ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sui3452
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
273
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2018 21:39
Son Ziyaret:
29 Nisan 2026 09:24
Toplam Mesaj:
405 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Suat Akbulut
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1991
Yaş:
35
İl:
Kayseri
Meslek:
-
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Suat Akbulut
SON 10 MESAJI
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
Sobo Maxi Askı Filtre 600 Lh 12 W olan askı filtresini almayı düşünüyorum. Tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum
Sobo Maxi Askı Filtre 600 Lh 12 W olan askı filtresini almayı düşünüyorum. Tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
İhtiyar heyetini ilk defa dürtmeden yüzerken gördüm. Tamam düzeldiler dedikten 3 saniye sonra yorulmuş olmalılar ki hemen tekrar yerlerine geçip inceleme yapmaya devam ettiler😂
Ek olarak ise su yüzeyimde dalgalanma çok az miktarda oluşuyor. Filtrasyon sorunu baş gösteriyor yani. Tetra filtremi satıp sunsunu elimde tuttuğuma çok pişmanım😞
Pipo var fakat çok çirkin duruyor😅
Piyasadan ve teknolojiden uzak kalmışım bu hobide. Çeşitli filtreler türemiş.
Fiyat performans odaklı şelale filtre bakmayı düşünüyorum
Tavsiyelerinize açığım
[VID]https://youtu.be/YIUbOQNkxKs?si=oZL3mcNx4MDSZS2y[/VID][EDIT]Sui3452,2024-09-23 21:43:57[/EDIT]
İhtiyar heyetini ilk defa dürtmeden yüzerken gördüm. Tamam düzeldiler dedikten 3 saniye sonra yorulmuş olmalılar ki hemen tekrar yerlerine geçip inceleme yapmaya devam ettiler😂
Ek olarak ise su yüzeyimde dalgalanma çok az miktarda oluşuyor. Filtrasyon sorunu baş gösteriyor yani. Tetra filtremi satıp sunsunu elimde tuttuğuma çok pişmanım😞
Pipo var fakat çok çirkin duruyor😅
Piyasadan ve teknolojiden uzak kalmışım bu hobide. Çeşitli filtreler türemiş.
Fiyat performans odaklı şelale filtre bakmayı düşünüyorum
Tavsiyelerinize açığım
[VID]https://youtu.be/YIUbOQNkxKs?si=oZL3mcNx4MDSZS2y[/VID][EDIT]Sui3452,2024-09-23 21:43:57[/EDIT]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204237/230920242122011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204237/230920242122011.jpg[/IMG]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
O kadar kontrast dedik balık uyumu dedik güney dedik amerika dedik balıklar akvaryumda kayboldu 🤦🏻 bu kadar boş duracağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Bi 10/15 kırmızı burun daha eklemem gerekiyor ki biz buradayız diye kendini gösterebilsin. Bir de videodaki gibi sanki gizli bi kavanoz varmış da onun içine hapsolmuş gibi 10cmlik alanda takılıyorlar. Hiç öyle biz sürüyüz gezelim, bi şov yapalım, nâmımız yürüsün falan yok. Hep aynı yer😕
Melekler!!! Melekler de geçmişler dış filtre emiş borusunun ağız kısmına 70 yaşındaki dayıların teknolojik aletlere “elin gavuru ne yapmış beee” dercesine ihtiyarlar heyeti misali onu inceliyorlar.
Ben avcı balığım heybetini gören bi titresin herkes ayağını denk alsın demek yok.
Te Allahım yaaa. Balıkları almadan önce akvaryum daha çok huzur veriyordu. Dertsiz başıma dert aldım gibi hissediyorum😞
Cae 🫠 keşke 5/10tane alsaydım dedim. En azından hareketliler. Sağa sola koşturuyorlar. Aman şurası düzenli kalmış hemen dağıtayım. Bak burda yosun varmış tadına bakayım. Melek mi bu tetra mı bi sataşayım derken izlemesi en zevkli balık benim için şu an😂
Zamanla oturur büyür serpilir de görsel şölen yaşatırlar umarım 🫣
İyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/7bhH87GXrJM?si=2VXql45BcxO3dcLH[/VID]
O kadar kontrast dedik balık uyumu dedik güney dedik amerika dedik balıklar akvaryumda kayboldu 🤦🏻 bu kadar boş duracağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Bi 10/15 kırmızı burun daha eklemem gerekiyor ki biz buradayız diye kendini gösterebilsin. Bir de videodaki gibi sanki gizli bi kavanoz varmış da onun içine hapsolmuş gibi 10cmlik alanda takılıyorlar. Hiç öyle biz sürüyüz gezelim, bi şov yapalım, nâmımız yürüsün falan yok. Hep aynı yer😕
Melekler!!! Melekler de geçmişler dış filtre emiş borusunun ağız kısmına 70 yaşındaki dayıların teknolojik aletlere “elin gavuru ne yapmış beee” dercesine ihtiyarlar heyeti misali onu inceliyorlar.
Ben avcı balığım heybetini gören bi titresin herkes ayağını denk alsın demek yok.
Te Allahım yaaa. Balıkları almadan önce akvaryum daha çok huzur veriyordu. Dertsiz başıma dert aldım gibi hissediyorum😞
Cae 🫠 keşke 5/10tane alsaydım dedim. En azından hareketliler. Sağa sola koşturuyorlar. Aman şurası düzenli kalmış hemen dağıtayım. Bak burda yosun varmış tadına bakayım. Melek mi bu tetra mı bi sataşayım derken izlemesi en zevkli balık benim için şu an😂
Zamanla oturur büyür serpilir de görsel şölen yaşatırlar umarım 🫣
İyi seyirler dilerim
[VID]https://youtu.be/7bhH87GXrJM?si=2VXql45BcxO3dcLH[/VID]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
7 kırmızı burun tetra
5melek balığı (3beyaz 2siyah)
2cae (sarı renk) temin ettim. Biliyorum Cae Çin kökenli fakat kontrast yakalama adına tercih ettim. Daha önceden de vardı akvaryumumda ve bi tık hareketli olduğu için hoşuma gidiyor:)
En kısa sürede suya alıştırma yapıp ekleyerek görsel yükleyeceğim
7 kırmızı burun tetra
5melek balığı (3beyaz 2siyah)
2cae (sarı renk) temin ettim. Biliyorum Cae Çin kökenli fakat kontrast yakalama adına tercih ettim. Daha önceden de vardı akvaryumumda ve bi tık hareketli olduğu için hoşuma gidiyor:)
En kısa sürede suya alıştırma yapıp ekleyerek görsel yükleyeceğim
Hobiye Yeni Başlıyorum Gözlemleriniz Nelerdir
[QUOTE=Emirrztrk]Merhaba, lütfen bir yazı yazarken boş açıklamalardan kaçınalım okunması daha zor oluyor. Balıkların ne olduklarını ve özelliklerini yazmanıza gerek yok. Elma salyangozu bitkili akvaryumda beslenmez bitkilere zarar verir. Bitkilerdeki çürümeler eğer gövdede değilse sadece yapraktaysa adaptasyon diyebiliriz fakat gövde çürüyorsa bitki bozuyor demektir. Son olarak temizlik grubu ilk balıklar ile birlikte eklenmesi pek doğru değil özellikle vatoz.[/QUOTE]
Konu sahibinden çok özür dileyerek bu mesaja cevap vermem gerektiğini düşünüyorum.
Kıymetli forumdaşım!
Kendimce bir düşünceyi metne dökmek istemişim ve giriş,gelişme, sonuç olarak kimseyi kırmadan, incitmeden bunu aktarmayı bu şekilde uygun görmüşüm.
Yıllar sonra foruma geri dönmüş biri olarak da forum kurallarını bildiğimi düşünüyorum.
Forum kuralları değişti de haberim mi yok? Böyle bir madde var ise lütfen alıntı yapıp beni bilgilendir.
Ayrıca kendine göre yazdıklarıma “boş(!) muhabbete gerek yok” demişsin sınırını aşarak.
Bana karşı bu olayı tekrarlamamanı rica ediyorum.
Elma salyangozu olmaz deyip anayasa kuralı gibi sürmüşsün ortaya.
Hobi bu. Denenir yanılınır yada başarı elde edilir.
Canlıya zarar vermedikten sonra iyi/kötü deneme yapmanın bi zararı yok.
Desen ki hemen eklenmez bitkiler köklensin daha sonra olabilir ama şu an erken vs diye eyvallah da nereden öğrendin de bu kadar kesin net konuştun meçhul…
Konu sahibinden tekrar özür dileyerek iyi hobiler dilerim
[QUOTE=Emirrztrk]Merhaba, lütfen bir yazı yazarken boş açıklamalardan kaçınalım okunması daha zor oluyor. Balıkların ne olduklarını ve özelliklerini yazmanıza gerek yok. Elma salyangozu bitkili akvaryumda beslenmez bitkilere zarar verir. Bitkilerdeki çürümeler eğer gövdede değilse sadece yapraktaysa adaptasyon diyebiliriz fakat gövde çürüyorsa bitki bozuyor demektir. Son olarak temizlik grubu ilk balıklar ile birlikte eklenmesi pek doğru değil özellikle vatoz.[/QUOTE]
Konu sahibinden çok özür dileyerek bu mesaja cevap vermem gerektiğini düşünüyorum.
Kıymetli forumdaşım!
Kendimce bir düşünceyi metne dökmek istemişim ve giriş,gelişme, sonuç olarak kimseyi kırmadan, incitmeden bunu aktarmayı bu şekilde uygun görmüşüm.
Yıllar sonra foruma geri dönmüş biri olarak da forum kurallarını bildiğimi düşünüyorum.
Forum kuralları değişti de haberim mi yok? Böyle bir madde var ise lütfen alıntı yapıp beni bilgilendir.
Ayrıca kendine göre yazdıklarıma “boş(!) muhabbete gerek yok” demişsin sınırını aşarak.
Bana karşı bu olayı tekrarlamamanı rica ediyorum.
Elma salyangozu olmaz deyip anayasa kuralı gibi sürmüşsün ortaya.
Hobi bu. Denenir yanılınır yada başarı elde edilir.
Canlıya zarar vermedikten sonra iyi/kötü deneme yapmanın bi zararı yok.
Desen ki hemen eklenmez bitkiler köklensin daha sonra olabilir ama şu an erken vs diye eyvallah da nereden öğrendin de bu kadar kesin net konuştun meçhul…
Konu sahibinden tekrar özür dileyerek iyi hobiler dilerim
Akvaryum, Balık, Ekipman Ve Tasarım Tavsiyesi
[QUOTE=Emsica]
Dediğinizi anladım ve notumu aldım. Peki bir soru sormak istiyorum size bitkili akvaryumun bir tamamlanma ömrü veya bitki kullanım ömrü varmıdır. Akvaryum döngüsü ne zaman tamamlanır bitkili olursa.[/QUOTE]
Doğal ortamı simüle ettiğimizden ve de doğanın yani akvaryumun kendini sürekli yenilediğini düşünürsek bitkiler büyüdü işler bitti diye bir durum söz konusu olmuyor hocam.
Bitkilerin büyümesine ve bitki yükünün çok artması ile sürekli budama ile yenilenme, yeri geldiğinde gözü tırmalayan yada çok baskın gelip diğerlerini baskılayan bitkileri akvaryumdan uzaklaştırma yoluyla süreklidir döngü ve bakım gerektiriyor.
Fazlalık olanları hediye ederek, satarak yada çöpe atarak(önermiyorum kesinlikle:)) hobinize katkı sağlayıp devam edebilirsiniz[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:24:04[/EDIT]
[QUOTE=Emsica]
Dediğinizi anladım ve notumu aldım. Peki bir soru sormak istiyorum size bitkili akvaryumun bir tamamlanma ömrü veya bitki kullanım ömrü varmıdır. Akvaryum döngüsü ne zaman tamamlanır bitkili olursa.[/QUOTE]
Doğal ortamı simüle ettiğimizden ve de doğanın yani akvaryumun kendini sürekli yenilediğini düşünürsek bitkiler büyüdü işler bitti diye bir durum söz konusu olmuyor hocam.
Bitkilerin büyümesine ve bitki yükünün çok artması ile sürekli budama ile yenilenme, yeri geldiğinde gözü tırmalayan yada çok baskın gelip diğerlerini baskılayan bitkileri akvaryumdan uzaklaştırma yoluyla süreklidir döngü ve bakım gerektiriyor.
Fazlalık olanları hediye ederek, satarak yada çöpe atarak(önermiyorum kesinlikle:)) hobinize katkı sağlayıp devam edebilirsiniz[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:24:04[/EDIT]
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[QUOTE=tafocan]
Merhaba Soru bana sorulmadı ama katkım olur belki her dalı kullanamayız.hatta daldan ziyade belirli kökleri kullansak daha iyi.buna uymazsak tankımızda su değerleri bozulur mantarlaşma olur.ben dal şeklinde kullanacağım dekorları lodos dalından yapıyorum deniz kenarında yaşadığımdan bulmam kolay oluyor satılanlarda en maliyetlisi oluyor.ama genelde yati kökleri kullanıyorum.daha hoş duruyor.kozalak olarak büyük kozalaklar olmuyor kızıl ağaç kozalağı bulmalısın biraz ararsan bulabilirsin.meşe yapraklarıyla birlikte kaynatıp kaynamadan hemen öncesi bir posta döküp tekrar kaynatmalısınki miktoplardan arınsın sonraki kaynatmada suyunu ve yaprakları dekor olarak kullanabilirsin.kullanıcağın dal ve kökleri mutlaka kaynatmalısın.karanlık su tankları filtre ile eski haline döndüğünden doğal yöntemlerle değilde satılan hzır darkwater ürünlerden alırsanız daha zahmetsiz olur.[/QUOTE]
Dediklerinizin her birinde haklılık payı var hocam.
Bulduğum asma/meşe ağacı dal ve kökler kuru olduğu için biraz daha dikkatsiz davranmış olabilirim. Kaynatma imkanım olmadığı için suda bekletme ve fırçalama yolu ile sterilize işlemlerini gerçekleştirmeye çalıştım.
Dediğiniz hazır kökler de saçma şekilde çok pahalı geldi. O yüzden böyle bi yol izledim. İlerleyen süreçte çok sorun çıkarması durumunda tankı güncelleme de planlarım arasında.
Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim 🙏
[QUOTE=tafocan]
Merhaba Soru bana sorulmadı ama katkım olur belki her dalı kullanamayız.hatta daldan ziyade belirli kökleri kullansak daha iyi.buna uymazsak tankımızda su değerleri bozulur mantarlaşma olur.ben dal şeklinde kullanacağım dekorları lodos dalından yapıyorum deniz kenarında yaşadığımdan bulmam kolay oluyor satılanlarda en maliyetlisi oluyor.ama genelde yati kökleri kullanıyorum.daha hoş duruyor.kozalak olarak büyük kozalaklar olmuyor kızıl ağaç kozalağı bulmalısın biraz ararsan bulabilirsin.meşe yapraklarıyla birlikte kaynatıp kaynamadan hemen öncesi bir posta döküp tekrar kaynatmalısınki miktoplardan arınsın sonraki kaynatmada suyunu ve yaprakları dekor olarak kullanabilirsin.kullanıcağın dal ve kökleri mutlaka kaynatmalısın.karanlık su tankları filtre ile eski haline döndüğünden doğal yöntemlerle değilde satılan hzır darkwater ürünlerden alırsanız daha zahmetsiz olur.[/QUOTE]
Dediklerinizin her birinde haklılık payı var hocam.
Bulduğum asma/meşe ağacı dal ve kökler kuru olduğu için biraz daha dikkatsiz davranmış olabilirim. Kaynatma imkanım olmadığı için suda bekletme ve fırçalama yolu ile sterilize işlemlerini gerçekleştirmeye çalıştım.
Dediğiniz hazır kökler de saçma şekilde çok pahalı geldi. O yüzden böyle bi yol izledim. İlerleyen süreçte çok sorun çıkarması durumunda tankı güncelleme de planlarım arasında.
Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim 🙏
Blackwater-uzun Zaman Sonra Yeniden
[QUOTE=Orhan76]Suat Bey Merhaba,
Gerçekten çok güzel bir tank olmuş. Özellikle aydınlatma ve verdiğiniz ambiyans çok başarılı. Ben genelde orta-güney amerika karma ciklet tankımda 10tds (180ppm) sertliği geçmemeye çalışıyorum. Bunun için kullandığım torf-reçine gibi kimyasal filtre malzemelerinin yanında bolca catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanıyorum. Cikletler için black water değil ama sarımsı amazon suyuna benzer bir su oluşturma çabası içine girdim. Yine yeni yaptığım neon tetra tankımda ben de black water tankımda önceden sormuş olduğunuz sertlik ve pH (7-7,5 ideal bu ortam için) değerlerini tutturmaya çalışıyorum.[/QUOTE]
Güzel sözleriniz için ve bilgi aktarımınız için çok teşekkür ederim Orhan Bey.
Ara ara ölçümler yaparak su dengesinin stabil gittiğini söylemem hatalı olmaz.
Gün aşırı çok az olmak kaydı ile boş akvaryumu yemleme yaparak bakteri oluşumunu sağladığımı düşünüyorum.
Bugün petshop gezintisine çıkıp karides, salyangoz, tetra ve melek fiyatlarını öğreneceğim.
Eğer ki hafızam beni yanıltmıyorsa akvaryuma ilk olarak karides ve salyangoz ekleniyor sonradan balıklar dahil oluyor diye biliyorum.
Bu konuda fikir verebilecek hobidaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:09:09[/EDIT]
[QUOTE=Orhan76]Suat Bey Merhaba,
Gerçekten çok güzel bir tank olmuş. Özellikle aydınlatma ve verdiğiniz ambiyans çok başarılı. Ben genelde orta-güney amerika karma ciklet tankımda 10tds (180ppm) sertliği geçmemeye çalışıyorum. Bunun için kullandığım torf-reçine gibi kimyasal filtre malzemelerinin yanında bolca catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanıyorum. Cikletler için black water değil ama sarımsı amazon suyuna benzer bir su oluşturma çabası içine girdim. Yine yeni yaptığım neon tetra tankımda ben de black water tankımda önceden sormuş olduğunuz sertlik ve pH (7-7,5 ideal bu ortam için) değerlerini tutturmaya çalışıyorum.[/QUOTE]
Güzel sözleriniz için ve bilgi aktarımınız için çok teşekkür ederim Orhan Bey.
Ara ara ölçümler yaparak su dengesinin stabil gittiğini söylemem hatalı olmaz.
Gün aşırı çok az olmak kaydı ile boş akvaryumu yemleme yaparak bakteri oluşumunu sağladığımı düşünüyorum.
Bugün petshop gezintisine çıkıp karides, salyangoz, tetra ve melek fiyatlarını öğreneceğim.
Eğer ki hafızam beni yanıltmıyorsa akvaryuma ilk olarak karides ve salyangoz ekleniyor sonradan balıklar dahil oluyor diye biliyorum.
Bu konuda fikir verebilecek hobidaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[EDIT]Sui3452,2024-09-23 10:09:09[/EDIT]
Hobiye Yeni Başlıyorum Gözlemleriniz Nelerdir
Tetraların sürü halinde gezmesi, lepisteslerin rengarenk desenleri çok güzel oluyor.
Tetraların sayısında değil fakat lepisteslerin sayıları biraz fazla gibi hocam.
2erkek/6 dişi ekleseniz bile çok çok kısa sürede lepistes nüfusu 25/30lara çıkacaktır ki bu da şu değerlerinizin oynamasına sebebiyet verecektir. Dediğiniz sayılarda lepiste alırsanız nüfusu kontrol etmekte çok zorlanırsınız. Diğer türleri de eklediğinizi varsayarsak gözü yoran bir görüntü çıkartır ortaya diye düşünmekteyim.
Lafın kısası lepistesi o kadar çok sayıda ekleme hocam😂
Tetraların sürü halinde gezmesi, lepisteslerin rengarenk desenleri çok güzel oluyor.
Tetraların sayısında değil fakat lepisteslerin sayıları biraz fazla gibi hocam.
2erkek/6 dişi ekleseniz bile çok çok kısa sürede lepistes nüfusu 25/30lara çıkacaktır ki bu da şu değerlerinizin oynamasına sebebiyet verecektir. Dediğiniz sayılarda lepiste alırsanız nüfusu kontrol etmekte çok zorlanırsınız. Diğer türleri de eklediğinizi varsayarsak gözü yoran bir görüntü çıkartır ortaya diye düşünmekteyim.
Lafın kısası lepistesi o kadar çok sayıda ekleme hocam😂
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
