ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2014 01:35
Son Ziyaret:
17 Ocak 2015 23:18
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Beraat Özcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Beraat Özcan
SON 10 MESAJI
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Üzerini örtmeye gerek var mı. Oda da öyle toz falan olmaz zannımca.
Odadan bişey kapmaz da geldiği ortamdan falan parazitli geldiyse diye ilaç düşündüm ?
Üzerini örtmeye gerek var mı. Oda da öyle toz falan olmaz zannımca.
Odadan bişey kapmaz da geldiği ortamdan falan parazitli geldiyse diye ilaç düşündüm ?
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=AliEmre]Biraz beni yanlış anlayacağınızı düşünerek cevap vermek istiyorum. Şimdi elimizde olan tropheus,canlı doğuranlar,vahşi çeşitle direk olarak akvaryumda bulunmadı. Bunlarda büyük yerlerde yaşarken akvaryuma alınarak yaşatılması sağlandı. Örneğin şu anda bile f0 balıklar akvaryuma alıştırılabilirken neden böyle canlılar akvaryumda denenmesi yanlış görülüyor anlayamadım. Kısa bir süre denenebilir yanlış bir durum sezerseniz geriye bırakırsınız.[/QUOTE]
denenir tabi çok da güzel yaşar.
Ama ne olursa olsun etçil canlılar etcildir. Bir şekilde bitkiye alıştırırsak vücutları dayanıklı olmaz doğası bozulur.
Bu kerevit de etcil bir hayvan ve avcı.
Ha diyelim ki balıksız sadece bunlara bakcagız. Görsel zevki de yok ki. Çok tırsak bir mahluk hep bi yerlere saklanıyor. Zaten saklanamazsa psikolojisi bozuluyor.
tek izleyecegimiz zaman gece sessizce loş ışıkta yanına yaklaştığımız zaman.
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bence yemeyin deyip bu linki göndermişsiniz. Linke baktıysa tavaya atmıştır arkadaş :)[/QUOTE]
Ben sordu diye yolladım ama karar kendisinin tabi ben olsam beslemeyi tercih ederdim.Saygılar.İyi hobiler.
[/QUOTE]
Daha bir ayar düşünmedik bakalım. :)
[QUOTE=AliEmre]Biraz beni yanlış anlayacağınızı düşünerek cevap vermek istiyorum. Şimdi elimizde olan tropheus,canlı doğuranlar,vahşi çeşitle direk olarak akvaryumda bulunmadı. Bunlarda büyük yerlerde yaşarken akvaryuma alınarak yaşatılması sağlandı. Örneğin şu anda bile f0 balıklar akvaryuma alıştırılabilirken neden böyle canlılar akvaryumda denenmesi yanlış görülüyor anlayamadım. Kısa bir süre denenebilir yanlış bir durum sezerseniz geriye bırakırsınız.[/QUOTE]
denenir tabi çok da güzel yaşar.
Ama ne olursa olsun etçil canlılar etcildir. Bir şekilde bitkiye alıştırırsak vücutları dayanıklı olmaz doğası bozulur.
Bu kerevit de etcil bir hayvan ve avcı.
Ha diyelim ki balıksız sadece bunlara bakcagız. Görsel zevki de yok ki. Çok tırsak bir mahluk hep bi yerlere saklanıyor. Zaten saklanamazsa psikolojisi bozuluyor.
tek izleyecegimiz zaman gece sessizce loş ışıkta yanına yaklaştığımız zaman.
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bence yemeyin deyip bu linki göndermişsiniz. Linke baktıysa tavaya atmıştır arkadaş :)[/QUOTE]
Ben sordu diye yolladım ama karar kendisinin tabi ben olsam beslemeyi tercih ederdim.Saygılar.İyi hobiler.Daha bir ayar düşünmedik bakalım. :)
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
[QUOTE=AliEmre]Isı konusunu nasıl halledeceksiniz acaba? Dışarıya güvenmenizi önermem. Isıtıcı sadece ısıyı yükseltmek için değil ani değişim olmasın diye de kullanılır. Bence toptan bitki alabilirsiniz. İnternette 100 kök eledoa 50 tl den satışı bile var.
İlaç olarak sıkıntı büyük. Bitkilere zarar vermesi muhtemel hele de suyu emdikleri için. Bence ilaç yerine doğal yöntemlere başvurmalısınız mesela suyun üzerini kapatabilirsiniz. Camdan ya da saydam plastikten sürgülü bir şey olabilir.[/QUOTE]
Havuz 750 değil 950 litreymiş. Boş bir oda var oraya koyacağım. 1 ton su sıcaklık farklarını çok rahat tolare eder.
Ben ilacı balıklar sudayken istemiyorum ustam. Aldığım bitkileri ilk defa havuza koyacağım da şimdi ilk bir parazitlerinden arındırayım diye düşünüyorum.
Bitkileri de sırf bitki olsun diye değil havuz görsel zevk versin diye. Geçen bir konuda açmıştım elimdeki bitkileri. Arkadaşlar parazit olur falan deyince ondan tedirgin oldum.
Sırf bitki olsun desek su mercimeğini döşer geçeriz.
Berkant 2014-12-29 11:06:30
[QUOTE=AliEmre]Isı konusunu nasıl halledeceksiniz acaba? Dışarıya güvenmenizi önermem. Isıtıcı sadece ısıyı yükseltmek için değil ani değişim olmasın diye de kullanılır. Bence toptan bitki alabilirsiniz. İnternette 100 kök eledoa 50 tl den satışı bile var.
İlaç olarak sıkıntı büyük. Bitkilere zarar vermesi muhtemel hele de suyu emdikleri için. Bence ilaç yerine doğal yöntemlere başvurmalısınız mesela suyun üzerini kapatabilirsiniz. Camdan ya da saydam plastikten sürgülü bir şey olabilir.[/QUOTE]
Havuz 750 değil 950 litreymiş. Boş bir oda var oraya koyacağım. 1 ton su sıcaklık farklarını çok rahat tolare eder.
Ben ilacı balıklar sudayken istemiyorum ustam. Aldığım bitkileri ilk defa havuza koyacağım da şimdi ilk bir parazitlerinden arındırayım diye düşünüyorum.
Bitkileri de sırf bitki olsun diye değil havuz görsel zevk versin diye. Geçen bir konuda açmıştım elimdeki bitkileri. Arkadaşlar parazit olur falan deyince ondan tedirgin oldum.
Sırf bitki olsun desek su mercimeğini döşer geçeriz.
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Çok teşekkür ederim.
http://www.akvaryum.com/forum/golden_taze_bitkilerim_moss_zibil_k815425.asp
Bitkiler bunlar. Havuz 750 litre olacağı için en ufak bir bozulmada hemen müdahale edip tehlikeyi önleyeceğim. Bir de şuan hiç balık yok zaten. Bir hafta böyle bir deneyeceğim durum nedir bakacağım sonra balık salacağım.
Berkant 2014-12-29 11:04:52
Çok teşekkür ederim.
http://www.akvaryum.com/forum/golden_taze_bitkilerim_moss_zibil_k815425.asp
Bitkiler bunlar. Havuz 750 litre olacağı için en ufak bir bozulmada hemen müdahale edip tehlikeyi önleyeceğim. Bir de şuan hiç balık yok zaten. Bir hafta böyle bir deneyeceğim durum nedir bakacağım sonra balık salacağım.
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=ethem67]Gazel bey bir canlıyı doğal ortamından ayırmayın demek istemiş.Bunun için büyük bir akvaryum lazımn ve balık olursa artık olmaz
Saygılar.İyi hobiler.[/QUOTE]
akvaryum yeni yapıyoruz 750 litre. Zaten bitki sökmek için gitmiştik. Ama işte bu fırlamalar geldi karşımıza. Bizde bataklıkta bata cıka yakaladık 2 tane. Bir degerlendirelim dedim forumda. Öğrendim ki balıklı akvaryumda olurmuş. Hem de çok güzel olurmuş. :D
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bildiğimiz türler alınabilir ama bunu şimdilik tanıyan çıkmadı. Nesli tükenebilecek bir türse bu da yumurtlama boyundaysa geri bırakmak doğru olur. Ayrıca böyleyse doğal ortamından alınması da yasaktır. Ne tür olduğunu bilen çıkmazsa bence de her ihtimale karşı geri bırakın.
yav akvaryuma salamıyorum. Ticari değeri yok ki satayım. Aldığım yere geri koyuncaya kadar bir sürü zaman gecer. Bir bilen varsa deyin hele de şunu bir kızartalım. Zaten hobi canlısı değilmiş. Anam babam kerevit dedikleri avlanan ve üretimini yapılan kültür bir canlıymış. :)
[QUOTE=ethem67]Gazel bey bir canlıyı doğal ortamından ayırmayın demek istemiş.Bunun için büyük bir akvaryum lazımn ve balık olursa artık olmaz
Saygılar.İyi hobiler.[/QUOTE]
akvaryum yeni yapıyoruz 750 litre. Zaten bitki sökmek için gitmiştik. Ama işte bu fırlamalar geldi karşımıza. Bizde bataklıkta bata cıka yakaladık 2 tane. Bir degerlendirelim dedim forumda. Öğrendim ki balıklı akvaryumda olurmuş. Hem de çok güzel olurmuş. :D
[QUOTE=ethem67][QUOTE=çelebi]Bildiğimiz türler alınabilir ama bunu şimdilik tanıyan çıkmadı. Nesli tükenebilecek bir türse bu da yumurtlama boyundaysa geri bırakmak doğru olur. Ayrıca böyleyse doğal ortamından alınması da yasaktır. Ne tür olduğunu bilen çıkmazsa bence de her ihtimale karşı geri bırakın.
İstilacı bir hayvan da olabilir. O zaman yakaladıklarınızdan bir kaçını akvaryuma, kalanları da ızgaraya atarsınız :)
[/QUOTE]
Nesli tükenmekte olan bir tür değil bizim buradaki nehirlerdede çok fazla var ama balıkları yer.Saygılar.iyi hobiler.
[/QUOTE]yav akvaryuma salamıyorum. Ticari değeri yok ki satayım. Aldığım yere geri koyuncaya kadar bir sürü zaman gecer. Bir bilen varsa deyin hele de şunu bir kızartalım. Zaten hobi canlısı değilmiş. Anam babam kerevit dedikleri avlanan ve üretimini yapılan kültür bir canlıymış. :)
Bitkili akvaryum parazit ilacı önerisi ?
Hayırlı günler.
Canlı doğuran için 750 litrelik bir mini havuz yapıyoruz. Bitki olarak doğadan topladıgımız bitkiler var. Balıkları suya salmadan önce bitkileri hazırlanmış havuzu hangi ilaç ile temzileyebilirim. Parazit olabileceğini söyldikleri için dezenfekte ihtiyacı duydum.
Hayırlı günler.
Canlı doğuran için 750 litrelik bir mini havuz yapıyoruz. Bitki olarak doğadan topladıgımız bitkiler var. Balıkları suya salmadan önce bitkileri hazırlanmış havuzu hangi ilaç ile temzileyebilirim. Parazit olabileceğini söyldikleri için dezenfekte ihtiyacı duydum.
Tatlı su ıstakozumuz
[QUOTE=çelebi]Boy ölçüsü nedir? Büyük duruyor.[/QUOTE]
büyük bir de küçüğü var. 15 cm civarında tam acılınca. büyük olan yani bu rengi koyu. küçük olan daha yeşil
[QUOTE=Gazel]Aldığınız yere geri bıraksanız çok iyi olur aslında.[/QUOTE]
ne acıdan ustam.
sente 2014-12-26 19:15:58
[QUOTE=çelebi]Boy ölçüsü nedir? Büyük duruyor.[/QUOTE]
büyük bir de küçüğü var. 15 cm civarında tam acılınca. büyük olan yani bu rengi koyu. küçük olan daha yeşil
[QUOTE=Gazel]Aldığınız yere geri bıraksanız çok iyi olur aslında.[/QUOTE]
ne acıdan ustam.
Tatlı su ıstakozumuz
Bu gün yine bir göl macerası yaptık. Biraz bitki topladık. Sonra şu sevimli mahluku bulduk. Akaryumda nasıl duru diye sorayım dedim.

Bu gün yine bir göl macerası yaptık. Biraz bitki topladık. Sonra şu sevimli mahluku bulduk. Akaryumda nasıl duru diye sorayım dedim.

Gölden taze bitkilerim. Moss zibil
Bakalım nolacak. Şuan bos tanklarda bekliyorlar. Aldıgım yer oldukca soguktu. Ve yosunlar akıntılı değil tamamen 1 karıs derinliği olmayan cukurlarda bulunuyorlardı. Akvaryum ortamında bu yosunu yaşattığını söyleyen cok insan var ama ne olur bilemiyorum.
Aslında ben resmini koymadıgım bir diğer agac var. ağaç çam ağacına çok benziyor. ama boyu sadece 30 santim. genelde baraj göllerinde kalıyorlar ve suya adapte oluyorlar.
şu bonsai dedikleri
http://www.forumgercek.com/bag-bahce-cicek-agac/64653-bonsai-bonzai-nedir.html
tabi bu ağaç demiyorum ama bu agacın zevkini verecek kadar benziyor. ve suya adapte oluyorlar barajları su basınca
Bakalım nolacak. Şuan bos tanklarda bekliyorlar. Aldıgım yer oldukca soguktu. Ve yosunlar akıntılı değil tamamen 1 karıs derinliği olmayan cukurlarda bulunuyorlardı. Akvaryum ortamında bu yosunu yaşattığını söyleyen cok insan var ama ne olur bilemiyorum.
Aslında ben resmini koymadıgım bir diğer agac var. ağaç çam ağacına çok benziyor. ama boyu sadece 30 santim. genelde baraj göllerinde kalıyorlar ve suya adapte oluyorlar.
şu bonsai dedikleri
http://www.forumgercek.com/bag-bahce-cicek-agac/64653-bonsai-bonzai-nedir.html
tabi bu ağaç demiyorum ama bu agacın zevkini verecek kadar benziyor. ve suya adapte oluyorlar barajları su basınca
Gölden taze bitkilerim. Moss zibil
[QUOTE=Sarslanpay]Türkiye deki tatlı sularda moos türü mü varmış
ilk kez sizden duydum berat bey
[/QUOTE]
biraz araştırsaydınız benden başkasından da duyardınız galiba
[QUOTE=gamera02] Arkadaşlar resimdeki mossu akvaryuma koydum sabah kalktıgımda akvaryumun ici ufak parca parca yapraklar ucuşuyodu ve su bariz derecede yeşil olmustu.Bende cıkardım fakat geri koydum az önce
Malum karides akvaryumda bitki lazım.Zamanla gecer diye umut ediyorum.Bu moss un türü nedir arkadaşlar.
Ayrıca bitki baya büyük boyu yaklaşık 15cm civarı.[/QUOTE]
[QUOTE=Cüneyt GÜL]Merhaba;
http://www.okanoksak.com/icerik/index.php/akvaryum/i-inci-11lt-nano/7-11lt-kurulum
http://www.akvaryum.com/vesicularia_dubyana_%27christmas%27_bitkir_29_4151.asp#b
http://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_%28willow_moss%29_bitkir_29_5697.asp
tatlı sularımızda yetişen moss da varmış demek.








sente 2014-12-23 07:07:40
[QUOTE=Sarslanpay]Türkiye deki tatlı sularda moos türü mü varmış
ilk kez sizden duydum berat bey
[/QUOTE]biraz araştırsaydınız benden başkasından da duyardınız galiba

[QUOTE=gamera02] Arkadaşlar resimdeki mossu akvaryuma koydum sabah kalktıgımda akvaryumun ici ufak parca parca yapraklar ucuşuyodu ve su bariz derecede yeşil olmustu.Bende cıkardım fakat geri koydum az önce
Malum karides akvaryumda bitki lazım.Zamanla gecer diye umut ediyorum.Bu moss un türü nedir arkadaşlar.
Ayrıca bitki baya büyük boyu yaklaşık 15cm civarı.[/QUOTE]
[QUOTE=Cüneyt GÜL]Merhaba;
Bitki Fontinalis
antipyretica(willow moss) tur. Söğüt yosunu ya da macar yasunu da
deniyor.Soğuk ve akıntılı sularda iyi gelişir. Zamanında ben de merak
edip almıştım. Ancak genel problem bitkinin bir yandan bozulup
dağılırken bir yandan filiz vermesi idi. Sürekli yeşil bir form
tutturmam mümkün olmadı. Yanlış hatırlamıyorsam aslen karasal bir yosun.
Ayrıca bir yerde de sadece karanlığa yakın bir ışık ve soğuk suda yeşil
formunu devam ettirdiğini okumuştum.
Selamlar.
[/QUOTE]
http://www.okanoksak.com/icerik/index.php/akvaryum/i-inci-11lt-nano/7-11lt-kurulum
http://www.akvaryum.com/vesicularia_dubyana_%27christmas%27_bitkir_29_4151.asp#b
http://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_%28willow_moss%29_bitkir_29_5697.asp
tatlı sularımızda yetişen moss da varmış demek.








SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
