ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mkmkhk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2007 17:34
Son Ziyaret:
23 Ekim 2018 12:00
Toplam Mesaj:
83 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Keskin
Doğum Tarihi:
08 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Afyon
Meslek:
Makina Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet KESKİN
128 lt Bitkili Akvaryum
SON 10 MESAJI
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Bu arada yeni bir gelişme. Çinden aldığım ilk tohumlardan hava şartlarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok verim alamadım. Biraz araştırdım. Yorumlara baktım ve sattığı tohumların çimlenme oranı yüksek olan bi satıcı buldum. O satıcıdan glossostigma elatinoide tohumu aldım. 3-4 gün gibi kısa bir sürede hemen hemen hepsi çimlendi. Sonuçlar aşağıda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171936511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171938201.jpg[/IMG]
2 hafta gibi bir sürede bitkiler bu hale geldi. Çok ilginçtir. Tohumlar su ile birleşince anında mukoza gibi bir tabaka oluşup birbşrlerine yapışıyorlar. Salya gibi birşey oluşuyor üstlerinde. Akvaryumda su varken ektiğim için kökleri tam toprağa tutunamayanlar oldu. Sağolsun çöpçüler burunları ile toprağı karıştırırken bazılarını yerinden çıkarttı. Şimdi yeni ektiğim tohumların üzerine çok az kum atarak sağlamlaştırmaya çalıştım. Tohumlar aşağıdaki gibi bir cam tüpte geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171945411.jpg[/IMG]
Bu arada yeni bir gelişme. Çinden aldığım ilk tohumlardan hava şartlarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok verim alamadım. Biraz araştırdım. Yorumlara baktım ve sattığı tohumların çimlenme oranı yüksek olan bi satıcı buldum. O satıcıdan glossostigma elatinoide tohumu aldım. 3-4 gün gibi kısa bir sürede hemen hemen hepsi çimlendi. Sonuçlar aşağıda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171936511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171938201.jpg[/IMG]
2 hafta gibi bir sürede bitkiler bu hale geldi. Çok ilginçtir. Tohumlar su ile birleşince anında mukoza gibi bir tabaka oluşup birbşrlerine yapışıyorlar. Salya gibi birşey oluşuyor üstlerinde. Akvaryumda su varken ektiğim için kökleri tam toprağa tutunamayanlar oldu. Sağolsun çöpçüler burunları ile toprağı karıştırırken bazılarını yerinden çıkarttı. Şimdi yeni ektiğim tohumların üzerine çok az kum atarak sağlamlaştırmaya çalıştım. Tohumlar aşağıdaki gibi bir cam tüpte geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171945411.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba arkadaşlar
Camdaki yeşil nokta şeklinde yosun problemim devam ediyor. Onun dışında yeni yaprakların üzerinde kahverengi yosunlar oluşmaya başladı. Neden böyle oldu çok anlamadım. Co2 seviyem normal. Gösterge hep sarıya kaçan açık yeşilde. Makro ve mikro besinleri ei yöntemine göre veriyorum. Tahminin ei yöntemine göre verdiğim miktarlar az geliyor. Bakalım deneme yanılma bişeyler yapacağız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171816111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar
Camdaki yeşil nokta şeklinde yosun problemim devam ediyor. Onun dışında yeni yaprakların üzerinde kahverengi yosunlar oluşmaya başladı. Neden böyle oldu çok anlamadım. Co2 seviyem normal. Gösterge hep sarıya kaçan açık yeşilde. Makro ve mikro besinleri ei yöntemine göre veriyorum. Tahminin ei yöntemine göre verdiğim miktarlar az geliyor. Bakalım deneme yanılma bişeyler yapacağız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171816111.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=lojistisyen]Son durum nedir merak ettim[/QUOTE]
Son durumu bugün paylaşayım. Çinden aldığım tohumlardan 4 yada 5 çeşidi yeşerdi. ama akvaryum içine koyduğumda çim gibi olanlar ölmeye başlarken kalın yapraklı bir tür ne büyüdü ne öldü. Havalarının biraz ısınmasını bekliyorum. Belki mevsimsel olarak çimlendiremedim diye düşünüyorum. Yeşil yosun sorunu var akvaryumum da. bu sıralar onla uğraşıyorum. Birde dün kıl kurdu gibi bir canlı gördüm onu araştırıyorum şimdi. Önerileriniz varsa önerilere açığım.
[QUOTE=lojistisyen]Son durum nedir merak ettim[/QUOTE]
Son durumu bugün paylaşayım. Çinden aldığım tohumlardan 4 yada 5 çeşidi yeşerdi. ama akvaryum içine koyduğumda çim gibi olanlar ölmeye başlarken kalın yapraklı bir tür ne büyüdü ne öldü. Havalarının biraz ısınmasını bekliyorum. Belki mevsimsel olarak çimlendiremedim diye düşünüyorum. Yeşil yosun sorunu var akvaryumum da. bu sıralar onla uğraşıyorum. Birde dün kıl kurdu gibi bir canlı gördüm onu araştırıyorum şimdi. Önerileriniz varsa önerilere açığım.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=Yunus01]Uğraşılmış bir kurulum daha da ilerleyecek gibi duruyor, ellerinize sağlık[:iyi:] Acaba armatür ayaklıklarını nereden temin ettiniz? Bir de substrat olarak kullandığınız JBL aquabasis kaç cm kalınlık sağladı tabanda?[/QUOTE]
tam 1 cm değil ama 1 cm yakın bi kalınlık elde ettim substratla. Armatür ayaklarını kendim yaptım. Sanayiden yanlış hatırlamıyorsam 12 mm boru aldım. Onun içinede 8 mm mil sokup 90 derece büktüm. Sonra boyadım.
[QUOTE=Yunus01]Uğraşılmış bir kurulum daha da ilerleyecek gibi duruyor, ellerinize sağlık[:iyi:] Acaba armatür ayaklıklarını nereden temin ettiniz? Bir de substrat olarak kullandığınız JBL aquabasis kaç cm kalınlık sağladı tabanda?[/QUOTE]
tam 1 cm değil ama 1 cm yakın bi kalınlık elde ettim substratla. Armatür ayaklarını kendim yaptım. Sanayiden yanlış hatırlamıyorsam 12 mm boru aldım. Onun içinede 8 mm mil sokup 90 derece büktüm. Sonra boyadım.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=Edilrcn]Merhaba hayırlı olsun öncelikle..
AliExpress den ürünler ne kadar sürede geldi acaba?[/QUOTE]
Ali expresten ürünler genellikle 20-35 gün arasında geliyor. Bazen 15-20 günde geldiğide oluyor ama ilk defa bir ürünüm 60 gün olmasına rağmen gelmedi.
[QUOTE=Edilrcn]Merhaba hayırlı olsun öncelikle..
AliExpress den ürünler ne kadar sürede geldi acaba?[/QUOTE]
Ali expresten ürünler genellikle 20-35 gün arasında geliyor. Bazen 15-20 günde geldiğide oluyor ama ilk defa bir ürünüm 60 gün olmasına rağmen gelmedi.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba Arkadaşlar. Uzun bir süredir tohumları çimlendirmekle uğraşıyorum. Bazı tohumlar çimlendi ama büyümeleri durdu. Isı Işık faktörleri çok önemli bunu anladım. Gelişmeleri zamanla paylaşacağım. Bugün CO2 sistem kurulumunu gerçekleştireceğim. Umarım faydalı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161340501.jpg[/IMG]
5 Lt CO2 Tüpümüz. Sıfır BKS Marka Dolu - 147,5 TL'ye aldım bu haliyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161342301.jpg[/IMG]
1/4" Normalde Kapalı %100 ED Gevax Marka Selenoid Valf - 50 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161549231.jpg[/IMG]
Yıldız 5950 CO2 regülatörü - 70 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161550491.jpg[/IMG]
Mini Ayar vanası pnömatik - 7 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551261.jpg[/IMG]
Hortum Bağlantı aparatı - 3 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551581.jpg[/IMG],
Bir parça hortum, kelepçe - Ücretsiz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161556001.jpg[/IMG]
Montajın Bitmiş hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=szOqW66nKJU[/VID]
Ve CO2'yi bağladıktan bir kaç saat sonra fotosentez başlar. [^_^] [3)]
[3)][3)][EDIT]mkmkhk,2016-11-26 21:10:39[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar. Uzun bir süredir tohumları çimlendirmekle uğraşıyorum. Bazı tohumlar çimlendi ama büyümeleri durdu. Isı Işık faktörleri çok önemli bunu anladım. Gelişmeleri zamanla paylaşacağım. Bugün CO2 sistem kurulumunu gerçekleştireceğim. Umarım faydalı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161340501.jpg[/IMG]
5 Lt CO2 Tüpümüz. Sıfır BKS Marka Dolu - 147,5 TL'ye aldım bu haliyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161342301.jpg[/IMG]
1/4" Normalde Kapalı %100 ED Gevax Marka Selenoid Valf - 50 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161549231.jpg[/IMG]
Yıldız 5950 CO2 regülatörü - 70 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161550491.jpg[/IMG]
Mini Ayar vanası pnömatik - 7 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551261.jpg[/IMG]
Hortum Bağlantı aparatı - 3 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551581.jpg[/IMG],
Bir parça hortum, kelepçe - Ücretsiz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161556001.jpg[/IMG]
Montajın Bitmiş hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=szOqW66nKJU[/VID]
Ve CO2'yi bağladıktan bir kaç saat sonra fotosentez başlar. [^_^] [3)]
[3)][3)][EDIT]mkmkhk,2016-11-26 21:10:39[/EDIT]
Çinden Bitki Tohumu
Ben çinden tohum getirttim. Karışık değildi ama. Ayrı ayrı 100 er ad. Açtığım konuyu baştan okursanız deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim
[URL]
https://www.akvaryum.com/Forum/80x40x40_akvaryumumhigh_tech_olacak_insallah_k885145_sn4.asp?PID=5232685#scrl5232685[/URL]
Ben çinden tohum getirttim. Karışık değildi ama. Ayrı ayrı 100 er ad. Açtığım konuyu baştan okursanız deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim
[URL]
https://www.akvaryum.com/Forum/80x40x40_akvaryumumhigh_tech_olacak_insallah_k885145_sn4.asp?PID=5232685#scrl5232685[/URL]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba Arkadaşlar;
Tohumları dikeli tam 1 hafta oldu. son durum aşağıda. Umarım hepsi çillenir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027181.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar;
Tohumları dikeli tam 1 hafta oldu. son durum aşağıda. Umarım hepsi çillenir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027181.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[VID]https://youtu.be/BPa6jt_sc48[/VID]
Merhaba Arkadaşlar. Led armatürüm sonunda hazır. 3 kanallı kumanda bağladım.
A Tuşu 1. sıra 6500K ledleri yakıyor
B Tuşu 2. sıra 6500K ledleri yakıyor
C Tuşu Kırmızı mavi ve uv ledleri yakıyor
D tuşu Bütün hepsini açıp kapatıyor.
Bitkilerimde çimlenmeye başladı. haftası geldiğinde onlarıda paylaşacağım.
[VID]https://youtu.be/BPa6jt_sc48[/VID]
Merhaba Arkadaşlar. Led armatürüm sonunda hazır. 3 kanallı kumanda bağladım.
A Tuşu 1. sıra 6500K ledleri yakıyor
B Tuşu 2. sıra 6500K ledleri yakıyor
C Tuşu Kırmızı mavi ve uv ledleri yakıyor
D tuşu Bütün hepsini açıp kapatıyor.
Bitkilerimde çimlenmeye başladı. haftası geldiğinde onlarıda paylaşacağım.
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
