ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nasipcevre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2016 16:18
Son Ziyaret:
22 Şubat 2026 19:44
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil Orhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Halil Orhan [email protected]
SON 10 MESAJI
Paludaryum Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
Arkadaşlar merhaba, evimde yaklaşık 1 tonluk bir tuzlu su tankım var, fakat son günlerde aklıma bir paludaryum kurulumu düştü, biraz araştırdım fakat net bilgilere ulaşamadım o yüzden bir kaç sorum olacak başlamadan evvel, cevaplarsanız sevinirim.
1. Öncelikle paludaryumu tamamen kapalı olacak şekilde kurmak istiyorum, bu şekilde olur mu ?
2. Kurmak istediğim sistem de yaklaşık 200-300 litre su olacak gibi, Gerekli malzemeler nelerdir genel manada ?
3. Paludaryum sistemde sump olur mu ?
4. Ankara'da olup görüşebileceğim fikir malzeme alabileceğim bir arkadaş var mıdır ?
5. Bu sistem kurulum ve bakım olarak zor mudur ? Tavsiye eder misiniz ? [:)]
Arkadaşlar merhaba, evimde yaklaşık 1 tonluk bir tuzlu su tankım var, fakat son günlerde aklıma bir paludaryum kurulumu düştü, biraz araştırdım fakat net bilgilere ulaşamadım o yüzden bir kaç sorum olacak başlamadan evvel, cevaplarsanız sevinirim.
1. Öncelikle paludaryumu tamamen kapalı olacak şekilde kurmak istiyorum, bu şekilde olur mu ?
2. Kurmak istediğim sistem de yaklaşık 200-300 litre su olacak gibi, Gerekli malzemeler nelerdir genel manada ?
3. Paludaryum sistemde sump olur mu ?
4. Ankara'da olup görüşebileceğim fikir malzeme alabileceğim bir arkadaş var mıdır ?
5. Bu sistem kurulum ve bakım olarak zor mudur ? Tavsiye eder misiniz ? [:)]
Aynı Tank İçin 2 Adet Ps Olur Mu
Arkadaşlar merhaba
Tankımı büyüttüm 180 x 60 x 60 ölçülerinde yaklaşık 750 LT bir tank yaptım.
Sanırım PS yetmiyor. Bu sistemde 1 Adet NAC 7 var. Şu anda daha büyüğünü alma şansım yok fakat elimde 1 tane daha NAC 7 var ikisini yan yana çalıştırsam olur mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/031220161728571.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba
Tankımı büyüttüm 180 x 60 x 60 ölçülerinde yaklaşık 750 LT bir tank yaptım.
Sanırım PS yetmiyor. Bu sistemde 1 Adet NAC 7 var. Şu anda daha büyüğünü alma şansım yok fakat elimde 1 tane daha NAC 7 var ikisini yan yana çalıştırsam olur mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/031220161728571.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, yeni akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848144.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848143.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848142.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848141.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, hobiye yeni başladım, kendi imkanlarımla bi akvaryum yaptım ölçüleri 150 x 80 x 45 yaklaşık 600 lt, 200 lt sump sistemi var, ve birmiktar ciklet koydum, yalnız uyumlulukları hakkında bir bilgim yok, şu anda bir sorun da yok, onların arasına farklı ilginç renkli balıklar da koymak istiyorum, akvaryumum balıklar ve dekor hakkında yorumlarınızı ve ilginç balık tavsiyelerinizi bekliyorum, saygılar
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848144.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848143.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848142.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848141.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, hobiye yeni başladım, kendi imkanlarımla bi akvaryum yaptım ölçüleri 150 x 80 x 45 yaklaşık 600 lt, 200 lt sump sistemi var, ve birmiktar ciklet koydum, yalnız uyumlulukları hakkında bir bilgim yok, şu anda bir sorun da yok, onların arasına farklı ilginç renkli balıklar da koymak istiyorum, akvaryumum balıklar ve dekor hakkında yorumlarınızı ve ilginç balık tavsiyelerinizi bekliyorum, saygılar
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
Teşekkür ederim İlyas bey. Cam kalınlığı 10 mm. 600 lt civarında bir hacmi var genişlik 150 cm. Derinlik 45 cm yükseklik en derin yer 110 cm. Altında 40×40 2 mm profil var taşıyıcı ve ahşap bölümler 18 mm mdf. 200 litre sump hazırlıyorum şu anda. Umarım bir sıkıntı olmadan faaliyete sokarım.
Teşekkür ederim İlyas bey. Cam kalınlığı 10 mm. 600 lt civarında bir hacmi var genişlik 150 cm. Derinlik 45 cm yükseklik en derin yer 110 cm. Altında 40×40 2 mm profil var taşıyıcı ve ahşap bölümler 18 mm mdf. 200 litre sump hazırlıyorum şu anda. Umarım bir sıkıntı olmadan faaliyete sokarım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
[QUOTE=Praton]Halil bey keske sizintinin oldugu yerin silikonunu sokup,sonra silikonlasaydiniz.Silikon ustunden silikon o kadar da iyi tutmuyor.[/QUOTE]
Sana katılıyorum kardeşim. Fakat sızıntının olduğu yer kazınacak gibi değil. Hem kuşak var hem de ulaşmak çok zordu. Mecbur üstten bolca bastık slikonu. Eğer olmazsa son çare alt tabana bir cam kesip altı komple silikon doldurup üstüne camı oturtacağım. Eğer o da olmazsa yanak camını söküp senin dediğin gibi temizleyip tekrar yapıştıracağım.
[QUOTE=Praton]Halil bey keske sizintinin oldugu yerin silikonunu sokup,sonra silikonlasaydiniz.Silikon ustunden silikon o kadar da iyi tutmuyor.[/QUOTE]
Sana katılıyorum kardeşim. Fakat sızıntının olduğu yer kazınacak gibi değil. Hem kuşak var hem de ulaşmak çok zordu. Mecbur üstten bolca bastık slikonu. Eğer olmazsa son çare alt tabana bir cam kesip altı komple silikon doldurup üstüne camı oturtacağım. Eğer o da olmazsa yanak camını söküp senin dediğin gibi temizleyip tekrar yapıştıracağım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
[QUOTE=Gokhann68]Bence gerekeni yapmışınız zaten artık denediğinizde eksik gedik varmı görülecek
Alttan kuşak sıkıntı zaten ama üstten kuşak attinizmi acaba?
Bu arada akvaryum çok güzel olmuş elinize sağlık uzun yıllar kullanmak nasip olur umarım [/QUOTE]
Camları hazır kuşağın ama koymayı düşünmüyorum abim. Üste koyduğum kapak 6cm cama oturuyor ve mm boşluk yok esnemeyi alır diye düşünüyorum. Eğer buhar kapağını üst kapak içine koyabilirsem kuşak atmayacağım.
[QUOTE=Gokhann68]Bence gerekeni yapmışınız zaten artık denediğinizde eksik gedik varmı görülecek
Alttan kuşak sıkıntı zaten ama üstten kuşak attinizmi acaba?
Bu arada akvaryum çok güzel olmuş elinize sağlık uzun yıllar kullanmak nasip olur umarım [/QUOTE]
Camları hazır kuşağın ama koymayı düşünmüyorum abim. Üste koyduğum kapak 6cm cama oturuyor ve mm boşluk yok esnemeyi alır diye düşünüyorum. Eğer buhar kapağını üst kapak içine koyabilirsem kuşak atmayacağım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
Herkese merhabalar.
Yeni bir akvaryum yaptım. Çokta şık oldu fakat en dipten küçük bir sızıntı var. Akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/14553106914481340683037.jpg[/IMG]
Su sızıntısının olduğu kısım burası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455310774204-858020942.jpg[/IMG]
Sızıntıdan sonra içine girip bolca slikon çektik tekrar sista akvaryum siyah. 2 gün oldu yarın bir miktar su koyup deneyeceğim. Eğer yinede sızıntı olursa ne tavsiye edersiniz.
Herkese merhabalar.
Yeni bir akvaryum yaptım. Çokta şık oldu fakat en dipten küçük bir sızıntı var. Akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/14553106914481340683037.jpg[/IMG]
Su sızıntısının olduğu kısım burası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455310774204-858020942.jpg[/IMG]
Sızıntıdan sonra içine girip bolca slikon çektik tekrar sista akvaryum siyah. 2 gün oldu yarın bir miktar su koyup deneyeceğim. Eğer yinede sızıntı olursa ne tavsiye edersiniz.
Yeni Bir Akvaryum
[QUOTE=metush26]Yani görsel olarak güzel gözüküyor, fakat önce dezavantajlarını sıralayalım isterseniz..
1. Bakım ve temizlik... dış motorların hortumları max uzunluğu yaklaşık 50 cm.. siz en sağ taraftakini 110 cm demişsiniz.. ayrıca sumplu sistem kurmayı düşünmüşsünüz onuda ayarlaması zor gibi görünüyor. temizlik yaparken bir insanın kol mesafesi yaklaşık 60-70 cm desek camları silmek içine dekor yerleştirmek, dip çekimi yapmak, ayrıca balık yakalamak vb işler için daha zorlanacağınız kanısındayım.
2. Akvaryumun tabanına kum koyma olayı ayrı bir dert,, en mantıklı yöntem ise her üç bölmenin tabanından bittiği yerden küçük cam parçalarıyla yukarı çıkıntı yapıştırmak olabilir. bu şekilde kumu tutabilirsiniz
3. Ayrıca bana göre ne önemli husus akvaryumun dayanıklığı olacaktır. Diğer sabit bilinen standart akvaryumların aksine patlama çatlama kırılma olaylarının daha kolay olacağı kanısındayım. taşıyacak olan platform masa sehpa vs ürünün tam akvaryumun kalıbına göre yapılması onu iyi dengelemesi gerekir bunu özellikle işten iyi anlayan ustaya yaptırmanızı tavsiye ederim. Yine tabanına desteklemesi için ek cam parçaları yapıştırmanız gerekir.
Yinede siz bilirsiniz, keyif para zevk size ait.. başarılar..[/QUOTE]
Söylediğiniz bütün dezavantajlara katılıyorum
Ama bu riski alacağım, almaya değer diye düşünüyorum. Çünkü 1 haftadır bunu tasarlamaya çalışıyorum :)
kurduktan sonra kullanım kurulum sıkıntılarını kolaylıklarını burdan paylaşacağım.
[QUOTE=metush26]Yani görsel olarak güzel gözüküyor, fakat önce dezavantajlarını sıralayalım isterseniz..
1. Bakım ve temizlik... dış motorların hortumları max uzunluğu yaklaşık 50 cm.. siz en sağ taraftakini 110 cm demişsiniz.. ayrıca sumplu sistem kurmayı düşünmüşsünüz onuda ayarlaması zor gibi görünüyor. temizlik yaparken bir insanın kol mesafesi yaklaşık 60-70 cm desek camları silmek içine dekor yerleştirmek, dip çekimi yapmak, ayrıca balık yakalamak vb işler için daha zorlanacağınız kanısındayım.
2. Akvaryumun tabanına kum koyma olayı ayrı bir dert,, en mantıklı yöntem ise her üç bölmenin tabanından bittiği yerden küçük cam parçalarıyla yukarı çıkıntı yapıştırmak olabilir. bu şekilde kumu tutabilirsiniz
3. Ayrıca bana göre ne önemli husus akvaryumun dayanıklığı olacaktır. Diğer sabit bilinen standart akvaryumların aksine patlama çatlama kırılma olaylarının daha kolay olacağı kanısındayım. taşıyacak olan platform masa sehpa vs ürünün tam akvaryumun kalıbına göre yapılması onu iyi dengelemesi gerekir bunu özellikle işten iyi anlayan ustaya yaptırmanızı tavsiye ederim. Yine tabanına desteklemesi için ek cam parçaları yapıştırmanız gerekir.
Yinede siz bilirsiniz, keyif para zevk size ait.. başarılar..[/QUOTE]
Söylediğiniz bütün dezavantajlara katılıyorum
Ama bu riski alacağım, almaya değer diye düşünüyorum. Çünkü 1 haftadır bunu tasarlamaya çalışıyorum :)
kurduktan sonra kullanım kurulum sıkıntılarını kolaylıklarını burdan paylaşacağım.
Yeni sump kulesi KAMUFLAJI ve KAYALAR
Merhaba
Çok güzel görünüyor, ama aklıma birşey takıldı, acaba bu şekilde bir kamuflaj alttan su alan kule için bir sorun oluşturur mu gidiş bölümünün kirden tıkanması gibi filan
şurda benim yapmayı planladığım kuleye ulaşabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_bir_akvaryum_k862089.asp?PID=5045106#scrl5045106
Merhaba
Çok güzel görünüyor, ama aklıma birşey takıldı, acaba bu şekilde bir kamuflaj alttan su alan kule için bir sorun oluşturur mu gidiş bölümünün kirden tıkanması gibi filan
şurda benim yapmayı planladığım kuleye ulaşabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_bir_akvaryum_k862089.asp?PID=5045106#scrl5045106
Yeni Bir Akvaryum
Merhaba, forumda yeniyim
Yeni bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Yaklışık 600 LT ve üç katlı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/Akvaryum2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/akvaryum_render.jpg[/IMG]
çizimler bana ait bu akvaryum için 12 mm cam kullanacağım ve sump sistem kurmayı düşünüyorum yaklaşık 200 LT. Benim korkum acaba en sağdaki bölümün yüksekliği sorun çıkartırmı yaklaşık 110 cm. Boydan boya eni 150 cm, derinlik ise 45 cm.
Akvaryum bilgim sıfır seviyesine yakın. ciklet türü balıklar beslemek istiyorum yani ilginç olan türlerden. (Ankara da hesaplı bulabileceğim adres telefon bilgisi olan yazarsa sevinirim )
Sizlerden ricam bu akvaryumda sump sistem için kullanacağım motor gücü ne olmalı, hava motoru, kullanılacak malzeme listesi, bitkilendirme, ışık, aksesuar, konusunda yardıma ihtiyacım var. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum
Saygılar
Sonunda tankı slikonladım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455057244186-1952640915.jpg[/IMG]
2 gün bekletip kademe kademe su dolacak deneme için. Eğer sızdırma olursa ne tavsiye edersiniz ?
11.2.2016
Denemek için 5er santim su koydum en derin yerde küçük bir sızıntı var sızıntı olan bölümü içerden dışardan slikonladım. 2 3 saat bekleyip tekrar su koyacağım inşallah sızdırmaz.[:(] [EDIT]nasipcevre,2016-02-11 13:28:01[/EDIT]
Merhaba, forumda yeniyim
Yeni bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Yaklışık 600 LT ve üç katlı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/Akvaryum2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/akvaryum_render.jpg[/IMG]
çizimler bana ait bu akvaryum için 12 mm cam kullanacağım ve sump sistem kurmayı düşünüyorum yaklaşık 200 LT. Benim korkum acaba en sağdaki bölümün yüksekliği sorun çıkartırmı yaklaşık 110 cm. Boydan boya eni 150 cm, derinlik ise 45 cm.
Akvaryum bilgim sıfır seviyesine yakın. ciklet türü balıklar beslemek istiyorum yani ilginç olan türlerden. (Ankara da hesaplı bulabileceğim adres telefon bilgisi olan yazarsa sevinirim )
Sizlerden ricam bu akvaryumda sump sistem için kullanacağım motor gücü ne olmalı, hava motoru, kullanılacak malzeme listesi, bitkilendirme, ışık, aksesuar, konusunda yardıma ihtiyacım var. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum
Saygılar
Sonunda tankı slikonladım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455057244186-1952640915.jpg[/IMG]
2 gün bekletip kademe kademe su dolacak deneme için. Eğer sızdırma olursa ne tavsiye edersiniz ?
11.2.2016
Denemek için 5er santim su koydum en derin yerde küçük bir sızıntı var sızıntı olan bölümü içerden dışardan slikonladım. 2 3 saat bekleyip tekrar su koyacağım inşallah sızdırmaz.[:(] [EDIT]nasipcevre,2016-02-11 13:28:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Ahmet55,
yeekim,
zen666,
yderinn,
kocoglu,
Kuduoglu,
osmandbnl,
3dtarik,
Kınayu,
ertug26,
LeafyAqua,
florasan,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Hoppala,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Sfenks111,
Canberk18,
sina cen,
riderfish,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
ciways,
Aguamentist,
İsmail YILDIRIM,
ALTEMUR,
polar,
forthehordex,
Aplves,
sirhill,
userhamit,
şansal,
t.korkmaz,
Mitralyöz34,
platinium,
ssener,
nikon_,
CoryCory,
Cyber_Scout,
nazemert1,
ArifhbsAquatics,
dachnyy_mhPn,
ballantines,
ternapi,
cmoakcay,
Redrainbow,
umitlee,
syerli,
iEmre,
Yusaucar,
priemka_fbMl,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
JujuSeri,
Ehtiyar,
kaya.brk,
07ahmet,
Gökdeniz Kale,
Lepistes175,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
