ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atlantic
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ağustos 2006 20:47
Son Ziyaret:
12 Mart 2026 09:12
Toplam Mesaj:
1691 [0.23 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Olgay Çingur
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
IT Professional
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
200 Litre Ultra Low Tech Bitkili Tankım
[QUOTE=Dorduncuadam][VID]https://youtu.be/ZXL0e7tKuNY?si=9Sj0S46TH-JFVGdt[/VID][/QUOTE]
Merhaba,
Uzun zaman sonra ilk mesajım oldu sayenizde. [:3]
Bitkiler ve balıklar çok sağlıklı görünüyor, izlerken huzur buldum. Elinize sağlık.
Kendi doğal ortamlarında bulamayacakları huzuru vermişsiniz balıklarınıza. Bunun sayesinde onlar da size görsel bir şölen sunuyorlar. Tebrikler.
[QUOTE=Dorduncuadam][VID]https://youtu.be/ZXL0e7tKuNY?si=9Sj0S46TH-JFVGdt[/VID][/QUOTE]
Merhaba,
Uzun zaman sonra ilk mesajım oldu sayenizde. [:3]
Bitkiler ve balıklar çok sağlıklı görünüyor, izlerken huzur buldum. Elinize sağlık.
Kendi doğal ortamlarında bulamayacakları huzuru vermişsiniz balıklarınıza. Bunun sayesinde onlar da size görsel bir şölen sunuyorlar. Tebrikler.
demasoni ve kakadu
Akvaryumunuzda balıklar taşa kuma sürtmeye başlamışsa nitrat seviyesi artmıştır. Dip çekimi ve su değişimi yapmalısınız. Demasoni ve kakadu, biri malawi biri amerikan chiclidi. Çokta uyumlu olacağını sanmam.. Demasoni ile en uyumlu balık sarı prenses bence. Akvaryumunuz müsaitse sp ekleyebilirsiniz.Atlantic 2013-10-19 16:16:24
Akvaryumunuzda balıklar taşa kuma sürtmeye başlamışsa nitrat seviyesi artmıştır. Dip çekimi ve su değişimi yapmalısınız. Demasoni ve kakadu, biri malawi biri amerikan chiclidi. Çokta uyumlu olacağını sanmam.. Demasoni ile en uyumlu balık sarı prenses bence. Akvaryumunuz müsaitse sp ekleyebilirsiniz.
YENİ TETRA TEC EX 1200
Tetratec 1200 dış filtrem var, alalı yaklaşık 5 sene olacak. Eski modelinden hem de.. Öyle çift conta falan da yok
sadece bir kez su kaçırma sorunu yaşadım, onda da sorunu hemen çözdüm zaten. Sepetler bazen düzgün yerleştirilemiyor ve kapak düzgün kapanmıyor. Benim yöntemim sepetleri dışarıda üst üste düzgün şekilde yerleştirip sonra kenardan iki koli bantı atıp o şekilde kutuya yerleştirmek. Bu şekilde yapınca motor kısmı gayet güzel yerine oturuyor ve 1 damla bile su kaçırmıyor. Çokta memnunum. Çalışma sesini anca kulağımı dayayınca duyuyorum neredeyse... Bunca zamandır debisinde de hiç düşme olmadı diyebilirim. Nazarım değecek maşallah diyim 
Tetratec 1200 dış filtrem var, alalı yaklaşık 5 sene olacak. Eski modelinden hem de.. Öyle çift conta falan da yok
sadece bir kez su kaçırma sorunu yaşadım, onda da sorunu hemen çözdüm zaten. Sepetler bazen düzgün yerleştirilemiyor ve kapak düzgün kapanmıyor. Benim yöntemim sepetleri dışarıda üst üste düzgün şekilde yerleştirip sonra kenardan iki koli bantı atıp o şekilde kutuya yerleştirmek. Bu şekilde yapınca motor kısmı gayet güzel yerine oturuyor ve 1 damla bile su kaçırmıyor. Çokta memnunum. Çalışma sesini anca kulağımı dayayınca duyuyorum neredeyse... Bunca zamandır debisinde de hiç düşme olmadı diyebilirim. Nazarım değecek maşallah diyim 
Çeşme suyu mucizeleri...
Çok güzeller maşşallah. Fotoları görünce resmen içimdeki discus aşkı alevlendi yeniden.
Tebrik ederimmm.
Çok güzeller maşşallah. Fotoları görünce resmen içimdeki discus aşkı alevlendi yeniden.
Tebrik ederimmm. Arka fon çalışmam
Selam arkadaşlar. Nihayet ben de uzun uğraşlar sonucu arka fon çalışmamı bitirebildim. Öncelikle çok zahmetli bir iş olduğunu belirtmek isterim. Ama sabırlı ve özenli bir çalışmadan sonra zafere ulaşacağınız garanti.
İlk önce Tekzen yapı marketten gerekli malzemeleri aldım.
1. 3 adet beyaz 5cm. lik normal strafor + 1 adet 2,5cm. lik sert strafor.
2. 3 adet sista siyah akvaryum silikonu.
3. Silikon tabancası.
4. Kalekim Fuga Flex 2300 (5kg). Fuga Pool'un 5kg. lık paketlerini bulamadım malesef. Bu ürünle de çalışmalarını bitiren ve sorun olmadığını söyleyen arkadaşlara güvenerek bu üründen almaya karar verdim.
Şu ana kadar hiç bir sorun yok.
5. Kaliteli bir falçata ve falçata bıçakları.
6. İnce ve kalın olmak üzere iki adet fırça.
Evde havya olduğu için almaya gerek duymadım. Tüm bu malzemeler 37 lira gibi bişey tuttu.
Gelelim yapıma. İlk işim bütün straforları birbirine yapıştırmak oldu;


Fotolarda 3 kat beyaz strafor görünüyor. Bunun bir katını ilk çalışmam olmasından dolayı rezil ettiğimden kaldırdım.
Zaten 3 kat kullanmamın sebebi bunu önlemekti.
Ortalığı berbat ederekten şekil verme işini de bitirdim
ve akvaryuma yerleştirdim. Ancak ben fon çalışmamın tek parça halinde olması için akvaryumdaki kuşakları sökmeyi tercih ettim. O da ne zor işmiş. Silikon denen meret çok kuvvetli tutuyor.
İşim bittikten sonra tekrar silikonladım tabi...

Daha sonra ısıtıcı ve dış filitre hortumlarını yerleştirmek için kanallar açtım. Ortalık yine battı tabi.
Bu sol tarafı. Burayı ısıtıcıya ayırdım. Ayrıca dış filitre çıkış borusundan gelen su buraya boşalarak akvaryuma gidiyor. Böylece ısıtıcının çevresindeki sirkülasyon problemi de giderilmiş oldu.

Üst tarafta açılan kanaldan görüntüler; dış filitreden gelen su bu kanaldan geçerek akvaryuma boşalıyor,


Bu da sağ tarafı; bu bölümü de dış filitrenin su çekiş borusu için ayırdım,

Şekil verme işi bittikten sonra işin en zevksiz kısmına geldim. Temizlik!!!
Kalın strafor sinirleri alt üst ediyor. Elinize, kıyafetinize, odanın sağına soluna her tarafa yapışıyor. Bu işi yaparken mümkünse annenizden veya eşinizden laf yememek için kapıyı kilitli tutun. Kişisel ihtiyaçlarınız haricinde iş bitene kadar da odayı terk etmeyin, benden söylemesi.
Neyse, süpürge ile odayı güzelce temizledim ve boyama işine geçtim.
Fuga Flex 2300 ün güzel renkleri mevcuttu Tekzende. Ben de akvaryumun dolabına ve kendisine uyabilecek açık bir kahve tonunu tercih ettim. Böylece boya kullanmama da gerek kalmadı. İlk katı attıktan sonra;

Kanalların boyanması;

Katlar arası 1 gün bekledikten sonra 3.günün sonunda akvaryuma yerleştirme ve yapıştırma işine geldi sıra. Arkasından, altından ve yanlarından güzelce silikonlayarak sert straforla sabitlemeyi sağladım.


Ertesi gün ön kısımdan görünen siyah silikonları tekrar boyadım ve hava hortumunu gizli bir şekilde geçirdim. 1 gün sonra da su doldurmaya başladım.

1 gün kaya tuzu ilave ederek tüm filitre ve hava motorlarıya birlikte bol sirkülasyonlu şekilde çalıştırdım. Ertesi gün boşalttım ve güzelce yıkadım. Arkadaşlar 1 gün de tatlı su ile çalıştırmışlar ama ben gerek duymadım. Dış filitreye karbon ve diğer tüm malzemeleri ekleyerek çalışır duruma getirdim. Kumu ekledim ama çok beyaz durdu. Onu biraz daha koyulaştırıcam.
En sonunda dün akşam çekmiş olduğum görüntü; su halen biraz bulanık. Henüz ikinci günü. Birkaç güne berraklaşacaktır. Bu akşam ufak ufak dekore etmeyi düşünüyorum. Her zamanki gibi bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Amerikan koyarım büyük ihtimal, bulabilirsem agassizi, kakadu ve ramirezi olabilir. Kardinal neon, kırmızı burun tetra olabilir. Tam emin değilim, öncelikle bitkilerin ve suyun oturmasını sağlamam lazım. :)

Umarım fotolar görünür. Zira bende giriş başarısız diye bir hata veriyor sürekli. Görünmezse başka birşey denicem. :)
Aslında istediğim şekli tam olarak veremedim. Budur diyemedim yani. Ama yine de hortumları ve ısıtıcıyı gizleyebildiğim için fon çalışmamdan oldukça memnun kaldım. Ön tarafta sağdaki ve soldaki iç filitreler suya biraz hareket kazandırması için, bikaç güne çıkarıcam.
Olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım. Bu uzun yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Herkese kolay gelsin.
Edit: Unutmuşum yazmayı. Akvaryum ölçülerim 100*45*60h. Fon yaklaşık olarak 70 litre kadar su hacmini düşürüyor. Ortalama 200 litrelik bir akvaryum oldu yani. Tam istediğim gibi.
ConqueroR 2008-11-05 16:21:43
Selam arkadaşlar. Nihayet ben de uzun uğraşlar sonucu arka fon çalışmamı bitirebildim. Öncelikle çok zahmetli bir iş olduğunu belirtmek isterim. Ama sabırlı ve özenli bir çalışmadan sonra zafere ulaşacağınız garanti.
İlk önce Tekzen yapı marketten gerekli malzemeleri aldım.
1. 3 adet beyaz 5cm. lik normal strafor + 1 adet 2,5cm. lik sert strafor.
2. 3 adet sista siyah akvaryum silikonu.
3. Silikon tabancası.
4. Kalekim Fuga Flex 2300 (5kg). Fuga Pool'un 5kg. lık paketlerini bulamadım malesef. Bu ürünle de çalışmalarını bitiren ve sorun olmadığını söyleyen arkadaşlara güvenerek bu üründen almaya karar verdim.
Şu ana kadar hiç bir sorun yok.5. Kaliteli bir falçata ve falçata bıçakları.
6. İnce ve kalın olmak üzere iki adet fırça.
Evde havya olduğu için almaya gerek duymadım. Tüm bu malzemeler 37 lira gibi bişey tuttu.
Gelelim yapıma. İlk işim bütün straforları birbirine yapıştırmak oldu;


Fotolarda 3 kat beyaz strafor görünüyor. Bunun bir katını ilk çalışmam olmasından dolayı rezil ettiğimden kaldırdım.
Zaten 3 kat kullanmamın sebebi bunu önlemekti.
Ortalığı berbat ederekten şekil verme işini de bitirdim
ve akvaryuma yerleştirdim. Ancak ben fon çalışmamın tek parça halinde olması için akvaryumdaki kuşakları sökmeyi tercih ettim. O da ne zor işmiş. Silikon denen meret çok kuvvetli tutuyor.
İşim bittikten sonra tekrar silikonladım tabi...
Daha sonra ısıtıcı ve dış filitre hortumlarını yerleştirmek için kanallar açtım. Ortalık yine battı tabi.
Bu sol tarafı. Burayı ısıtıcıya ayırdım. Ayrıca dış filitre çıkış borusundan gelen su buraya boşalarak akvaryuma gidiyor. Böylece ısıtıcının çevresindeki sirkülasyon problemi de giderilmiş oldu.

Üst tarafta açılan kanaldan görüntüler; dış filitreden gelen su bu kanaldan geçerek akvaryuma boşalıyor,


Bu da sağ tarafı; bu bölümü de dış filitrenin su çekiş borusu için ayırdım,

Şekil verme işi bittikten sonra işin en zevksiz kısmına geldim. Temizlik!!!
Kalın strafor sinirleri alt üst ediyor. Elinize, kıyafetinize, odanın sağına soluna her tarafa yapışıyor. Bu işi yaparken mümkünse annenizden veya eşinizden laf yememek için kapıyı kilitli tutun. Kişisel ihtiyaçlarınız haricinde iş bitene kadar da odayı terk etmeyin, benden söylemesi.
Neyse, süpürge ile odayı güzelce temizledim ve boyama işine geçtim.Fuga Flex 2300 ün güzel renkleri mevcuttu Tekzende. Ben de akvaryumun dolabına ve kendisine uyabilecek açık bir kahve tonunu tercih ettim. Böylece boya kullanmama da gerek kalmadı. İlk katı attıktan sonra;

Kanalların boyanması;

Katlar arası 1 gün bekledikten sonra 3.günün sonunda akvaryuma yerleştirme ve yapıştırma işine geldi sıra. Arkasından, altından ve yanlarından güzelce silikonlayarak sert straforla sabitlemeyi sağladım.


Ertesi gün ön kısımdan görünen siyah silikonları tekrar boyadım ve hava hortumunu gizli bir şekilde geçirdim. 1 gün sonra da su doldurmaya başladım.


1 gün kaya tuzu ilave ederek tüm filitre ve hava motorlarıya birlikte bol sirkülasyonlu şekilde çalıştırdım. Ertesi gün boşalttım ve güzelce yıkadım. Arkadaşlar 1 gün de tatlı su ile çalıştırmışlar ama ben gerek duymadım. Dış filitreye karbon ve diğer tüm malzemeleri ekleyerek çalışır duruma getirdim. Kumu ekledim ama çok beyaz durdu. Onu biraz daha koyulaştırıcam.
En sonunda dün akşam çekmiş olduğum görüntü; su halen biraz bulanık. Henüz ikinci günü. Birkaç güne berraklaşacaktır. Bu akşam ufak ufak dekore etmeyi düşünüyorum. Her zamanki gibi bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Amerikan koyarım büyük ihtimal, bulabilirsem agassizi, kakadu ve ramirezi olabilir. Kardinal neon, kırmızı burun tetra olabilir. Tam emin değilim, öncelikle bitkilerin ve suyun oturmasını sağlamam lazım. :)

Umarım fotolar görünür. Zira bende giriş başarısız diye bir hata veriyor sürekli. Görünmezse başka birşey denicem. :)
Aslında istediğim şekli tam olarak veremedim. Budur diyemedim yani. Ama yine de hortumları ve ısıtıcıyı gizleyebildiğim için fon çalışmamdan oldukça memnun kaldım. Ön tarafta sağdaki ve soldaki iç filitreler suya biraz hareket kazandırması için, bikaç güne çıkarıcam.
Olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım. Bu uzun yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Herkese kolay gelsin.

Edit: Unutmuşum yazmayı. Akvaryum ölçülerim 100*45*60h. Fon yaklaşık olarak 70 litre kadar su hacmini düşürüyor. Ortalama 200 litrelik bir akvaryum oldu yani. Tam istediğim gibi.
bitkili discus akvaryumu
[QUOTE=Hakan]DİSKUS VE BİTKİLİ İSTİYORSANIZ TANK ENAZ 300 LİTRE CİVARI OLMALI VE TANKIN UZUNLUĞU 125 CM DEN KISA OLMAMALI.[/QUOTE]
Öyle bir genelleme yok. Uzunluk 120cm olsa ne farkedecek?
Discus ve bitki çok zor. Discus sıcak sudan hoşlanıyor, bitkiler ise o sıcaklığa dayanamıyor ve bir çoğu yaşayamıyor. Discus sık su değişimi istiyor, bitkiler ise su değişimlerinden hiç hoşlanmıyor. Aksine eskimiş sularda daha sağlıklı büyüyorlar. O yüzden bitki ve discus çok ters. Ama olmaz diye bişey de yok.
Ben 2 seneye yakın ikisini birlikte götürmeye çalıştım ama geçen hafta bitirdim discusu. Baya zor oluyor. Ama görüntü muhteşem.
[QUOTE=Hakan]DİSKUS VE BİTKİLİ İSTİYORSANIZ TANK ENAZ 300 LİTRE CİVARI OLMALI VE TANKIN UZUNLUĞU 125 CM DEN KISA OLMAMALI.[/QUOTE]
Öyle bir genelleme yok. Uzunluk 120cm olsa ne farkedecek?
Discus ve bitki çok zor. Discus sıcak sudan hoşlanıyor, bitkiler ise o sıcaklığa dayanamıyor ve bir çoğu yaşayamıyor. Discus sık su değişimi istiyor, bitkiler ise su değişimlerinden hiç hoşlanmıyor. Aksine eskimiş sularda daha sağlıklı büyüyorlar. O yüzden bitki ve discus çok ters. Ama olmaz diye bişey de yok. Ben 2 seneye yakın ikisini birlikte götürmeye çalıştım ama geçen hafta bitirdim discusu. Baya zor oluyor. Ama görüntü muhteşem.

dış filtrede ne olmalı
[QUOTE=xdiscusx]
Tuttuğu bakteriler demiyelim de kimyasallar diyelim isterseniz. Karbonu en fazla 1 ay sonra dış filitreden almanızı tavsiye ederim. Bu durumda ilk önce şu boş olan bölmeye mavi biyolojik sünger ( Bknz. http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=27860 ) koyabilirsiniz. En altta seramikler, üstünde sünger ve en üste de karbon kalsın şimdilik.
Yaklaşık 1 ay sonra karbonu çıkarıp atın. Süngeri en üst bölmeye alın ve üstüne ince bir elyaf ekleyin. En altta seramikler kalacak. Orta bölmeye de bioball ( Bknz: http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=25431 ) ekleyin. Gayet yeterli olacaktır. Arkadaşların dediği gibi zeoliti de ekleyebilirsiniz ancak ben hiç kullanmadım. Kolay gelsin.
[QUOTE=xdiscusx]
Tam anlamıyla bitmek değil de işlevini yitiriyor.Örneğin carbon 1.5 ay gibi bir süreden sonra tuttuğu bakterileri tankın içine geri vermeye başlar bu da ciddi problemlere sebep olur.Diğer malzemeleri de dış filtre temizliği yaparken(3-4 ayda 1)değiştirmenizde fayda var.Örneğin elyaf zeolit gibi.Çok pahalı malzemeler değil bunlar.
[/QUOTE]Tuttuğu bakteriler demiyelim de kimyasallar diyelim isterseniz. Karbonu en fazla 1 ay sonra dış filitreden almanızı tavsiye ederim. Bu durumda ilk önce şu boş olan bölmeye mavi biyolojik sünger ( Bknz. http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=27860 ) koyabilirsiniz. En altta seramikler, üstünde sünger ve en üste de karbon kalsın şimdilik.
Yaklaşık 1 ay sonra karbonu çıkarıp atın. Süngeri en üst bölmeye alın ve üstüne ince bir elyaf ekleyin. En altta seramikler kalacak. Orta bölmeye de bioball ( Bknz: http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=25431 ) ekleyin. Gayet yeterli olacaktır. Arkadaşların dediği gibi zeoliti de ekleyebilirsiniz ancak ben hiç kullanmadım. Kolay gelsin.
Çalışmayan tasarruf ampullerini atmayın!
Bugüne kadar çöpe attığım tasarruf ampullerine yazık oldu.
Bu sabah mutfağın ampulü de sizlere ömür. Akşam hemen denemelere başliyim bari.
Bilgiler için teşekkürler.
Bugüne kadar çöpe attığım tasarruf ampullerine yazık oldu.
Bu sabah mutfağın ampulü de sizlere ömür. Akşam hemen denemelere başliyim bari.
Bilgiler için teşekkürler.
Diskusa kum
Discus akvaryumunda illaki kum kullanıcam diyosanız, kesinlikle aquaclay den şaşmayın. Bitki düşünmüyorsanız ince bir tabaka sadece tabanı kaplayacak kadar yeterli. Temizlemesi sizin için daha kolay olur.
Discus akvaryumunda illaki kum kullanıcam diyosanız, kesinlikle aquaclay den şaşmayın. Bitki düşünmüyorsanız ince bir tabaka sadece tabanı kaplayacak kadar yeterli. Temizlemesi sizin için daha kolay olur.
Yosun Sorunu
[QUOTE=Mithril]Arkadaşlar SAE lerle discuslar beraber yaşıyor. Bende 1 yıl beraber yaşadılar. Sorun olmaz ve yosunlar için SAE ler iyi bir çözüm. Küçük olmalarına dikkat edin büyük SAE leri pek tavsiye etmem. Konunun üzerinden açıldığından bu yana epey zaman geçmiş ama bende bilgi olsun diye ekledim..
O zaman benim discuslarımda bir sorun var.
Ne sae dayanıyor ne neon. Hepsi birkaç gün içinde yem oluyor canavarlarıma.
(Bu duygu simgeleri de ne güzel olmuş bu arada).
[QUOTE=Mithril]Arkadaşlar SAE lerle discuslar beraber yaşıyor. Bende 1 yıl beraber yaşadılar. Sorun olmaz ve yosunlar için SAE ler iyi bir çözüm. Küçük olmalarına dikkat edin büyük SAE leri pek tavsiye etmem. Konunun üzerinden açıldığından bu yana epey zaman geçmiş ama bende bilgi olsun diye ekledim..
saygılar
[/QUOTE]O zaman benim discuslarımda bir sorun var.
Ne sae dayanıyor ne neon. Hepsi birkaç gün içinde yem oluyor canavarlarıma.
(Bu duygu simgeleri de ne güzel olmuş bu arada).SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
