ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Barkın_Çiftçi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
130
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2014 16:35
Son Ziyaret:
09 Eylül 2023 19:12
Toplam Mesaj:
241 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barkın ÇİFTÇİ
Doğum Tarihi:
02 Kasım 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
900 Litre Amazon havzası . . .
SON 10 MESAJI
Doctore'nin Balık Odası!
Merhabalar , altın kobra yılanbaşlarınızda gelişmeler oldu mu ?
Merhabalar , altın kobra yılanbaşlarınızda gelişmeler oldu mu ?
700 Litre Natteri Pirana Akvaryumu
Merhabalar , son durum ? [:)]
Merhabalar , son durum ? [:)]
200x60x60 720 Litre Natteri Piranha Tankı
[QUOTE=PIRANHAS][:iyi:]Bilirsiniz ki piranhalar diğer balıklardan cok daha farklı bir havası olan balıklardır , uzun yıllar önce baktığım bu tür'e tekrardan bakmak istedim ve elimde bulunan 100x50x50 ölçülerindeki akvaryumuma 15 adet yavru piranha ekledim .. Geldiklerinde 2-3 cmlerdi şimdi büyümeye başladılar 5-6 cm boylarındalar ve şimdi alanın yetersiz geleceğini düşünerek 200x60x60 720 litrelik bir tank aldım vinç yardımıyla çıkartabildik eve ancak :)) Baya bir uğraş gerektirdi ama emeğin karşılığı bu hobiye deyeceğine inandım , siz sevgili hobiciler olarak dekor olarak ve bitki çeşitleri olarak fikirlerinizi almak istiyorum .. Ayriyetten Piranha besleyen arkadaşlarımızdan yemek programları varsa tavsiye edebilirler.. Teşekkürler .[;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192201361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192201511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192202041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar bi gelişme var mı acaba ? Bayağı zaman geçmiş umarım balıklar hala duruyordur [:)]
[QUOTE=PIRANHAS][:iyi:]Bilirsiniz ki piranhalar diğer balıklardan cok daha farklı bir havası olan balıklardır , uzun yıllar önce baktığım bu tür'e tekrardan bakmak istedim ve elimde bulunan 100x50x50 ölçülerindeki akvaryumuma 15 adet yavru piranha ekledim .. Geldiklerinde 2-3 cmlerdi şimdi büyümeye başladılar 5-6 cm boylarındalar ve şimdi alanın yetersiz geleceğini düşünerek 200x60x60 720 litrelik bir tank aldım vinç yardımıyla çıkartabildik eve ancak :)) Baya bir uğraş gerektirdi ama emeğin karşılığı bu hobiye deyeceğine inandım , siz sevgili hobiciler olarak dekor olarak ve bitki çeşitleri olarak fikirlerinizi almak istiyorum .. Ayriyetten Piranha besleyen arkadaşlarımızdan yemek programları varsa tavsiye edebilirler.. Teşekkürler .[;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192201361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192201511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/80902/070520192202041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar bi gelişme var mı acaba ? Bayağı zaman geçmiş umarım balıklar hala duruyordur [:)]
Pirana Ve Bitki Akvaryumunda
Merhabalar, konu açılalı bir kaç ay olmuş ama yinede yanlış bilgilendirme olmasın diye söylüyorum Fulman bey , piranalar yumuşak sularda düşük pH larda yaşayan balıklardır ☺
Merhabalar, konu açılalı bir kaç ay olmuş ama yinede yanlış bilgilendirme olmasın diye söylüyorum Fulman bey , piranalar yumuşak sularda düşük pH larda yaşayan balıklardır ☺
Channa Aurantimaculata(kobra Yılanbaş) Paludaryumu
[QUOTE=-doctore-]
Merhaba. Auranti çiftim yazdan sonra yine bir kavga dönemine girdi. Kış öncesi bu didişmelerin dozu kaçınca araya paravan koymak zorunda kaldım. Kavga sırasında tankın altını üstüne getirmeleri, sonrasında bölme koymak için dekoru bozmak zorunda kalmam sonucunda tank şantiye alanına döndü. Şu an bölmenin iki yanından birbirlerini izliyorlar, sakinler.
Kış moduna alıp almamakta kararsızım. Mevcut tanklarında bu mümkün değil, oturduğum odada soğutma yapma imkanım yok. Başka bir odaya başka bir tanka alabilirim, onda da yer değişikliği stresi korkutuyor. Kış moduna almazsam da 20 nin altında sıcaklık görmeyecekler, kuvvetle muhtemel üreme çabaları da olmayacak.
Gelişmeleri aktaracağım.[/QUOTE]
Merhabalar tekrardan [:)]
Hala takipteyim . Bir güncelleme yapsanız fena olmazdı , kurlaşmalar ne durumda ?
[QUOTE=-doctore-]
Merhaba. Auranti çiftim yazdan sonra yine bir kavga dönemine girdi. Kış öncesi bu didişmelerin dozu kaçınca araya paravan koymak zorunda kaldım. Kavga sırasında tankın altını üstüne getirmeleri, sonrasında bölme koymak için dekoru bozmak zorunda kalmam sonucunda tank şantiye alanına döndü. Şu an bölmenin iki yanından birbirlerini izliyorlar, sakinler.
Kış moduna alıp almamakta kararsızım. Mevcut tanklarında bu mümkün değil, oturduğum odada soğutma yapma imkanım yok. Başka bir odaya başka bir tanka alabilirim, onda da yer değişikliği stresi korkutuyor. Kış moduna almazsam da 20 nin altında sıcaklık görmeyecekler, kuvvetle muhtemel üreme çabaları da olmayacak.
Gelişmeleri aktaracağım.[/QUOTE]
Merhabalar tekrardan [:)]
Hala takipteyim . Bir güncelleme yapsanız fena olmazdı , kurlaşmalar ne durumda ?
900 L Amazon Yırtıcı/toprak Yiyenler
[QUOTE=Onelove]Kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım istediğiniz şekilde ilerlersiniz.
Karma Amerikan, yırtıcı tankım var ve balıklarımın hepsi yavru. Bir bucuk ay önce 7 cm civarı bir arowana ekledim. İlk haftadan kuru yeme alışmıştı.Geçen hafta hiç bir sebep yokken sabah arowanın ölüsünü buldum. Yavruyken hassas oluyorlar sağlıklı büyütmeniz dileğiyle.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Ölen arowananıza üzüldüm . Yemek yemesinde hiç bir problem yok muydu ?
Belkide diğer balıklar rahatsız etti ?
[QUOTE=Onelove]Kurulumunuz hayırlı olsun. Umarım istediğiniz şekilde ilerlersiniz.
Karma Amerikan, yırtıcı tankım var ve balıklarımın hepsi yavru. Bir bucuk ay önce 7 cm civarı bir arowana ekledim. İlk haftadan kuru yeme alışmıştı.Geçen hafta hiç bir sebep yokken sabah arowanın ölüsünü buldum. Yavruyken hassas oluyorlar sağlıklı büyütmeniz dileğiyle.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Ölen arowananıza üzüldüm . Yemek yemesinde hiç bir problem yok muydu ?
Belkide diğer balıklar rahatsız etti ?
900 L Amazon Yırtıcı/toprak Yiyenler
[QUOTE=zafer3490]
Geophaguslar gerçekten güzeller bence bu kadar ilgin ve sevgin varken başarırsın... Forumda makaleler ve besleyen kişiler var. En doğru destek onlardan gelecektir. Bir de Amerikan rüyası diye bir başlık var 2 bin sayfalık yılların birikimi olan bir konu, oradan da acayip güzel bilgiler edinebilirsin. Sağlıklı hobiler... [:nazar:][/QUOTE]
Merhabalar , teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Elimden geleni yapacağım , dediğiniz konuların çoğunu okudum ve okuyorum .
Zamanla her şey belli olur ilginize teşekkür ederim ☺
[QUOTE=zafer3490]
Geophaguslar gerçekten güzeller bence bu kadar ilgin ve sevgin varken başarırsın... Forumda makaleler ve besleyen kişiler var. En doğru destek onlardan gelecektir. Bir de Amerikan rüyası diye bir başlık var 2 bin sayfalık yılların birikimi olan bir konu, oradan da acayip güzel bilgiler edinebilirsin. Sağlıklı hobiler... [:nazar:][/QUOTE]
Merhabalar , teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Elimden geleni yapacağım , dediğiniz konuların çoğunu okudum ve okuyorum .
Zamanla her şey belli olur ilginize teşekkür ederim ☺
900 L Amazon Yırtıcı/toprak Yiyenler
[QUOTE=zafer3490]Gerçekten çok şık duruyor, evet balık yükü fazla gibi ama ileride zaten göndereceğiniz için sorun olmayacaktır. Benim bu tarz sert balıklara pek ilgim yok ama Arowana çok karizmatik bir tür asla inkar edilemez. Sanırım bu tanka sahip olsam ben biraz daha Arowana ağırlıklı yapardım [:)))] Tabi ülkemizde ne kadar renk ve çeşidi var bilmiyorum ben hep beyazına denk geldim. Tanka bir kaç Catappa yaprağı ve ufak dallar eklerseniz inanılmaz bir görsel şölen olacağına inanıyorum. Hem black water havası Amozonlara yakışıyor.
NOT: Bunun karşısında ne güzel rakı içilir be [:lol:][/QUOTE]
Merhabalar, güzel yorumunuz için teşekkür ederim . Evet arowanalar çok güzel balıklar fakat bu onların bu akvaryum için fazla büyük olduğu gerçeğini değiştiremez maalesef .
Aslında Geophagusları ilk tek tecrübe ediyorum ve aşık oldum diyebilirim .
Yavrulama konusunda az bilgiye sahibim . Aslında yavru almayı çok isterdim bu türden, umarım beni doğru yönlendirip bu hedefe ulaşmamda yardımcı olacak arkadaşlar çıkar . Bakarsınız belki ileride sadece Geophaguslar ile devam ederim [:)))]
[QUOTE=zafer3490]Gerçekten çok şık duruyor, evet balık yükü fazla gibi ama ileride zaten göndereceğiniz için sorun olmayacaktır. Benim bu tarz sert balıklara pek ilgim yok ama Arowana çok karizmatik bir tür asla inkar edilemez. Sanırım bu tanka sahip olsam ben biraz daha Arowana ağırlıklı yapardım [:)))] Tabi ülkemizde ne kadar renk ve çeşidi var bilmiyorum ben hep beyazına denk geldim. Tanka bir kaç Catappa yaprağı ve ufak dallar eklerseniz inanılmaz bir görsel şölen olacağına inanıyorum. Hem black water havası Amozonlara yakışıyor.
NOT: Bunun karşısında ne güzel rakı içilir be [:lol:][/QUOTE]
Merhabalar, güzel yorumunuz için teşekkür ederim . Evet arowanalar çok güzel balıklar fakat bu onların bu akvaryum için fazla büyük olduğu gerçeğini değiştiremez maalesef .
Aslında Geophagusları ilk tek tecrübe ediyorum ve aşık oldum diyebilirim .
Yavrulama konusunda az bilgiye sahibim . Aslında yavru almayı çok isterdim bu türden, umarım beni doğru yönlendirip bu hedefe ulaşmamda yardımcı olacak arkadaşlar çıkar . Bakarsınız belki ileride sadece Geophaguslar ile devam ederim [:)))]
900 L Amazon Yırtıcı/toprak Yiyenler
[QUOTE=Yusuf77777]Cam kalınlığı nedir ?
[/QUOTE]
Merhabalar, cam kalınlığı 15mm ama suyu sonuna kadar doldurmuyorum açıkçası.
[QUOTE=Yusuf77777]Cam kalınlığı nedir ?
[/QUOTE]
Merhabalar, cam kalınlığı 15mm ama suyu sonuna kadar doldurmuyorum açıkçası.
900 L Amazon Yırtıcı/toprak Yiyenler
[QUOTE=Kemal Onur]Mükemmel olmuş. 900 litre akvaryum kumakta zordur herhalde [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Taşıyıp yerine yerleştirdikten sonrası aslında çokta zor değil. Seve seve yaptıktan sonra zor olan hiçbir şey yok aslında . Daha güzeli sizin olsun [:)]
[QUOTE=Kemal Onur]Mükemmel olmuş. 900 litre akvaryum kumakta zordur herhalde [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Taşıyıp yerine yerleştirdikten sonrası aslında çokta zor değil. Seve seve yaptıktan sonra zor olan hiçbir şey yok aslında . Daha güzeli sizin olsun [:)]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
