ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrepark
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
229
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2016 22:45
Son Ziyaret:
27 Kasım 2020 18:59
Toplam Mesaj:
377 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Park
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Endüstri Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Park - 1 adet 400 lt Amerikan ( Oscar- Electric Blue Acara - Red Terror - Green Terror ) 1 adet 350 lt Malawi Mix
SON 10 MESAJI
160*60*50 Kurulum Ve Tavsiyeler
Tam bir diskus tankı.. Gözümde öyle canlandı..
Tam bir diskus tankı.. Gözümde öyle canlandı..
Erişkin Erkek Red Terror Ve Pengasuslar
Arkadaşlar merhaba,
400 lt akvaryumda tek başına erişkin erkek red terror balığım var, maşallah yavruluktan beri büyüttüm ve çok iyi iştahlı.. Yan akvaryumda ise 350lt , 3 tane pengasusum var belli bir boya geldiler ama daha geniş yere almam lazım..
Red Terrorün yanına atarsam sizce ne olabilir?? Red terrorden biraz korkuyorum yürüyebilir diye çünkü tam uçana kaçana modunda...
Arkadaşlar merhaba,
400 lt akvaryumda tek başına erişkin erkek red terror balığım var, maşallah yavruluktan beri büyüttüm ve çok iyi iştahlı.. Yan akvaryumda ise 350lt , 3 tane pengasusum var belli bir boya geldiler ama daha geniş yere almam lazım..
Red Terrorün yanına atarsam sizce ne olabilir?? Red terrorden biraz korkuyorum yürüyebilir diye çünkü tam uçana kaçana modunda...
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
Özetle şöyle bir sonuca vardım, 1 metre bombeli 200 lt akvaryum aldım, kıyamadığım 3 tane yunusumu ve 3 tane pengasusumu bu tanka koyacağım, geriye kalan ıvır zıvır malawileri vereceğim, 350 litreye red terrörü tek alacağım, 400 litre de boşa cıkacak yeni proje için
Özetle şöyle bir sonuca vardım, 1 metre bombeli 200 lt akvaryum aldım, kıyamadığım 3 tane yunusumu ve 3 tane pengasusumu bu tanka koyacağım, geriye kalan ıvır zıvır malawileri vereceğim, 350 litreye red terrörü tek alacağım, 400 litre de boşa cıkacak yeni proje için
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=Legendry]Merak ettim resmini :) Red terror çok güzel renklere sahip bir balık çünkü.[:?][/QUOTE]
hocam özelden numara atarsanız birkaç video atayim çekmiştim
[QUOTE=Legendry]Merak ettim resmini :) Red terror çok güzel renklere sahip bir balık çünkü.[:?][/QUOTE]
hocam özelden numara atarsanız birkaç video atayim çekmiştim
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=Legendry]Bu kadar balıktan önce ayırmayıp astonotlarınızı verdiyseniz bence de bu dakikadan sonra vermeyin :) [/QUOTE]
Red terror değerlimiz :) malum nadir balık..
[QUOTE=Legendry]Bu kadar balıktan önce ayırmayıp astonotlarınızı verdiyseniz bence de bu dakikadan sonra vermeyin :) [/QUOTE]
Red terror değerlimiz :) malum nadir balık..
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=Legendry]Amerikan balıkları bazen abartılıyor aşırı agresif diye green terror, astronot, jack, zebra gibi bunlar aslında çok uysal balıklar. Fakat red terror, texas, red devil gibi balıklar joker ve doviinin biraz daha hafif sakin hali. Bende hep karmalar yapıyorum en sert balığım Midas. Flowerhorn ve jaguarım çok sakin ama o boylara gelince elbet azaltma yapacağım. Size önerime gelince tek balık beslemek size kalmış fakat 2. akvaryumunuz var ise oraya alabilirsiniz. Ben olsam red terror yerine en azından bağ kurabilceğim 2-3 canlıya ufakta bakar diğerine discus, melek ve tetra karması kurardım discus sayısını fazla abartmadan. Benim Tek bakmak isteyeceğim balık flowerhorn, midas veya jaguardır eğer sizde çok seviyorsanız devam edin.
Her türlü türü baktım da şu malawi ile tanganyika türlerini bir türlü anlıyamadım [:cool:]
Ayrıca kavganın sebebi bu boydan sonra eş olabilir mi ? Astronotlarınız dişi erkek ise koruma amaçlı tepki verirse red terrorunuz bu yüzden yapmış olabilir. Benim 5 sene önce ki akvaryumum da astronotlarım çok sakindi fakat birbirlerini öyle bir koruyordu ki birine yanlış hamle yapınca hepsi tepki veriyordu böyle durum olmuş olabilir.[:geek:][/QUOTE]
Selamlar, benim akvaryumda astoronotlar son derece sakindi. Hatta 1 adet green terror ve 1 adet jack dempsey de vardı . Bunlar da sakindi. Sadece red terror hepsinden iri ve agresifti. Önce green terrörü halletti, jack dempseyi baya hırpaladı ayırdım ve verdim. Astronotlar kesinlikle kendi aralarında eş tutmadılar kavga da etmiyorlardı. Sırasıyla karşılıksız olarak bir astronotu, onu halledince sırayla diğerine tek tek salça oldu ve öldürdü.. Sıra diğerlerine de gelmeden verdim bütün kalan astronotları..
Red terror de okadar büyük ve güzelki vermeye kıyamıyorum, 2.akvaryumda tek bakacağım gibi.. 1.ye ise karma diskus vs yapabilirim.
[QUOTE=Legendry]Amerikan balıkları bazen abartılıyor aşırı agresif diye green terror, astronot, jack, zebra gibi bunlar aslında çok uysal balıklar. Fakat red terror, texas, red devil gibi balıklar joker ve doviinin biraz daha hafif sakin hali. Bende hep karmalar yapıyorum en sert balığım Midas. Flowerhorn ve jaguarım çok sakin ama o boylara gelince elbet azaltma yapacağım. Size önerime gelince tek balık beslemek size kalmış fakat 2. akvaryumunuz var ise oraya alabilirsiniz. Ben olsam red terror yerine en azından bağ kurabilceğim 2-3 canlıya ufakta bakar diğerine discus, melek ve tetra karması kurardım discus sayısını fazla abartmadan. Benim Tek bakmak isteyeceğim balık flowerhorn, midas veya jaguardır eğer sizde çok seviyorsanız devam edin.
Her türlü türü baktım da şu malawi ile tanganyika türlerini bir türlü anlıyamadım [:cool:]
Ayrıca kavganın sebebi bu boydan sonra eş olabilir mi ? Astronotlarınız dişi erkek ise koruma amaçlı tepki verirse red terrorunuz bu yüzden yapmış olabilir. Benim 5 sene önce ki akvaryumum da astronotlarım çok sakindi fakat birbirlerini öyle bir koruyordu ki birine yanlış hamle yapınca hepsi tepki veriyordu böyle durum olmuş olabilir.[:geek:][/QUOTE]
Selamlar, benim akvaryumda astoronotlar son derece sakindi. Hatta 1 adet green terror ve 1 adet jack dempsey de vardı . Bunlar da sakindi. Sadece red terror hepsinden iri ve agresifti. Önce green terrörü halletti, jack dempseyi baya hırpaladı ayırdım ve verdim. Astronotlar kesinlikle kendi aralarında eş tutmadılar kavga da etmiyorlardı. Sırasıyla karşılıksız olarak bir astronotu, onu halledince sırayla diğerine tek tek salça oldu ve öldürdü.. Sıra diğerlerine de gelmeden verdim bütün kalan astronotları..
Red terror de okadar büyük ve güzelki vermeye kıyamıyorum, 2.akvaryumda tek bakacağım gibi.. 1.ye ise karma diskus vs yapabilirim.
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=brigantes]Malavileri gönderip red terörü küçük akvaryuma almak iyi fikir [:iyi:] ama discus konusunda kesin kararlı mısınız? Çok emek isteyen ve çok sorun yaşayan (hastalık, pigment, yanık kalma vs) bir balık. Bana discus emekli balığı gibi geliyor. Yani evden çıkmican sürekli onla ilgilenicen. Lafta yaparım ederim diyoruz ama iş başa düşünce insan bir süre sonra sıkılıyor. [/QUOTE]
şöyle bir avantaj var ki bütün akvaryumlarım ofiste.. zamanında da epey discus bakmıştım..hatta eş tutan balıktan yavru alamasam da yumurta almıştım..mümkün mertebe zaten akvaryumda dekor kullanıp su şartlarını zorlamayacağım, kum olmayacak sadece 3d fon, temizliği kolay olacak vs vs..gün içinde zamanımı ofiste geçirdiğim için balıklarla ilgilenme sıkıntısı olmaz
[QUOTE=mutlubaba]2.alternatifbana daha akla yatkın geldi hem ayrılmamış
hemde yeni tank yeni macera yeni heyacan şova devam dersin[/QUOTE]
öyle olacak gibi :)
[QUOTE=brigantes]Malavileri gönderip red terörü küçük akvaryuma almak iyi fikir [:iyi:] ama discus konusunda kesin kararlı mısınız? Çok emek isteyen ve çok sorun yaşayan (hastalık, pigment, yanık kalma vs) bir balık. Bana discus emekli balığı gibi geliyor. Yani evden çıkmican sürekli onla ilgilenicen. Lafta yaparım ederim diyoruz ama iş başa düşünce insan bir süre sonra sıkılıyor. [/QUOTE]
şöyle bir avantaj var ki bütün akvaryumlarım ofiste.. zamanında da epey discus bakmıştım..hatta eş tutan balıktan yavru alamasam da yumurta almıştım..mümkün mertebe zaten akvaryumda dekor kullanıp su şartlarını zorlamayacağım, kum olmayacak sadece 3d fon, temizliği kolay olacak vs vs..gün içinde zamanımı ofiste geçirdiğim için balıklarla ilgilenme sıkıntısı olmaz
[QUOTE=mutlubaba]2.alternatifbana daha akla yatkın geldi hem ayrılmamış
hemde yeni tank yeni macera yeni heyacan şova devam dersin[/QUOTE]
öyle olacak gibi :)
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=efe0911]Aynı olayları ben de yaşadım maalesef ki. 1 Adet nerden aldıysam red devil serçe parmağım kadarken şuanda 17 18Cm aşkın bir boyda.Özene bözene büyüttüğüm albino kedi balıklarımı yedi.şuanda akvaryumda tek başına duruyor bazenleri düşünüyorum satsam satılmaz atsam atılmaz 2 yıldır bakıyorum :) [/QUOTE]
Galiba malawi akvarumunu feda edeceğim.. zaten büyüyeceği kadar büyüdü içindekiler..
[QUOTE=efe0911]Aynı olayları ben de yaşadım maalesef ki. 1 Adet nerden aldıysam red devil serçe parmağım kadarken şuanda 17 18Cm aşkın bir boyda.Özene bözene büyüttüğüm albino kedi balıklarımı yedi.şuanda akvaryumda tek başına duruyor bazenleri düşünüyorum satsam satılmaz atsam atılmaz 2 yıldır bakıyorum :) [/QUOTE]
Galiba malawi akvarumunu feda edeceğim.. zaten büyüyeceği kadar büyüdü içindekiler..
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
Ya da bi alternatif plan daha var, 350 litre civarı bir malawi akvaryumum var, içinde yunuslar vs karısık malawi cinsler ve birçoğu zaten büyüyebileceği max boyuta geldi bile.. Malawi akvaryumunu boşaltıp 350 litreye red terroru tek olarak alıp 400 litreye 10-20 adet diskus ve yanına garnitür olarak neon tetra vs yapabilirim.. eğer 400 litreyi discus yaparsam üst kapağı da cıkarıp daha hoş görsellik yaratmayı planlıyorum ve akvaryuma bambular yapmayı planlıyorum suyun icinden cıkıp üzerine doğru uzayan bambular ve suyun dışında açan bambu yaprakları, buhar motoru ( zaten var ) vs vs :)
red terror de yine 3d kaya fonu olan 350 litrede tek başına imparatorluğuna devam eder.
Ya da bi alternatif plan daha var, 350 litre civarı bir malawi akvaryumum var, içinde yunuslar vs karısık malawi cinsler ve birçoğu zaten büyüyebileceği max boyuta geldi bile.. Malawi akvaryumunu boşaltıp 350 litreye red terroru tek olarak alıp 400 litreye 10-20 adet diskus ve yanına garnitür olarak neon tetra vs yapabilirim.. eğer 400 litreyi discus yaparsam üst kapağı da cıkarıp daha hoş görsellik yaratmayı planlıyorum ve akvaryuma bambular yapmayı planlıyorum suyun icinden cıkıp üzerine doğru uzayan bambular ve suyun dışında açan bambu yaprakları, buhar motoru ( zaten var ) vs vs :)
red terror de yine 3d kaya fonu olan 350 litrede tek başına imparatorluğuna devam eder.
Acayip Kafam Karışık..siz Olsanız Ne Yapardınız?
[QUOTE=ilhannnn01]Sonu baştan belli olan maceranızda sona ulaşmışsınız, geçmiş olsun. Ben olsam red terror ü gönderir oscarları beslemeye devam ederdim. Neyse discus aklınıza düştüyse sanırım red terror ün fazla vakti kalmamış, her ne kadar güzel bir erkek red terror besleme düşüncesi eğlenceli gelse de tek balık beslemek sıkıcı olabiliyor, ben de geçen sene benzer bir durumu midas ile yaşamıştım, sırf o balık için yeni bir akvaryum kurmayı da düşündüm ama fazla direnemedim, gönderdim.[/QUOTE]
Oscarların en büyük dezavantajı su inanılmaz kirli, inanılmaz derecede dışkı... Ne kum ne dekor bıraktım zaten sadece 3d kayalık arka fon var o kurtarıyor allahtan.. Şimdi tek red terror okadar sıkıntı yaratmaz..Felaket kararsızım..
[QUOTE=alonesmaug]Ben de benzer şekilde 2010 yılında 5 adet yavru jaguar x midas kırması almıştım. 1 hafta içinde içlerinden biri diğerlerine baskınlık kurup 240 litrelik akvaryumu dar etti. Ben de balıklar stresten ölmesin diye 4 balığı iade edip baskın olanla devam ettim. Bugün o balık halen benimle ve aramızda bağ oluştu diyebilirim. Eğer balıkla böyle duygusal bir bağınız yoksa onu sahiplendirip yerine daha çok keyif alabileceğiniz discusa geçebilirsiniz. [/QUOTE]
Duygusal bağ yok da değil.. 3 cmlik bir yavruyken şimdi neredeyse 25 cm civarında.. Şimdi de akvaryumdaki havalandırma hortumlarına ve hava taşlarına taktı kafayı, hortumu ısırarak akvaryumun içinde dolaştırıyor :) Aşırı kararsızım..
[QUOTE=Allicin]Öncelikle geçmiş olsun 😔
Huzur ve discus 😂 Kısa vadeli huzur. Uzun vadede stres demek. Balıklar Sağlıklı olsa evliyseniz eşiniz kıskanır 😂😂😂 benimle onlar kadar ilgilenmiyorsun diye. Sonuç Discus un mu var derdin var. Belki de zor olması keyif veriyordur bilemedim. [/QUOTE]
Bir zamanlar epey beslemiştim, evet biraz stres.. Ama görsel açıdan belki huzur olabilir.. Büyük amerikanlarda su inanılmaz derecede pis, ne yaparsanız yapın su kahverengi, dekor yok birşey yok, inanılmaz boyutlarda dışkılar vs vs vs..
[QUOTE=ilhannnn01]Sonu baştan belli olan maceranızda sona ulaşmışsınız, geçmiş olsun. Ben olsam red terror ü gönderir oscarları beslemeye devam ederdim. Neyse discus aklınıza düştüyse sanırım red terror ün fazla vakti kalmamış, her ne kadar güzel bir erkek red terror besleme düşüncesi eğlenceli gelse de tek balık beslemek sıkıcı olabiliyor, ben de geçen sene benzer bir durumu midas ile yaşamıştım, sırf o balık için yeni bir akvaryum kurmayı da düşündüm ama fazla direnemedim, gönderdim.[/QUOTE]
Oscarların en büyük dezavantajı su inanılmaz kirli, inanılmaz derecede dışkı... Ne kum ne dekor bıraktım zaten sadece 3d kayalık arka fon var o kurtarıyor allahtan.. Şimdi tek red terror okadar sıkıntı yaratmaz..Felaket kararsızım..
[QUOTE=alonesmaug]Ben de benzer şekilde 2010 yılında 5 adet yavru jaguar x midas kırması almıştım. 1 hafta içinde içlerinden biri diğerlerine baskınlık kurup 240 litrelik akvaryumu dar etti. Ben de balıklar stresten ölmesin diye 4 balığı iade edip baskın olanla devam ettim. Bugün o balık halen benimle ve aramızda bağ oluştu diyebilirim. Eğer balıkla böyle duygusal bir bağınız yoksa onu sahiplendirip yerine daha çok keyif alabileceğiniz discusa geçebilirsiniz. [/QUOTE]
Duygusal bağ yok da değil.. 3 cmlik bir yavruyken şimdi neredeyse 25 cm civarında.. Şimdi de akvaryumdaki havalandırma hortumlarına ve hava taşlarına taktı kafayı, hortumu ısırarak akvaryumun içinde dolaştırıyor :) Aşırı kararsızım..
[QUOTE=Allicin]Öncelikle geçmiş olsun 😔
Huzur ve discus 😂 Kısa vadeli huzur. Uzun vadede stres demek. Balıklar Sağlıklı olsa evliyseniz eşiniz kıskanır 😂😂😂 benimle onlar kadar ilgilenmiyorsun diye. Sonuç Discus un mu var derdin var. Belki de zor olması keyif veriyordur bilemedim. [/QUOTE]
Bir zamanlar epey beslemiştim, evet biraz stres.. Ama görsel açıdan belki huzur olabilir.. Büyük amerikanlarda su inanılmaz derecede pis, ne yaparsanız yapın su kahverengi, dekor yok birşey yok, inanılmaz boyutlarda dışkılar vs vs vs..
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
