camlı ise onlardan alacağım zira camcılar 8mm cam için neredeyse okadar para istiyor
Meleklerimden yavru alamıyorum
Salih bey 2 çift eş tutmuş melek aynı tankta diye anladım. Her nekadar bölgelerine çekilmiş olsalar da yumurtlayan çift diğer çift yüzünden yumurtaları korumak için birgün dayanabiliyorlar. Tankta sadece 1 çift melek kalsın diğer çifti başka tanka alın su değişimini düzenini dikkat ederseniz yumurtalarına ve yavrularına bakacaklardır. Mümkün olduğu kadar strese sokmamak için elinizden geleni yapın, en uygunu yavruların bir dahaki yumurtlama dönemine kadar en azından ebeveynleri ile kalmasıdır. Sağlıklı balıklar.
Cenk Bildir 2014-03-29 07:35:19
Salih bey 2 çift eş tutmuş melek aynı tankta diye anladım. Her nekadar bölgelerine çekilmiş olsalar da yumurtlayan çift diğer çift yüzünden yumurtaları korumak için birgün dayanabiliyorlar. Tankta sadece 1 çift melek kalsın diğer çifti başka tanka alın su değişimini düzenini dikkat ederseniz yumurtalarına ve yavrularına bakacaklardır. Mümkün olduğu kadar strese sokmamak için elinizden geleni yapın, en uygunu yavruların bir dahaki yumurtlama dönemine kadar en azından ebeveynleri ile kalmasıdır. Sağlıklı balıklar.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
