ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
busrali
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2015 00:35
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2016 22:17
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Ali EROĞLU
SON 10 MESAJI
Bir Daha Köşk Akvaryumdan Alışveriş Yapmam!
Aynen abi bunların düzelmesi lazım bilinçli kişiler zaten alışveriş yapmıyor oradan dükkanda 15 dakika gözlem yaptım çoğunlukla yanında çocuğu olan bayanlar yada ortaokul öğrencileri geliyor
Aynen abi bunların düzelmesi lazım bilinçli kişiler zaten alışveriş yapmıyor oradan dükkanda 15 dakika gözlem yaptım çoğunlukla yanında çocuğu olan bayanlar yada ortaokul öğrencileri geliyor
Bir Daha Köşk Akvaryumdan Alışveriş Yapmam!
!!!GÜNCEL!!!
!!!GÜNCEL!!!
Bir Daha Köşk Akvaryumdan Alışveriş Yapmam!
Öyle tabi parasında değilim sonuçta 20 tl alsam ne olur almasam ne olur benim kızdığım bari malının arkasında dur iplememezlik yapma [:(((][EDIT]busrali,2015-06-30 17:30:21[/EDIT]
Öyle tabi parasında değilim sonuçta 20 tl alsam ne olur almasam ne olur benim kızdığım bari malının arkasında dur iplememezlik yapma [:(((][EDIT]busrali,2015-06-30 17:30:21[/EDIT]
Bir Daha Köşk Akvaryumdan Alışveriş Yapmam!
[QUOTE=zekigonlum]Ali bey kimi zaman insanlara karşı iyi niyetli olduğumuz için onlardan da aynı iyi niyeti bekliyoruz ve karşılığını göremeyince de hayal kırıklığına uğruyoruz. Yaşadığınız olay, bahsettiğiniz esnafın yanlışlarının yanında sizin de bundan sonraki alışverişlerinizde dikkat etmeniz gerekenleri göstermesi açısından öğretici olmuş. Öyle ki ben de dahil çoğumuz alacağımız ürüne ilişkin bir piyasa araştırması yapmadan petshoplara gidiyoruz. Ben de sizinkine benzer bir tecrübe yaşadıktan sonra, alışveriş yapmadan internette ön araştırma yapmaya başladım. Uygunsa forum ya da diğer sitelerden alıyorum, aklıma yatan olmazsa da petshopa canlının ya da ürünün fiyatını bilerek gidiyorum ki, iki üç katı fiyat çekip ardından yaptığı indirimle(?) gönlümü fethetmesin [:)] Bu anlamda belki de zaten kullanılmış ve geri getirilmiş ısıtıcıyı yerindeyken denemek iyi olabilirdi düşünüyorum. Bir diğer konu da 8 lira fiyatı olan karidesler. Tam olarak hangisini satıyorlar bu fiyata bilmiyorum ama 8 liraya forumdan tam 16 adet kiraz karides almak mümkün.[/QUOTE]
Çok haklısınız bir hata oldu artık arkadaşım diye denemeden sözüne güvenip aldım. Sakura cins karidesler biraz pahalı normale göre biliyorum fakat benim sabırsızlığımdan oldu
[QUOTE=zekigonlum]Ali bey kimi zaman insanlara karşı iyi niyetli olduğumuz için onlardan da aynı iyi niyeti bekliyoruz ve karşılığını göremeyince de hayal kırıklığına uğruyoruz. Yaşadığınız olay, bahsettiğiniz esnafın yanlışlarının yanında sizin de bundan sonraki alışverişlerinizde dikkat etmeniz gerekenleri göstermesi açısından öğretici olmuş. Öyle ki ben de dahil çoğumuz alacağımız ürüne ilişkin bir piyasa araştırması yapmadan petshoplara gidiyoruz. Ben de sizinkine benzer bir tecrübe yaşadıktan sonra, alışveriş yapmadan internette ön araştırma yapmaya başladım. Uygunsa forum ya da diğer sitelerden alıyorum, aklıma yatan olmazsa da petshopa canlının ya da ürünün fiyatını bilerek gidiyorum ki, iki üç katı fiyat çekip ardından yaptığı indirimle(?) gönlümü fethetmesin [:)] Bu anlamda belki de zaten kullanılmış ve geri getirilmiş ısıtıcıyı yerindeyken denemek iyi olabilirdi düşünüyorum. Bir diğer konu da 8 lira fiyatı olan karidesler. Tam olarak hangisini satıyorlar bu fiyata bilmiyorum ama 8 liraya forumdan tam 16 adet kiraz karides almak mümkün.[/QUOTE]
Çok haklısınız bir hata oldu artık arkadaşım diye denemeden sözüne güvenip aldım. Sakura cins karidesler biraz pahalı normale göre biliyorum fakat benim sabırsızlığımdan oldu
Bir Daha Köşk Akvaryumdan Alışveriş Yapmam!
Merhaba.
Eminönü köşk akvaryum ile ilgili yaşadığım bir sıkıntıyı anlatmak istiyorum.
Küçük bir karides akvaryumu kurmak istedim, karides almak için Eminönü'ne gittim. Köşk akvaryumun sahibinin oğlu Oğuzhan ilk okul arkadaşım olduğu için ilk önce onların dükkanına girdim karides fiyatına adet 8 tl dendi pahalı gelip çıktım diğer dükkanları dolaştım fakat hiçbir yerde karides yoktu tekrar köşk akvaryuma geldim java moss almak için o sıra yine aynı okuldan arkadaşım olan Necati'yi gördüm orada çalışıyormuş. Java moss kalmadı maalesef dedi bende karideslerde bi indirim yaparmısın dedim tanesini 5 tl den yaparım dedi 4 tane karides tanesi 1 tl den 2 tane de elma salyangozu aldım motor ve ısıtıcı sordum küçük bir motor aldım küçük boy ısıtıcım yok dedi sonra dükkanın sahibi Metin Can (abi demeye dilim varmıyor) ATMAN marka 75 W bir ısıtıcı gösterdi kutudan çıkmış ve kullanılmış bir ısıtıcı olduğu belliydi bir müşteri aldı akvaryumuna küçük gelmiş geri bıraktı büyüğünü aldı istersen 20 tl ye veririm dedi. Benim akvaryuma büyük geleceğini söyledim çarprazlama koy sığar bişey olmaz dedi sıkıntı olurmu çalışır değilmi dedim çalışır merak etme sıkıntı olmaz dendi. Olaydan 2-3 hafta sonra akvaryumu büyütmek için tekrar köşk akvaryuma gittim Necati'nin işten ayrıldığını öğrendim daha sonra bir akvaryum aldım eve gittim kurdum daha önce aldığım ısıtıcıyı koydum içine (aldığımdan beri hiç kullanmamıştım) termometre 24 dereceyi gösteriyodu ben ısıtıcıyı 27 yaptım çalışmadı 30 da anca çalıştı fakat çıt çıt diye sesler çıkartmaya başladı hemen çıkardım fişten gittim Sultangazi'de başka bir akvaryumcudan yeni ısıtıcı aldım taktım sorun yok köşk akvaryumu aradım kendimi tanıttım oğlunun arkadaşı olduğumu anlattım ilkten güzel bir ses tonuyla buyrun dendi sonra şikayeti anlatınca ses agresifleşerek burdan sorunu nasıl anlayalım getirin dükkana dendi kızıp götürmedim çöpe atmayı düşündüm aradan bir kaç gün geçti 2 gün önce arkadaşım Necati'yi arayıp anlattım o da işe döndüğünü gelirsem halledeceğini söyledi yarın geliyorum dedim tamam dedi gittim Necati o gün izinliymiş bana telefonda söylememişti gittim Metin Can'ın yanına anlattım sanki ısıtıcı orda çalışan arkadaşım Necati'nin kendi malıymış gibi davrandı Necati'yle hallet derdini dedi.
Biraz uzun ama gerçekten çok kızgınım bu insanlara 2. el ısıtıcıyı satarken sorun olmaz diyo sorun olduğunda elemanı olan kişiyle hallet diyo.
Sonra Necati'yi aradım böyle böyle dediler dedim sen onları bırak ilgilenmezler sen başka zaman gel takrar ben hallederim dedi Necati kalsın dedim ısıtıcıyıda bıraktım dükkana çıktım daha da uğramam. Tavsiyem oradan alışveriş yapacaksanız 2-3-4-5-6-7-8-9... defa düşünmeniz.
Merhaba.
Eminönü köşk akvaryum ile ilgili yaşadığım bir sıkıntıyı anlatmak istiyorum.
Küçük bir karides akvaryumu kurmak istedim, karides almak için Eminönü'ne gittim. Köşk akvaryumun sahibinin oğlu Oğuzhan ilk okul arkadaşım olduğu için ilk önce onların dükkanına girdim karides fiyatına adet 8 tl dendi pahalı gelip çıktım diğer dükkanları dolaştım fakat hiçbir yerde karides yoktu tekrar köşk akvaryuma geldim java moss almak için o sıra yine aynı okuldan arkadaşım olan Necati'yi gördüm orada çalışıyormuş. Java moss kalmadı maalesef dedi bende karideslerde bi indirim yaparmısın dedim tanesini 5 tl den yaparım dedi 4 tane karides tanesi 1 tl den 2 tane de elma salyangozu aldım motor ve ısıtıcı sordum küçük bir motor aldım küçük boy ısıtıcım yok dedi sonra dükkanın sahibi Metin Can (abi demeye dilim varmıyor) ATMAN marka 75 W bir ısıtıcı gösterdi kutudan çıkmış ve kullanılmış bir ısıtıcı olduğu belliydi bir müşteri aldı akvaryumuna küçük gelmiş geri bıraktı büyüğünü aldı istersen 20 tl ye veririm dedi. Benim akvaryuma büyük geleceğini söyledim çarprazlama koy sığar bişey olmaz dedi sıkıntı olurmu çalışır değilmi dedim çalışır merak etme sıkıntı olmaz dendi. Olaydan 2-3 hafta sonra akvaryumu büyütmek için tekrar köşk akvaryuma gittim Necati'nin işten ayrıldığını öğrendim daha sonra bir akvaryum aldım eve gittim kurdum daha önce aldığım ısıtıcıyı koydum içine (aldığımdan beri hiç kullanmamıştım) termometre 24 dereceyi gösteriyodu ben ısıtıcıyı 27 yaptım çalışmadı 30 da anca çalıştı fakat çıt çıt diye sesler çıkartmaya başladı hemen çıkardım fişten gittim Sultangazi'de başka bir akvaryumcudan yeni ısıtıcı aldım taktım sorun yok köşk akvaryumu aradım kendimi tanıttım oğlunun arkadaşı olduğumu anlattım ilkten güzel bir ses tonuyla buyrun dendi sonra şikayeti anlatınca ses agresifleşerek burdan sorunu nasıl anlayalım getirin dükkana dendi kızıp götürmedim çöpe atmayı düşündüm aradan bir kaç gün geçti 2 gün önce arkadaşım Necati'yi arayıp anlattım o da işe döndüğünü gelirsem halledeceğini söyledi yarın geliyorum dedim tamam dedi gittim Necati o gün izinliymiş bana telefonda söylememişti gittim Metin Can'ın yanına anlattım sanki ısıtıcı orda çalışan arkadaşım Necati'nin kendi malıymış gibi davrandı Necati'yle hallet derdini dedi.
Biraz uzun ama gerçekten çok kızgınım bu insanlara 2. el ısıtıcıyı satarken sorun olmaz diyo sorun olduğunda elemanı olan kişiyle hallet diyo.
Sonra Necati'yi aradım böyle böyle dediler dedim sen onları bırak ilgilenmezler sen başka zaman gel takrar ben hallederim dedi Necati kalsın dedim ısıtıcıyıda bıraktım dükkana çıktım daha da uğramam. Tavsiyem oradan alışveriş yapacaksanız 2-3-4-5-6-7-8-9... defa düşünmeniz.
Köşk Akvaryum hakkında
[QUOTE=muratozz]Yaşamış olduğum bir sıkıntıyı dile getirmek ve forumdan olsun başka yerlerden olsun kimsenin aynı sıkıntıyı yaşamaması için bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Akvaryum kumu almak için İstanbul Vatan Caddesinde bulunan "Köşk Akvaryum"u telefonla aradım. Aquaclay bitki kumu olup olmadığını sordum. önce bana yok dendi ve ardından "bir saniye" diyerek beklemem istendi. 15-20 sn sonra "var abi" dendi. bana kumdan 1 kova olduğunu ve benim için ayırdıklarını söylediler. Ben de kumu almak için evimden yola çıktım. mağazaya ulaştım. kumu getirdiler. ben merak edip üzerinde "Vitasand" yazan kovayı açtım. bir de ne göreyim! kum komple ıslak. hatta elimle altlara baktım orasıda aynı, ıslaktı. nedenini sorduğumda "abi zaten kovanın üstünde yazıyor, bu yıkanmış kum, evde yıkamanıza gerek yok" dendi. ben pek ikna olmadım, kuru olması lazım değil mi dedim. ısrarla "yok abi bu yıkanmış geliyor" dendi. bir şekilde beni tam olmasa da ikna ettiler. neyse aldım evin yolunu tuttum. kumu aynen dedikleri gibi yıkamadan akvaryuma ekledim. fazla değil 2-3 gün sonra balıklarım teker teker mantar olup ölmeye başladılar, hatta bu forumdaki bazı arkadaşlardan yardım da istedim balıklarımı kurtarmak için. ama maalesef 250 tlden fazla harcadığım ırk balıklarım öldü. harcadığım emek ve ilaç parasını saymadım bile. Kova üzerinde Vitasand yazdığı için firmayla iletişime geçtim ve firmadan tam da tahmin ettiğim yanıtı aldım. Vitasand firması Aquaclay bitki kumu türünü satmadıklarını ve üretmiş olduğu kumları yıkadıktan sonra kurutarak kovaya koyduklarını söyledi. Hatta firmanın üretimhanesine gittim sağolsunlar yakınlık gösterdiler hatta bir kova kum bile aldım. üzerinde "yıkama gerekmez" yazan bitki kumu aldım. 3-4 farklı kova açtık kesinlikle ıslak bir kum yoktu. Zaten firma yetkilisi de bana kumları yıkadıktan sonra kurutup kovaya döktüklerini söylemişti, yani sonuç olarak Köşk Akvaryum bana pet shop içinde kullandıkları bir akvaryumdan kumu çıkarıp vitasand yazan boş bir kovaya koydu. Ve sanki o markayı alıyormusum gibi ayıplı ürün sattı. Kim bilir o kumun olduğu suda kaç yıllık bakteriler, balık dışkıları, yosun vs benim akvaryumuma geçti. Tüm Bu yaşanan durumun sonrasında Köşk Akvaryumu aradım sorunu dile getirdim. İlk başta kabul etmediyse de detaylandırıp gerçekleri ispat ederek anlatınca hatasını -ister istemez- kabul etti. ancak bana olmadık laflar edildi. hem suçlu hem güçlü olduklar.div
/divdivsonuç olarak bir ürün alırken ikna olmadığınız ve kalitesine güvenmediğiniz bir ürünü kesinlikle almayın amacım birilerini kirletmek lekelemek değil ben burada pet shopçulara atıfta bulunmuyorum işini çok güzel yapan yerleri de sayabilirim. Köşk Akvaryumla yaptığım telefon görüşmesinin sonunda onlardan tek bir şey istedim. aynen şunu dedim. ben mağdur oldum zararım büyük, sizden maddi hiçbir şey istemiyorum. Tek istediğim bunu başkalarına yapmayın.../div[/QUOTE]
Geçmiş olsun abi dükkanın sahibinin oğlu okul ardaşım olduğu için bende eminönündeki dükkanlarından alışverişe gittim banada bir kazık attılar şimdi yeni konu açıp yazacağım tek tavsiyem kimse köşk akvaryumdan alışveriş yapmasın tanıdık tanımadık fark etmiyor.[EDIT]busrali,2015-06-30 14:44:42[/EDIT]
[QUOTE=muratozz]Yaşamış olduğum bir sıkıntıyı dile getirmek ve forumdan olsun başka yerlerden olsun kimsenin aynı sıkıntıyı yaşamaması için bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Akvaryum kumu almak için İstanbul Vatan Caddesinde bulunan "Köşk Akvaryum"u telefonla aradım. Aquaclay bitki kumu olup olmadığını sordum. önce bana yok dendi ve ardından "bir saniye" diyerek beklemem istendi. 15-20 sn sonra "var abi" dendi. bana kumdan 1 kova olduğunu ve benim için ayırdıklarını söylediler. Ben de kumu almak için evimden yola çıktım. mağazaya ulaştım. kumu getirdiler. ben merak edip üzerinde "Vitasand" yazan kovayı açtım. bir de ne göreyim! kum komple ıslak. hatta elimle altlara baktım orasıda aynı, ıslaktı. nedenini sorduğumda "abi zaten kovanın üstünde yazıyor, bu yıkanmış kum, evde yıkamanıza gerek yok" dendi. ben pek ikna olmadım, kuru olması lazım değil mi dedim. ısrarla "yok abi bu yıkanmış geliyor" dendi. bir şekilde beni tam olmasa da ikna ettiler. neyse aldım evin yolunu tuttum. kumu aynen dedikleri gibi yıkamadan akvaryuma ekledim. fazla değil 2-3 gün sonra balıklarım teker teker mantar olup ölmeye başladılar, hatta bu forumdaki bazı arkadaşlardan yardım da istedim balıklarımı kurtarmak için. ama maalesef 250 tlden fazla harcadığım ırk balıklarım öldü. harcadığım emek ve ilaç parasını saymadım bile. Kova üzerinde Vitasand yazdığı için firmayla iletişime geçtim ve firmadan tam da tahmin ettiğim yanıtı aldım. Vitasand firması Aquaclay bitki kumu türünü satmadıklarını ve üretmiş olduğu kumları yıkadıktan sonra kurutarak kovaya koyduklarını söyledi. Hatta firmanın üretimhanesine gittim sağolsunlar yakınlık gösterdiler hatta bir kova kum bile aldım. üzerinde "yıkama gerekmez" yazan bitki kumu aldım. 3-4 farklı kova açtık kesinlikle ıslak bir kum yoktu. Zaten firma yetkilisi de bana kumları yıkadıktan sonra kurutup kovaya döktüklerini söylemişti, yani sonuç olarak Köşk Akvaryum bana pet shop içinde kullandıkları bir akvaryumdan kumu çıkarıp vitasand yazan boş bir kovaya koydu. Ve sanki o markayı alıyormusum gibi ayıplı ürün sattı. Kim bilir o kumun olduğu suda kaç yıllık bakteriler, balık dışkıları, yosun vs benim akvaryumuma geçti. Tüm Bu yaşanan durumun sonrasında Köşk Akvaryumu aradım sorunu dile getirdim. İlk başta kabul etmediyse de detaylandırıp gerçekleri ispat ederek anlatınca hatasını -ister istemez- kabul etti. ancak bana olmadık laflar edildi. hem suçlu hem güçlü olduklar.div
/divdivsonuç olarak bir ürün alırken ikna olmadığınız ve kalitesine güvenmediğiniz bir ürünü kesinlikle almayın amacım birilerini kirletmek lekelemek değil ben burada pet shopçulara atıfta bulunmuyorum işini çok güzel yapan yerleri de sayabilirim. Köşk Akvaryumla yaptığım telefon görüşmesinin sonunda onlardan tek bir şey istedim. aynen şunu dedim. ben mağdur oldum zararım büyük, sizden maddi hiçbir şey istemiyorum. Tek istediğim bunu başkalarına yapmayın.../div[/QUOTE]
Geçmiş olsun abi dükkanın sahibinin oğlu okul ardaşım olduğu için bende eminönündeki dükkanlarından alışverişe gittim banada bir kazık attılar şimdi yeni konu açıp yazacağım tek tavsiyem kimse köşk akvaryumdan alışveriş yapmasın tanıdık tanımadık fark etmiyor.[EDIT]busrali,2015-06-30 14:44:42[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
