ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shakespeare
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2016 11:46
Son Ziyaret:
08 Haziran 2016 08:26
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selçuk
Doğum Tarihi:
08 Mart 1985
Yaş:
41
İl:
Kars
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100 x 30 x 40 (h) = 120 lt.
Ama ne yapacağımı hala bilmiyorum.. :((
SON 4 MESAJI
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=bosnak_16]
İyi akşamlar bende bi taban önerisi yapmak istedim bence jbl aquabasis üzerinede jbl manado koyabilirsiniz gercekten çok gubreleme istemeyen bir toprak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/IMG-20160128-WA0011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/20151023_011602.jpg[/IMG]
100x50x50
Taban jblaquabasis üzerine jbl manado
Aydinlatma 4x39w 3ad slvinya grolux, 1ad aqustar günde 5 saat açik
Gübre sadece potasyumnitrat
Co2 2 saniyede 1 kabarcik 24 saat açık
Umarim bi yardimim dokunmuştur iyi hobiler [:)][/QUOTE]
İyi akşamlar;
akvaryumunuz gerçekten çok şık görünüyor, tebrikler.. [:iyi:]
önerileriniz için de ayrıca teşekkürler. söylediğiniz kumlara baktım internetten ancak benim bütçemi biraz aşar gibi görünüyor. çünkü 6 cm.lik bir tabaka için yaklaşık 18 lt. kuma ihtiyacım var ki bu şartlarda oldukça pahaliya mal oluyor. [:cool:]
bu arada internette siyah hagen kum ve lav kırığı ararken "Aquaclay Bitki Kumu" buldum. forumda da bazı sohbetlerde görmüştüm bundan bahsedildiğini. fiyatı da makul görünüyor. buna ne dersiniz? siyah hagen ile birlikte kullanılabilir mi? yada ikisinden birini mi tercih etmek gerekir? bir de tablet gübre kullanabileceğim söylemiştiniz ya, ne kullanmam gerekir. Sn. -boşnak_16; potasyum nitrat demişsiniz, bu da bitkinin türüne ve ihtiyacına göre değişiyor mu? [:?]
herkesin değerli fikirlerini bekliyorum [:)]
[QUOTE=bosnak_16]
İyi akşamlar bende bi taban önerisi yapmak istedim bence jbl aquabasis üzerinede jbl manado koyabilirsiniz gercekten çok gubreleme istemeyen bir toprak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/IMG-20160128-WA0011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/20151023_011602.jpg[/IMG]
100x50x50
Taban jblaquabasis üzerine jbl manado
Aydinlatma 4x39w 3ad slvinya grolux, 1ad aqustar günde 5 saat açik
Gübre sadece potasyumnitrat
Co2 2 saniyede 1 kabarcik 24 saat açık
Umarim bi yardimim dokunmuştur iyi hobiler [:)][/QUOTE]
İyi akşamlar;
akvaryumunuz gerçekten çok şık görünüyor, tebrikler.. [:iyi:]
önerileriniz için de ayrıca teşekkürler. söylediğiniz kumlara baktım internetten ancak benim bütçemi biraz aşar gibi görünüyor. çünkü 6 cm.lik bir tabaka için yaklaşık 18 lt. kuma ihtiyacım var ki bu şartlarda oldukça pahaliya mal oluyor. [:cool:]
bu arada internette siyah hagen kum ve lav kırığı ararken "Aquaclay Bitki Kumu" buldum. forumda da bazı sohbetlerde görmüştüm bundan bahsedildiğini. fiyatı da makul görünüyor. buna ne dersiniz? siyah hagen ile birlikte kullanılabilir mi? yada ikisinden birini mi tercih etmek gerekir? bir de tablet gübre kullanabileceğim söylemiştiniz ya, ne kullanmam gerekir. Sn. -boşnak_16; potasyum nitrat demişsiniz, bu da bitkinin türüne ve ihtiyacına göre değişiyor mu? [:?]
herkesin değerli fikirlerini bekliyorum [:)]
İlk Bitkili Denemem Vol. 1 ( Yavru Cory Süprizi )
Öncelikle hayırlı olsun.. çok güzel görünüyor. [:iyi:] bende bitkili akvaryum kurma aşamasındayım ve araştırma yapıyorum. ama öğrenecek çok şey var, daha yolun başındayım. kullandığınız bitkilerin isimlerini de yazar mısınız? narin türler olmadığını söylemişsiniz, üstelik görüntü de güzel, bir acemi olarak benim ihtiyacım olanlar da bunlar olabilir. ve taban konusu tabiki en zor konu benim için, çünkü bilgi seviyem bazı şeyleri anlamaya yetmiyor. gerçi en son yazdığım konuda aldığım öneriler doyurucuydu. (lav kırığı+siyah hagen kum) ama böyle farklı taban malzemeleri duyunca merak ediyorum, acaba farklı bir şeyler de yapmalı mıyım diye. [:x] önerilerinizi bekliyorum.
saygılarımla.
Öncelikle hayırlı olsun.. çok güzel görünüyor. [:iyi:] bende bitkili akvaryum kurma aşamasındayım ve araştırma yapıyorum. ama öğrenecek çok şey var, daha yolun başındayım. kullandığınız bitkilerin isimlerini de yazar mısınız? narin türler olmadığını söylemişsiniz, üstelik görüntü de güzel, bir acemi olarak benim ihtiyacım olanlar da bunlar olabilir. ve taban konusu tabiki en zor konu benim için, çünkü bilgi seviyem bazı şeyleri anlamaya yetmiyor. gerçi en son yazdığım konuda aldığım öneriler doyurucuydu. (lav kırığı+siyah hagen kum) ama böyle farklı taban malzemeleri duyunca merak ediyorum, acaba farklı bir şeyler de yapmalı mıyım diye. [:x] önerilerinizi bekliyorum.
saygılarımla.
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
Osman bey,
Verdiginiz bilgiler icin cok teşekkürler. Isik balik turu konusunu cozmus sayiliriz. Söylediğiniz bitkileri inceleyecegim, onlar icinden secim yapip bir aranjman olusturmaya çalışacağım. Kum konusunda ise forumdaki konularda hep 3~4 tabaka karisimlardan bahsediliyor, biraz da bu yuzden kafam karışmıştı. Peki bu hagenin altina tablet gubre koymam gerekir mi? (Sececegim bitki turune bagli herhalde :)
Bir de tetralarla ilgili söyledikleriniz birqz moralimi bozdu. Onlari sevmistim gercekten, kalsalar iyi olurdu :)) neyse arastirmalara devam.. bitki konusuna karar verince yine paylasacagim sizinle.
Tekrar teşekkürler, iyi geceler..
Osman bey,
Verdiginiz bilgiler icin cok teşekkürler. Isik balik turu konusunu cozmus sayiliriz. Söylediğiniz bitkileri inceleyecegim, onlar icinden secim yapip bir aranjman olusturmaya çalışacağım. Kum konusunda ise forumdaki konularda hep 3~4 tabaka karisimlardan bahsediliyor, biraz da bu yuzden kafam karışmıştı. Peki bu hagenin altina tablet gubre koymam gerekir mi? (Sececegim bitki turune bagli herhalde :)
Bir de tetralarla ilgili söyledikleriniz birqz moralimi bozdu. Onlari sevmistim gercekten, kalsalar iyi olurdu :)) neyse arastirmalara devam.. bitki konusuna karar verince yine paylasacagim sizinle.
Tekrar teşekkürler, iyi geceler..
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=gizemli16]Öncelikle merhaba arkadaşlar 76x50x37 ölçülerinde 140litre akvaryumum var. Bu akvaryumumda canlı doğuran besliyorum(lepistes) beslemeye çalışıyorum diyeyim. Fakat akvaryumum bitkisiz plastik bitkilerle idare ettiğim için balık sayısıda az 1e 3d lepistes + 1 komando çöpçü+lepistes yavruları(sayısı az). Öğrencilik hayatımda maddiyattan dolayı bir türlü bitkili akvaryum kuramamıştım bu yüzden hep hayalim olmuştur[:)] Okul bitti artık akvaryumla ilgilenip hem bitkilendirmek hemde balık sayısını arttırmayı düşünüyorum. Yalnız önümde yine bir engel olan MADDİYAT var çünkü daha iş bulamadım [:((] Bu nedenle uygun bir şekilde bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Öncelikle kumdan bahsetmek istiyorum internette beyaz silis kum buldum (bana göre uygun fiyata) bu kumu bitkiler için kullanabilir miyim? Ayrıca internette araştırma yaparken inşaat kumundan bahsedildiğini gördüm eğer inşaat kumu olursa onu kullanmayı düşünüyorum çünkü benim için bedava olacak[:)] Akvaryum ölçülerime göre kaç kg hangi kumdan gerekir bunu öğrenmek istiyorum. Yeni kuracağımda akvaryumda CO2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum bitkiler kendileri yavaşça gelişsin diye düşünüyorum bu yüzden hangi bitkileri kullanabilirim tek bir şartım var akvaryum tabanını benim tabirimle çim görüntüsü vererek yapmak istiyorum bunun içinde hangi bitkiyi nasıl kullanmam gerektiği konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Akvaryumumda lepistesin yanına görüntüsü ve izlemesi hoş olan hangi tür balıkları önerirsiniz bunlarıda öğrenmek istiyorum ben balıkların yanlarına karideste kullanmayı düşünüyorum fikirlerinize ve bilgilerinize çok ihtiyacım var. Kusura bakmayın biraz uzun bir yazı oldu ama yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekürler[:)][/QUOTE]
Osman bey son durum nedir acaba? Bitkili akvaryumunuzu kurdunuz mu? Neye karar verdiniz? Nasil yaptiniz? Tecrublerinizi paylasirmisiniz?
Ben de bu konuda araştırma yapiyorum. 100*30*40 (yukseklik) ebatlarinda 120 ltlik akvaryumumda su anda bilincsizce toparlanmis japon, pengasus, tetra, melek, esi yenmis biri disi lepistes, copcu ve vatoz var. Ancak hic istediğim gibi degil. Bunu bitkili canli doguran akvaryumuna donusturmek istiyorum. Gunlerdir arastiriyorum ancak halen sekillendiremedim. Degerli fikirlerinizi benimlede paylasirmisiniz sevgili ustadlar?
1. Siyah hagen, lav kirigi, torf, jbl vs.vs. bir suru bilgi var ancak toparlayamadim. Hangi kumlari alip nasil bir siralamayla katmanlari olusturmaliyim?
2. En az kac cm olmali?
3. Isik sorununu hallettim sanirim. Suanda 2 ad t5 floresan (24watt.lik) ve bir renkli led var. Yani yaklasik 50 watt.in uzerinde.
4. Hangi bitkileri onerirsiniz? Guzel bir aranjman olusturamiyoum kafamda. Ustelik okudugum teknik bilgiler (su sertligi, kokeni, ph, isik ihtiyaci vb) beni aşıyor. Tabana hangi bitki, orta plana hangisi ve arkaya hangisi?
5. Vee balik secimi.. su anda 15~16 yavru lepistes var ayri bir tankta. İlave olarak sunu düşünüyorum: lepistes, molly, kilickuyruk, plati, neon ve zebra(su.kucuk pembe baliklar :) (yaptigim arastirmalara gore bunlar uygun) ne ilave edilebilir? Yada bu gruba ne dersiniz?
6. Ve son soru: suanda akvaryumumda 2 yakut tetrazone, 2 kirmizi bir de sari tetrazone (tam adini bilmiyorum), 2 copcu (renkleri turuncu gibi, kuyruk ve yuzgecleri siyah) var. Bunlar yeni kuracagim akvaryuma uyar mi? Japonlari, pengasuslari ve melek baligini iade edecegim. Bunlar yeni ekiple uyumlu yasar mi?
Ozetle tam bir receteye ihtiyacim var. Böylesine guzel bir akvaryumu heba etmek, guzelim baliklara zulmetmek istemiyorum.
Cok uzun oldu kusuruma bakmayin, cevremde bilgi alabileceğim kimse yok. Sizden baska kimsem yok akvaryum dostlari. :))
Teşekkürler. Saygılarımla.
[QUOTE=gizemli16]Öncelikle merhaba arkadaşlar 76x50x37 ölçülerinde 140litre akvaryumum var. Bu akvaryumumda canlı doğuran besliyorum(lepistes) beslemeye çalışıyorum diyeyim. Fakat akvaryumum bitkisiz plastik bitkilerle idare ettiğim için balık sayısıda az 1e 3d lepistes + 1 komando çöpçü+lepistes yavruları(sayısı az). Öğrencilik hayatımda maddiyattan dolayı bir türlü bitkili akvaryum kuramamıştım bu yüzden hep hayalim olmuştur[:)] Okul bitti artık akvaryumla ilgilenip hem bitkilendirmek hemde balık sayısını arttırmayı düşünüyorum. Yalnız önümde yine bir engel olan MADDİYAT var çünkü daha iş bulamadım [:((] Bu nedenle uygun bir şekilde bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Öncelikle kumdan bahsetmek istiyorum internette beyaz silis kum buldum (bana göre uygun fiyata) bu kumu bitkiler için kullanabilir miyim? Ayrıca internette araştırma yaparken inşaat kumundan bahsedildiğini gördüm eğer inşaat kumu olursa onu kullanmayı düşünüyorum çünkü benim için bedava olacak[:)] Akvaryum ölçülerime göre kaç kg hangi kumdan gerekir bunu öğrenmek istiyorum. Yeni kuracağımda akvaryumda CO2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum bitkiler kendileri yavaşça gelişsin diye düşünüyorum bu yüzden hangi bitkileri kullanabilirim tek bir şartım var akvaryum tabanını benim tabirimle çim görüntüsü vererek yapmak istiyorum bunun içinde hangi bitkiyi nasıl kullanmam gerektiği konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Akvaryumumda lepistesin yanına görüntüsü ve izlemesi hoş olan hangi tür balıkları önerirsiniz bunlarıda öğrenmek istiyorum ben balıkların yanlarına karideste kullanmayı düşünüyorum fikirlerinize ve bilgilerinize çok ihtiyacım var. Kusura bakmayın biraz uzun bir yazı oldu ama yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekürler[:)][/QUOTE]
Osman bey son durum nedir acaba? Bitkili akvaryumunuzu kurdunuz mu? Neye karar verdiniz? Nasil yaptiniz? Tecrublerinizi paylasirmisiniz?
Ben de bu konuda araştırma yapiyorum. 100*30*40 (yukseklik) ebatlarinda 120 ltlik akvaryumumda su anda bilincsizce toparlanmis japon, pengasus, tetra, melek, esi yenmis biri disi lepistes, copcu ve vatoz var. Ancak hic istediğim gibi degil. Bunu bitkili canli doguran akvaryumuna donusturmek istiyorum. Gunlerdir arastiriyorum ancak halen sekillendiremedim. Degerli fikirlerinizi benimlede paylasirmisiniz sevgili ustadlar?
1. Siyah hagen, lav kirigi, torf, jbl vs.vs. bir suru bilgi var ancak toparlayamadim. Hangi kumlari alip nasil bir siralamayla katmanlari olusturmaliyim?
2. En az kac cm olmali?
3. Isik sorununu hallettim sanirim. Suanda 2 ad t5 floresan (24watt.lik) ve bir renkli led var. Yani yaklasik 50 watt.in uzerinde.
4. Hangi bitkileri onerirsiniz? Guzel bir aranjman olusturamiyoum kafamda. Ustelik okudugum teknik bilgiler (su sertligi, kokeni, ph, isik ihtiyaci vb) beni aşıyor. Tabana hangi bitki, orta plana hangisi ve arkaya hangisi?
5. Vee balik secimi.. su anda 15~16 yavru lepistes var ayri bir tankta. İlave olarak sunu düşünüyorum: lepistes, molly, kilickuyruk, plati, neon ve zebra(su.kucuk pembe baliklar :) (yaptigim arastirmalara gore bunlar uygun) ne ilave edilebilir? Yada bu gruba ne dersiniz?
6. Ve son soru: suanda akvaryumumda 2 yakut tetrazone, 2 kirmizi bir de sari tetrazone (tam adini bilmiyorum), 2 copcu (renkleri turuncu gibi, kuyruk ve yuzgecleri siyah) var. Bunlar yeni kuracagim akvaryuma uyar mi? Japonlari, pengasuslari ve melek baligini iade edecegim. Bunlar yeni ekiple uyumlu yasar mi?
Ozetle tam bir receteye ihtiyacim var. Böylesine guzel bir akvaryumu heba etmek, guzelim baliklara zulmetmek istemiyorum.
Cok uzun oldu kusuruma bakmayin, cevremde bilgi alabileceğim kimse yok. Sizden baska kimsem yok akvaryum dostlari. :))
Teşekkürler. Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
