ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Firefighter
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2015 14:49
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 13:01
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydın
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1991
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
İtfaiyeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Leptesoma albino kitumba
Mutant kitumba
L144 Blue eye longfin
Lda 16 Longfin
SON 10 MESAJI
Jbl Protemp S300 Termostat Sorunu
Konu biraz eski ama bende sormak istiyorum ısıtıcı aynı ısıtıcı bende de var 32 derece ye çektim sıcaklık 22 derece gösteriyor ısıtıcı ışığı yanıyor ve elimle kontrol ettiğimde sıcaklık da var ama 26 dereceye ulaşamıyorum sebebi ne olabilir
Ayrıca dijital ve civalı toplamda 2 adet derece ölçer mevcut
Konu biraz eski ama bende sormak istiyorum ısıtıcı aynı ısıtıcı bende de var 32 derece ye çektim sıcaklık 22 derece gösteriyor ısıtıcı ışığı yanıyor ve elimle kontrol ettiğimde sıcaklık da var ama 26 dereceye ulaşamıyorum sebebi ne olabilir
Ayrıca dijital ve civalı toplamda 2 adet derece ölçer mevcut
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(]
Caner kardeşime katılıyorum balıkların özellikle F0 oluşlarıda bu bile istemeden yaptıklarınız yaşadığınız süreci tetiklemiştir. Size acı ve pahalı bir tercübe olmuş sağlık olsun keşke en baştan konuyu açıp sorup öyle adım adım hareket etseydiniz [:(][/QUOTE]
Artık büyük bir tecrübe oldu bana tüm balıkları kaybettim
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun [:'(]
Caner kardeşime katılıyorum balıkların özellikle F0 oluşlarıda bu bile istemeden yaptıklarınız yaşadığınız süreci tetiklemiştir. Size acı ve pahalı bir tercübe olmuş sağlık olsun keşke en baştan konuyu açıp sorup öyle adım adım hareket etseydiniz [:(][/QUOTE]
Artık büyük bir tecrübe oldu bana tüm balıkları kaybettim
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]Dediklerimi yaptınız mı? Aldıktan kaç gün içinde ilk balık öldü?[/QUOTE]
Dediklerinizi yaptım 3 gün sonra ölümler başladı muhtemelen su değerleri ve bakteri oturmamasından dolayı aldığım kişi sıvı ilaç verdi biraz toparladılar bende balıkları ona geri verdim 10 adetten 6 tane kaldıydı 1 tane de o öldürmüş 1 tanesi yeme gelmeye başlamış bakalım artık tedaviye o devam ediyor ben balıkları görmeyin diye gönderdim ve şunu anladım bakteri oturmaması gerçekten ölümle sonuçlanıyor 10 günde de bakteri oturmamış
[QUOTE=yucesoy83]Dediklerimi yaptınız mı? Aldıktan kaç gün içinde ilk balık öldü?[/QUOTE]
Dediklerinizi yaptım 3 gün sonra ölümler başladı muhtemelen su değerleri ve bakteri oturmamasından dolayı aldığım kişi sıvı ilaç verdi biraz toparladılar bende balıkları ona geri verdim 10 adetten 6 tane kaldıydı 1 tane de o öldürmüş 1 tanesi yeme gelmeye başlamış bakalım artık tedaviye o devam ediyor ben balıkları görmeyin diye gönderdim ve şunu anladım bakteri oturmaması gerçekten ölümle sonuçlanıyor 10 günde de bakteri oturmamış
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
10 adet f0 balıklarımdan 6 adet kaldı 4ünü 1 er gün aralıklarla kaybettim diğerleri de sallantıda yaptığım ilaçlar felan fayda etmiyor bloat aşırı illet bir hastalık kanser gibi her tarafı sardı
10 adet f0 balıklarımdan 6 adet kaldı 4ünü 1 er gün aralıklarla kaybettim diğerleri de sallantıda yaptığım ilaçlar felan fayda etmiyor bloat aşırı illet bir hastalık kanser gibi her tarafı sardı
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]
Geçmiş olsun. Ben olsam her halükarda bloat tedavisini başlarım kesinlikle.
Öncelikle sera baktopur direct alacaksınız. Ölçüsünde baktopur direct, epsom tuzu ve az miktarda da normal akvaryum tuzunu ekleyin. 2 günde bir %30 su değişimi ve su değiştirdiğiniz ölçüde yine baktopur, epsom ve tuz ekleyin. 1 hafta düzenli bunu uygulayın. Akvaryumu karartmayın. Filtrede karbon filtre varsa kesinlikle çıkarın.
Baktopur 50 litreye 1 tablet, epsom tuzu 2 yemek kaşığı ölçeğinde.
Isıyı 30 derece yapın. Yem vermeyin.
Geçmiş olsun
[/QUOTE]
Elimde bactobur vardı birazdan uyguluyacam bakalım süreç başlıyor bilgiler için tekrar teşekkür ederim süreci aktaracağım
[QUOTE=yucesoy83]
Geçmiş olsun. Ben olsam her halükarda bloat tedavisini başlarım kesinlikle.
Öncelikle sera baktopur direct alacaksınız. Ölçüsünde baktopur direct, epsom tuzu ve az miktarda da normal akvaryum tuzunu ekleyin. 2 günde bir %30 su değişimi ve su değiştirdiğiniz ölçüde yine baktopur, epsom ve tuz ekleyin. 1 hafta düzenli bunu uygulayın. Akvaryumu karartmayın. Filtrede karbon filtre varsa kesinlikle çıkarın.
Baktopur 50 litreye 1 tablet, epsom tuzu 2 yemek kaşığı ölçeğinde.
Isıyı 30 derece yapın. Yem vermeyin.
Geçmiş olsun
[/QUOTE]
Elimde bactobur vardı birazdan uyguluyacam bakalım süreç başlıyor bilgiler için tekrar teşekkür ederim süreci aktaracağım
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=yucesoy83]
Hocam geçmiş olsun. Troplar özellikle f0lar çok hassas olduklarından kolay strese giriyorlar. Öncelikle Balıkların üstünü kapatmayın. Ve ben çok resimden anlayamadım ama bloat var mı yok mu sürekli kontrol edin.
Ardından hastalık olmasa bile ısıyı 28 29 dereceye çıkartın ve epsom tuzu ekleyin. 1 hafta gözlemleyin.
Yem olarak sarımsaklı vermeniz güzel fakat daha ortama alışmamış troplar benim gözlemim sağlıklı bile olsa sarımsak emdirilmiş yem yemiyor. Bu nedenle sarımsak işini 3 5 gün erteleyin.
Son olarak bu dönemde, sakın taş dekor vs çok fazla bunlarla uğraşarak balıkları rahatsız etmeyin. Uzaktan gözlemleyin. F0 tropları beslemek çok zor. Arada böyle olacaktır inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. İyi hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün yem atma da 2-3 dişi harici yem yemeden kesildiler erkeğin 1 ini kaybettim suya elimi sokmuyorum dekorla oynamadım ışık açmıyorum diğerleri de sallantı da bloat olma durumundan ziyade sanırsam stresten öldü gibiler çünkü hiç alışamadılar ortama sizce başka ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146431.jpg[/IMG]
Bir de ısıtıcı 27 derecede sabit şuan akşam da epsom tuzu ekledim her gün ekleyim mi tuzu
[QUOTE=yucesoy83]
Hocam geçmiş olsun. Troplar özellikle f0lar çok hassas olduklarından kolay strese giriyorlar. Öncelikle Balıkların üstünü kapatmayın. Ve ben çok resimden anlayamadım ama bloat var mı yok mu sürekli kontrol edin.
Ardından hastalık olmasa bile ısıyı 28 29 dereceye çıkartın ve epsom tuzu ekleyin. 1 hafta gözlemleyin.
Yem olarak sarımsaklı vermeniz güzel fakat daha ortama alışmamış troplar benim gözlemim sağlıklı bile olsa sarımsak emdirilmiş yem yemiyor. Bu nedenle sarımsak işini 3 5 gün erteleyin.
Son olarak bu dönemde, sakın taş dekor vs çok fazla bunlarla uğraşarak balıkları rahatsız etmeyin. Uzaktan gözlemleyin. F0 tropları beslemek çok zor. Arada böyle olacaktır inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. İyi hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün yem atma da 2-3 dişi harici yem yemeden kesildiler erkeğin 1 ini kaybettim suya elimi sokmuyorum dekorla oynamadım ışık açmıyorum diğerleri de sallantı da bloat olma durumundan ziyade sanırsam stresten öldü gibiler çünkü hiç alışamadılar ortama sizce başka ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/031120191146431.jpg[/IMG]
Bir de ısıtıcı 27 derecede sabit şuan akşam da epsom tuzu ekledim her gün ekleyim mi tuzu
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
[QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE][QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim bakteri kültürü eklendi ben onu söylemeyi unuttum Kaya olarak elimde bolca var hatta eklemedim bilerek bir de balığın biri sürekli kafası yukarıda olacak şekilde geziyor dün akşam ilk defa ışık açtım bugün inşallah yem yerler bi dün yem yediler o kadar
[QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE][QUOTE=Urar]Akvaryumunuzu yenı kurduysanız Bakterı kültürü bulun ya oturmuş bır akvaryumdan yada satın alıp ekleyın ( satın alırsanız bakterı kültürü bunu damlatarak deyıl bıraz içine sıkarak bıraz fazla koyun 1 hafta hergun bıraz suya koyun ) bu stresı bayağı düşerecektır Bu cınslerı hıc beslemedım Akvaryumunuzu boydan goremıyorum ve bol kaya koyun saklanma alanları oluşturun ( bu balıkların doğasında ne varsa taş kaya bunu sız daha ıyı bılırsınız koyun akvaryumunuza ) buda onları cok rahatlatcaktır Önce stresı gıderın daha sonra yem atıp yemyemlerı gözlemleyın derım Geçmiş olsun Bırde fazla sularıyla oynamayın yenı gelmişler ıyıce sularına alışsınlar yem atarsanız yuzde 10 yada 15 dınlenmiş su verın Sizin suanda yapacağınız suyu bozulmamıs stabıl tutmak ve dedığım gıbı akvaryumunuzun dekorunu ayarlamak [/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim bakteri kültürü eklendi ben onu söylemeyi unuttum Kaya olarak elimde bolca var hatta eklemedim bilerek bir de balığın biri sürekli kafası yukarıda olacak şekilde geziyor dün akşam ilk defa ışık açtım bugün inşallah yem yerler bi dün yem yediler o kadar
Tropheus Aşılama Sonrasında Stres
Arkadaşlar merhaba
F0 Tropheus bulu Point aldım
Balıkları aşılamasını yaptıktan sonra 2 gün üzerini kapattım strese girmesinler alışsınlar diye gün ışığını loş ışık şeklinde alıyordu içeriden balıklarda yem yeme sorunu yoktu 2 gün sonrasında bugün 4. Günü balıklarda ilk defa ışık açtım sarımsak suyuna bandırılmış pul yem attım ışığı açtıktan sonra balıklar yeme hiç tepki vermedi ve camın dininde toplanma şeklinde bazen aşağı yukarı hareket halindeler balıklar dün daha hateketliydi ne yapmam gerekir lütfen konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Akvaryum 125x50x60 yandan sumplı
Kum kalsiyum karbonatlı ince kum
Isı 27 derece sabit
Su 1 hafta boş çalıştı oturdu
Tür f0 bulu Point 2/8
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058451.jpg[/IMG][EDIT]Byfiremanfish,2019-11-02 20:59:00[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba
F0 Tropheus bulu Point aldım
Balıkları aşılamasını yaptıktan sonra 2 gün üzerini kapattım strese girmesinler alışsınlar diye gün ışığını loş ışık şeklinde alıyordu içeriden balıklarda yem yeme sorunu yoktu 2 gün sonrasında bugün 4. Günü balıklarda ilk defa ışık açtım sarımsak suyuna bandırılmış pul yem attım ışığı açtıktan sonra balıklar yeme hiç tepki vermedi ve camın dininde toplanma şeklinde bazen aşağı yukarı hareket halindeler balıklar dün daha hateketliydi ne yapmam gerekir lütfen konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Akvaryum 125x50x60 yandan sumplı
Kum kalsiyum karbonatlı ince kum
Isı 27 derece sabit
Su 1 hafta boş çalıştı oturdu
Tür f0 bulu Point 2/8
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179600/021120192058451.jpg[/IMG][EDIT]Byfiremanfish,2019-11-02 20:59:00[/EDIT]
Epsom Tuzu ( Magnezyum Sülfat )
[QUOTE=ecz_05]Epsom tuzu suyun ph sını yükseltir.
DIVaynı zamanda su değişimlerinde ilave edilebir ve en etkili özelliği bloat tedavisinde yardımcı madde olarak kullanılır.En son ben ilangilerimi tedavi etmek için kullandım ve başarılı oldum.Özellikle karın şişliğinde işe yarıyor.Bağırsakların boşaltılmasına yardımcı oluyor.Normalde 40lt için 1 çorba kaşığı.Ama ben tedavide 5 katına kadar kullandım zarar vermedi ve karnı çok şiş ilangimi kurtardım./DIV
DIVJumbo akvaryum tavsiye etmişti. piyasada birkaç çeşit var özelliği kuru tuz gibi kristal olmalıdır.Bazıları nemli gibi oluyor balıkları öldürüyormuş.Ben eczacıyım ve depomdan temin ettim.Merck marka kullandım.(Merck firmasının fiyatı oldukça yüksek)/DIV[/QUOTE]
Sizden ricam ,
Tedavi yöntemini anlatırmısınız
[QUOTE=ecz_05]Epsom tuzu suyun ph sını yükseltir.
DIVaynı zamanda su değişimlerinde ilave edilebir ve en etkili özelliği bloat tedavisinde yardımcı madde olarak kullanılır.En son ben ilangilerimi tedavi etmek için kullandım ve başarılı oldum.Özellikle karın şişliğinde işe yarıyor.Bağırsakların boşaltılmasına yardımcı oluyor.Normalde 40lt için 1 çorba kaşığı.Ama ben tedavide 5 katına kadar kullandım zarar vermedi ve karnı çok şiş ilangimi kurtardım./DIV
DIVJumbo akvaryum tavsiye etmişti. piyasada birkaç çeşit var özelliği kuru tuz gibi kristal olmalıdır.Bazıları nemli gibi oluyor balıkları öldürüyormuş.Ben eczacıyım ve depomdan temin ettim.Merck marka kullandım.(Merck firmasının fiyatı oldukça yüksek)/DIV[/QUOTE]
Sizden ricam ,
Tedavi yöntemini anlatırmısınız
Lda 16 Longfin
Hocam hayırlı günler yavruları çoğaltırsanız uygun fiyattan vereceğinizi söylemiştiniz İstanbul’a yakın yerdeyim bende uygunsa varsa vatoz alabilirim [:?][QUOTE=JapoJupo]Siz Ankara'da yaşıyorsunuz sanırım ben İstanbul'da yaşıyorum.Şehir dışına gönderemem.Hiç balık göndermedim şehir dışına o nedenle size ulaştırmam biraz zor gibi.Ben damızlıklarımı satmıştım dediğim gibi forumdan bir abimiz almıştı onların yavrulardan bana hediye etti hem longfin hem shortfin onları büyüttüm yavru amak için bir 3-4 ay daha lazım.Onun dışında yavru balığım yok.İnşallah çoğaltırsam bol miktarda olur uygun fiyattan vereceğim herkese.Nedir bu böyle minnacık balıklara binlerce tl istemeler, 4 cm balıklara 250 tl fiyat çekmeler falan.
[/QUOTE]
Hocam hayırlı günler yavruları çoğaltırsanız uygun fiyattan vereceğinizi söylemiştiniz İstanbul’a yakın yerdeyim bende uygunsa varsa vatoz alabilirim [:?][QUOTE=JapoJupo]Siz Ankara'da yaşıyorsunuz sanırım ben İstanbul'da yaşıyorum.Şehir dışına gönderemem.Hiç balık göndermedim şehir dışına o nedenle size ulaştırmam biraz zor gibi.Ben damızlıklarımı satmıştım dediğim gibi forumdan bir abimiz almıştı onların yavrulardan bana hediye etti hem longfin hem shortfin onları büyüttüm yavru amak için bir 3-4 ay daha lazım.Onun dışında yavru balığım yok.İnşallah çoğaltırsam bol miktarda olur uygun fiyattan vereceğim herkese.Nedir bu böyle minnacık balıklara binlerce tl istemeler, 4 cm balıklara 250 tl fiyat çekmeler falan.
[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
