ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
M.E.D
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Aralık 2013 21:37
Son Ziyaret:
03 Şubat 2026 22:19
Toplam Mesaj:
264 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Emre Duyar
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M.Emre Duyar
SON 10 MESAJI
Şimdi Biraz Da Wabi Kusa Diyoruz 09.02.16
Merhaba,
Bir süredir konularınızı ilgi ile takip ediyorum. Öncelikle tebrik ederim. Akvaryum tasarımlarınızın çok başarılı olması bir yana özellikle tanıtım yazıları ve görsel paylaşımı harika. Forumda örnek alınması gereken sayılı üyelerden biri olduğunuzu düşünüyorum.
İlk defa sayenizde Wabi kusa ile tanışmış oldum ve çok ilgimi çekti. Açıkçası ben de denemeyi çok isterim ama tabi öncesinde hem seyir zevki açısından, hem de öğrenecek çok şeyimiz olduğundan benzer paylaşımlarınızın devamını bekliyorum.
Sağlıklı ve keyifli hobiler dilerim.
Merhaba,
Bir süredir konularınızı ilgi ile takip ediyorum. Öncelikle tebrik ederim. Akvaryum tasarımlarınızın çok başarılı olması bir yana özellikle tanıtım yazıları ve görsel paylaşımı harika. Forumda örnek alınması gereken sayılı üyelerden biri olduğunuzu düşünüyorum.
İlk defa sayenizde Wabi kusa ile tanışmış oldum ve çok ilgimi çekti. Açıkçası ben de denemeyi çok isterim ama tabi öncesinde hem seyir zevki açısından, hem de öğrenecek çok şeyimiz olduğundan benzer paylaşımlarınızın devamını bekliyorum.
Sağlıklı ve keyifli hobiler dilerim.
Proje - Saklı Bahçe
Merhaba Burak bey,
Proje gerçekten çok ilgi çekici ve çok profesyonel gözüküyor. Ayrıntılı çizimler ve resim paylaşımı çok başarılı olmuş. Merakla takipteyim.
İyi çalışmalar,
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba Burak bey,
Proje gerçekten çok ilgi çekici ve çok profesyonel gözüküyor. Ayrıntılı çizimler ve resim paylaşımı çok başarılı olmuş. Merakla takipteyim.
İyi çalışmalar,
Sağlıklı hobiler dilerim.
Lowtech Bitki Tankım
Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Akvaryumunuz çok hoş gözüküyor. Yalnız Cem beyin de yazdığı gibi ışık çok fazla gözüküyor. İleride sıkıntı yaratabilir.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Akvaryumunuz çok hoş gözüküyor. Yalnız Cem beyin de yazdığı gibi ışık çok fazla gözüküyor. İleride sıkıntı yaratabilir.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Gurami'nin Nesi Var?
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Benzer bir sorunla ben de bir gurami kaybetmiştim. Vereceğim linkte ne yapmanız gerektiği yazıyor. Umarım balığınızı sağlığına kavuşturabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/cuce_gurami_hizli_nefes_alma_ve_yuzme_bozuklugu_k825485.asp[/URL]
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. Benzer bir sorunla ben de bir gurami kaybetmiştim. Vereceğim linkte ne yapmanız gerektiği yazıyor. Umarım balığınızı sağlığına kavuşturabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/cuce_gurami_hizli_nefes_alma_ve_yuzme_bozuklugu_k825485.asp[/URL]
Conydoras...
Merhaba,
Yeterli beslenemiyor, yem arıyor olabilir. Yem yediğinden eminseniz, bir video ya da fotoğraf koyarsanız, tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Yeterli beslenemiyor, yem arıyor olabilir. Yem yediğinden eminseniz, bir video ya da fotoğraf koyarsanız, tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Moli Baligi Dogumu
Merhaba,
Yavrulukta doğum yaptırmak tabi ki risk taşır ancak kesinlikle ölür diye bir şey söz konusu değildir. Eğer elinizde doğum yaptırabileceğiniz farklı bir akvaryum var ise ve ya alabilirseniz, yavruluk tercih etmemenizde fayda var.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Yavrulukta doğum yaptırmak tabi ki risk taşır ancak kesinlikle ölür diye bir şey söz konusu değildir. Eğer elinizde doğum yaptırabileceğiniz farklı bir akvaryum var ise ve ya alabilirseniz, yavruluk tercih etmemenizde fayda var.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Birlikte Uyumlu Şekilde Yaşarlar Mı?
Merhaba,
Bir birleriyle uyumlu türler. Her hangi bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Bir birleriyle uyumlu türler. Her hangi bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
220 Lt. İlk Bitkili Denemem
Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım aklınızdaki akvaryumu kısa sürede, kazasız belasız kurarsınız. Bitki türlerine gelince, bildiklerimi elimden geldiğince yazmaya çalışayım:
En solda filtre emiş borusunun önündeki yeşil bitkiler Eledoa Danse. Onları kuma gömerseniz çürüyebilir, bir taşa ya da vantuza bağlayıp öylece suya bırakırsanız daha kolay gelişir ancak forumda bir kaç kişinin kuma gömerek de baktığını duymuştum ben ne zaman denesem hep çürüdüler.
Eledoaların hemen önündekiler ise sanırım Rotala Rotundifolia. Genellikle Rotala Red diye bilinir forumda. Çok hızlı çoğalan, grup halinde ekildiğinde kırmızı rengiyle çok hoş görüntü veren bir bitkidir.
Bitkilerin gözüktüğü ikinci resimde en sağda gözüken uzun yeşil yapraklı bitkiyi bilmiyorum. Tütüne benziyor ama limon da olabilir. Emin değilim. Bu bitkinin sağındaki kırmızı bitki ise Ludwigia Repens olması lazım. Gül diye bilinir. Her türü bu şekilde kırmızı olmuyor. Işığa bağlı olarak yaprakların yeşil çıktığı da oluyor.
Gülün yanındaki ince yapraklı bitki burgulu saz. Çok hoş bir bitkidir.
Yine sağındaki geniş yapraklı olan bitkinin ismini de bilmiyorum ama onun sağında çam gibi sık ve ince yapraklı olan bitki Ceratophyllum demersum. Tilki kuyruğu diye de bilinir. Çok hızlı çoğalan, genellikle canlı doğuran besleyenlerin yavruların korunması için çokça kullandıkları bir bitkidir.
Bildiklerim bu kadar. Sanırım bir de ön tarafta tele bağlı moss var. Onun da türleri var ama bu fotoğraftan anlamak biraz zor. Genellikle bakımı nispeten kolay olan bitkiler seçmenize rağmen taban ve aydınlatmayı sağlam yapmışsınız. Bitkilerin kısa sürede tüm akvaryumu kaplayacağını düşünüyorum. Ön plana yazdığınız gibi parvula, hemiantus micra vs gibi ön plan bitkilerinden eklediğinizde çok daha güzel olacaktır.
İyi günler,
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım aklınızdaki akvaryumu kısa sürede, kazasız belasız kurarsınız. Bitki türlerine gelince, bildiklerimi elimden geldiğince yazmaya çalışayım:
En solda filtre emiş borusunun önündeki yeşil bitkiler Eledoa Danse. Onları kuma gömerseniz çürüyebilir, bir taşa ya da vantuza bağlayıp öylece suya bırakırsanız daha kolay gelişir ancak forumda bir kaç kişinin kuma gömerek de baktığını duymuştum ben ne zaman denesem hep çürüdüler.
Eledoaların hemen önündekiler ise sanırım Rotala Rotundifolia. Genellikle Rotala Red diye bilinir forumda. Çok hızlı çoğalan, grup halinde ekildiğinde kırmızı rengiyle çok hoş görüntü veren bir bitkidir.
Bitkilerin gözüktüğü ikinci resimde en sağda gözüken uzun yeşil yapraklı bitkiyi bilmiyorum. Tütüne benziyor ama limon da olabilir. Emin değilim. Bu bitkinin sağındaki kırmızı bitki ise Ludwigia Repens olması lazım. Gül diye bilinir. Her türü bu şekilde kırmızı olmuyor. Işığa bağlı olarak yaprakların yeşil çıktığı da oluyor.
Gülün yanındaki ince yapraklı bitki burgulu saz. Çok hoş bir bitkidir.
Yine sağındaki geniş yapraklı olan bitkinin ismini de bilmiyorum ama onun sağında çam gibi sık ve ince yapraklı olan bitki Ceratophyllum demersum. Tilki kuyruğu diye de bilinir. Çok hızlı çoğalan, genellikle canlı doğuran besleyenlerin yavruların korunması için çokça kullandıkları bir bitkidir.
Bildiklerim bu kadar. Sanırım bir de ön tarafta tele bağlı moss var. Onun da türleri var ama bu fotoğraftan anlamak biraz zor. Genellikle bakımı nispeten kolay olan bitkiler seçmenize rağmen taban ve aydınlatmayı sağlam yapmışsınız. Bitkilerin kısa sürede tüm akvaryumu kaplayacağını düşünüyorum. Ön plana yazdığınız gibi parvula, hemiantus micra vs gibi ön plan bitkilerinden eklediğinizde çok daha güzel olacaktır.
İyi günler,
Sağlıklı hobiler dilerim.
Bitkili İlk Akvaryumum
[QUOTE=segado][QUOTE=M.E.D]Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım kafanızdaki akvaryuma, kazasız belasız ulaşırsınız. Başlangıç için gerçekten çok güzel görünüyor. Tebrik ederim. İlerleyen zamanlarda çok daha güzel olacağı şimdiden belli.
Size gübreleme ile ilgili bir kaç sorum olacak:
- Gübrelemeyi günlük olarak mı, haftalık olarak mı yapıyorsunuz ?
- Günlük/haftalık gübreleme miktarlarınız nasıl ?
- Aynı gün 2 farklı gübre kullanıyor musunuz ?
- Kısaca gübreleme programınızı paylaşabilirseniz sevinirim.
İyi günler, sağlıklı hobiler dilerim. [/QUOTE]
İyi dilek ve düşünceleriniz için teşekkürler.
-Şuan da gübrelemeyi haftada 2 defa,aldığım gübrelerin üzerinde yazan kullanım miktarlarının yarısını kullanarak uyguluyorum.
Örneğin; 50 lt su için 6 ml yazıyor diyelim; ben 6 ml nin yarısı olan 3 ml yi, 1,5ml+1,5ml iki defada veriyorum.
-Haftalık gübre miktarları(2 defada toplam verilen)
potasyum=22,5 ml
demir = 5 ml
mikro element = 6 ml
excel = 4 ml
-bütün gübreleri aynı anda veriyorum
yalnız şöyle bir durum var.daha öncede belirttiğim gibi bitkiler mükemmel gelişiyor.fakat yapraklarda hep bir sorun oluyor.ya kararıyorlar yada eriyip gidiyorlar.gübrelemeyi arttırdım.ilk başlarda bunlarında yarısını kullanıyordum.bakalım bu şekilde kullandığımda nasıl bir gelişme olacak.
Sizin bu sorunuz sayesinde bende üstadlara sorayım bu gübreleme ölçüleri iyimidir?(tunç sönmezoğlu imalatı gübreler)[/QUOTE]
Cevapladığınız için teşekkür ederim. Yanlış hatırlamıyorsam forumda okumuştum. Bütün gübrelerin aynı anda verilmesi sağlıklı değildir diye ancak tam olarak nasıl yapılması gerektiği konusunda kesin net bir yazı bulamadım. Ben de her gün bir tanesini vermekte karar kıldım. En iyisi yeni bir konu açıp, herkesin fikirlerini almak.
[QUOTE=segado][QUOTE=M.E.D]Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım kafanızdaki akvaryuma, kazasız belasız ulaşırsınız. Başlangıç için gerçekten çok güzel görünüyor. Tebrik ederim. İlerleyen zamanlarda çok daha güzel olacağı şimdiden belli.
Size gübreleme ile ilgili bir kaç sorum olacak:
- Gübrelemeyi günlük olarak mı, haftalık olarak mı yapıyorsunuz ?
- Günlük/haftalık gübreleme miktarlarınız nasıl ?
- Aynı gün 2 farklı gübre kullanıyor musunuz ?
- Kısaca gübreleme programınızı paylaşabilirseniz sevinirim.
İyi günler, sağlıklı hobiler dilerim. [/QUOTE]
İyi dilek ve düşünceleriniz için teşekkürler.
-Şuan da gübrelemeyi haftada 2 defa,aldığım gübrelerin üzerinde yazan kullanım miktarlarının yarısını kullanarak uyguluyorum.
Örneğin; 50 lt su için 6 ml yazıyor diyelim; ben 6 ml nin yarısı olan 3 ml yi, 1,5ml+1,5ml iki defada veriyorum.
-Haftalık gübre miktarları(2 defada toplam verilen)
potasyum=22,5 ml
demir = 5 ml
mikro element = 6 ml
excel = 4 ml
-bütün gübreleri aynı anda veriyorum
yalnız şöyle bir durum var.daha öncede belirttiğim gibi bitkiler mükemmel gelişiyor.fakat yapraklarda hep bir sorun oluyor.ya kararıyorlar yada eriyip gidiyorlar.gübrelemeyi arttırdım.ilk başlarda bunlarında yarısını kullanıyordum.bakalım bu şekilde kullandığımda nasıl bir gelişme olacak.
Sizin bu sorunuz sayesinde bende üstadlara sorayım bu gübreleme ölçüleri iyimidir?(tunç sönmezoğlu imalatı gübreler)[/QUOTE]
Cevapladığınız için teşekkür ederim. Yanlış hatırlamıyorsam forumda okumuştum. Bütün gübrelerin aynı anda verilmesi sağlıklı değildir diye ancak tam olarak nasıl yapılması gerektiği konusunda kesin net bir yazı bulamadım. Ben de her gün bir tanesini vermekte karar kıldım. En iyisi yeni bir konu açıp, herkesin fikirlerini almak.
Bitkili İlk Akvaryumum
Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım kafanızdaki akvaryuma, kazasız belasız ulaşırsınız. Başlangıç için gerçekten çok güzel görünüyor. Tebrik ederim. İlerleyen zamanlarda çok daha güzel olacağı şimdiden belli.
Size gübreleme ile ilgili bir kaç sorum olacak:
- Gübrelemeyi günlük olarak mı, haftalık olarak mı yapıyorsunuz ?
- Günlük/haftalık gübreleme miktarlarınız nasıl ?
- Aynı gün 2 farklı gübre kullanıyor musunuz ?
- Kısaca gübreleme programınızı paylaşabilirseniz sevinirim.
İyi günler, sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba,
Öncelikle yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım kafanızdaki akvaryuma, kazasız belasız ulaşırsınız. Başlangıç için gerçekten çok güzel görünüyor. Tebrik ederim. İlerleyen zamanlarda çok daha güzel olacağı şimdiden belli.
Size gübreleme ile ilgili bir kaç sorum olacak:
- Gübrelemeyi günlük olarak mı, haftalık olarak mı yapıyorsunuz ?
- Günlük/haftalık gübreleme miktarlarınız nasıl ?
- Aynı gün 2 farklı gübre kullanıyor musunuz ?
- Kısaca gübreleme programınızı paylaşabilirseniz sevinirim.
İyi günler, sağlıklı hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
