ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Simurg01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2018 14:20
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2018 17:12
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Başkurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Düzce
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Başkurt
SON 10 MESAJI
Platy Hakkında Bi Kaç Sorum Olacak. (fotoğraflı)
[QUOTE=caspr]Yemlemeyi azaltmanızı tavsiye ederim. Günde 3 kere yapsanız yeterli. Onların yemesi sizinde hoşunuza gidiyor muhtemelen.
Akvaryuma yanaştığınızda iç güdüsel olarak, yem vereceğinizi sanıyorlar ve oraya hareket ediyorlar. Cama parmaklarınızı vursanız, orada birikirler.
Dip çekimi ve su değişimini zamanında yaparsanız, çok uzun yaşatırsınız. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Hoşuma gittiği yok askine rahatsız oluyorum bişeyler mi var die. 3-4 günde su değişimini yapıyorum %25 civarı oluyor bu. Dip çekimle birlikte tabiki. İç güdüsel olarak yapıyolarsa sorun yok o zaman. Teşekkür ederim tekrardan.
[QUOTE=caspr]Yemlemeyi azaltmanızı tavsiye ederim. Günde 3 kere yapsanız yeterli. Onların yemesi sizinde hoşunuza gidiyor muhtemelen.
Akvaryuma yanaştığınızda iç güdüsel olarak, yem vereceğinizi sanıyorlar ve oraya hareket ediyorlar. Cama parmaklarınızı vursanız, orada birikirler.
Dip çekimi ve su değişimini zamanında yaparsanız, çok uzun yaşatırsınız. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Hoşuma gittiği yok askine rahatsız oluyorum bişeyler mi var die. 3-4 günde su değişimini yapıyorum %25 civarı oluyor bu. Dip çekimle birlikte tabiki. İç güdüsel olarak yapıyolarsa sorun yok o zaman. Teşekkür ederim tekrardan.
Platy Hakkında Bi Kaç Sorum Olacak. (fotoğraflı)
İyi akşamlar dilerim herkese bi kaç ufak sorum olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182226541.jpg[/IMG]
Fotoğraftaki balıklarım hamile mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182229211.jpg[/IMG]
Bide Ben ne zaman odaya girsem dahi hemen yem attığım yere gidiyolar. Günde 4-5 kere azar azar yemleniyolar hadi bi kaçı aç olduğu için yapıyo desem tamam ama öyle bişeyde yok hepsi curra gidiyolar yem attığım yere armut koltuğumda oturup izliyemiyorum balıkları 4-5 metre mesafe olması lazım :D
Akvaryumla ilgili bilgi veriyim biraz.
7/24 iç filtre dış filte çalışıyor.
Akvaryum 300 litre.
Balık sayısı 15 dişi platy 5 erkek platy [EDIT]Simurg01,2018-02-28 22:41:05[/EDIT]
İyi akşamlar dilerim herkese bi kaç ufak sorum olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182226541.jpg[/IMG]
Fotoğraftaki balıklarım hamile mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182229211.jpg[/IMG]
Bide Ben ne zaman odaya girsem dahi hemen yem attığım yere gidiyolar. Günde 4-5 kere azar azar yemleniyolar hadi bi kaçı aç olduğu için yapıyo desem tamam ama öyle bişeyde yok hepsi curra gidiyolar yem attığım yere armut koltuğumda oturup izliyemiyorum balıkları 4-5 metre mesafe olması lazım :D
Akvaryumla ilgili bilgi veriyim biraz.
7/24 iç filtre dış filte çalışıyor.
Akvaryum 300 litre.
Balık sayısı 15 dişi platy 5 erkek platy [EDIT]Simurg01,2018-02-28 22:41:05[/EDIT]
Su İçindeki Boloncuklar
Herkese iyi günler dilerim. Akvaryumum 110 60 55 boyutunda. Hem dış Hemde iç filtre var. Şimdi sıkıntım benim şu su içinde çok fazla boluncuk var ışığı açınca dikkatli bakınca bunlar görülüyor eğer dış filtrenin şalale filtreyi takarsam uzaktan bile rahatca ve bolca görülebiliyor. bu boloncuklar patlamadan yukarı çıkıyor ve su üstünde yağ tabakası gibi gözüküyor. iç filtreden çıkan boloncuklar su üstünde kolay kolay patlamıyor su üstünde tur atıyor. Suyu dalgalandırsın die iç filtre koydum koymasam daha çok kötü bi hal alıyor durum. Su değişimlerimide sıklaştırdım 3 günde 50 lt su değişimi yapıyorum. Yemleme mi az yapıyorum. Bi yerde okumuştum yeterli bakteri olmadığından olurmuş karartmak gerekirmiş akvaryumu bunuda yaptım ama gelişme yok.Bi türlü çözüm bulamadım yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumum bitkilidir.
Herkese iyi günler dilerim. Akvaryumum 110 60 55 boyutunda. Hem dış Hemde iç filtre var. Şimdi sıkıntım benim şu su içinde çok fazla boluncuk var ışığı açınca dikkatli bakınca bunlar görülüyor eğer dış filtrenin şalale filtreyi takarsam uzaktan bile rahatca ve bolca görülebiliyor. bu boloncuklar patlamadan yukarı çıkıyor ve su üstünde yağ tabakası gibi gözüküyor. iç filtreden çıkan boloncuklar su üstünde kolay kolay patlamıyor su üstünde tur atıyor. Suyu dalgalandırsın die iç filtre koydum koymasam daha çok kötü bi hal alıyor durum. Su değişimlerimide sıklaştırdım 3 günde 50 lt su değişimi yapıyorum. Yemleme mi az yapıyorum. Bi yerde okumuştum yeterli bakteri olmadığından olurmuş karartmak gerekirmiş akvaryumu bunuda yaptım ama gelişme yok.Bi türlü çözüm bulamadım yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumum bitkilidir.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=littlefish]
rica ederim,
bende başka sağlıklı yol olmadığını fark edince 5 li aldım, sonra mineral ve alkali ekleyip 7 ye çıkardım.
hem akvaryum hem ev için kullanıyorum içme suyu yemek vs,
lazım olduğunda 4. aşamadan sonra çıkarıp resif akvaryumum da kullanıyorum.
dediğim gibi basit bir sistem bir iki video izleyerek çok rahat parçaları birleştirebilirsiniz.
yine de çözmezseniz ben yardımcı olmaya çalışırım montajı ile ilgili.[/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ederim akşamları araştırmamı yapıp en kısa süre içerisinde uygulamaya koymaya çalışıcam. İlgiliniz için tekrar teşekkür ederim. Hayırlı günler dilerim.
[QUOTE=littlefish]
rica ederim,
bende başka sağlıklı yol olmadığını fark edince 5 li aldım, sonra mineral ve alkali ekleyip 7 ye çıkardım.
hem akvaryum hem ev için kullanıyorum içme suyu yemek vs,
lazım olduğunda 4. aşamadan sonra çıkarıp resif akvaryumum da kullanıyorum.
dediğim gibi basit bir sistem bir iki video izleyerek çok rahat parçaları birleştirebilirsiniz.
yine de çözmezseniz ben yardımcı olmaya çalışırım montajı ile ilgili.[/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ederim akşamları araştırmamı yapıp en kısa süre içerisinde uygulamaya koymaya çalışıcam. İlgiliniz için tekrar teşekkür ederim. Hayırlı günler dilerim.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=littlefish]
burak bey, söylemişsiniz zaten limon tuzu kullandığınızı,
söylemek istediğim bu tarz ph düşüren maddeler kullandığınız için ph ınız dalgalanıyor.
limon tuzu kullanıyorsunuz düşüyor, sonra azar azar yükseliyor.
sudaki elementleri alıp suyun kh ını düşürmediğiniz için oluyor.
Reserve Osmos u evde kullanmayacaksanız toplu set almayın parça parça da alabilirsiniz.
4 aşama için boş kapları ve filtre malzemeleri satılıyor internet üzerinden. gittigidiyor, sanalpazar vs.
kısaca bahsetmem gerekirse
1.aşama sediment filtre
2 aşama blok karbon
3 aşama granül karbon
4 aşama membran filtre
internetten örnek resim, alttaki 3ü ilk 3 adım sonra üstteki membran filtre,
dediğim gibi bu kaplar ayrı ayrı olarakda satılabiliyor. montajı zor değil, daha ucuza gelir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/070220181406411.jpg[/IMG][/QUOTE]
pH 8.5 iken kullandığım bir yöntem olduğu için onu hesaba katmadım yani baştan atılan bir şey yok. O önemli değil dediğiniz sistemi yapma yoluna gidicem sanırım başka çıkış yolu gözükmüyor ilginiz alakanız için teşekkürler.
[QUOTE=littlefish]
burak bey, söylemişsiniz zaten limon tuzu kullandığınızı,
söylemek istediğim bu tarz ph düşüren maddeler kullandığınız için ph ınız dalgalanıyor.
limon tuzu kullanıyorsunuz düşüyor, sonra azar azar yükseliyor.
sudaki elementleri alıp suyun kh ını düşürmediğiniz için oluyor.
Reserve Osmos u evde kullanmayacaksanız toplu set almayın parça parça da alabilirsiniz.
4 aşama için boş kapları ve filtre malzemeleri satılıyor internet üzerinden. gittigidiyor, sanalpazar vs.
kısaca bahsetmem gerekirse
1.aşama sediment filtre
2 aşama blok karbon
3 aşama granül karbon
4 aşama membran filtre
internetten örnek resim, alttaki 3ü ilk 3 adım sonra üstteki membran filtre,
dediğim gibi bu kaplar ayrı ayrı olarakda satılabiliyor. montajı zor değil, daha ucuza gelir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/070220181406411.jpg[/IMG][/QUOTE]
pH 8.5 iken kullandığım bir yöntem olduğu için onu hesaba katmadım yani baştan atılan bir şey yok. O önemli değil dediğiniz sistemi yapma yoluna gidicem sanırım başka çıkış yolu gözükmüyor ilginiz alakanız için teşekkürler.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=shark26]Kumunuza bakmadan bu işleri yapmanızın bir anlamı yok.Kum sürekli tamponlar...[/QUOTE]
Dediğiniz gibi tuz ruhuyla kontrolünü yapıcam. Sıkıntıyı bulmak öncelik olduğunu için her türlü şeyi kontrol etmem gerekiyor.
[QUOTE=shark26]Kumunuza bakmadan bu işleri yapmanızın bir anlamı yok.Kum sürekli tamponlar...[/QUOTE]
Dediğiniz gibi tuz ruhuyla kontrolünü yapıcam. Sıkıntıyı bulmak öncelik olduğunu için her türlü şeyi kontrol etmem gerekiyor.
Ph Neden Yükselir?
Ph düşürücü kullanılmadı dediğiniz gibi herhan gibir dekor vs. olmadığı içinde bende anlamadım ilk önce mango kökü ve 3/1lik su değişimi yaptıktan ph takip edicem yanlış ölçüme bi adet daha dijital metre temin edip ikisiyle kontrol sağlıcam. Baktım olmuyor dediğiniz sistemi araştırıp öğrenip almak kalıcak geriye sanırım.
Ph düşürücü kullanılmadı dediğiniz gibi herhan gibir dekor vs. olmadığı içinde bende anlamadım ilk önce mango kökü ve 3/1lik su değişimi yaptıktan ph takip edicem yanlış ölçüme bi adet daha dijital metre temin edip ikisiyle kontrol sağlıcam. Baktım olmuyor dediğiniz sistemi araştırıp öğrenip almak kalıcak geriye sanırım.
Ph Neden Yükselir?
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle ph düşürmek için limon tuzu kullanıyorum azar azar düşürüyorum büyük oranda faydası oluyor balıklarıma da bi zararını görmedim çok şükür. Çözüme gelecek olursak dediğiniz üzere dış filreyi karbonun eklenmesini hangi marka kalite olması gerektiğini araştırıp hemen mango kökleri ile siparişini vericem. Umarım olumlu sonuçlar alırım tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı günler.
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle ph düşürmek için limon tuzu kullanıyorum azar azar düşürüyorum büyük oranda faydası oluyor balıklarıma da bi zararını görmedim çok şükür. Çözüme gelecek olursak dediğiniz üzere dış filreyi karbonun eklenmesini hangi marka kalite olması gerektiğini araştırıp hemen mango kökleri ile siparişini vericem. Umarım olumlu sonuçlar alırım tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı günler.
Ph Neden Yükselir?
Herkese iyi günler dilerim. 350 Ltrelik kendi yapımım olan akvaryumumu kurmuş hazırlamış beklemiş ve balıklarımı (tetrezon) beslemekteyim izlemesi çok zevkli bir balık türü. Fakat akvaryum konusunda çok acemiyim teknik bilgileri az çok bilsemde su değer konusunda pek bir bilgim var denilemez bunla paralel olarak hangi makaleyi okuduysam da değerlerle ilgili pek bir şey anlamadım.
Soruma gelecek olursak. Akvaryum ilk kurduğumda PH 7 gösterirken. Akvaryumu boş çalıştırmaya başladığımdan itibaren yükselmeye başladı 8.5 da durdu ciddi oranda yüksek bir değer olduğunu biliyorum. Araştırmalarım sonucu pH dün 8'e indirdim fakat sabah tekrar ölçtüğümde 8.2 tekrar yükselmiş olarak buldum. Ben istediğim değerin kararlılığını nasıl sabit tutabilirim. Akvaryumda salınım yapacak extradan pek bir malzeme yok. Sadece kum ve biraz elodea var su anlık. Neden yükselir bu pH? Nasıl sabit tutabilirim? Acemi biri olduğumu göz önünüze alarak yapabileceğim beni biraz idare edebilcek bir yöntem varsa yardımlarınızı bekliyorum. Tetrezonlarımın zarar görmesini istemiyorum.
Akvaryum içi malzeme.
Hagan siyah kum
Ehim 300 wat ısıcıtı.
Pipo filtre
Bi adet deniz altı dekoru.
15-20 adet elodea.
[EDIT]Simurg01,2018-02-07 12:46:25[/EDIT]
Herkese iyi günler dilerim. 350 Ltrelik kendi yapımım olan akvaryumumu kurmuş hazırlamış beklemiş ve balıklarımı (tetrezon) beslemekteyim izlemesi çok zevkli bir balık türü. Fakat akvaryum konusunda çok acemiyim teknik bilgileri az çok bilsemde su değer konusunda pek bir bilgim var denilemez bunla paralel olarak hangi makaleyi okuduysam da değerlerle ilgili pek bir şey anlamadım.
Soruma gelecek olursak. Akvaryum ilk kurduğumda PH 7 gösterirken. Akvaryumu boş çalıştırmaya başladığımdan itibaren yükselmeye başladı 8.5 da durdu ciddi oranda yüksek bir değer olduğunu biliyorum. Araştırmalarım sonucu pH dün 8'e indirdim fakat sabah tekrar ölçtüğümde 8.2 tekrar yükselmiş olarak buldum. Ben istediğim değerin kararlılığını nasıl sabit tutabilirim. Akvaryumda salınım yapacak extradan pek bir malzeme yok. Sadece kum ve biraz elodea var su anlık. Neden yükselir bu pH? Nasıl sabit tutabilirim? Acemi biri olduğumu göz önünüze alarak yapabileceğim beni biraz idare edebilcek bir yöntem varsa yardımlarınızı bekliyorum. Tetrezonlarımın zarar görmesini istemiyorum.
Akvaryum içi malzeme.
Hagan siyah kum
Ehim 300 wat ısıcıtı.
Pipo filtre
Bi adet deniz altı dekoru.
15-20 adet elodea.
[EDIT]Simurg01,2018-02-07 12:46:25[/EDIT]
Akvaryum Taban Cam Sorunsalı
Anladım teşekkür ederim. Tavsiye edebileceğiniz bir çözücü varsa alabilirim çıkarabildiğim kadarını çıkarayım.
Anladım teşekkür ederim. Tavsiye edebileceğiniz bir çözücü varsa alabilirim çıkarabildiğim kadarını çıkarayım.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 87 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
omerali06,
pianoƒish,
Hidro Dinamik,
0rnn,
JujuSeri,
Kuduoglu,
Frkn,
Cyber_Scout,
GhostKoi,
aXarayli,
HaydarGul,
Kınayu,
nazemert,
mustafa innr,
TheDS,
seljoy,
Urar,
sakal34,
EmiirKaan,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
fffurkan9,
osmandbnl,
yeekim,
Balikcidede,
DigitalPen,
HLLDNLYC,
oktay42,
nniiaa,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
omerkaya40,
Ekin.sinan,
stopsound,
joko29,
merutay,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Safakk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
