ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yarens
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2018 22:34
Son Ziyaret:
24 Temmuz 2018 12:25
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sami
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
imza yok şu an.
SON 3 MESAJI
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
[QUOTE=ityo39]
Madde madde yazarsak:
1- Filtreniz 1200 litre/saat debili aşırı büyük seçilmiş bir filtre. Kötü bir filtre değil, filtrasyon hacmi itibarı ile büyük filtre kullanmak iyidir, ama büyük debi demek büyük motor demek o da daha fazla gürültü demek. Gürültü hava kabarcıkları değil de motorun kendi gürültüsüyse eğer sonuçta çin malı filtrelerde çok da kaliteli olmuyor ve ses sorunu yaşanabiliyor. Aynı markanın aynı modelinde bile biri sessiz çalışırken diğeri gürültü yapabiliyor. Tombala gibi biraz. Avrupa menşei markaların iç filtrelerini düşünebilirsiniz bütçeniz müsaitse, ve bu sefer 300-400 litre/saat debili bir filtre seçmeniz gerek. Şayet ben şansımı deneyeyim bi tane de küçük boy çin malı filtre alayım derseniz bu sefer 500 litre/saat debili filtre alın. Onların atmasyon katsayısı ve verim düşüşü fazla oluyor:) Her iki durumda da bazı iç filtre modellerinde şelale aparatı denen birşey olur, suyu ana çıkıştan güçlü şekilde üflemek yerine, bu aparattan suyu döndürüp bölerek daha düşük güçle üflemesini sağlar. Öneririm olmasını. BU arada mevcut filtrenize bir çeşit ev yapımı şelale aparatı yapmanız da mümkün. El becerisi yatkınlık vs varsa deneyebilirsiniz.
2- Bitkiler Java ve Fern olarak 2 bitki değil. "Java fern" adı bitkinin. Tek bitki yani:)
3- Çek valf benim anlattığım şeyden farklı birşey. Çek valf almayacaksınız, en fazla 1-2 TL dir benim bahsettiğim şey. "plastik hava valfi" deyin verirler zaten.
farklı tipleri var ama hepsi işini görür.
4- Aydınlatma: yaptırdığınız kapak nasıl birşey resim atsanız iyi olurdu. İçinde nasıl bir tesisat var, tek duy mu var? öyleyse en güçlü tasarruflu ampuller 23 Watt zaten. Bir tane 6500 Kelvin olanından alıp takın. İlerde yetersiz gelirse bir elektrikçiye kapakla beraber gidip ikinci bir duy taktırabilrsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz çok zor bir iş değil.
NOT: siz herşeyden önce filtreye hava getiren hortumu söküp ya da tamamen elinizle ezip kapatarak bir deneyin bakalım ses gerçekten motordan mı kaynaklı...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan.konuları madde madde üşenmeden yazmışsınız. :)
aşağıda resim attım motoru biraz aşağıya indirdim ses azaldı gibi. dediğiniz gibi hortumuda kıstım biraz.ucuna birşey düşüneceğim. yavaş yavaş yapıyorum çoculardan vakit buldukça. şimdilik bizim buralardaki akvaryumcularda balıkta yok doğru dürüst .lepistes aldım hatta doğurcak galiba. 1 erkek 3 dişi diye aldım inşallah doğrudur. sadece böyle başlayacağım. tabi taş düşündüm şimdilik.bitki veya farklı bişey duruma göre koyacağım.birde yavruların kaçabileceği süs yapacağım. lamba bildiğiniz normal su içine konanlardan.8w yazıyo kutuda. kapakta yeride yok zaten yapışkanlı. alta resimleri atıyorum yine bi kaç tane.
şimdilik iyi gidiyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181601311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181603331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181605301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181607191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181612071.jpg[/IMG]
[QUOTE=ceyh]Filtrenin debisi yüksek evet, aşırı akıntı yaparsa balıkları da rahatsız edebilir, suyu saatte 4-5 kere çevirecek gibi yani sizin hacminizde 250/300 lt/h kapasiteli bir filtre daha uygun olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. ben bi akvaeyumcuya gitsem küçüğünü alsam iyi olacak galiba. banada büyük geldi bu. ama uygun vermişti bilemedimki şimdi. buna 45 dedi küçüğüne 35 dedi. bunu 40 verdi. şimdi küçüğüne 35 der al 5 tl der gönderir bide:) parası için değil tabikide adama gıcık olmuştumda.[:$]
[QUOTE=ityo39]
Madde madde yazarsak:
1- Filtreniz 1200 litre/saat debili aşırı büyük seçilmiş bir filtre. Kötü bir filtre değil, filtrasyon hacmi itibarı ile büyük filtre kullanmak iyidir, ama büyük debi demek büyük motor demek o da daha fazla gürültü demek. Gürültü hava kabarcıkları değil de motorun kendi gürültüsüyse eğer sonuçta çin malı filtrelerde çok da kaliteli olmuyor ve ses sorunu yaşanabiliyor. Aynı markanın aynı modelinde bile biri sessiz çalışırken diğeri gürültü yapabiliyor. Tombala gibi biraz. Avrupa menşei markaların iç filtrelerini düşünebilirsiniz bütçeniz müsaitse, ve bu sefer 300-400 litre/saat debili bir filtre seçmeniz gerek. Şayet ben şansımı deneyeyim bi tane de küçük boy çin malı filtre alayım derseniz bu sefer 500 litre/saat debili filtre alın. Onların atmasyon katsayısı ve verim düşüşü fazla oluyor:) Her iki durumda da bazı iç filtre modellerinde şelale aparatı denen birşey olur, suyu ana çıkıştan güçlü şekilde üflemek yerine, bu aparattan suyu döndürüp bölerek daha düşük güçle üflemesini sağlar. Öneririm olmasını. BU arada mevcut filtrenize bir çeşit ev yapımı şelale aparatı yapmanız da mümkün. El becerisi yatkınlık vs varsa deneyebilirsiniz.
2- Bitkiler Java ve Fern olarak 2 bitki değil. "Java fern" adı bitkinin. Tek bitki yani:)
3- Çek valf benim anlattığım şeyden farklı birşey. Çek valf almayacaksınız, en fazla 1-2 TL dir benim bahsettiğim şey. "plastik hava valfi" deyin verirler zaten.
farklı tipleri var ama hepsi işini görür.
4- Aydınlatma: yaptırdığınız kapak nasıl birşey resim atsanız iyi olurdu. İçinde nasıl bir tesisat var, tek duy mu var? öyleyse en güçlü tasarruflu ampuller 23 Watt zaten. Bir tane 6500 Kelvin olanından alıp takın. İlerde yetersiz gelirse bir elektrikçiye kapakla beraber gidip ikinci bir duy taktırabilrsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz çok zor bir iş değil.
NOT: siz herşeyden önce filtreye hava getiren hortumu söküp ya da tamamen elinizle ezip kapatarak bir deneyin bakalım ses gerçekten motordan mı kaynaklı...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan.konuları madde madde üşenmeden yazmışsınız. :)
aşağıda resim attım motoru biraz aşağıya indirdim ses azaldı gibi. dediğiniz gibi hortumuda kıstım biraz.ucuna birşey düşüneceğim. yavaş yavaş yapıyorum çoculardan vakit buldukça. şimdilik bizim buralardaki akvaryumcularda balıkta yok doğru dürüst .lepistes aldım hatta doğurcak galiba. 1 erkek 3 dişi diye aldım inşallah doğrudur. sadece böyle başlayacağım. tabi taş düşündüm şimdilik.bitki veya farklı bişey duruma göre koyacağım.birde yavruların kaçabileceği süs yapacağım. lamba bildiğiniz normal su içine konanlardan.8w yazıyo kutuda. kapakta yeride yok zaten yapışkanlı. alta resimleri atıyorum yine bi kaç tane.
şimdilik iyi gidiyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181601311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181603331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181605301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181607191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181612071.jpg[/IMG]
[QUOTE=ceyh]Filtrenin debisi yüksek evet, aşırı akıntı yaparsa balıkları da rahatsız edebilir, suyu saatte 4-5 kere çevirecek gibi yani sizin hacminizde 250/300 lt/h kapasiteli bir filtre daha uygun olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. ben bi akvaeyumcuya gitsem küçüğünü alsam iyi olacak galiba. banada büyük geldi bu. ama uygun vermişti bilemedimki şimdi. buna 45 dedi küçüğüne 35 dedi. bunu 40 verdi. şimdi küçüğüne 35 der al 5 tl der gönderir bide:) parası için değil tabikide adama gıcık olmuştumda.[:$]
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
[QUOTE=esensml]Sami Bey hoş geldiniz, çocuklarınızla umarım keyifli bir şekilde sürdürebileceğiniz bir akvaryum kurarsınız. Öncelikle önerim sırayla ilerlemeniz. Önce balık türlerine karar verip daha sonra bitkili akvaryuma çevirebilir bu süreçte de balıklarınızı tanıyıp üzerine bitkiler hakkında bilgi edinme aşamasına geçebilirsiniz. 60 litre için çok fazla canlı yükü olmamasına dikkat ediniz. Size önerebileceğim balık türleri Lepistes, moli, tetra türleri ilk aklıma gelenler. Ayrıca ilerde bitki alarak karides ekleyip canlı çeşitliliğini arttırabilirsiniz. Yine balıklarınızı almak için ilanlar bölümüne bakıp bu bölümde satan arkadaşlar varsa onlarla iletişim kurup alabilirsiniz.
Motorunuz da ses yapan kısım eğer hava borusu ise borunun ucunu pamuk ile kapatıp sesi azaltabilirsiniz. Keyifli bir serüveniniz olur umarım [:)][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgiler için. dediğiniz balık türlerine bakıyorum şimdi. inanın dediğim gibi uykumdan feragat ederek kuruyorum. motor sesi hortumla değil anlamadım kısıyorum ama içerden motordan geliyor ses. motormu sesli nedir çözmem lazım.ben bile rahatsız oldum salonda tv yi kısınca bildiğini kafa şişiriyor. motorun bozuk olduğuna değilde ses yaptığına inanıyorum. onada bi çözüm buluruz inşallah. saolun
[QUOTE=ityo39]Ses konusu kolay filtreye hava emişi yaptığı hortuma valf takacaksınız, çocuk uyurken kapatacaksınız ses kesilecek. 24 saat fokur fokur hava vermeniz gerekmiyor. Işık konusu da kolay: 60 litre için 35-40 watt 6500 K aydınlatma yeterli. İster tasarruflu ampul ister floresan tipi kullanın hangisi kolay gelirse. Bu şartlara uygun kolay bitkiler seçin, java fern gibi mesela...[/QUOTE]
motorun sesi içerden geliyor hortumdan rahatsız olmuyoruz.o zaman çekvalf diye birşey var sanırım. onu bi sorayım ben. bu arada motor küçülebiliyormuş. küçültsem faydası olurmu motorun kafası en azınsan suyun içine iyice girerse ses gidebilirmi. veya küçük motorlamı değiştirsem. aşağıda resim attım.aydınlatma için şimdi baktım ampule.8watt yazıyor. değişmem lazım anlaşıldı.bitki için java ve fern not aldım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620180133201.jpg[/IMG][EDIT]yarens,2018-06-21 01:56:42[/EDIT]
[QUOTE=esensml]Sami Bey hoş geldiniz, çocuklarınızla umarım keyifli bir şekilde sürdürebileceğiniz bir akvaryum kurarsınız. Öncelikle önerim sırayla ilerlemeniz. Önce balık türlerine karar verip daha sonra bitkili akvaryuma çevirebilir bu süreçte de balıklarınızı tanıyıp üzerine bitkiler hakkında bilgi edinme aşamasına geçebilirsiniz. 60 litre için çok fazla canlı yükü olmamasına dikkat ediniz. Size önerebileceğim balık türleri Lepistes, moli, tetra türleri ilk aklıma gelenler. Ayrıca ilerde bitki alarak karides ekleyip canlı çeşitliliğini arttırabilirsiniz. Yine balıklarınızı almak için ilanlar bölümüne bakıp bu bölümde satan arkadaşlar varsa onlarla iletişim kurup alabilirsiniz.
Motorunuz da ses yapan kısım eğer hava borusu ise borunun ucunu pamuk ile kapatıp sesi azaltabilirsiniz. Keyifli bir serüveniniz olur umarım [:)][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgiler için. dediğiniz balık türlerine bakıyorum şimdi. inanın dediğim gibi uykumdan feragat ederek kuruyorum. motor sesi hortumla değil anlamadım kısıyorum ama içerden motordan geliyor ses. motormu sesli nedir çözmem lazım.ben bile rahatsız oldum salonda tv yi kısınca bildiğini kafa şişiriyor. motorun bozuk olduğuna değilde ses yaptığına inanıyorum. onada bi çözüm buluruz inşallah. saolun
[QUOTE=ityo39]Ses konusu kolay filtreye hava emişi yaptığı hortuma valf takacaksınız, çocuk uyurken kapatacaksınız ses kesilecek. 24 saat fokur fokur hava vermeniz gerekmiyor. Işık konusu da kolay: 60 litre için 35-40 watt 6500 K aydınlatma yeterli. İster tasarruflu ampul ister floresan tipi kullanın hangisi kolay gelirse. Bu şartlara uygun kolay bitkiler seçin, java fern gibi mesela...[/QUOTE]
motorun sesi içerden geliyor hortumdan rahatsız olmuyoruz.o zaman çekvalf diye birşey var sanırım. onu bi sorayım ben. bu arada motor küçülebiliyormuş. küçültsem faydası olurmu motorun kafası en azınsan suyun içine iyice girerse ses gidebilirmi. veya küçük motorlamı değiştirsem. aşağıda resim attım.aydınlatma için şimdi baktım ampule.8watt yazıyor. değişmem lazım anlaşıldı.bitki için java ve fern not aldım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620180133201.jpg[/IMG][EDIT]yarens,2018-06-21 01:56:42[/EDIT]
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
Merhaba arkadaşlar.ismim sami. 38 yaşındayım.anlaradayım.Daha evvel belkide 15 yıl önce beslemiştim lepistes tarsı balıkları.bilmeden beslemiştik açıkcası.biraz daha mantıklı yapmak istiyorum bu kez.şimdi çocuklarım oldu.oğlum illa alalım dedi. çok hevesliyiz bakalım.kısaca anlatmak istiyorum. 60 lt resimde gördüğünüz akvaryumu aldık. aymoli lepistes renkli bi akvaryum istiyorum.işyerinde ciklet var.adını unuttum ama dimasoli gibi bişeydi. birde sarı prenses var. evimde bu akvaryumuma ufaktan başlamak istiyorum ama biraz da dediğim gibi renkli bir ırk beslemek istiyorum. kaç adet ne almalıyım.?bitki olayını bilmiyorum .çok seviyorum ama ışıksız ortamda siyahlaştığını söyleyenler var. ışık olayını çözemeyebilirim. akvaryuma ışık aldım sonradan. ışık uygun ise almak isterim bitki tabikide. sizlerin yorumları benim için çok değerli. birde balıkları nerden almalıyım bilmiyorum.kötü balık dişi erkek kandırırlarda kesin beni. ama onada internetten tek tek bakıp çözmeye çalışacağım. aceleci davranıp saçma sapan akvaryum yapmak istemedim. diğer çocuğum 1 buçuk yaş kız. bu arada hanımdanda fırça yedim.motor çok ses yapıyor.kız uyuyamıyo dedi şimdi.çözüm bulmam lazım anlaşılan [:cool:]
teşekkürler tekrardan.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/200620182238391.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.ismim sami. 38 yaşındayım.anlaradayım.Daha evvel belkide 15 yıl önce beslemiştim lepistes tarsı balıkları.bilmeden beslemiştik açıkcası.biraz daha mantıklı yapmak istiyorum bu kez.şimdi çocuklarım oldu.oğlum illa alalım dedi. çok hevesliyiz bakalım.kısaca anlatmak istiyorum. 60 lt resimde gördüğünüz akvaryumu aldık. aymoli lepistes renkli bi akvaryum istiyorum.işyerinde ciklet var.adını unuttum ama dimasoli gibi bişeydi. birde sarı prenses var. evimde bu akvaryumuma ufaktan başlamak istiyorum ama biraz da dediğim gibi renkli bir ırk beslemek istiyorum. kaç adet ne almalıyım.?bitki olayını bilmiyorum .çok seviyorum ama ışıksız ortamda siyahlaştığını söyleyenler var. ışık olayını çözemeyebilirim. akvaryuma ışık aldım sonradan. ışık uygun ise almak isterim bitki tabikide. sizlerin yorumları benim için çok değerli. birde balıkları nerden almalıyım bilmiyorum.kötü balık dişi erkek kandırırlarda kesin beni. ama onada internetten tek tek bakıp çözmeye çalışacağım. aceleci davranıp saçma sapan akvaryum yapmak istemedim. diğer çocuğum 1 buçuk yaş kız. bu arada hanımdanda fırça yedim.motor çok ses yapıyor.kız uyuyamıyo dedi şimdi.çözüm bulmam lazım anlaşılan [:cool:]
teşekkürler tekrardan.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/200620182238391.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
