ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eda655
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2018 17:12
Son Ziyaret:
20 Kasım 2018 22:07
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Medusa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Medusa
SON 10 MESAJI
Balığımı Uçakla Götürebilir Miyim
[QUOTE=tathadr]Yurt görevlisi veya güvenlik personeline 3 gün de bir yem atılırsa sadece 2 defa yemlerse arkadaş sorun da kalmaz, hem söyleceğiniz kişiye zorluk çıkartmamış olursunuz.Bir diğer seçenek ise götürmek yerine otomatik yemleme makinası alın derim. Ekstra ücret ile yolculuk yapacağınıza o paraya yemleme makinası alın her zaman kullanın benim düşüncem. Nerden nereye gidecek bu arada? [/QUOTE]
İzmirden Samsun’a
Arkadaşlar çok zahmetli görünüyor o yüzden yurt görevlisine emanet edicem birkaç arkadaşım ya bir şey olursa ona yük alamam dedi dedim ne olabilir yani 😂
[QUOTE=tathadr]Yurt görevlisi veya güvenlik personeline 3 gün de bir yem atılırsa sadece 2 defa yemlerse arkadaş sorun da kalmaz, hem söyleceğiniz kişiye zorluk çıkartmamış olursunuz.Bir diğer seçenek ise götürmek yerine otomatik yemleme makinası alın derim. Ekstra ücret ile yolculuk yapacağınıza o paraya yemleme makinası alın her zaman kullanın benim düşüncem. Nerden nereye gidecek bu arada? [/QUOTE]
İzmirden Samsun’a
Arkadaşlar çok zahmetli görünüyor o yüzden yurt görevlisine emanet edicem birkaç arkadaşım ya bir şey olursa ona yük alamam dedi dedim ne olabilir yani 😂
Balığımı Uçakla Götürebilir Miyim
[QUOTE=ers1905]Aslında en güzeli bir arkadaşınıza verseniz. 9 gün çok uzun bir süre değil çünkü. Hem risk almamış olursunuz.[/QUOTE] maalesef arkadaşlarımın küçük kardeşleri var güvenemiyorum zaten 2 aydır buradayım ve herkes memleketine gidiyor
[QUOTE=ers1905]Aslında en güzeli bir arkadaşınıza verseniz. 9 gün çok uzun bir süre değil çünkü. Hem risk almamış olursunuz.[/QUOTE] maalesef arkadaşlarımın küçük kardeşleri var güvenemiyorum zaten 2 aydır buradayım ve herkes memleketine gidiyor
Balığımı Uçakla Götürebilir Miyim
Arkadaşlar valizin içine mi koyacağım karanlığa saatlerce :( basınçtan bir şey olabilir diye korktum pet şişede mi götüreyim nasıl yapayım?
Arkadaşlar valizin içine mi koyacağım karanlığa saatlerce :( basınçtan bir şey olabilir diye korktum pet şişede mi götüreyim nasıl yapayım?
Balığımı Uçakla Götürebilir Miyim
Arkadaşlar yurtta kalıyorum 9 günlüğüne memleketime gidiyorum uçakla. Balık uçakta gidebilir mi bu konu hakkında hiçbir fikrim yok.
Arkadaşlar yurtta kalıyorum 9 günlüğüne memleketime gidiyorum uçakla. Balık uçakta gidebilir mi bu konu hakkında hiçbir fikrim yok.
Deri
Arkadaşlar balığı alırken bana 5 litrelik suya bi tane tuz atıp o suyu kullanmamı söylediler en az bir gün beklemek şartıyla. O suyu kullanıyordum bir yıldır. Tuzu azaltıp mı dinlendireyim yoksa hiç tuz kullanmayıp dinlenmiş su ile mi değiştireyim akvaryumu? Su düzenleyici döküyordum her değiştirdiğimde. Gereksiz mi bu şimdi? Bu zamana kadar böyle öğrendim şimdi yanlış olması beni şoka soktu açıkçası
Arkadaşlar balığı alırken bana 5 litrelik suya bi tane tuz atıp o suyu kullanmamı söylediler en az bir gün beklemek şartıyla. O suyu kullanıyordum bir yıldır. Tuzu azaltıp mı dinlendireyim yoksa hiç tuz kullanmayıp dinlenmiş su ile mi değiştireyim akvaryumu? Su düzenleyici döküyordum her değiştirdiğimde. Gereksiz mi bu şimdi? Bu zamana kadar böyle öğrendim şimdi yanlış olması beni şoka soktu açıkçası
Deri
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]
Öncelikle geçmiş olsun eda hanım eski konularınıza bakarak görmüşdüm akvaryumunuzu şu plastik dekorlara çarpmış olma ihtimali yüksek biz akvaryumlarda yapay hiç birşey istemeyiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dekorların bir yerinde bir çapak yada sivri bir yer kalmış olabilir balıgınızda ona çarpmışdır muhtemelen siz en kısa zamanda onlardan kurtulup su yüzeyi için pistia akvaryum içi nede bir yatı kökü çok dalllı alın kumunuzuda dogal renklere sahip bir renkle degiştirin.
Aslında betalar güçlü balıklardır ama kanlanma olması açık yara demek ve bakteriler direk yaraya saldırıcakdır dış parazit ilaçı kullanmanızda fayda var ben size Sera Costamed şiddetle tavsiye ederim.
1-) eger imkan varsa ozmoz suyu kullanın bu dönemde bir çok kişinin evinde arıtma cihazı vardır varsa sizde veya bir komşuda ondan su temin edin
2-) Dış aprazit ilaçlarını kullanbilrsiniz Sera Costamed tasiye ederim ama genelde balık besleyenlerde metilen mavisi vardır varsa elinizde onuda kullanbilirsiniz.
3-) Kış aylarına giriyoruz ne kadar ev sıcak olsada gunduz ve gece arasındaki sıcaklık degişimleri beatnızı öldürebilir. Bir ısıtıcı temin edin miik bir ısıtıcı işinizi görür .
4-) Eger elinizde ısıtıcı varsa takıp sıcaklıgı 30 derecelere cıkarınki sıcak sularda bakteriler ölür ozmoz suyu temin ederseniz suyu degişince akavryumun üstünü kapatıngünde bi kere acıp tekrar kapatırsanız balıgnızı bakterilerden büyük olasılıkla korumuş olursunuz
Birde eski konularda balıgı tasımak vs gibi bir konu vardı çok alakasız yorumlar gelmiş beta balıgı akçigerlidir yani suyun dışına kafasını cıakrıp dişardan siizin benim gibi hava alabilir 2010 da taylanddan beta satın aldıgımda beta tam 8 gun sonra bana ulasdıgında sadece bir kaşık suyun içinde geldigini gördüm birdaha aynı durumla karşılaşırsanız yarım litrelik bir pet şişenin yarısına kadar su koyup istedigniz yere getirebilirsiniz...
Umarım kurtulur saygılar..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim her şey çok açıklayıcı olmuş. Yurtta kalıyorum arıtma maalesef yok. Su düzenleyicilerim var umarım bunlar yeterli oluyordur. Akvaryumu kapatmalı mıyım onu anlayamadım bir de ışık almayan yerleri sevdiği çok belli sürekli köprünün altında uyuyor. Bundan bağımsız bir sorum daha olacak saydam pet bardakla suyunu değiştiriyorum ve korkuyor nefes alış verişi çok hızlı oluyor 15 dk sonra falan kendine geliyor bu normal midir. Suyunu değiştirirken sürekli kaçıyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020182210131.jpg[/IMG]
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]
Öncelikle geçmiş olsun eda hanım eski konularınıza bakarak görmüşdüm akvaryumunuzu şu plastik dekorlara çarpmış olma ihtimali yüksek biz akvaryumlarda yapay hiç birşey istemeyiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dekorların bir yerinde bir çapak yada sivri bir yer kalmış olabilir balıgınızda ona çarpmışdır muhtemelen siz en kısa zamanda onlardan kurtulup su yüzeyi için pistia akvaryum içi nede bir yatı kökü çok dalllı alın kumunuzuda dogal renklere sahip bir renkle degiştirin.
Aslında betalar güçlü balıklardır ama kanlanma olması açık yara demek ve bakteriler direk yaraya saldırıcakdır dış parazit ilaçı kullanmanızda fayda var ben size Sera Costamed şiddetle tavsiye ederim.
1-) eger imkan varsa ozmoz suyu kullanın bu dönemde bir çok kişinin evinde arıtma cihazı vardır varsa sizde veya bir komşuda ondan su temin edin
2-) Dış aprazit ilaçlarını kullanbilrsiniz Sera Costamed tasiye ederim ama genelde balık besleyenlerde metilen mavisi vardır varsa elinizde onuda kullanbilirsiniz.
3-) Kış aylarına giriyoruz ne kadar ev sıcak olsada gunduz ve gece arasındaki sıcaklık degişimleri beatnızı öldürebilir. Bir ısıtıcı temin edin miik bir ısıtıcı işinizi görür .
4-) Eger elinizde ısıtıcı varsa takıp sıcaklıgı 30 derecelere cıkarınki sıcak sularda bakteriler ölür ozmoz suyu temin ederseniz suyu degişince akavryumun üstünü kapatıngünde bi kere acıp tekrar kapatırsanız balıgnızı bakterilerden büyük olasılıkla korumuş olursunuz
Birde eski konularda balıgı tasımak vs gibi bir konu vardı çok alakasız yorumlar gelmiş beta balıgı akçigerlidir yani suyun dışına kafasını cıakrıp dişardan siizin benim gibi hava alabilir 2010 da taylanddan beta satın aldıgımda beta tam 8 gun sonra bana ulasdıgında sadece bir kaşık suyun içinde geldigini gördüm birdaha aynı durumla karşılaşırsanız yarım litrelik bir pet şişenin yarısına kadar su koyup istedigniz yere getirebilirsiniz...
Umarım kurtulur saygılar..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim her şey çok açıklayıcı olmuş. Yurtta kalıyorum arıtma maalesef yok. Su düzenleyicilerim var umarım bunlar yeterli oluyordur. Akvaryumu kapatmalı mıyım onu anlayamadım bir de ışık almayan yerleri sevdiği çok belli sürekli köprünün altında uyuyor. Bundan bağımsız bir sorum daha olacak saydam pet bardakla suyunu değiştiriyorum ve korkuyor nefes alış verişi çok hızlı oluyor 15 dk sonra falan kendine geliyor bu normal midir. Suyunu değiştirirken sürekli kaçıyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020182210131.jpg[/IMG]
Deri
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]Eda hanım görünüşde birşeyi yok yemde yemiş akvaryum ortamıyla ilgili bir sıkıntı olabilir akvaryumun komplesi nin bir resmini atarsanız.Size çok net bir bilgi verebilirim tam neresinin soyulduğunu tarif etseniz yada yakından çekerseniz bilgi verebilirim.
Yinede kanımca balığnızın birşeyi yok akvaryum ortamınız betayı strese sokmuş oda bir yere saklanmış bekliyor betalar bu kadar aydınlık ve etrafın bembeyaz acık alanlarla dolu olduğu bir tankı hiç sevmez. Tavsiyem kumunuzu değiştirin ve su üstü bitkisi kullanın tankınızada içinde zeminden tavana kadar uzanan çok dallı bir yatı kökü koyarak betanızı mutlu edebilirsiniz suyunuzuda ekstradan black water konumuna getirirseniz çok güzel olaçakdır. Beatnız ozaman tüm güzelligini sergilicek emin olabilirsiniz.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020181823291.jpg[/IMG]
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]Eda hanım görünüşde birşeyi yok yemde yemiş akvaryum ortamıyla ilgili bir sıkıntı olabilir akvaryumun komplesi nin bir resmini atarsanız.Size çok net bir bilgi verebilirim tam neresinin soyulduğunu tarif etseniz yada yakından çekerseniz bilgi verebilirim.
Yinede kanımca balığnızın birşeyi yok akvaryum ortamınız betayı strese sokmuş oda bir yere saklanmış bekliyor betalar bu kadar aydınlık ve etrafın bembeyaz acık alanlarla dolu olduğu bir tankı hiç sevmez. Tavsiyem kumunuzu değiştirin ve su üstü bitkisi kullanın tankınızada içinde zeminden tavana kadar uzanan çok dallı bir yatı kökü koyarak betanızı mutlu edebilirsiniz suyunuzuda ekstradan black water konumuna getirirseniz çok güzel olaçakdır. Beatnız ozaman tüm güzelligini sergilicek emin olabilirsiniz.[/QUOTE] olabildiğince yakından çekmeye çalıştım aslında telefonum bu kadar netleyebildi... gözünün tam sağında derisi kalkmış vaziyette altta beyaz bir renk çıkmış ve hafif kan vardı içinde dikkatli baktığımda.
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]Eda hanım görünüşde birşeyi yok yemde yemiş akvaryum ortamıyla ilgili bir sıkıntı olabilir akvaryumun komplesi nin bir resmini atarsanız.Size çok net bir bilgi verebilirim tam neresinin soyulduğunu tarif etseniz yada yakından çekerseniz bilgi verebilirim.
Yinede kanımca balığnızın birşeyi yok akvaryum ortamınız betayı strese sokmuş oda bir yere saklanmış bekliyor betalar bu kadar aydınlık ve etrafın bembeyaz acık alanlarla dolu olduğu bir tankı hiç sevmez. Tavsiyem kumunuzu değiştirin ve su üstü bitkisi kullanın tankınızada içinde zeminden tavana kadar uzanan çok dallı bir yatı kökü koyarak betanızı mutlu edebilirsiniz suyunuzuda ekstradan black water konumuna getirirseniz çok güzel olaçakdır. Beatnız ozaman tüm güzelligini sergilicek emin olabilirsiniz.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020181823291.jpg[/IMG]
[QUOTE=_x_E_M_I_R_x_]Eda hanım görünüşde birşeyi yok yemde yemiş akvaryum ortamıyla ilgili bir sıkıntı olabilir akvaryumun komplesi nin bir resmini atarsanız.Size çok net bir bilgi verebilirim tam neresinin soyulduğunu tarif etseniz yada yakından çekerseniz bilgi verebilirim.
Yinede kanımca balığnızın birşeyi yok akvaryum ortamınız betayı strese sokmuş oda bir yere saklanmış bekliyor betalar bu kadar aydınlık ve etrafın bembeyaz acık alanlarla dolu olduğu bir tankı hiç sevmez. Tavsiyem kumunuzu değiştirin ve su üstü bitkisi kullanın tankınızada içinde zeminden tavana kadar uzanan çok dallı bir yatı kökü koyarak betanızı mutlu edebilirsiniz suyunuzuda ekstradan black water konumuna getirirseniz çok güzel olaçakdır. Beatnız ozaman tüm güzelligini sergilicek emin olabilirsiniz.[/QUOTE] olabildiğince yakından çekmeye çalıştım aslında telefonum bu kadar netleyebildi... gözünün tam sağında derisi kalkmış vaziyette altta beyaz bir renk çıkmış ve hafif kan vardı içinde dikkatli baktığımda.
Deri
[QUOTE=ers1905]
Üzücü bir durum. Yem yiyor mu peki?[/QUOTE] evet yedi şimdi yemi görünce çok da sevindi. Sıcağı görünce genelde uyuyor ondan dolayı tepki vermemiş sanırım başta. Ama derisi yüzülmüş vaziyette acı çekmiyordur umarım
[QUOTE=ers1905]
Üzücü bir durum. Yem yiyor mu peki?[/QUOTE] evet yedi şimdi yemi görünce çok da sevindi. Sıcağı görünce genelde uyuyor ondan dolayı tepki vermemiş sanırım başta. Ama derisi yüzülmüş vaziyette acı çekmiyordur umarım
Deri
Arkadaşlar balığımın derisi yüzülmüş gibi görünüyor hareket etmiyor sadece baloncuk çıkartıyor ara sıra [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020181503561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar balığımın derisi yüzülmüş gibi görünüyor hareket etmiyor sadece baloncuk çıkartıyor ara sıra [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204291/311020181503561.jpg[/IMG]
Isıtıcı
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumunuz çok küçükmüş sürekli oturulan bir ısı ısıtıcı kaynağı bulunan bir odadaysa aslında ısıtıcıya gerek bile olmaya bilir .[/QUOTE]
Elimi suya soktuğumda buz gibi su olduğunu anlayabiliyorum sıcakta daha neşeli oluyor şu an hava 5 dereceyken bile böyle soğuksa kış gelince ne yapar bilemiyorum. Geçen sene hassas değildim kalorifere koyuyordum ama kaloriferin yanmadığı günler hep akvaryumun yanına sıcak su koyma ihtiyacı duyuyorum
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumunuz çok küçükmüş sürekli oturulan bir ısı ısıtıcı kaynağı bulunan bir odadaysa aslında ısıtıcıya gerek bile olmaya bilir .[/QUOTE]
Elimi suya soktuğumda buz gibi su olduğunu anlayabiliyorum sıcakta daha neşeli oluyor şu an hava 5 dereceyken bile böyle soğuksa kış gelince ne yapar bilemiyorum. Geçen sene hassas değildim kalorifere koyuyordum ama kaloriferin yanmadığı günler hep akvaryumun yanına sıcak su koyma ihtiyacı duyuyorum
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
