ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KAAN1071
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
51
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Nisan 2016 10:37
Son Ziyaret:
02 Aralık 2021 18:58
Toplam Mesaj:
127 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan İncikuşu
Doğum Tarihi:
16 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
NE MUTLU TÜRK DOĞANA
SON 10 MESAJI
Apistogramma Kurulumu Hakkında Tavsiye.
[QUOTE=kursatufukcoskun]Ben Apisto akvaryumlarımda 0 numara silis harici kum kullanmıyorum. Bitki yetiştirmeye gelirsek, 0 numara siliste köklenme konusu sıkıntı olsa da, saz gibi bitkilerde sıkıntı yaşamadım. Daha zor bitkiler yetiştirilmek isteniyorsa da, plastik saksılar kullanılabilir. Ben ilk saz kökünü saksıya yerleştirmiştim, şu anda yanlış saymıyorsam 4 tane sürgünü var. Silis kumda büyümeye devam ediyorlar sürgünler. Silis kuma gömdüğüm Cabomba'lar da var. Onlardan da ölen olmadı. Böyle bir kaç bitki daha var.
Eğer çok geniş kapsamlı bir bitkili tank düşünmüyorsanız, katmanlı tabana gerek olmadığını söyleyebilirim.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Plastik saksı çok mantıklı kök sorunu olan bitki düşünürsem öyle yapabilirim. Daha önce bende kuvars kumda saz bakmıştım sürgün verecek kadar kalmadı akvaryum ama bitkide sağlıklı kalmıştı. Bu arada JBL Sansibar Grey kumda hoşuma gitti 02-06mm arasında rengi istediğim gibi.
[QUOTE=kursatufukcoskun]Ben Apisto akvaryumlarımda 0 numara silis harici kum kullanmıyorum. Bitki yetiştirmeye gelirsek, 0 numara siliste köklenme konusu sıkıntı olsa da, saz gibi bitkilerde sıkıntı yaşamadım. Daha zor bitkiler yetiştirilmek isteniyorsa da, plastik saksılar kullanılabilir. Ben ilk saz kökünü saksıya yerleştirmiştim, şu anda yanlış saymıyorsam 4 tane sürgünü var. Silis kumda büyümeye devam ediyorlar sürgünler. Silis kuma gömdüğüm Cabomba'lar da var. Onlardan da ölen olmadı. Böyle bir kaç bitki daha var.
Eğer çok geniş kapsamlı bir bitkili tank düşünmüyorsanız, katmanlı tabana gerek olmadığını söyleyebilirim.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Plastik saksı çok mantıklı kök sorunu olan bitki düşünürsem öyle yapabilirim. Daha önce bende kuvars kumda saz bakmıştım sürgün verecek kadar kalmadı akvaryum ama bitkide sağlıklı kalmıştı. Bu arada JBL Sansibar Grey kumda hoşuma gitti 02-06mm arasında rengi istediğim gibi.
Apistogramma Kurulumu Hakkında Tavsiye.
[QUOTE=alonesmaug]Alt kısma lav kırığı koyulabilir, hemen üstüne jbl aquabasis en üste de silis kum olabilir. Tamamen silis kum ince taneli olduğu için bitki köklerini boğabilir. Açık renkli silis kum, kuru yapraklar,bir kaç ağaç kökü ve hindistan cevizinden bir mağara yaparak çok hoş bir akvaryum oluşturabilirsiniz.Akvaryumda gölgelik bölgeler oluşması için de yüzey bitkisi kullanabilirsiniz. İlerde benim de düşündüğüm bir konsept. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Jbl aquabasis ve silis yapabilirim. Yüzey bitikisi çok istiyorum ama kedim olduğu için buhar camı olacak.
Aquaclay'da kullanabilirdim fakat sanırım Apistolara uygun değil oda.
[QUOTE=alonesmaug]Alt kısma lav kırığı koyulabilir, hemen üstüne jbl aquabasis en üste de silis kum olabilir. Tamamen silis kum ince taneli olduğu için bitki köklerini boğabilir. Açık renkli silis kum, kuru yapraklar,bir kaç ağaç kökü ve hindistan cevizinden bir mağara yaparak çok hoş bir akvaryum oluşturabilirsiniz.Akvaryumda gölgelik bölgeler oluşması için de yüzey bitkisi kullanabilirsiniz. İlerde benim de düşündüğüm bir konsept. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Jbl aquabasis ve silis yapabilirim. Yüzey bitikisi çok istiyorum ama kedim olduğu için buhar camı olacak.
Aquaclay'da kullanabilirdim fakat sanırım Apistolara uygun değil oda.
Apistogramma Kurulumu Hakkında Tavsiye.
[QUOTE=ryzend]Ben olsam bitkiye bulaşmam. Blackwater akvaryumumu yapar kök ve yapraklarla beraber krem silis kumu koyarım keyfim bakarım [:D][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dediğim gibi uğraştıran bitkiler yapmayı düşünmüyorum aynı zamanda BlackWater'da düşünmüyorum.
[QUOTE=Serdariekrem]Tercihlere saygı duyarım, ama Blackwater başta çok güzel oluyor, hep bir noktadan sonra beni sıkıyor. O yüzden güzel basit bir bitki akvaryumu yapabilirsiniz. Kum olarak manado uygun ve güzel olur, co2`ye ve gübreye gerek yok yeter ki ışığı abartmayın. Kakadunun Orange flash türü çok hoşuma gidiyor benim.
Şahsi düşüncelerim bunlar, kolaylıklar dilerim. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bende BlackWater düşünmüyorum. Manado iri taneli diye biliyorum biraz daha ufak taneli bir şey alıcam.
[QUOTE=ShotokaN]Taban için silis kum diğer kumlara nazaran daha doğal durmakta, önerim silis olurdu. Apisto türleri hakkında çok fazla tecrübe ve deneyim sahibi değilim, başlangıç için biraz zor olabileceğini belirtmek isterim. Ramirezi ile başlangıç sonrası tecrübe kazanıp, tank şekillendikten sonra apisto mutlaka denemelisiniz; şirin, kıpır kıpır kendini seyrettiren canlılar gerekten. Çok detay bitki de eklemeyin, saz subulata ve demersum gibi basit bitkileri silis kumda co2 olmadan sorunsuz yaşatabilirsiniz. Kolay gelsin, hayırlı olsun.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım silis alacağım. Söylediğiniz bitkilere ek olarak anubias düşünüyorum. Daha önce beslediğim kakadular ben gelince ön amca belirirlerdi :)
Silis kum kaç mm olmalı ? Bunlar uygun mudur ? Ya da başka marka ürün öneriniz var mı ? Link atabilirseniz memnun olurum.
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-1-2-mm-1-kg
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-2-3-mm-10-kg
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-0-mm-10-kg
[QUOTE=ryzend]Ben olsam bitkiye bulaşmam. Blackwater akvaryumumu yapar kök ve yapraklarla beraber krem silis kumu koyarım keyfim bakarım [:D][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dediğim gibi uğraştıran bitkiler yapmayı düşünmüyorum aynı zamanda BlackWater'da düşünmüyorum.
[QUOTE=Serdariekrem]Tercihlere saygı duyarım, ama Blackwater başta çok güzel oluyor, hep bir noktadan sonra beni sıkıyor. O yüzden güzel basit bir bitki akvaryumu yapabilirsiniz. Kum olarak manado uygun ve güzel olur, co2`ye ve gübreye gerek yok yeter ki ışığı abartmayın. Kakadunun Orange flash türü çok hoşuma gidiyor benim.
Şahsi düşüncelerim bunlar, kolaylıklar dilerim. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bende BlackWater düşünmüyorum. Manado iri taneli diye biliyorum biraz daha ufak taneli bir şey alıcam.
[QUOTE=ShotokaN]Taban için silis kum diğer kumlara nazaran daha doğal durmakta, önerim silis olurdu. Apisto türleri hakkında çok fazla tecrübe ve deneyim sahibi değilim, başlangıç için biraz zor olabileceğini belirtmek isterim. Ramirezi ile başlangıç sonrası tecrübe kazanıp, tank şekillendikten sonra apisto mutlaka denemelisiniz; şirin, kıpır kıpır kendini seyrettiren canlılar gerekten. Çok detay bitki de eklemeyin, saz subulata ve demersum gibi basit bitkileri silis kumda co2 olmadan sorunsuz yaşatabilirsiniz. Kolay gelsin, hayırlı olsun.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım silis alacağım. Söylediğiniz bitkilere ek olarak anubias düşünüyorum. Daha önce beslediğim kakadular ben gelince ön amca belirirlerdi :)
Silis kum kaç mm olmalı ? Bunlar uygun mudur ? Ya da başka marka ürün öneriniz var mı ? Link atabilirseniz memnun olurum.
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-1-2-mm-1-kg
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-2-3-mm-10-kg
https://www.bettamarketim.com.tr/silis-kum-0-mm-10-kg
Apistogramma Kurulumu Hakkında Tavsiye.
Esenlikler arkadaşlar.
Daha önce apisto beslemiştim ama biraz tecrübesizliğime ve aceleciliğime geldi. Şu an yeni bir tank kuruyorum 60*40*40 96 litre. Filtre olarak Eheim 2213 aldım malzeme olarak sera siporax ve eheim subsrat pro aldım. Kum konusunda kararsız kaldım bitki olursa saz, anubias ve nazlı olmayan bir kaç bitki olabilir. Bitki için co2 tabletlerden alabilirim. Siyah hagen istemiyorum. Şu durumda kum ve Kaya olarak ne kullanabilirim ? Kum kaç mm olmalı ? Öneride bulunursanız sevinirim. Acele etmeyip elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Aklımda net olarak bir tür yok ama Kakadu olur sanırım. [EDIT]KAAN1071,2017-10-10 19:48:46[/EDIT]
Esenlikler arkadaşlar.
Daha önce apisto beslemiştim ama biraz tecrübesizliğime ve aceleciliğime geldi. Şu an yeni bir tank kuruyorum 60*40*40 96 litre. Filtre olarak Eheim 2213 aldım malzeme olarak sera siporax ve eheim subsrat pro aldım. Kum konusunda kararsız kaldım bitki olursa saz, anubias ve nazlı olmayan bir kaç bitki olabilir. Bitki için co2 tabletlerden alabilirim. Siyah hagen istemiyorum. Şu durumda kum ve Kaya olarak ne kullanabilirim ? Kum kaç mm olmalı ? Öneride bulunursanız sevinirim. Acele etmeyip elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Aklımda net olarak bir tür yok ama Kakadu olur sanırım. [EDIT]KAAN1071,2017-10-10 19:48:46[/EDIT]
Dış Filtre Arızası+iade=yeni Filtre
Hepinize çok teşekkür ederim. Sanırım Sun Sun hw 302 alacağım. Daha önce Sun Sun 603b kullanmıştım ve ufak boyutuna rağmen mükemmel iş görmüştü bu modelinde iyi olacağını düşünüyorum.
Hepinize çok teşekkür ederim. Sanırım Sun Sun hw 302 alacağım. Daha önce Sun Sun 603b kullanmıştım ve ufak boyutuna rağmen mükemmel iş görmüştü bu modelinde iyi olacağını düşünüyorum.
Dış Filtre Arızası+iade=yeni Filtre
[QUOTE=ngerekli]Fluval 206 almanızı tavsiye ederim. Fiyatı diğerlerine göre biraz daha yüksek ama sıfır ses sıfır problem. Pişman olmazsınız.[/QUOTE]
Şu an o kadar bütçem yok hocam daha az maliyetli bir şey almak zorundayım.
[QUOTE=ngerekli]Fluval 206 almanızı tavsiye ederim. Fiyatı diğerlerine göre biraz daha yüksek ama sıfır ses sıfır problem. Pişman olmazsınız.[/QUOTE]
Şu an o kadar bütçem yok hocam daha az maliyetli bir şey almak zorundayım.
Dış Filtre Arızası+iade=yeni Filtre
2 ay önce Eheim 2213 Dış filtre aldım fakat çıkan sesi (Aşırı) kesemedim sonuç olarakta iade ettim. 3 gündür basit bir pipo filtre kullanmaktayım (İade kabul edilmemesine karşın yeni ürün almamıştım.) Şu an 200 Litre bitkiliye uygun sessiz bir filtre arıyorum. Lütfen öneride bulunur musunuz bugün sipariş vermem gerek. Çok yüksek fiyatlı olmasın lütfen.
2 ay önce Eheim 2213 Dış filtre aldım fakat çıkan sesi (Aşırı) kesemedim sonuç olarakta iade ettim. 3 gündür basit bir pipo filtre kullanmaktayım (İade kabul edilmemesine karşın yeni ürün almamıştım.) Şu an 200 Litre bitkiliye uygun sessiz bir filtre arıyorum. Lütfen öneride bulunur musunuz bugün sipariş vermem gerek. Çok yüksek fiyatlı olmasın lütfen.
Balık Ölümleri
Hepinize ve bu foruma teşekkür ederim. Her sorun tecrübeler ile çözlüyor burada. İlgilenip cevaplayan, yorumlayan, fikir üreten herkese tekrar teşekkür ederim. Saygılar.
Hepinize ve bu foruma teşekkür ederim. Her sorun tecrübeler ile çözlüyor burada. İlgilenip cevaplayan, yorumlayan, fikir üreten herkese tekrar teşekkür ederim. Saygılar.
Balık Ölümleri
100*45*45
Co2 tüp sistem
Zeminde cuba. Rotala macranda japan cüce bonzai bir kaç dal normal bonzai.
10 civarı lepistes
15 civarı neon
5 otocinclus (artık 4)
2 cüce vatoz (artık1)
10-15 karides (emin değilim damızlık o kadardı)
Taban hagen altında lav kırığı standart taban işte.
Dış filtre eheim pro 250
Standartın dışında ekleme çıkarma ilaçlama vs hiç bir şey herşey aynı gitmekteydi.
Hava motoru bağladım biraz kendilerine geldiler. Ama bu boyutta ve sirkülasyon da nasıl oksijen alamazlar ki ?
100*45*45
Co2 tüp sistem
Zeminde cuba. Rotala macranda japan cüce bonzai bir kaç dal normal bonzai.
10 civarı lepistes
15 civarı neon
5 otocinclus (artık 4)
2 cüce vatoz (artık1)
10-15 karides (emin değilim damızlık o kadardı)
Taban hagen altında lav kırığı standart taban işte.
Dış filtre eheim pro 250
Standartın dışında ekleme çıkarma ilaçlama vs hiç bir şey herşey aynı gitmekteydi.
Hava motoru bağladım biraz kendilerine geldiler. Ama bu boyutta ve sirkülasyon da nasıl oksijen alamazlar ki ?
Balık Ölümleri
4-5 aylık bitkili akvaryumumda son 3-4 gündür böyle bir sorun var (resimleri aşağıda göreceksiniz.) bu zamana kadar herşey güzel ufak tefek yosun sorunları falan ilaçsız halledip gidiyordum. İlaç namına bir şey girmedi akvaryuma ama sonradan böyle bir şey olamaya başladı balıklar soluyamıyor gibi. Neonlar sae çok etkilendi karides ve otocinclus ölümleri oldu Canlı doğuranlar ve yavruları rahat takılıyorlar. Sizce sorun nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236591.jpg[/IMG]
4-5 aylık bitkili akvaryumumda son 3-4 gündür böyle bir sorun var (resimleri aşağıda göreceksiniz.) bu zamana kadar herşey güzel ufak tefek yosun sorunları falan ilaçsız halledip gidiyordum. İlaç namına bir şey girmedi akvaryuma ama sonradan böyle bir şey olamaya başladı balıklar soluyamıyor gibi. Neonlar sae çok etkilendi karides ve otocinclus ölümleri oldu Canlı doğuranlar ve yavruları rahat takılıyorlar. Sizce sorun nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185527/170620172236591.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
