ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
freefish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
189
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Temmuz 2016 17:28
Son Ziyaret:
03 Kasım 2018 20:10
Toplam Mesaj:
292 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet İşçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet
SON 10 MESAJI
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Hobicinin Başına Gelebilecek En Kötü Şey 😥
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
Zemin Bitkisi
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
Bitkili Tankta Co2 Yapımı
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
