ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tuncer42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2017 00:12
Son Ziyaret:
11 Temmuz 2017 23:38
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tuncer cevik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
tuncer cevik
SON 10 MESAJI
Akvaryum Aydınlatma Hakında Bilgi Lazım
S.a arkadaşlar ben cichlid beslemeye yeni başladım fakat ışık konusunda biraz kafam karıştı akvaryumumda rgb led ışık var kırmızı mavi yeşil eflatun renkleri var balıkların gelişimi için hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz ve günlük ne kadar yakmam gerekir ? şimdiden cvp veren herkese teşşekürler[EDIT]tuncer42,2017-07-10 22:39:55[/EDIT]
S.a arkadaşlar ben cichlid beslemeye yeni başladım fakat ışık konusunda biraz kafam karıştı akvaryumumda rgb led ışık var kırmızı mavi yeşil eflatun renkleri var balıkların gelişimi için hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz ve günlük ne kadar yakmam gerekir ? şimdiden cvp veren herkese teşşekürler[EDIT]tuncer42,2017-07-10 22:39:55[/EDIT]
Calico Hakkındı Bilgi
[QUOTE=celebratus]Calico aslinda gercek ismi cingene ciklet baligi caprazlama yontemiyle uretilmis bir balik guzel görünüşlü ÜREME yetenegine sahip bir balik karma akvaryumlarda beslenebilir 1 e 4 d seklinde olursa yavru alimi hizlanir kendi turlerine karsi agrasif akvaryum duzeni kayalik olmali ben besliyorum gayet sevimli ve guzel baliklar[:)][/QUOTE]
eyw usta benmde renkleri çok hoşuma gittigi için arkadaştan o balıgın yavrularını aldım yaklaşık 55 60 tane 3 haftalıklar bu balıklar için bir tavsiyen varmı yem konusunda olsun bakım konusunda olsun vs vs...
[QUOTE=celebratus]Calico aslinda gercek ismi cingene ciklet baligi caprazlama yontemiyle uretilmis bir balik guzel görünüşlü ÜREME yetenegine sahip bir balik karma akvaryumlarda beslenebilir 1 e 4 d seklinde olursa yavru alimi hizlanir kendi turlerine karsi agrasif akvaryum duzeni kayalik olmali ben besliyorum gayet sevimli ve guzel baliklar[:)][/QUOTE]
eyw usta benmde renkleri çok hoşuma gittigi için arkadaştan o balıgın yavrularını aldım yaklaşık 55 60 tane 3 haftalıklar bu balıklar için bir tavsiyen varmı yem konusunda olsun bakım konusunda olsun vs vs...
Calico Hakkındı Bilgi
[QUOTE=Sheyda27]Calico diye tabir edilen sey renktir yani 2 den fazla renge sahip olan baliklar calico olarak geçer.
Mesela
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/080520172054011.jpg[/IMG]
Benim calico japonum[:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Calico diye tabir edilen sey renktir yani 2 den fazla renge sahip olan baliklar calico olarak geçer.
Mesela
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/080520172054011.jpg[/IMG]
Benim calico japonum[:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG]
Calico Hakkındı Bilgi
S.a arkadaşlar calico balıgı ile ilgili bilgiye sahip olanlar nasıl bir balık türü oldugu hakkında bilgi verebilir mi ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG][EDIT]tuncer42,2017-07-06 22:10:31[/EDIT]
S.a arkadaşlar calico balıgı ile ilgili bilgiye sahip olanlar nasıl bir balık türü oldugu hakkında bilgi verebilir mi ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198204/060720172209311.jpg[/IMG][EDIT]tuncer42,2017-07-06 22:10:31[/EDIT]
Akyum Kurulumu İçin Yardım
[QUOTE=Apuua]Hava motoru konusunda çok model baktım internetten
Regent RE 7500 sizde ki bu ürün mü? memnunsanız ben de denemek isterim açıkçası. vidyolarını felan gördüğüm pahalı ürünle bile ciddi ses yapıyordu.
2. husus söylediklerimi diğer tecrübeli arkadaşlar onaylamadan uygulamayın bence :) sonuçta hepsi acemi bilgileri...[/QUOTE]
Regent aip pump 7500 gerçekten ses olayında çok güzel hiç yok neredeyse[EDIT]tuncer42,2017-07-04 21:05:52[/EDIT]
[QUOTE=Apuua]Hava motoru konusunda çok model baktım internetten
Regent RE 7500 sizde ki bu ürün mü? memnunsanız ben de denemek isterim açıkçası. vidyolarını felan gördüğüm pahalı ürünle bile ciddi ses yapıyordu.
2. husus söylediklerimi diğer tecrübeli arkadaşlar onaylamadan uygulamayın bence :) sonuçta hepsi acemi bilgileri...[/QUOTE]
Regent aip pump 7500 gerçekten ses olayında çok güzel hiç yok neredeyse[EDIT]tuncer42,2017-07-04 21:05:52[/EDIT]
Akyum Kurulumu İçin Yardım
[QUOTE=Apuua]Hayırlı olsun!
Baştan söylemek isterim söylediklerim sadece acemi birinin sözleri. dinlemenizi öneririm ama uygulamayı tecrübeli arkadaşların dedikleri ile yapmanız daha doğru.
Ben de sizin gibi yeniyim bu konuda. ama bir şey öğrendim sağlıklı akvaryum istiyorsan balık alma :)
yani akvaryumu al kur dekor mekor ne istiyorsan öylece çalıştır. içine ara sıra da yem at bakteri oluşsun.
[K]1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir[/K]
Hava Motoru çok ses yapıyor ben hiç kullanmıyorum. iç filtrenin su gelen hortumunu suda ses yapacak kadar yüksekten akvaryuma döküyorum. ama sizin besleyeceğiniz balıklar için yeterli olur mu bilemedim.
[K]2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu[/K]
200w ısıtıcı 250 lt ye kadar uygun olur. bu demek oluyor ki 1metre x 50 cm x 50 cm lik bir kavaryumunuz varsa yeterlidir.
[K]3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı[/K]
dış filtre şart mı bilemem ama ben küçücük akvaryumuma bile dış filtre aldım. sessiz sakin filtre malzemesi için geniş yer var çok memnunum.
[K]4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz[/K]
bu konuda bir fikrim yok
[K]5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı) [/K]
en başta da yazdığım gibi bence akvaryumu doldur. filtre malzemesini de kullanma. su dezenfektanlar vs.. ekleyerek akvaryumu çalıştır. daha sonra normal filtre malzemelerini koyarak akvaryuma yem at.
ve çalıştırmaya devam et. bulanıklık vs.. zaten uzun sürede gidiyor. akvaryum düzelince de balıkları alırsın. balıkları ben olsam tek tek almam. ne olacaksa başta olacak. akvaryuma bir şeyler ekledikçe olacak. o yüzden tüm balıkları al. daha sonra akvaryuma sudan başka birşey ekleme :)
[K]6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[/K]
taşsa kaynat. sıcaklık tüm bakteri mikrop vs.. öldürür. hatta düdklüde kaynat su sıcaklığı 100 derecenin üstüne çıksın. sıcaklıkla bozulmayacak her şeyi kaynat bence.
benim söyleyebileceklerim bu kadar. yanlış bir şeyler yazdıysam şimdiden affola. biraz da tecrübeli arkadaşlar yanlışları düzeltirse ben de bir şeyler öğrenirim düşüncesiyle cevabımı yazdım.
Saygılar
[/QUOTE]
verdigin bilgiler için çok tşkler özellikle şu taşların kaynatılması konusunda bende zaten şuana kadar sadece akvaryumun suyunu doldurdum ve kumunu koydum hava motorlarınıda bir arkadaşım vermişti ve gerçekten çok güzeller özellikle ses konusunda neredeyse 0 ses desem yeridir eger bu akvaryum için yeterli olursa bnm için çok iyi olacak
[QUOTE=Apuua]Hayırlı olsun!
Baştan söylemek isterim söylediklerim sadece acemi birinin sözleri. dinlemenizi öneririm ama uygulamayı tecrübeli arkadaşların dedikleri ile yapmanız daha doğru.
Ben de sizin gibi yeniyim bu konuda. ama bir şey öğrendim sağlıklı akvaryum istiyorsan balık alma :)
yani akvaryumu al kur dekor mekor ne istiyorsan öylece çalıştır. içine ara sıra da yem at bakteri oluşsun.
[K]1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir[/K]
Hava Motoru çok ses yapıyor ben hiç kullanmıyorum. iç filtrenin su gelen hortumunu suda ses yapacak kadar yüksekten akvaryuma döküyorum. ama sizin besleyeceğiniz balıklar için yeterli olur mu bilemedim.
[K]2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu[/K]
200w ısıtıcı 250 lt ye kadar uygun olur. bu demek oluyor ki 1metre x 50 cm x 50 cm lik bir kavaryumunuz varsa yeterlidir.
[K]3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı[/K]
dış filtre şart mı bilemem ama ben küçücük akvaryumuma bile dış filtre aldım. sessiz sakin filtre malzemesi için geniş yer var çok memnunum.
[K]4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz[/K]
bu konuda bir fikrim yok
[K]5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı) [/K]
en başta da yazdığım gibi bence akvaryumu doldur. filtre malzemesini de kullanma. su dezenfektanlar vs.. ekleyerek akvaryumu çalıştır. daha sonra normal filtre malzemelerini koyarak akvaryuma yem at.
ve çalıştırmaya devam et. bulanıklık vs.. zaten uzun sürede gidiyor. akvaryum düzelince de balıkları alırsın. balıkları ben olsam tek tek almam. ne olacaksa başta olacak. akvaryuma bir şeyler ekledikçe olacak. o yüzden tüm balıkları al. daha sonra akvaryuma sudan başka birşey ekleme :)
[K]6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[/K]
taşsa kaynat. sıcaklık tüm bakteri mikrop vs.. öldürür. hatta düdklüde kaynat su sıcaklığı 100 derecenin üstüne çıksın. sıcaklıkla bozulmayacak her şeyi kaynat bence.
benim söyleyebileceklerim bu kadar. yanlış bir şeyler yazdıysam şimdiden affola. biraz da tecrübeli arkadaşlar yanlışları düzeltirse ben de bir şeyler öğrenirim düşüncesiyle cevabımı yazdım.
Saygılar
[/QUOTE]
verdigin bilgiler için çok tşkler özellikle şu taşların kaynatılması konusunda bende zaten şuana kadar sadece akvaryumun suyunu doldurdum ve kumunu koydum hava motorlarınıda bir arkadaşım vermişti ve gerçekten çok güzeller özellikle ses konusunda neredeyse 0 ses desem yeridir eger bu akvaryum için yeterli olursa bnm için çok iyi olacak
Akyum Kurulumu İçin Yardım
S.a arkadaşlar daha önce 70cm lik akvaryum ile ilk deneyimi mi yaşadım ve kötü sonuçlar aldım herkes sarı prensesler için o akvaryumun çok ufak oldugunu söylediler bende her şeye sıfırdan başladım ve akvaryumumu 1 metrelige çevirdim bir daha yanlış işler yapmamak için sizden yardım bekliyorum.. öncelikler sizlere sormak istedigim sorular var
1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir
2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu
3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı
4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz
5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı)
6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[EDIT]tuncer42,2017-07-04 20:18:05[/EDIT]
S.a arkadaşlar daha önce 70cm lik akvaryum ile ilk deneyimi mi yaşadım ve kötü sonuçlar aldım herkes sarı prensesler için o akvaryumun çok ufak oldugunu söylediler bende her şeye sıfırdan başladım ve akvaryumumu 1 metrelige çevirdim bir daha yanlış işler yapmamak için sizden yardım bekliyorum.. öncelikler sizlere sormak istedigim sorular var
1-hava motoru elimde 2 tane hava motoru var bir dış hava motoru ve 1 tane iç hava motoru
iç hava motorunun özellikleri Qmax=1750 L/h Hmax=1,5m dış hava motoru regents 7500 1 metrelik akvaryum için bunlar yeterlimidir
2-ısıtıcı elimdeki 200 w ısıtıcı bu akvaryum için yeterli olurmu
3-illaki dış filitre kullanmam lazım mı
4-ışık olarak elimde led var hangi renk ışıgı tavsiye edersiniz
5-daha önceki akvaryumumdaki aksesuarları nasıl temizlemem gerekir (balıklar beyaz benek hasatalıgana yakalanmıştı)
6-birde balıklar için taşlardan magara sıgınacak yerler yapmak istiyorum ve agaçların etrafında bulunan çok güzel beyaz taşlar var akvaryuma göre bu taşları nasıl temizlemem gerekir...[EDIT]tuncer42,2017-07-04 20:18:05[/EDIT]
Yem Yemiyor
S.a arkadaşlar sarı prenseslerim 3 gündür hiç yem yemiyorlar saklandıkları yerde ölü gibi duruyorlar ne yüzüyorlar nede yem yiyorlar bunun nedeni nedir ve ne yapmam lazım
S.a arkadaşlar sarı prenseslerim 3 gündür hiç yem yemiyorlar saklandıkları yerde ölü gibi duruyorlar ne yüzüyorlar nede yem yiyorlar bunun nedeni nedir ve ne yapmam lazım
S.p Gözleri Şişti
S.a arkadaşlar sarı prenseslermin su degişimnden sonra gözleri büyüdü ne yapmalıyım [:((][:((][:((][:((][:((]
S.a arkadaşlar sarı prenseslermin su degişimnden sonra gözleri büyüdü ne yapmalıyım [:((][:((][:((][:((][:((]
Sarı Prenses Ispanak Yermi Yerse Nasıl Vermeliyiz
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba,
-Sarı prenses tecrübesi edinemedim tam olarak. Diğer malawi ve Amerikan cichlid türlerinde sindirme yardımcı olarak haftada bir defa , bezelye kullanıyorum .Haşlayıp kabuğunu soyduktan sonra yutabileceği boyda parçalayıp veriyorum.
Ispanak içinde aynısı geçerli haşlayabilir yada çiğ verilebilir. Yutabileceği boyda ve toplam bir öğünde yediğinin yarısı miktarda kullanılabilir. [/QUOTE]
yani aynı işlemi sarı prenses dede uygulayabilirim ıspanagı haşlayıp balıkların yiyecegi çekilde ufak hale getirip verebilirim
bide bir sorum daha olacak bunun için yeni konu açmak istemedim akvaryumum suyunu degiştirecem %40 lık suyunu bırakıp arıtma suyunda su ekleyecem aynı ısıda bu arıtmanın suyunu ne kadar dinlendirmem gerekir
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba,
-Sarı prenses tecrübesi edinemedim tam olarak. Diğer malawi ve Amerikan cichlid türlerinde sindirme yardımcı olarak haftada bir defa , bezelye kullanıyorum .Haşlayıp kabuğunu soyduktan sonra yutabileceği boyda parçalayıp veriyorum.
Ispanak içinde aynısı geçerli haşlayabilir yada çiğ verilebilir. Yutabileceği boyda ve toplam bir öğünde yediğinin yarısı miktarda kullanılabilir. [/QUOTE]
yani aynı işlemi sarı prenses dede uygulayabilirim ıspanagı haşlayıp balıkların yiyecegi çekilde ufak hale getirip verebilirim
bide bir sorum daha olacak bunun için yeni konu açmak istemedim akvaryumum suyunu degiştirecem %40 lık suyunu bırakıp arıtma suyunda su ekleyecem aynı ısıda bu arıtmanın suyunu ne kadar dinlendirmem gerekir
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
Hknçkl,
Denizhann,
pitsem,
scorpion26,
0rnn,
syerli,
JujuSeri,
sacityld,
oguzozt,
senol74,
Urar,
EKAR,
ssener,
florasan,
DigitalPen,
ozan_1903,
a.gumrah,
ciways,
zen666,
tukabu,
osmangunay,
ezzalisi,
rebelde,
İsmail YILDIRIM,
riderfish,
YAYD06,
Omer0618,
forthehordex,
ilterisdoğukan,
ibmsony,
Garminzush,
sina cen,
altuntasseref,
reprise,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
Hoppala,
Kaangzkr,
Cyber_Scout,
Koksal Gurkan,
Oğul Hüseyin,
aupqua,
Haywardmux,
Burak PEKDEMİR,
EmiirKaan,
Mithrandirr,
Kaya43,
CoryCory,
ternapi,
BadgeR,
Kemalk41,
umitlee,
ferhattt,
Oquanus,
smithiseek,
JamesTok,
Ancalagon,
mustafatelli,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
