ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CeriLevis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2015 20:01
Son Ziyaret:
28 Aralık 2025 15:39
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray DEMİRKOL
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
