ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enisikizler
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
219
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Haziran 2016 19:42
Son Ziyaret:
27 Haziran 2026 16:18
Toplam Mesaj:
270 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enis ikizler
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enis ikizler
270 lt de flower horn
SON 10 MESAJI
Oranda Japon Hevesim Bilgi Almak İstiyorum
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Akvaryumdaki Vatoz Balığı Kaç Gün Aç Kalabilir ?
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
İzmir'de Akvaryum Yapan Yer Önerisi
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
Fluval 406 Su Sızdırıyor
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
Oranda Goldfish ( Uygun Akvaryum )
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
Oranda Su Üstü Çıkması
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Çınar Akvaryum Güvenilir Mi?
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Petshopların Kasaplar Odasına Baglanması
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Ticaret Mi Yapıyoruz Yoksa Hobi Mi?
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
