ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrecaylan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ağustos 2013 16:00
Son Ziyaret:
21 Ocak 2017 01:59
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre ÇAYLAN
Doğum Tarihi:
08 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
Staghorn Yosun Sorunu
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
Jeveux,
Hknçkl,
Kınayu,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
fissidens,
Hidro Dinamik,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Pygocentrus94,
Urar,
yeekim,
Tuby,
Koksal Gurkan,
Sütçü,
altuntasseref,
DigitalPen,
TheDS,
osmandbnl,
DY1903,
Ekin.sinan,
Redrainbow,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
vedat79,
G_can,
oguzozt,
yilmaz006,
shkola onlain_vyPn,
zekigonlum,
HarunYILDIRIM,
Erdinç güngör,
syerli,
Cyber_Scout,
BilalM.,
erencaner,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Alibicimcilci,
Kaangzkr,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
