ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MOONLİGHT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
203
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2018 22:01
Son Ziyaret:
23 Aralık 2022 16:34
Toplam Mesaj:
318 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Ali küçük
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Watashi wa sekai de mottomo kyōryokuna hito ni naru
hasan ali küçük.
SON 10 MESAJI
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
Walstad metodu
Walstad metodu
Bakteri Kültürü Tavsiye
Jbl denitrol , aquaforest bio s , biodigest prodibio
Jbl denitrol , aquaforest bio s , biodigest prodibio
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
[QUOTE=lazarusv20]Merhaba, ofisinize 20 litrelik fanus yerine 20 litrelik küçük bir akvaryum alıp içine pipo filtre takabilirsiniz, ekonomik bir hava motoru ile çalışan. Fanusta balık beslenmez, balığa eziyettir, gereksizdir ve bazı Avrupa ülkelerinde bu "yasaktır". [/QUOTE]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[EDIT]MOONLİGHT,2019-09-14 10:05:11[/EDIT]
[QUOTE=lazarusv20]Merhaba, ofisinize 20 litrelik fanus yerine 20 litrelik küçük bir akvaryum alıp içine pipo filtre takabilirsiniz, ekonomik bir hava motoru ile çalışan. Fanusta balık beslenmez, balığa eziyettir, gereksizdir ve bazı Avrupa ülkelerinde bu "yasaktır". [/QUOTE]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[EDIT]MOONLİGHT,2019-09-14 10:05:11[/EDIT]
Beta Baligi Stres
Tankın yaşı ne kadar? Bakteri kültürü eklediniz mi , tank oturdu mu?
Çok fazla akıntı var mı ?
Saz ektim diyorsunuz. Aydınlatma seçimimiz. Bettalar yüksek ışık sevmez.
Besleme diğininiz, kullandığınız yemler?
Vb. Gibi biraz daha bilgi vermelisiniz.
Tankın yaşı ne kadar? Bakteri kültürü eklediniz mi , tank oturdu mu?
Çok fazla akıntı var mı ?
Saz ektim diyorsunuz. Aydınlatma seçimimiz. Bettalar yüksek ışık sevmez.
Besleme diğininiz, kullandığınız yemler?
Vb. Gibi biraz daha bilgi vermelisiniz.
Akvaryumum Çöktü.
Karides + moss ya da karides + bitki düşündünüz mü? Ben çok severim[;)][EDIT]MOONLİGHT,2019-09-11 09:04:48[/EDIT]
Karides + moss ya da karides + bitki düşündünüz mü? Ben çok severim[;)][EDIT]MOONLİGHT,2019-09-11 09:04:48[/EDIT]
2 metrelik akvaryum cam yapıştırma tekniğı
[QUOTE=Picky]
Öncelikle bu tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mesajımdan sonra biraz daha araştırdım ve ben de lamine yerine normal 10 mm camdan almaya karar verdim. Kayıt kuşak konusunda dediğinizi doğru buluyorum. Sanırım bizde, "çok sağlam, en sağlam olmalı" gibi bir düşünce hakim. Ben de belirttiğim ölçüler için 10 mm camın kayıt kuşaksız yeterli olacağını düşünüyorum. Aklımı kurcalayan şey şu; ilk defa böyle bir işe girişeceğim ve 10 mm cam da çok ince değil, acaba yapıştırabilir miyim sorunsuz bunu düşünüyorum ve üstte de belirttiğim gibi camı yapıştırma tekniği konusunda arada kaldım. @Kınayu abinin resimlerle göstermek istediğini kendi ölçülerimden anlatmak gerekirse şöyle diyor; 100 er cm iki uzun camı, taban camının üstüne değil de yanına yapıştırmak, öte yandan 40 cm en camlarını ise taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Resimler eksik o yüzden tam anlaşılmamış sanırım. Diğer seçenekte zaten bildiğiniz üzere 4 camı da taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Neden soruyorum çünkü yapıştıracağım metoda göre cam ölçüleri değişiklik gösterecek o yüzden.
Hem ölçülere göre dayanıklılık hem de yapıştırma konusunda tavsiyeniz benim için şu an bayağı önemli, beklemedeyim teşekkür ederim @MOONLİGHT [:)][/QUOTE]
Denildiği gibi abi tek bir şekilde yapılmıyor buna ek olarak akvaryumcular tek bir tarzı benimsemiyor . Burda işçilik iyiyse diyorum. Tüm camları tabanın üzerine oturtan da var yan camları araya alan da dışarı çıkaran da . Siz yaptıracaksanız tanıdık bir akvaryumcuya , kendiniz yapacaksanız da biraz düşünün nasıl aklıkıza yatarsa .Tercih meselesi. Buyuk bir sıkıntı olamz yanlış kesilmezse yapışır zaten. Bir önerim de 10mm cam rodaj olmadan yapistiramazsiniz , düz kesilmez . Güzelce rodajlatın , kesildikten sonra ölçüleri kontrol edin. Bir de kendiniz yapacaksanız yanınızda biri daha bulunsun. Tecrübe için de biraz youtube den video izlemenizi öneririm.
[QUOTE=Picky]
Öncelikle bu tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mesajımdan sonra biraz daha araştırdım ve ben de lamine yerine normal 10 mm camdan almaya karar verdim. Kayıt kuşak konusunda dediğinizi doğru buluyorum. Sanırım bizde, "çok sağlam, en sağlam olmalı" gibi bir düşünce hakim. Ben de belirttiğim ölçüler için 10 mm camın kayıt kuşaksız yeterli olacağını düşünüyorum. Aklımı kurcalayan şey şu; ilk defa böyle bir işe girişeceğim ve 10 mm cam da çok ince değil, acaba yapıştırabilir miyim sorunsuz bunu düşünüyorum ve üstte de belirttiğim gibi camı yapıştırma tekniği konusunda arada kaldım. @Kınayu abinin resimlerle göstermek istediğini kendi ölçülerimden anlatmak gerekirse şöyle diyor; 100 er cm iki uzun camı, taban camının üstüne değil de yanına yapıştırmak, öte yandan 40 cm en camlarını ise taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Resimler eksik o yüzden tam anlaşılmamış sanırım. Diğer seçenekte zaten bildiğiniz üzere 4 camı da taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Neden soruyorum çünkü yapıştıracağım metoda göre cam ölçüleri değişiklik gösterecek o yüzden.
Hem ölçülere göre dayanıklılık hem de yapıştırma konusunda tavsiyeniz benim için şu an bayağı önemli, beklemedeyim teşekkür ederim @MOONLİGHT [:)][/QUOTE]
Denildiği gibi abi tek bir şekilde yapılmıyor buna ek olarak akvaryumcular tek bir tarzı benimsemiyor . Burda işçilik iyiyse diyorum. Tüm camları tabanın üzerine oturtan da var yan camları araya alan da dışarı çıkaran da . Siz yaptıracaksanız tanıdık bir akvaryumcuya , kendiniz yapacaksanız da biraz düşünün nasıl aklıkıza yatarsa .Tercih meselesi. Buyuk bir sıkıntı olamz yanlış kesilmezse yapışır zaten. Bir önerim de 10mm cam rodaj olmadan yapistiramazsiniz , düz kesilmez . Güzelce rodajlatın , kesildikten sonra ölçüleri kontrol edin. Bir de kendiniz yapacaksanız yanınızda biri daha bulunsun. Tecrübe için de biraz youtube den video izlemenizi öneririm.
60-40-40 Hightech ( Game Of Mosses )
Zemin hakkında bilgi verir misiniz? Ben mi gözden kaçırdım. Co2 de bir difüzör temin etmenizi öneririm. Gübreleme periyodu hakkında int. Biraz araştırma yapın bence yetersiz. Aydınlatma fazla ancak besin yok bu şekilde olmaz.
Zemin hakkında bilgi verir misiniz? Ben mi gözden kaçırdım. Co2 de bir difüzör temin etmenizi öneririm. Gübreleme periyodu hakkında int. Biraz araştırma yapın bence yetersiz. Aydınlatma fazla ancak besin yok bu şekilde olmaz.
2 metrelik akvaryum cam yapıştırma tekniğı
[QUOTE=Picky]Yakın zamanda bir akvaryum yapma planım var. 100x40x50h ölçülerinde, 5+5 lamine camdan. Bu yapıştırma önceliği konusu o kadar çok kafamı karıştırdı ki. Sevgili @Kınayu abinin tecrübesine güvenmek istiyorum, öte yandan da mukavemet ya da kuvvet & basınç ile alakalı teknik bilgilere sahip arkadaşların da yaptığı bazı yorumlara göre hepsinin taban üzerine oturtulması fikri de aklıma giriyor. Gerçekten kafam karışmış durumda. [:?][/QUOTE]
Lamine cam yerine 10mm cam kullanmanız daha iyi olur bence. Internette akvaryuma gore cam secimi hakkinda konular var.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 44 yıllık hobicilik hayatımda baya akvaryum yapmışımdır hepsinide bu çizimdeki gibi yapmışımdır. Daha bir sorunla karşılaşmadım . Taban camına üsten yapıştırmak bence biraz daha acemi işi gibime geliyor. Ön ve arka cam dıştan gelir taban camının dikey yüzeyine yapışır iki dik taraflar sağ ve sol camlar taban camın üzerine ve ön ve arka camın arasına yapışır .
44 yıldır hobide olduğumdan kendi yaptığım akvaryumlar dışında hazırda 8-9 akvaryumum vardır biri dışında hepsi benim dediğim şekilde yapılmıştır [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/08.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG],
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][/QUOTE]
Taban camına üstten yapıştırma acemi işi diyorsunuz ( anlayamadim ben ) attığınız fotoğraflarda taban camına üstten yapışmıyor mu akvaryumlar. Sadece açıklık getirmek için soruyorum .Sanırım bu fotoğraflarda evde usta var sitesinden di. Siz yapmışsınız bu şekilde ancak tahtalarda ufak biri tutarsızlık (ben de denedim sanırım z3min düz değildi yam bilmiyorum) işi bozacaktır. Böyle yapılacaksa dikkatli ölçum yapilmalı.
Son olarak internetten ADA tarzı akvaryum yapımına bakabilirsiniz. Ben hâlâ anlayamamış durumdayım neden ülkemizde 200L tanka kayıt kuşak atmazsan olmaz diye sert çıkışlar yapılıyor. Dış ülkede adamlar 300, 400L büyük akvaryumlar kayıt kuşak yok. Sanırım bu bizim biraz da her şeyi sağlama alma , en sağlamı bu olsun düşüncemizden kaynaklanıyor.
[QUOTE=Picky]Yakın zamanda bir akvaryum yapma planım var. 100x40x50h ölçülerinde, 5+5 lamine camdan. Bu yapıştırma önceliği konusu o kadar çok kafamı karıştırdı ki. Sevgili @Kınayu abinin tecrübesine güvenmek istiyorum, öte yandan da mukavemet ya da kuvvet & basınç ile alakalı teknik bilgilere sahip arkadaşların da yaptığı bazı yorumlara göre hepsinin taban üzerine oturtulması fikri de aklıma giriyor. Gerçekten kafam karışmış durumda. [:?][/QUOTE]
Lamine cam yerine 10mm cam kullanmanız daha iyi olur bence. Internette akvaryuma gore cam secimi hakkinda konular var.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 44 yıllık hobicilik hayatımda baya akvaryum yapmışımdır hepsinide bu çizimdeki gibi yapmışımdır. Daha bir sorunla karşılaşmadım . Taban camına üsten yapıştırmak bence biraz daha acemi işi gibime geliyor. Ön ve arka cam dıştan gelir taban camının dikey yüzeyine yapışır iki dik taraflar sağ ve sol camlar taban camın üzerine ve ön ve arka camın arasına yapışır .
44 yıldır hobide olduğumdan kendi yaptığım akvaryumlar dışında hazırda 8-9 akvaryumum vardır biri dışında hepsi benim dediğim şekilde yapılmıştır [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/08.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG],
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][/QUOTE]
Taban camına üstten yapıştırma acemi işi diyorsunuz ( anlayamadim ben ) attığınız fotoğraflarda taban camına üstten yapışmıyor mu akvaryumlar. Sadece açıklık getirmek için soruyorum .Sanırım bu fotoğraflarda evde usta var sitesinden di. Siz yapmışsınız bu şekilde ancak tahtalarda ufak biri tutarsızlık (ben de denedim sanırım z3min düz değildi yam bilmiyorum) işi bozacaktır. Böyle yapılacaksa dikkatli ölçum yapilmalı.
Son olarak internetten ADA tarzı akvaryum yapımına bakabilirsiniz. Ben hâlâ anlayamamış durumdayım neden ülkemizde 200L tanka kayıt kuşak atmazsan olmaz diye sert çıkışlar yapılıyor. Dış ülkede adamlar 300, 400L büyük akvaryumlar kayıt kuşak yok. Sanırım bu bizim biraz da her şeyi sağlama alma , en sağlamı bu olsun düşüncemizden kaynaklanıyor.
Koi İle Hangi Balık Anlaşır
Üretim çiftliklerinde koi havuzunun üzerine su mercimeği yetistiriyorlar. Koi yiyor iyi oluyor demişti bana . Düşünebilirsiniz.
Üretim çiftliklerinde koi havuzunun üzerine su mercimeği yetistiriyorlar. Koi yiyor iyi oluyor demişti bana . Düşünebilirsiniz.
İki Küçük Akvaryum Mu Tek Büyük Akvaryum Mu?
Küçükten kastınız nedir?
Ben 100L iki küçük (bana göre) akvaryumu seçerdim . Biri karides+ moss , biri sürü balıkları ve bitki.
Küçükten kastınız nedir?
Ben 100L iki küçük (bana göre) akvaryumu seçerdim . Biri karides+ moss , biri sürü balıkları ve bitki.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
