ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2013 16:01
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2015 14:17
Toplam Mesaj:
220 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat DÜCCAR
Doğum Tarihi:
10 Mart 1976
Yaş:
50
İl:
Bolu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Lepistes ölümleri
Kardeşim önce sakinleş ve kendini iyi hissetmeye bakarsan daha akılcıl ve mantıklı sonuçlara ulaşırsın.
Büyük ihtimal ,bana göre,eğer akvaryuma elinden yada akvaryuma attığın malzeme ve enstürimandan bir kimyevi veya deterjan türü madde bulaşmamışsa Balıklar bakteri çatışmasına kurban gitmiş olabilirler.
bu konuda çok sabırlı olmalı varsa tuzlamak sonra 1 hafta kalmalı,varsa mantar ilacı kullanmalı,varsa mavi damla kullanmalı ve günlük %50 su değişimi yapmakta yarar var.Ve bu konu balık ölümleri bitinceye kadar devam etmeli.
Zaten balıklar bir hastalandımmı iyileşmesi çook zordur,dikkat etmek ve sabırlı olmak lazım bu konuda.
Kardeşim önce sakinleş ve kendini iyi hissetmeye bakarsan daha akılcıl ve mantıklı sonuçlara ulaşırsın.
Büyük ihtimal ,bana göre,eğer akvaryuma elinden yada akvaryuma attığın malzeme ve enstürimandan bir kimyevi veya deterjan türü madde bulaşmamışsa Balıklar bakteri çatışmasına kurban gitmiş olabilirler.
bu konuda çok sabırlı olmalı varsa tuzlamak sonra 1 hafta kalmalı,varsa mantar ilacı kullanmalı,varsa mavi damla kullanmalı ve günlük %50 su değişimi yapmakta yarar var.Ve bu konu balık ölümleri bitinceye kadar devam etmeli.
Zaten balıklar bir hastalandımmı iyileşmesi çook zordur,dikkat etmek ve sabırlı olmak lazım bu konuda.
Sonunda l144lerim yumurtladı :)
Balıklar ve yavruları bundan sonraki evrede bakımı çok önemli,
heyecan dolu günler olur ve sağlıklı olurlar inşallah.Hayırlı olsun
Balıklar ve yavruları bundan sonraki evrede bakımı çok önemli,
heyecan dolu günler olur ve sağlıklı olurlar inşallah.Hayırlı olsun
BENİM KÜÇÜK MALAWİM
Hocam Bu sumptan bırak nitrit-nitrat vesaire geçsin :BU SUMPTAN ÇIKAN SU ARITMADAN ÇIKAN SUDAN DAHA TEMİZDİR DİYORUM ,TABİRİ CAİZSE.
YUNUZLAR YAŞADI VALLA.NE DİYİM HAYIRLI OLSUN
DARISI BAŞIMIZA
Hocam Bu sumptan bırak nitrit-nitrat vesaire geçsin :BU SUMPTAN ÇIKAN SU ARITMADAN ÇIKAN SUDAN DAHA TEMİZDİR DİYORUM ,TABİRİ CAİZSE.
YUNUZLAR YAŞADI VALLA.NE DİYİM HAYIRLI OLSUN
DARISI BAŞIMIZA
TÜRKİYE Vatoz severler Genel Buluşması.
Bu bölümde mümkün olduğunca bilgi yazmaya çalışıyorum okuyanlara ,ekleyenolursa sevinirim,
**********Vatozlar esasen sisli ,bulanık,ve çorak suyu seviyorlar,bir arkadaşın yazısında ;dış filitreye kaçan bir yavrunun kapalı kutuda 1. gözde 5 cmye ve aynı batım yavruların 3 cm akvaryumda boya ulaştığı bu bilginin kanıtıdır.
**********Vatozlar karanlık ve ışık görmeyen ortanları çok seviyorlar,
**********Vatoz akvaryumlarında mango-yati vesaire ağaç kök ve parçaları suyu yumuşatıyor densede esasen bu balıklar bu ağacın suyunu emiyor vebu yolla doğal yaşam usülü benzer yaşam sürüyor, suyu yumuşatma konusu bence hikaye ,ama şu gerçekte var %1-1.5 oranında yani minicikte olsa suyu yumuşatmaya yardımcı oluyor desek fena olmaz.
**********Balıklara verilen yemler ,evet ünlü markaların yemleri ama çooook pahalı ve içerikleri basit-ve sıradan o sebebden dolayı şahsen;balıklarımıza kendi hazırladığımız usül yemleri ve doğal sebze ve meyvaları takfiye edelim.(en son cüce vatozlarıma çiğ hamsi vermiştim)yani tavsiyem 1 gün kuru yem-1 gün elyapımyem-1günde sebze vesaire.
***********Tropik ve ithal vatozların ısılarına dikkat etmeli,bu balıklar ı hele belirli bir boyda almışsak alışkanlıklarını bilmiyoruz ve nelere dirençli oldukları konusunda hemfikir değiliz aman dikkat,
***********Vatoz küpleri çoğu balıkta ağzı dar ve ışık almayan yönde olunca başarı yüksek oluyor,
***********Ve rahatsız edilmeyi-ışığı-tıkırtıyı ve sıtres denilen çağımızın hastalığını bunlarda hiç sevmiyorlar
şimdilik bu kadar zaman oldukça yazarım,OKUYAN ARKADAŞLARIN DOĞRU BİLGİ VE TECRÜBELERİNİ PAYLAŞMALARINI RİCA VE TEMENNİ EDERİM...
MURAT DÜCCAR
Bu bölümde mümkün olduğunca bilgi yazmaya çalışıyorum okuyanlara ,ekleyenolursa sevinirim,
**********Vatozlar esasen sisli ,bulanık,ve çorak suyu seviyorlar,bir arkadaşın yazısında ;dış filitreye kaçan bir yavrunun kapalı kutuda 1. gözde 5 cmye ve aynı batım yavruların 3 cm akvaryumda boya ulaştığı bu bilginin kanıtıdır.
**********Vatozlar karanlık ve ışık görmeyen ortanları çok seviyorlar,
**********Vatoz akvaryumlarında mango-yati vesaire ağaç kök ve parçaları suyu yumuşatıyor densede esasen bu balıklar bu ağacın suyunu emiyor vebu yolla doğal yaşam usülü benzer yaşam sürüyor, suyu yumuşatma konusu bence hikaye ,ama şu gerçekte var %1-1.5 oranında yani minicikte olsa suyu yumuşatmaya yardımcı oluyor desek fena olmaz.
**********Balıklara verilen yemler ,evet ünlü markaların yemleri ama çooook pahalı ve içerikleri basit-ve sıradan o sebebden dolayı şahsen;balıklarımıza kendi hazırladığımız usül yemleri ve doğal sebze ve meyvaları takfiye edelim.(en son cüce vatozlarıma çiğ hamsi vermiştim)yani tavsiyem 1 gün kuru yem-1 gün elyapımyem-1günde sebze vesaire.
***********Tropik ve ithal vatozların ısılarına dikkat etmeli,bu balıklar ı hele belirli bir boyda almışsak alışkanlıklarını bilmiyoruz ve nelere dirençli oldukları konusunda hemfikir değiliz aman dikkat,
***********Vatoz küpleri çoğu balıkta ağzı dar ve ışık almayan yönde olunca başarı yüksek oluyor,
***********Ve rahatsız edilmeyi-ışığı-tıkırtıyı ve sıtres denilen çağımızın hastalığını bunlarda hiç sevmiyorlar
şimdilik bu kadar zaman oldukça yazarım,OKUYAN ARKADAŞLARIN DOĞRU BİLGİ VE TECRÜBELERİNİ PAYLAŞMALARINI RİCA VE TEMENNİ EDERİM...
MURAT DÜCCAR
CANLI PET SHOPTAN CANLI ALMAYIN !
[QUOTE=murat14][QUOTE=Umut Başar]15 kiraz karides ve 4 helena için 50 lirayamı anlaştın abi??? [/QUOTE]
Hayır Kardeşim mesajımı düzelttim
Bitki maşası ve vatoz yavruluğu aldım onlarda sorun yok çpk şükür
sıkıntı olan zaten ellerinde hayalet karides yoktu ,bunlar telefon açtılar çok nazik konuştular,dediler ki;Elimizde hayalet karides yok biz size kiraz gönderelim.Bende olur ama seçme ve büyük olsun dedim,ve bu kişiler fazlasıyla atarız dediler.
Gelen karides minicik hemde 12 adet
helena salyangozlar ise 1 cm ebatunda
Bu canlıların bana maliyeti: 25 tl ve kargo ücreti oldu
Bu boyda elimizde canlı olduğunda ücretsiz dağıtıyoruz biz.
[/QUOTE]
Bugün 26 11 2013 36 tlye aldığım bitki maşası 4.kullanımda kaynak yerlerinden dağıldı.oda 5 kuruş etmezmişiverilen paraya yazık kargo ücretleride cabası.
murat14 2013-11-27 12:02:50
[QUOTE=murat14][QUOTE=Umut Başar]15 kiraz karides ve 4 helena için 50 lirayamı anlaştın abi??? [/QUOTE]
Hayır Kardeşim mesajımı düzelttim
Bitki maşası ve vatoz yavruluğu aldım onlarda sorun yok çpk şükür
sıkıntı olan zaten ellerinde hayalet karides yoktu ,bunlar telefon açtılar çok nazik konuştular,dediler ki;Elimizde hayalet karides yok biz size kiraz gönderelim.Bende olur ama seçme ve büyük olsun dedim,ve bu kişiler fazlasıyla atarız dediler.
Gelen karides minicik hemde 12 adet
helena salyangozlar ise 1 cm ebatunda
Bu canlıların bana maliyeti: 25 tl ve kargo ücreti oldu
Bu boyda elimizde canlı olduğunda ücretsiz dağıtıyoruz biz.

[/QUOTE]
Bugün 26 11 2013 36 tlye aldığım bitki maşası 4.kullanımda kaynak yerlerinden dağıldı.oda 5 kuruş etmezmişiverilen paraya yazık kargo ücretleride cabası.
Balık ve CEP SOBASI Kullanımı
Merhaba Arkadaşlar ;Havalar soğuk, bazen balık gönderim ve nakliyesi esnasında paket içinin yani canlıyı hazırladığımız suyun ısısı çok düşüyor, buda kayıplar ve sıkıntılara neden oluyor,
Cep sobası diye birşey var ve bunu balık veya canlı nakliyesinde uyguluyorlar diye duydum.
Bu cep sobası 12 saate kadar ısı veren teknolojik bir bant .
nakliye ve paketi nede olsa köpükle yapsakta ısıyı muhafaza etmek için takviye birşey lazım oluyor.
Bana cep sobası kullanımı ve paketlemede nasıl kullanacağımızıbilrn kullanmış Arkadşlar varsa açıklarsanız sevinirim.
Açıkçası balık alacam ve cep sobasıda aldım ama nasıl uygulanır bilmiyorum.
Merhaba Arkadaşlar ;Havalar soğuk, bazen balık gönderim ve nakliyesi esnasında paket içinin yani canlıyı hazırladığımız suyun ısısı çok düşüyor, buda kayıplar ve sıkıntılara neden oluyor,
Cep sobası diye birşey var ve bunu balık veya canlı nakliyesinde uyguluyorlar diye duydum.
Bu cep sobası 12 saate kadar ısı veren teknolojik bir bant .
nakliye ve paketi nede olsa köpükle yapsakta ısıyı muhafaza etmek için takviye birşey lazım oluyor.
Bana cep sobası kullanımı ve paketlemede nasıl kullanacağımızıbilrn kullanmış Arkadşlar varsa açıklarsanız sevinirim.
Açıkçası balık alacam ve cep sobasıda aldım ama nasıl uygulanır bilmiyorum.
pipo FİLİTRE bakımı nı nasıl yapmalıyız
İbrahim bey ve Eray Hocam tekrar Teşekkür ve Saygılar;
Aynı fikirlerde ve yönde olduğumuz bir gerçek evet araştırıcı ve gelişimciyiz,bu yönümüz beni yurtdışı sitelerine- oradaki akvaristlere -ve Ülkemizdeki deneyimli kişilerin bilgilerine itiyor.
*Bildiğiniz tecrübeli ve saygın Akvaristlerin isim ve nicklerini veya telefonlarını
*Yurtdışı Ünlü Vatoz ve canlı sitelerinin hatta lepistes sitelerinin adreslerini,
biliyor veya bundan sonra ulaşırsanız, beni mesaj yoluyla bilgilendiriniz.çok sevinirim.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bende 70 litre vatoz - 125 litre bitkili ve 2 adet boş akvaryumum var,bu boşlar arada çok işe yarıyor bazen kurulum yapıyorum,bazen boşaltıyorum evet malum üzere bu hobbiye milyarları harcıyoruz, Eray Hocanın dadediği gibi canlı satışlarımız oluyor ,fakat bu ticaret yönünde değil bende arada bazı canlılarımı elden çıkarttığım ve birilerine hediye veya takasa verdiğim çok oldu tabii.
Bu ara Baştan teşekkül ve akvaryumlarımı hazırlama çabası içindeyim, Cam siparişi verip profesyonele yakın kurulacak şekilde 80 -50-50 bu benim aklımda ve düşündüğüm minimum canlı Akvaryum ebatım,
şu an bu ebatta 3 adet akvaryum yapılacak ve düzenlenecek; Bunlar-
80-50-50 Vatoz Akvaryumu +dış filitreli
80-50-50 Bitkili Akvaryumu +dış filitreli
80-50-50 vatoz Akvaryumu +dış filitreli (üretim akvaryumu) şeklinde olacak inşaallah.
Ama tabi büyük bir sabırla.İnsanı bu hobby sabrı öğretiyor ve sabır bana göre değil ama onuda yeneceğime inanıyorum.
Bu hobiyi gördüğüm kadarıyla memur ve öğretmen mühendis tarzı meslek gurubuna ait insanlar çok iyi ve tecrübeli yapıyor.Ben esnafım ve benim için bunlara harcadığım zaman lüx esasında ve akşama kadar binbir türlü sıkıntı-stres-yorgunluk bu işe engel olsada!
Ben diyorum ki; Enkötü alışkanlığım camın içinde Balık yüzdürmek. hepsi bu,
-Aslına bakacak olursak ;Allahımızın Tabiatta nizam ve intizamının güzelliklerini ve yarattığı canlılar dahil herşeyi yoktan var edişini ,yarattığı bitkileri gözlemliyor, araştırıyor ve hayretler içinde kalıyoruz.Buda hobbiye ilgimizi artırıyor.hergün birşeyler öğreniyoruz,hevesimizde hiçbitmiyor.
Cam kavanozlara Akvaryum diyor onların içine Dünya kuruyoruz,içinde yaşayan canlılarımız ne tür olursa olsun. (Yengelerden arada şifayen fırça yesekte
)
Akvaryum hobisi gerçekten güzel.
Aklıma geldiği gibi yazdım selam eder saygılar sunarım.
İbrahim bey ve Eray Hocam tekrar Teşekkür ve Saygılar;
Aynı fikirlerde ve yönde olduğumuz bir gerçek evet araştırıcı ve gelişimciyiz,bu yönümüz beni yurtdışı sitelerine- oradaki akvaristlere -ve Ülkemizdeki deneyimli kişilerin bilgilerine itiyor.
*Bildiğiniz tecrübeli ve saygın Akvaristlerin isim ve nicklerini veya telefonlarını
*Yurtdışı Ünlü Vatoz ve canlı sitelerinin hatta lepistes sitelerinin adreslerini,
biliyor veya bundan sonra ulaşırsanız, beni mesaj yoluyla bilgilendiriniz.çok sevinirim.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bende 70 litre vatoz - 125 litre bitkili ve 2 adet boş akvaryumum var,bu boşlar arada çok işe yarıyor bazen kurulum yapıyorum,bazen boşaltıyorum evet malum üzere bu hobbiye milyarları harcıyoruz, Eray Hocanın dadediği gibi canlı satışlarımız oluyor ,fakat bu ticaret yönünde değil bende arada bazı canlılarımı elden çıkarttığım ve birilerine hediye veya takasa verdiğim çok oldu tabii.
Bu ara Baştan teşekkül ve akvaryumlarımı hazırlama çabası içindeyim, Cam siparişi verip profesyonele yakın kurulacak şekilde 80 -50-50 bu benim aklımda ve düşündüğüm minimum canlı Akvaryum ebatım,
şu an bu ebatta 3 adet akvaryum yapılacak ve düzenlenecek; Bunlar-
80-50-50 Vatoz Akvaryumu +dış filitreli
80-50-50 Bitkili Akvaryumu +dış filitreli
80-50-50 vatoz Akvaryumu +dış filitreli (üretim akvaryumu) şeklinde olacak inşaallah.
Ama tabi büyük bir sabırla.İnsanı bu hobby sabrı öğretiyor ve sabır bana göre değil ama onuda yeneceğime inanıyorum.
Bu hobiyi gördüğüm kadarıyla memur ve öğretmen mühendis tarzı meslek gurubuna ait insanlar çok iyi ve tecrübeli yapıyor.Ben esnafım ve benim için bunlara harcadığım zaman lüx esasında ve akşama kadar binbir türlü sıkıntı-stres-yorgunluk bu işe engel olsada!
Ben diyorum ki; Enkötü alışkanlığım camın içinde Balık yüzdürmek. hepsi bu,
-Aslına bakacak olursak ;Allahımızın Tabiatta nizam ve intizamının güzelliklerini ve yarattığı canlılar dahil herşeyi yoktan var edişini ,yarattığı bitkileri gözlemliyor, araştırıyor ve hayretler içinde kalıyoruz.Buda hobbiye ilgimizi artırıyor.hergün birşeyler öğreniyoruz,hevesimizde hiçbitmiyor.
Cam kavanozlara Akvaryum diyor onların içine Dünya kuruyoruz,içinde yaşayan canlılarımız ne tür olursa olsun. (Yengelerden arada şifayen fırça yesekte
)Akvaryum hobisi gerçekten güzel.

Aklıma geldiği gibi yazdım selam eder saygılar sunarım.
pipo FİLİTRE bakımı nı nasıl yapmalıyız
İbrahim Hocam Teşekkür ederim; Tam Benim sıkıntılı olduğum konuya değinmişsiniz,
evet forumda her bilgi var ,fakat sizde takdir edersinizki yüzüstü geçiriliyor ,bir çok bilgi.
Örneğin ;Vatoz besleyen biri olarak çok okuyorum, çok bilgi kazanmaya çalışıyorum ,ama bilgiler hep aynı, yani geniş bir bilgi yok bence ,evet birilerinde tecrübeden dolayı püf noktalar var ama o kişiler ya kıskançlıktan -yada luzumsuz gördüğünden paylaşmıyor,paylaşanlar var ama çok az sayıda kişi.
Güzel konuları yeni bulduğum birşeyi hemen forumda,veya iletişim yollarıyla paylaşmışımdır,bilgi paylaşınca güzel oluyor.
Eray bey ve siz İbrahim Hocam ve sizin gibiler gerçek birer akvarist ve bu duygu kanına işlemiş durumda,Eray beyi şahsen tanımasamda sağolsun verdiği cevaplar teknik, kimyasal bilimsel ve doğal cevaplar hiçbiri yapmacık yada kaba tabirle sallama değil. Bu tür cevaplara adayımdır herdaim.
vatandaşa diyorum ne tür yem ve niçin kullanıyorsun? oda vermiş bana bir link- oku yazılarımı diyor.
bişey bildiğindende değil açıklamaya müdana bile etmiyor ,esasında verdiği bilgiler zaten herkesin bildiği bilgiler,ve forumda zaman geçirmesinin maksadı sadece menfaat-reklam-ve canlılarını yüksek ücretlere satmak,satmaya çalışmak.
Su kimyası,canlıların beslenmesi,yaşadığı doğal ortamlarına bizim akvaryumlarda uyum sağlatmaya çalışmamız çok önemli,zaten bu gibi forumlar sosyalleşme yardımlaşma ve bilgi için var.
Umarım yanlışa mahal verecek birşey yazmamışımdır.
Şahsen faydalı bir akvarist olmaya çalışıyorum bilmediğime talibim,bildiğimide karşılıksız dağıtıyorum.
Yazılarınız ve Emeklerinize Teşekkür ederim selamlar...Murat DÜCCAR
İbrahim Hocam Teşekkür ederim; Tam Benim sıkıntılı olduğum konuya değinmişsiniz,
evet forumda her bilgi var ,fakat sizde takdir edersinizki yüzüstü geçiriliyor ,bir çok bilgi.
Örneğin ;Vatoz besleyen biri olarak çok okuyorum, çok bilgi kazanmaya çalışıyorum ,ama bilgiler hep aynı, yani geniş bir bilgi yok bence ,evet birilerinde tecrübeden dolayı püf noktalar var ama o kişiler ya kıskançlıktan -yada luzumsuz gördüğünden paylaşmıyor,paylaşanlar var ama çok az sayıda kişi.
Güzel konuları yeni bulduğum birşeyi hemen forumda,veya iletişim yollarıyla paylaşmışımdır,bilgi paylaşınca güzel oluyor.
Eray bey ve siz İbrahim Hocam ve sizin gibiler gerçek birer akvarist ve bu duygu kanına işlemiş durumda,Eray beyi şahsen tanımasamda sağolsun verdiği cevaplar teknik, kimyasal bilimsel ve doğal cevaplar hiçbiri yapmacık yada kaba tabirle sallama değil. Bu tür cevaplara adayımdır herdaim.
vatandaşa diyorum ne tür yem ve niçin kullanıyorsun? oda vermiş bana bir link- oku yazılarımı diyor.
bişey bildiğindende değil açıklamaya müdana bile etmiyor ,esasında verdiği bilgiler zaten herkesin bildiği bilgiler,ve forumda zaman geçirmesinin maksadı sadece menfaat-reklam-ve canlılarını yüksek ücretlere satmak,satmaya çalışmak.
Su kimyası,canlıların beslenmesi,yaşadığı doğal ortamlarına bizim akvaryumlarda uyum sağlatmaya çalışmamız çok önemli,zaten bu gibi forumlar sosyalleşme yardımlaşma ve bilgi için var.
Umarım yanlışa mahal verecek birşey yazmamışımdır.
Şahsen faydalı bir akvarist olmaya çalışıyorum bilmediğime talibim,bildiğimide karşılıksız dağıtıyorum.
Yazılarınız ve Emeklerinize Teşekkür ederim selamlar...Murat DÜCCAR

BENİM KÜÇÜK MALAWİM
Hocam hayırlı ve uğurlu olsun .
Hazırlamış olduğunuz sistemin cam. dolap .vesaire ve malzemelerin ayrıntılı maliyetini bizleri aydınlatmak
Açısından verrbilirmisiniz.filitre ve aksesuarları nereden kaça topladınız gibi.
Akvaryuma bayıldım diyebilirim ,ileriki zaman içinde show boy bitkili yapmayı bende düşünüyorum
Renk seçiminizde harika .Akvaryum dediğin kuğu gibi olmalı.
Emeği geçenlerin ellerine sağlık güzel olmuş.
İNŞALLAH BALIKLARINLA MUTLU OLURSUN.
Hocam hayırlı ve uğurlu olsun .
Hazırlamış olduğunuz sistemin cam. dolap .vesaire ve malzemelerin ayrıntılı maliyetini bizleri aydınlatmak
Açısından verrbilirmisiniz.filitre ve aksesuarları nereden kaça topladınız gibi.
Akvaryuma bayıldım diyebilirim ,ileriki zaman içinde show boy bitkili yapmayı bende düşünüyorum
Renk seçiminizde harika .Akvaryum dediğin kuğu gibi olmalı.
Emeği geçenlerin ellerine sağlık güzel olmuş.
İNŞALLAH BALIKLARINLA MUTLU OLURSUN.
Bolu'daki Akvaryumseverler...
Ayşe hanım;Lepistes düşünürseniz çok samimi görüştüğüm birkaç Arkadaş var ,moli düşünürseniz biryerde çok güzel sütbeyaz moliler var,Akvaryumunuz 30 litre ,ben olsam acele etmez ,anne babaları çok saf kan, işin ehlinde üretilmiş 2 yada 3 Aylık yavru lepistes alırdım.
Yanlız bir kere akvaryuma balık attıktan sonra hiç balık girişi yapmamak en doğru iş olur,bakteri çatışması tarzı uyumsuzluk sorunlarından dolayı balıklarında kayıplar meydana gelebilir.iyi ve birkere karar vermeniz en iyisi olur sizin açınızdan.
Balık Tavsiyem;lepistes,moli,sterbai yada panda çöpcü,ve 1 adette beta
Ayşe hanım;Lepistes düşünürseniz çok samimi görüştüğüm birkaç Arkadaş var ,moli düşünürseniz biryerde çok güzel sütbeyaz moliler var,Akvaryumunuz 30 litre ,ben olsam acele etmez ,anne babaları çok saf kan, işin ehlinde üretilmiş 2 yada 3 Aylık yavru lepistes alırdım.
Yanlız bir kere akvaryuma balık attıktan sonra hiç balık girişi yapmamak en doğru iş olur,bakteri çatışması tarzı uyumsuzluk sorunlarından dolayı balıklarında kayıplar meydana gelebilir.iyi ve birkere karar vermeniz en iyisi olur sizin açınızdan.
Balık Tavsiyem;lepistes,moli,sterbai yada panda çöpcü,ve 1 adette beta
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


