ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
littlefish
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
734
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Temmuz 2016 08:38
Son Ziyaret:
04 Eylül 2023 01:07
Toplam Mesaj:
598 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
220 litre resif
Kontrol edemediğin şeyi yönetemezsin..
SON 10 MESAJI
Nano Tuzlu Su Akvaryumu
Burak bey merhaba,
deniz akvaryumu bir denge işidir. dengeyi kurup sürdürebilirseniz her şey mümkündür.
ps direk balığın amonyağını toplamaz, azotlu bileşiklerin, karbonhidratların vs vs amonyağa dönüşmesini
engeller. yani (en iyi ps ye de sahip olsanız balık yükü ile alakalı olarak)
amonyak nitrite nitritte nitrata döneceği için hep bir nitrat fosfat probleminiz olabilir.
bunun için nitrat reaktörü (anaerob bakteri yaşam alanı) yada saatte 200 l/h altında
akış olan bir yerde siporax dizmelisiniz. tankın içinde dalga motoru olacağı için
bunu sumpta yapabiliriz. sumpsuz akvaryum kurmamak için çok güzel bir neden.
kurulur mu kurulur. yüksek nitrat sorununuz olur. bol bol su değiştirip tuz harcarsınız,
aksatırsanız da yüksek nitrat olacağı için ithalat ile gelen çoğu balık düşük nitratta yaşadığı için
hayatta kalamaz. soft mercanlar çok etkilenmeyecektir. bu şekilde yosun la vs itele kakala gider.
ama akvaryum sumplu olsa içeride dizayn kaya ile nitrifikasyon altta siporax ile denitrifikasyon desteklenerek
düşük nitrat ve fosfat oranlı tank ile yola devam edilebilir.
internette bazı akvaryumlarda ps görmeyebilirsiniz ama orda da az canlı az amonyak, çok temizlik ekibi, ve yeteri kadar kaliteli kaya
olduğu için idare edebilir. ve siz ne sıklıkla su değiştirdiğini bilemezsiniz. biliyorsunuz ki insanlar yalan söylemeyi çok sever [:devil:]
Burak bey merhaba,
deniz akvaryumu bir denge işidir. dengeyi kurup sürdürebilirseniz her şey mümkündür.
ps direk balığın amonyağını toplamaz, azotlu bileşiklerin, karbonhidratların vs vs amonyağa dönüşmesini
engeller. yani (en iyi ps ye de sahip olsanız balık yükü ile alakalı olarak)
amonyak nitrite nitritte nitrata döneceği için hep bir nitrat fosfat probleminiz olabilir.
bunun için nitrat reaktörü (anaerob bakteri yaşam alanı) yada saatte 200 l/h altında
akış olan bir yerde siporax dizmelisiniz. tankın içinde dalga motoru olacağı için
bunu sumpta yapabiliriz. sumpsuz akvaryum kurmamak için çok güzel bir neden.
kurulur mu kurulur. yüksek nitrat sorununuz olur. bol bol su değiştirip tuz harcarsınız,
aksatırsanız da yüksek nitrat olacağı için ithalat ile gelen çoğu balık düşük nitratta yaşadığı için
hayatta kalamaz. soft mercanlar çok etkilenmeyecektir. bu şekilde yosun la vs itele kakala gider.
ama akvaryum sumplu olsa içeride dizayn kaya ile nitrifikasyon altta siporax ile denitrifikasyon desteklenerek
düşük nitrat ve fosfat oranlı tank ile yola devam edilebilir.
internette bazı akvaryumlarda ps görmeyebilirsiniz ama orda da az canlı az amonyak, çok temizlik ekibi, ve yeteri kadar kaliteli kaya
olduğu için idare edebilir. ve siz ne sıklıkla su değiştirdiğini bilemezsiniz. biliyorsunuz ki insanlar yalan söylemeyi çok sever [:devil:]
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]Slyvania coralstar marinestar ürünleri bulunuyor. Saim elektrik ithalatını yapıyor sanırım. Bende bir ara slyvania’nın fabrikayı kapattığını duymuştum. Ancak siteleri hâlâ aktif ve ürünleri zorda olsa piyasada bulunuyor[:?][/QUOTE]
Evet bende baktım, grolüx de satılıyor şuan için internette. tüm flo lar bitene kadar sizin işi görür muhtemelen. elektrik faturasını sorun etmez iseniz güzel aydınlatmadır T5
[QUOTE=FerhatKaya]Slyvania coralstar marinestar ürünleri bulunuyor. Saim elektrik ithalatını yapıyor sanırım. Bende bir ara slyvania’nın fabrikayı kapattığını duymuştum. Ancak siteleri hâlâ aktif ve ürünleri zorda olsa piyasada bulunuyor[:?][/QUOTE]
Evet bende baktım, grolüx de satılıyor şuan için internette. tüm flo lar bitene kadar sizin işi görür muhtemelen. elektrik faturasını sorun etmez iseniz güzel aydınlatmadır T5
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]
İsminizi göremedim o yüzden isminizle hitap edemiyorum. Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Bende açılmamış kalsiyum karbonatlı kum vardı 25 kg kadar bunu soft,lps tankında kullanabilir miyim ? Kaya tavsiyeniz için önerdiğiniz kişi hakkında bilgim var,bu forumda yada akvaryumportalı forumunda yaptığı işler hakkında yapılan paylaşımı okumuştum. Tam hatırlamıyorum hangi forum sitesi olduğunu [:)] Dıy olarak yapılan kayalara bakışınız nasıl ? Kendim yapmayı düşünüyorum ama olumsuz sonuç alanlar da olmuş yabancı forumlarda. İlerleyen zamanlarda kayaların dağılması gibi sonuçlar.
Bu arada birkaç mesaj önce bahsettiğim çin malı power led ile, sps türlerinde verim alınmaz bilgisini sizin bir mesajınızda okumuştum. O yüzden bende cree marka power led araştırmasına girmiştim fiyat araştırması yapmak adına. Denize geçerken sps türlerine direkt geçiş yapmayacağım. Melih beyin tavsiye ettiği gibi ilerde tecrübe kazandığım zamanda kolay olan sps türlerinden birkaç frag eklemek istiyorum açıkçası. Şimdiden aydınlatmayı onlara göre ayarlayıp, ilk başta akvaryumu kursam daha mantıklı olur diye düşünüyorum[:)][/QUOTE]
Ferhat bey ismim Emre,
denizde kum türünün bir önemi yok, siyah hagen kum dere kumu bile kullanabilirsiniz. 0 TDS su kullanıp tuzla gerekli herşeyi verdiğimiz için problem oluşmuyor.
ancak problem olacak şey kumun inceliğidir. dalga motorunun havalandırmayacağı büyüklükte kum olmalıdır. kum 3mm veya daha büyük tavsiye ederim.
tabi çok büyük de olmasın ki araya yem kalıntısı girip kalmasın.
aydınlatma işi çok riskli bir iş. misal ben ilk nano tankımda aquareef x30 kullandım. softlarda çok güzel gelişim aldım. torch neredeyse hiç gelişmedi.
ki x30 smd led dir. sonrasında 144 ledli çin ledlerinden bir aydınlatma yapmıştım. 2 akvaryumda kullanmak için ondan hiç verim alamadım.
çin ledi şans işi. genelde kalitesizi geliyor. cree de de farklı kaliteler var her cree gerçek cree değil.
yoksa aquareef markasının pro4 ü misal lps de güzel gelişim sergiliyor.
melih beyin bahsettiği sistem güzel, sylvania 2 kırmızı 4 coralstar mavi koyup, gelişimi çok güzel yakalayabilirsiniz. 6 flo ile 80 par alsanız bile bu düşük parda gelişimde iyi.
ortaya çin ledinden de mavi led dizmek gelişimden ziyade turuncu gözlük ile mercanların renklerini izlemek içindir. kaliteli mavi renk led olursa tabi ki gelişime destek olacaktır.
çoğu mercan ana renk olarak sadece maviye ihtiyaç duyar.
fakat florasan üretimi durmuş diye duydum. yarın bir gün bulmak zorlaşabilir ve bulduğun 1 sene kullanılmış bir florasan olabilir.
bu durumda yine verim alamazsın. elektrik faturası da cabası. bence bir pro4 yakışır [:)))][EDIT]littlefish,2023-08-15 12:05:36[/EDIT]
[QUOTE=FerhatKaya]
İsminizi göremedim o yüzden isminizle hitap edemiyorum. Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Bende açılmamış kalsiyum karbonatlı kum vardı 25 kg kadar bunu soft,lps tankında kullanabilir miyim ? Kaya tavsiyeniz için önerdiğiniz kişi hakkında bilgim var,bu forumda yada akvaryumportalı forumunda yaptığı işler hakkında yapılan paylaşımı okumuştum. Tam hatırlamıyorum hangi forum sitesi olduğunu [:)] Dıy olarak yapılan kayalara bakışınız nasıl ? Kendim yapmayı düşünüyorum ama olumsuz sonuç alanlar da olmuş yabancı forumlarda. İlerleyen zamanlarda kayaların dağılması gibi sonuçlar.
Bu arada birkaç mesaj önce bahsettiğim çin malı power led ile, sps türlerinde verim alınmaz bilgisini sizin bir mesajınızda okumuştum. O yüzden bende cree marka power led araştırmasına girmiştim fiyat araştırması yapmak adına. Denize geçerken sps türlerine direkt geçiş yapmayacağım. Melih beyin tavsiye ettiği gibi ilerde tecrübe kazandığım zamanda kolay olan sps türlerinden birkaç frag eklemek istiyorum açıkçası. Şimdiden aydınlatmayı onlara göre ayarlayıp, ilk başta akvaryumu kursam daha mantıklı olur diye düşünüyorum[:)][/QUOTE]
Ferhat bey ismim Emre,
denizde kum türünün bir önemi yok, siyah hagen kum dere kumu bile kullanabilirsiniz. 0 TDS su kullanıp tuzla gerekli herşeyi verdiğimiz için problem oluşmuyor.
ancak problem olacak şey kumun inceliğidir. dalga motorunun havalandırmayacağı büyüklükte kum olmalıdır. kum 3mm veya daha büyük tavsiye ederim.
tabi çok büyük de olmasın ki araya yem kalıntısı girip kalmasın.
aydınlatma işi çok riskli bir iş. misal ben ilk nano tankımda aquareef x30 kullandım. softlarda çok güzel gelişim aldım. torch neredeyse hiç gelişmedi.
ki x30 smd led dir. sonrasında 144 ledli çin ledlerinden bir aydınlatma yapmıştım. 2 akvaryumda kullanmak için ondan hiç verim alamadım.
çin ledi şans işi. genelde kalitesizi geliyor. cree de de farklı kaliteler var her cree gerçek cree değil.
yoksa aquareef markasının pro4 ü misal lps de güzel gelişim sergiliyor.
melih beyin bahsettiği sistem güzel, sylvania 2 kırmızı 4 coralstar mavi koyup, gelişimi çok güzel yakalayabilirsiniz. 6 flo ile 80 par alsanız bile bu düşük parda gelişimde iyi.
ortaya çin ledinden de mavi led dizmek gelişimden ziyade turuncu gözlük ile mercanların renklerini izlemek içindir. kaliteli mavi renk led olursa tabi ki gelişime destek olacaktır.
çoğu mercan ana renk olarak sadece maviye ihtiyaç duyar.
fakat florasan üretimi durmuş diye duydum. yarın bir gün bulmak zorlaşabilir ve bulduğun 1 sene kullanılmış bir florasan olabilir.
bu durumda yine verim alamazsın. elektrik faturası da cabası. bence bir pro4 yakışır [:)))][EDIT]littlefish,2023-08-15 12:05:36[/EDIT]
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=FerhatKaya]
Ekstrem ve trend akvaryumun sitesinde kürlenmiş canlı kaya göremedim.
[/QUOTE]
Ekstrem ve trend ortaklar, Aquaforest distiribitorü olduğu için onların kayalarını satıyorlar.
aquablue var bursada kıvanç bey tasarım kaya da yapıyor. DD kayadan yapıyordu bildiğim kadarıyla bir görüşün isterseniz.
[QUOTE=FerhatKaya]
Ekstrem ve trend akvaryumun sitesinde kürlenmiş canlı kaya göremedim.
[/QUOTE]
Ekstrem ve trend ortaklar, Aquaforest distiribitorü olduğu için onların kayalarını satıyorlar.
aquablue var bursada kıvanç bey tasarım kaya da yapıyor. DD kayadan yapıyordu bildiğim kadarıyla bir görüşün isterseniz.
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
[QUOTE=qwerty06]çok teşekkür ederim yanıtınız için. Bir sorum daha olucak izninizle. Protein Skimmer, kafa motoru ve dalga motoru alırken akvaryum hacminin kaç katı su çevirmesi gerek. Birde bu hacme sumpı da katalım mı[/QUOTE]
Tunze yada resun gibi küçük cihazlar 100-120 litre gibi en fazla taşıyor.
150-200 litrelerde cihaz büyümesi gerekiyor ve alt sump daha mantikli hale geliyor.
Curve 7, reefoctopus 110 s gibi cihazlar kullanılabilir.
Dalga motoru 50 lik olcaksa ew18 4000 l/h güzel model
Sw2 olabilir 2500 l/h
Ölçüler 50x50x50 ise
Sk300
Ew18
2000 l/h çin mali ucuz kafa motoru yada 1000 l/h kaliteli motor.
Yada dc kafa motoru alirsaniz 2500 l/h alip duruma göre kısmak daha mantikli.
Misal ben 200 litrede hsbao dep 6000 l/h kullaniyorum. Halbuki 4000 l/h da yeterdi. ben alıp kısarak çalıştırdım ses seviyeside minimale inmiş oldu.
[QUOTE=qwerty06]çok teşekkür ederim yanıtınız için. Bir sorum daha olucak izninizle. Protein Skimmer, kafa motoru ve dalga motoru alırken akvaryum hacminin kaç katı su çevirmesi gerek. Birde bu hacme sumpı da katalım mı[/QUOTE]
Tunze yada resun gibi küçük cihazlar 100-120 litre gibi en fazla taşıyor.
150-200 litrelerde cihaz büyümesi gerekiyor ve alt sump daha mantikli hale geliyor.
Curve 7, reefoctopus 110 s gibi cihazlar kullanılabilir.
Dalga motoru 50 lik olcaksa ew18 4000 l/h güzel model
Sw2 olabilir 2500 l/h
Ölçüler 50x50x50 ise
Sk300
Ew18
2000 l/h çin mali ucuz kafa motoru yada 1000 l/h kaliteli motor.
Yada dc kafa motoru alirsaniz 2500 l/h alip duruma göre kısmak daha mantikli.
Misal ben 200 litrede hsbao dep 6000 l/h kullaniyorum. Halbuki 4000 l/h da yeterdi. ben alıp kısarak çalıştırdım ses seviyeside minimale inmiş oldu.
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
[QUOTE=qwerty06]peki tunze 9001 i bu boyutlara önerir misiniz, bende benzer bir tank düşünüyorum da[/QUOTE]
Ali bey,
tunze güzel bir marka öneririm, hala daha ucuz ise resun sk300 de öneririm. sk300 ü ben 40x40x60 sumpsuz akvaryumumda da kullanmıştım, güzel cihazdır.[EDIT]littlefish,2023-05-12 14:36:30[/EDIT]
[QUOTE=qwerty06]peki tunze 9001 i bu boyutlara önerir misiniz, bende benzer bir tank düşünüyorum da[/QUOTE]
Ali bey,
tunze güzel bir marka öneririm, hala daha ucuz ise resun sk300 de öneririm. sk300 ü ben 40x40x60 sumpsuz akvaryumumda da kullanmıştım, güzel cihazdır.[EDIT]littlefish,2023-05-12 14:36:30[/EDIT]
Oluşturduğum Sump Sistemi Hakkında
Hakan bey merhaba,
arka sump sisteminizi inceledim, aslında karbon ve zeolit gereksiz. etkisi geçtiği anda amonyak nitrit nitrat değerleriniz oynayacağından
sürekli değiştirmeniz gerekecek ve bağımlı hale gelecek.
halbuki sadece protein skimmer yeterli olacaktır. kayalarınız derin ve geniş gözenekli kaya ise hem aerob hemde anaerob bakteriler için yeterli düzeyde
bakteri oluşacağından bunlara hiç gerek kalmayacaktır.
amonyak nitrit ve nitrattan sonra anaerob bakteriler fosfat nitratı bitirip akvaryumdan uzaklaştıracaklardır.
kayanıza güvenmiyorsanız sumpta 200 litre saat altında akış olan bir yerde siporax dizerseniz anaerob bakteri yuvası olacağından nitrat ve fosfat birikmesi yaşamazsınız.
tabi birde nitrat ve fosfatın sıfırlanmaması lazım misal fosfatınız sıfırlanırsa nitrat birikmesi yaşarsınız hep 100 nitrat çıkar gibi gibi
Hakan bey merhaba,
arka sump sisteminizi inceledim, aslında karbon ve zeolit gereksiz. etkisi geçtiği anda amonyak nitrit nitrat değerleriniz oynayacağından
sürekli değiştirmeniz gerekecek ve bağımlı hale gelecek.
halbuki sadece protein skimmer yeterli olacaktır. kayalarınız derin ve geniş gözenekli kaya ise hem aerob hemde anaerob bakteriler için yeterli düzeyde
bakteri oluşacağından bunlara hiç gerek kalmayacaktır.
amonyak nitrit ve nitrattan sonra anaerob bakteriler fosfat nitratı bitirip akvaryumdan uzaklaştıracaklardır.
kayanıza güvenmiyorsanız sumpta 200 litre saat altında akış olan bir yerde siporax dizerseniz anaerob bakteri yuvası olacağından nitrat ve fosfat birikmesi yaşamazsınız.
tabi birde nitrat ve fosfatın sıfırlanmaması lazım misal fosfatınız sıfırlanırsa nitrat birikmesi yaşarsınız hep 100 nitrat çıkar gibi gibi
Antalyada Deniz Akvaryumu Kurmak
Canlıyı her yerden almak mümkün istanbul ve ankaradan hatta bursadan petshoplardan alınabilir. hemen hepsi strafor kolilerde otobüs kargo yapılıyor.
otobüs kargo yapmak istemeyenler genelde hobiciler oluyor. şehrinizde bulmak daha zor olabilir.
Canlıyı her yerden almak mümkün istanbul ve ankaradan hatta bursadan petshoplardan alınabilir. hemen hepsi strafor kolilerde otobüs kargo yapılıyor.
otobüs kargo yapmak istemeyenler genelde hobiciler oluyor. şehrinizde bulmak daha zor olabilir.
Tuzlu Suya Başlangıç
[QUOTE=Yas400]
2ppm üstad yalnız sebebi benim çok hızlı tükenince biraz yüksek dozlama yapmam dozlamayı bıraktım akşam tekrar test ederim muhtemelen inmiştir. [/QUOTE]
2,00 ppm aşırı yüksek 15 nitrat onu indirmeye yetmez.
Azar azar sivi nitrat girerseniz yavaşça aşağı çekmiş olursunuz.
[QUOTE=Yas400]
2ppm üstad yalnız sebebi benim çok hızlı tükenince biraz yüksek dozlama yapmam dozlamayı bıraktım akşam tekrar test ederim muhtemelen inmiştir. [/QUOTE]
2,00 ppm aşırı yüksek 15 nitrat onu indirmeye yetmez.
Azar azar sivi nitrat girerseniz yavaşça aşağı çekmiş olursunuz.
Tuzlu Suya Başlangıç
Çok güzel nitrat düşmeye başlamış. fakat fosfatı anlayamadım. 0,02 mi yoksa 2,00 ppm mi acaba ?
2,00 ise çok yüksek.
Çok güzel nitrat düşmeye başlamış. fakat fosfatı anlayamadım. 0,02 mi yoksa 2,00 ppm mi acaba ?
2,00 ise çok yüksek.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
