ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kavanozfish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Haziran 2016 03:29
Son Ziyaret:
02 Ekim 2018 02:02
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
furkan türkmen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
65cm Bitkili Lepistes Habitatı
SON 10 MESAJI
20lt Glossotigma Tankım (moscow Blue)
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Fotosentez İçin Doğru Işık
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Fotosentez İçin Doğru Işık
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
Işıklandırma, Kum Önerisi Ve Co2
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Akvaryumdan karaler...
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Işıklandırma Sorunu
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
