ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
8686mesutozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2018 22:56
Son Ziyaret:
11 Şubat 2019 23:54
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mesut Öztürk
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=nonstop]Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.[/QUOTE]
Teşekkürler . Peki normal ışıklandırma ile yosun olmuyor mu ?
[QUOTE=nonstop]Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.[/QUOTE]
Teşekkürler . Peki normal ışıklandırma ile yosun olmuyor mu ?
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bu benim yaptığım uygulamada bitki olmazmı diyorsunuz ? İlla üç renk olacak yani Beyaz kırmızı mavi [/QUOTE]
Sadece beyaz olduğu zaman yosun problemi ortaya çıkıyormuş ve fotosentez için yeterli gelmiyormuş galiba. Bide ışığın frekansı dalga boyu falan gibi mevzular varmış fotosentez için kırmızı mavi falan gibi renkler olması gerekiyormuş. Bende o yüzden doğal yolla işi halledeyim güneşe koyayım dedim ama olmadı [:)]
[QUOTE=Kınayu]Bu benim yaptığım uygulamada bitki olmazmı diyorsunuz ? İlla üç renk olacak yani Beyaz kırmızı mavi [/QUOTE]
Sadece beyaz olduğu zaman yosun problemi ortaya çıkıyormuş ve fotosentez için yeterli gelmiyormuş galiba. Bide ışığın frekansı dalga boyu falan gibi mevzular varmış fotosentez için kırmızı mavi falan gibi renkler olması gerekiyormuş. Bende o yüzden doğal yolla işi halledeyim güneşe koyayım dedim ama olmadı [:)]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Yok ben öyle bir şey demiyorum kesinlikle basit şekilde az bir el beceriniz varsa kendinizde yapabilirsiniz ucuz yollu imzamdaki akvaryumumunkini kendim yaptım ben çok cuzi bir maliyetle. Tavandanda dekoratif iki zincirle sallandırdım 20 cm kalacak şekilde akvaryumun üzerine gayet güzel oldu [:iyi:]
Bu hobide herşeye para verip sorunu çözmeye kalkarsanız sonucu ne olur gün günden kötü geliyor [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180835591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende kendim yapmayı düşünüyorum ama biraz araştırdım normal led lambalar olmuyormuş galiba. power led çeşitli renk lambalar kullanmam gerekiyormuş lambalarında sayısı renk oranı bir sürü ayrıntısı var gibi görünüyor o yüzden biraz gözüm korktu [x(]
[QUOTE=Kınayu]Yok ben öyle bir şey demiyorum kesinlikle basit şekilde az bir el beceriniz varsa kendinizde yapabilirsiniz ucuz yollu imzamdaki akvaryumumunkini kendim yaptım ben çok cuzi bir maliyetle. Tavandanda dekoratif iki zincirle sallandırdım 20 cm kalacak şekilde akvaryumun üzerine gayet güzel oldu [:iyi:]
Bu hobide herşeye para verip sorunu çözmeye kalkarsanız sonucu ne olur gün günden kötü geliyor [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180835591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende kendim yapmayı düşünüyorum ama biraz araştırdım normal led lambalar olmuyormuş galiba. power led çeşitli renk lambalar kullanmam gerekiyormuş lambalarında sayısı renk oranı bir sürü ayrıntısı var gibi görünüyor o yüzden biraz gözüm korktu [x(]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz şekilde olsa bitkili kurulumu yapan bir çok formumuz değerli üyesi illaki bir sabahtan akşama gün ışığı ışık alan bir yere cama sahiptir herkes bu şekilde yapardı diyede düşünmek lazım [:((][/QUOTE]
Erhan bey ne yaparsan yap olmaz , git parayı bas al o armatürü diyorsun yani [:)))] Kurtuluşum yok yani [:)))]
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz şekilde olsa bitkili kurulumu yapan bir çok formumuz değerli üyesi illaki bir sabahtan akşama gün ışığı ışık alan bir yere cama sahiptir herkes bu şekilde yapardı diyede düşünmek lazım [:((][/QUOTE]
Erhan bey ne yaparsan yap olmaz , git parayı bas al o armatürü diyorsun yani [:)))] Kurtuluşum yok yani [:)))]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTa[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTE]
Akvaryumu pencerenin önüne koyduğum zaman öğleden akşam güneş batana kadar ışık alıyor o yüzden yeterli olabilir diye düşündüm [:?]
[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTa[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTE]
Akvaryumu pencerenin önüne koyduğum zaman öğleden akşam güneş batana kadar ışık alıyor o yüzden yeterli olabilir diye düşündüm [:?]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bitkili akvaryum hangi türleri kapsıyor ?
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi[/QUOTE]
Genel olarak soruyorum ışıklandırmasız güneş ışığı yeterli olur mu bitkiler şu an belli değil yeni kurulum yapacam armatür falan almama gerek olacak mı o yüzden soruyorum
[QUOTE=Kınayu]Bitkili akvaryum hangi türleri kapsıyor ?
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi[/QUOTE]
Genel olarak soruyorum ışıklandırmasız güneş ışığı yeterli olur mu bitkiler şu an belli değil yeni kurulum yapacam armatür falan almama gerek olacak mı o yüzden soruyorum
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
Merhaba arkadaşlar bitkili akvaryumu gün boyu güneş alan bir yere koysak ışıklandırma yapmadan bitkiler için yeterli olur mu ?
Yada güneş alan yere koymanın ne gibi avantaj yada dezavantajı olur ?
Saygılar...
Merhaba arkadaşlar bitkili akvaryumu gün boyu güneş alan bir yere koysak ışıklandırma yapmadan bitkiler için yeterli olur mu ?
Yada güneş alan yere koymanın ne gibi avantaj yada dezavantajı olur ?
Saygılar...
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=brigantes]Merhaba yapılmasına yapılır ama pratik bir yöntem değil bence. Sineklikle deliğin üstünü kapatıcam demişsiniz birde üstüne kum koyunca
delik hemen tıkanır haftada bir temizlenmesi gerekir. Bunun temizliğini nasıl yapacaksınız? ayrıca dış filtre hortumlar da bir süre sonra yosun tutuyor onları da temizlemek gerekiyor. Baya uğraştırır ve pişman eder bu sistem sizi bence. [/QUOTE]
Tabana 2cm yüksekliğinde plastik ızgara koyacağım için kumun alt kısmında sadece su olan bir alan oluşacak sineklik de kumu aşağı geçirmeyecegi için deliğin tıkanması söz konusu olmayacak
[QUOTE=brigantes]Merhaba yapılmasına yapılır ama pratik bir yöntem değil bence. Sineklikle deliğin üstünü kapatıcam demişsiniz birde üstüne kum koyunca
delik hemen tıkanır haftada bir temizlenmesi gerekir. Bunun temizliğini nasıl yapacaksınız? ayrıca dış filtre hortumlar da bir süre sonra yosun tutuyor onları da temizlemek gerekiyor. Baya uğraştırır ve pişman eder bu sistem sizi bence. [/QUOTE]
Tabana 2cm yüksekliğinde plastik ızgara koyacağım için kumun alt kısmında sadece su olan bir alan oluşacak sineklik de kumu aşağı geçirmeyecegi için deliğin tıkanması söz konusu olmayacak
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=Abacus]Bunu yapmakta sıkıntı yok fakat benim aklıma takılan şey zemindeki kumu filtreye gitmesini nasıl engelleyeceksiniz?[/QUOTE]
Açıklama kısmında yazmıştım plastik ızgaranın üzerine sineklik serilecek sonra üzerine iri taneli kum konulacak böylelikle alt kısma kum geçmeyecek
[QUOTE=Abacus]Bunu yapmakta sıkıntı yok fakat benim aklıma takılan şey zemindeki kumu filtreye gitmesini nasıl engelleyeceksiniz?[/QUOTE]
Açıklama kısmında yazmıştım plastik ızgaranın üzerine sineklik serilecek sonra üzerine iri taneli kum konulacak böylelikle alt kısma kum geçmeyecek
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=bjkalley]Cam altı delme dediğimiz şey sumplarda zaten yapılıyor. Siz delemezsiniz, pleksi değil cam ile uğraşıyoruz. Camın delinmesi cam etrafında ekstra stres oluşturur o yüzden tabanda normalden daha kalın cam kullanmak iyi olacaktır.
Yapmayı düşündüğünüz sistem, taşma vb. yapmaz, altı da rakor ile dış filtreye bağlanır ama rakoru tutturabilmek için üstte de bir parça olacaktır. Gerçi akvaryum tabanına ortası delik bi strafor kullanarak bunu aşabilirsiniz. O zaman da dış filtre tortularla çabuk tıkanacaktır ve sık bakım isteyecektir. Dış filtrenin en büyük dezvantajlarından biri bakımının uğraştırıcı ve etraf pisletici olmasını unutmamak lazım. Tabi kum da kullanamayacaksınız bu sistem ancak discus boylandırma tankı gibi amaçlarla kullanılır onda da discusların sıkça yaptığı tabandan yem alıp yeme şansını yok ediyorsunuz, yine kötü.
Çizim güzel ama işlev başarılı değil :([/QUOTE]
Teşekkürler Ali bey cama delikleri dediginiz gibi camcıda açtıracam . Tabana ızgara koyup sineklik serdikten sonra kum kaya ve diğer malzemeleri koyacam normal akvaryum şeklinde. Buradaki ızgara koymanın sebebi tabanda kumsuz bir alanın oluşması suyun tüm tabandan çekilmesi ve deliğin kumla tikanmamasi
[QUOTE=bjkalley]Cam altı delme dediğimiz şey sumplarda zaten yapılıyor. Siz delemezsiniz, pleksi değil cam ile uğraşıyoruz. Camın delinmesi cam etrafında ekstra stres oluşturur o yüzden tabanda normalden daha kalın cam kullanmak iyi olacaktır.
Yapmayı düşündüğünüz sistem, taşma vb. yapmaz, altı da rakor ile dış filtreye bağlanır ama rakoru tutturabilmek için üstte de bir parça olacaktır. Gerçi akvaryum tabanına ortası delik bi strafor kullanarak bunu aşabilirsiniz. O zaman da dış filtre tortularla çabuk tıkanacaktır ve sık bakım isteyecektir. Dış filtrenin en büyük dezvantajlarından biri bakımının uğraştırıcı ve etraf pisletici olmasını unutmamak lazım. Tabi kum da kullanamayacaksınız bu sistem ancak discus boylandırma tankı gibi amaçlarla kullanılır onda da discusların sıkça yaptığı tabandan yem alıp yeme şansını yok ediyorsunuz, yine kötü.
Çizim güzel ama işlev başarılı değil :([/QUOTE]
Teşekkürler Ali bey cama delikleri dediginiz gibi camcıda açtıracam . Tabana ızgara koyup sineklik serdikten sonra kum kaya ve diğer malzemeleri koyacam normal akvaryum şeklinde. Buradaki ızgara koymanın sebebi tabanda kumsuz bir alanın oluşması suyun tüm tabandan çekilmesi ve deliğin kumla tikanmamasi
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
