ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
omerdonmez
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
62
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2019 22:42
Son Ziyaret:
1 saat 40 dakika önce
Toplam Mesaj:
120 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer
SON 10 MESAJI
Flowerhorn Alımı
Merhabalar, Flowerhorn almak istiyorum ( Mumkunse King Kamfa ) . Net olarak bi yer bulamadim. Tavsiye edebileceginiz, kaliteli ithal baliklari ithal eden yerler hakkinda bilgi verebilirseniz sevinirim
Merhabalar, Flowerhorn almak istiyorum ( Mumkunse King Kamfa ) . Net olarak bi yer bulamadim. Tavsiye edebileceginiz, kaliteli ithal baliklari ithal eden yerler hakkinda bilgi verebilirseniz sevinirim
Astronot ( Oscar ) Balığının Pulları Döküldü
[QUOTE=emirkagan]Acilen hırpalanan balığı ayırmanızı öneririm hatta çift dışında tankta canlı bırakmamalısınız, üreme döneminde zaten agresif olan bu tür daha da agresif olacaktır. Hırpalanmış, balığın hastalığı bu yani dayak yemiş. Ayrı bir akvaryumda mantar önleyici ilaçlar ile yemine ve suyuna bemiks ampül takviyesi ile kendine gelecektir. Su değişimini sık yaparsanız hastalık atlatmadan kendine gelir. Bayağı bir pul kaybı var titiz olmanızı öneririm.
Bu arada o parçacıklar daha çok yeme benziyor gibi geldi bana.[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Hemen ayiriyorum baligi
[QUOTE=emirkagan]Acilen hırpalanan balığı ayırmanızı öneririm hatta çift dışında tankta canlı bırakmamalısınız, üreme döneminde zaten agresif olan bu tür daha da agresif olacaktır. Hırpalanmış, balığın hastalığı bu yani dayak yemiş. Ayrı bir akvaryumda mantar önleyici ilaçlar ile yemine ve suyuna bemiks ampül takviyesi ile kendine gelecektir. Su değişimini sık yaparsanız hastalık atlatmadan kendine gelir. Bayağı bir pul kaybı var titiz olmanızı öneririm.
Bu arada o parçacıklar daha çok yeme benziyor gibi geldi bana.[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Hemen ayiriyorum baligi
Astronot ( Oscar ) Balığının Pulları Döküldü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003441.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 metre 20 cm lik bir akvaryumda 3 adet Astronot ve 1 adet Green Terror besliyorum. 2 astronot cift gibi davranip digerine saldiriyorlardi. Bugun eve geldigimde saldirilan astronotun pullarinin dokuldugunu gordum. Zeminde de dokulen pullar mi yoksa yumurta mi olduguna emin olmadigim parcaciklar var
Pullari dokulmus gibi gorunen astronotun hastaligi nedir ve nasil duzeltilebilir?
Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230002451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212483/260320230003441.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 metre 20 cm lik bir akvaryumda 3 adet Astronot ve 1 adet Green Terror besliyorum. 2 astronot cift gibi davranip digerine saldiriyorlardi. Bugun eve geldigimde saldirilan astronotun pullarinin dokuldugunu gordum. Zeminde de dokulen pullar mi yoksa yumurta mi olduguna emin olmadigim parcaciklar var
Pullari dokulmus gibi gorunen astronotun hastaligi nedir ve nasil duzeltilebilir?
Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=ilhannnn01]Severumlara bayıldım, müthişler.[:nazar:] Sakın bunları satıp fh almak gibi birşey yapmayın çok hayalkırıklığı yaşarsınız, fh bir hevestir geçer. Böyle balıkları da bir daha çok zor bulursunuz, severumları bu hale getirmek kaç yıl sürmüştür büyük emek var arkasında.
Benim eski severumlarımı hatırlattı, hepsini bir elektrik kesintisinde kaybetmiştim, sonradan da bulamadım öylesini. [/QUOTE]
Siz böyle deyince çok mantikli geldi gercekten. 3,4 yili var. Baska bir akvaryum kurup FH beslemeyi dusunuyorum
[QUOTE=rebelde]Bu hacimde tek flowhorn zamanla size sıkıcı gelicektir bu türler veya başka türler olur yine kara veya sürü balığı beslemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Bana da daha mantikli gelmeye basladi
[QUOTE=ilhannnn01]Severumlara bayıldım, müthişler.[:nazar:] Sakın bunları satıp fh almak gibi birşey yapmayın çok hayalkırıklığı yaşarsınız, fh bir hevestir geçer. Böyle balıkları da bir daha çok zor bulursunuz, severumları bu hale getirmek kaç yıl sürmüştür büyük emek var arkasında.
Benim eski severumlarımı hatırlattı, hepsini bir elektrik kesintisinde kaybetmiştim, sonradan da bulamadım öylesini. [/QUOTE]
Siz böyle deyince çok mantikli geldi gercekten. 3,4 yili var. Baska bir akvaryum kurup FH beslemeyi dusunuyorum
[QUOTE=rebelde]Bu hacimde tek flowhorn zamanla size sıkıcı gelicektir bu türler veya başka türler olur yine kara veya sürü balığı beslemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Bana da daha mantikli gelmeye basladi
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=Barsans]Fh bazen trip atıp küserde :) neden böyle yaptığını çözememiştim [/QUOTE]
İlgilenmeyince yapiyormus:)
[QUOTE=Barsans]Fh bazen trip atıp küserde :) neden böyle yaptığını çözememiştim [/QUOTE]
İlgilenmeyince yapiyormus:)
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=Barsans]Karma candır
merdonmez]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
Evet hareketli, ele falan da geliyor...benim moli lerde hareketli ele geliyor:)[/QUOTE]
[:)]
[QUOTE=mutlubaba]Hareketli balık zevki başkadır tamam ama mevcuttaki görüntüden sonra sadece bir balık olacak o açıdan dedim
[/QUOTE]
Anladım. Aslında 2,5 yıldır bende olduklarından artık bana normal geliyor ama bir yandan da görsel olarak harika gözüküyor.
Yani FH un gerçekten keyifli bir balık olduguna kanaat getirsem direkt saticam ama ona da emin olamiyorum
O yuzden sizlerin yorumu benim icin cok onemli
[QUOTE=Barsans]Karma candır
merdonmez]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
Evet hareketli, ele falan da geliyor...benim moli lerde hareketli ele geliyor:)[/QUOTE]
[:)]
[QUOTE=mutlubaba]Hareketli balık zevki başkadır tamam ama mevcuttaki görüntüden sonra sadece bir balık olacak o açıdan dedim
[/QUOTE]
Anladım. Aslında 2,5 yıldır bende olduklarından artık bana normal geliyor ama bir yandan da görsel olarak harika gözüküyor.
Yani FH un gerçekten keyifli bir balık olduguna kanaat getirsem direkt saticam ama ona da emin olamiyorum
O yuzden sizlerin yorumu benim icin cok onemli
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
[QUOTE=mutlubaba]Sakin ama hareket eden bir akvaryumu bırakıp sadece bir flowerhorna geçtiğinizde bence acayip derecede boş gözükür
yerinizde olsam mevcut tanka kumdu köktü ve anabias gibi bir şeylerle hareketlendirmeye bakardım
keyifli hobiler[/QUOTE]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
[QUOTE=ercansever17]
Ben bu balıkları karma da beslemiş birisi olarak , bu balıklarla devam etmenizi tavsiye ederim. Merak ettiğim bir şey Uarular biraz diğer türlere göre ürkek canlılar değil mi ? [/QUOTE]
Evet biraz ürkekler. Belki sadece onları satabilirim
[QUOTE=mutlubaba]Sakin ama hareket eden bir akvaryumu bırakıp sadece bir flowerhorna geçtiğinizde bence acayip derecede boş gözükür
yerinizde olsam mevcut tanka kumdu köktü ve anabias gibi bir şeylerle hareketlendirmeye bakardım
keyifli hobiler[/QUOTE]
Flowerhorn hareketli bir balik diye biliyorum. Yanlis miyim? Cok mu bos gozukur. Ben de acikcasi bu konuyu dusunuyorum biraz
[QUOTE=ercansever17]
Ben bu balıkları karma da beslemiş birisi olarak , bu balıklarla devam etmenizi tavsiye ederim. Merak ettiğim bir şey Uarular biraz diğer türlere göre ürkek canlılar değil mi ? [/QUOTE]
Evet biraz ürkekler. Belki sadece onları satabilirim
Karma Amerikan Vs Flowerhorn
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Karma Amerikan Ciklet Vs Flowerhorn
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Ölçüler:220
Canlı Türleri:Severum, Papağan, Uaru, Green Terror, Oscar
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:2,5
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Merhaba, Sizce aşağıda linkleri bulunan akvaryum bozulup yerine Flowerhorn beslenir mi?
Şu an tamamına müşteri var ve 4,5 ay sonra taşınacağım. Açıkçası ya hepsini satıp tek bir flowerhorn alacağım ve yeni eve de flowerhorn’u taşıyacam. Ya da bu baliklarla yeni eve taşınacağım
Akvaryumun görseli ve türler göz önünde bulundurulduğunda, satacağım ve alacağım fiyattan bağımsız olarak, sizce bu akvaryumdaki bütün balıkları satıp tek bir Flowerhorn ile devam etmek mantıklı mı?
Çok kararsız kaldım ve sizin görüşleriniz kararımda çok etkili olacak. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
https://youtu.be/NaiGDBgQIMo
https://youtu.be/ldgmhzXh81A
Paylaştığım ilk linkte tetralar, geophagus, temporalis var. Onları sattım ama video daha net olduğundan o videoyu da eklemek istedim. Akvaryumun güncel hali 2. Videodaki gibidir
Severum : En küçüğü 30 cm en büyüğü 35 cm
Papağan : Küçük olan 18 cm büyük olan 25 cm
Uaru : İkisi de 25 cm
Green Terror : 12 cm
Oscar : 17 cm
Temporalis Yüzü Parçalanmış
[QUOTE=AQUARIUM999]kendiliğinden yarası kecer eğer geçmez ise pamuğa metilen mavisi damlatıp gözü hariç dier yerlerine hafifçe sürün tab balığı sudan cıkarmanız gerekir benimde bir balığımda olmuştu metilen mavisiyle pansuman yaptıktan sonra geçmişti[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Hemen deneyeceğim
[QUOTE=AQUARIUM999]kendiliğinden yarası kecer eğer geçmez ise pamuğa metilen mavisi damlatıp gözü hariç dier yerlerine hafifçe sürün tab balığı sudan cıkarmanız gerekir benimde bir balığımda olmuştu metilen mavisiyle pansuman yaptıktan sonra geçmişti[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Hemen deneyeceğim
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
