ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alpb9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
158
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Aralık 2019 08:15
Son Ziyaret:
10 Ocak 2025 03:48
Toplam Mesaj:
204 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
96 lt high tech güney Amerika akvaryumu kuruluyor.
SON 10 MESAJI
Yeni High Tech Denemesi, Balık Ölümleri
[QUOTE=ErtanGulen]Bulanıklık, (eklendi ise) yeterli bakteri yatağı olusmadan eklenen bakterilerin ölümünden olabilir. Kullandığımız aktif topraklar özellikle ilk dönemlerinde yoğun gübre salınımı yapabilirler bu sebeple ilk 10-15 gün boyunca olabildiğince sık su değişimi tavsiye edilir. Ada Amazonia kullandığımda ilk 15 gün gun aşırı %50 yapmaya çalışıyordum yine de yoğun gübre çıkışı oluyordu. Balıkların ölümünde ışık yada co2 kaynaklık hiç tecrübem yok, sapsarı göstergelerde de yaşayan balıklarım olduğu için kendi tecrübem ile co2 değil de muhtemelen suda oturmamış azot döngüsü buna sebep olmuştur diyebilirim.
High-tech, mid tech yada low tech farketmeksizin azot döngüsü, yeni tank sendromu vb isimler ile aratarak yapacağınız araştırmalar ilk eklenen canlıların ölüm sebebine büyük oranda cevap olacaktır.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkürler biraz aceleci davranışım halbuki acemi de sayılmam, insan olunca sabırsızlık oluyor ister istemez. Şu değişimini arttiracam kesinlikle.
[QUOTE=ErtanGulen]Bulanıklık, (eklendi ise) yeterli bakteri yatağı olusmadan eklenen bakterilerin ölümünden olabilir. Kullandığımız aktif topraklar özellikle ilk dönemlerinde yoğun gübre salınımı yapabilirler bu sebeple ilk 10-15 gün boyunca olabildiğince sık su değişimi tavsiye edilir. Ada Amazonia kullandığımda ilk 15 gün gun aşırı %50 yapmaya çalışıyordum yine de yoğun gübre çıkışı oluyordu. Balıkların ölümünde ışık yada co2 kaynaklık hiç tecrübem yok, sapsarı göstergelerde de yaşayan balıklarım olduğu için kendi tecrübem ile co2 değil de muhtemelen suda oturmamış azot döngüsü buna sebep olmuştur diyebilirim.
High-tech, mid tech yada low tech farketmeksizin azot döngüsü, yeni tank sendromu vb isimler ile aratarak yapacağınız araştırmalar ilk eklenen canlıların ölüm sebebine büyük oranda cevap olacaktır.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkürler biraz aceleci davranışım halbuki acemi de sayılmam, insan olunca sabırsızlık oluyor ister istemez. Şu değişimini arttiracam kesinlikle.
Yeni High Tech Denemesi, Balık Ölümleri
[QUOTE=hakanyildiz06]Keşke biraz daha geç balık koysaydınız, önceden bakteri kültürü koyup dekorun salınım yapıp yapmayacağını gözlemleseydiniz. "high tech" akvaryumlar hakkında bilgim yok, "mid tech" akvaryumun nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.[/QUOTE]
Nekadar beklemeliyiz hocam.
[QUOTE=hakanyildiz06]Keşke biraz daha geç balık koysaydınız, önceden bakteri kültürü koyup dekorun salınım yapıp yapmayacağını gözlemleseydiniz. "high tech" akvaryumlar hakkında bilgim yok, "mid tech" akvaryumun nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.[/QUOTE]
Nekadar beklemeliyiz hocam.
Yeni High Tech Denemesi, Balık Ölümleri
Merhaba arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum, kuralı 10 günden fazla oldu,
Tropica aktif toprak kullandım, CO2 var, akvaryum ölçüm 60x40x40 ilk kurulumda yarı damacana yarı osmos yaptım, dekorları ise hızlı yapıştırıcı kullanarak yapıştırdım, akvaryumcu kendisi verdi sanırım markası mitre apel.
Şimdi soruma gelecek olursak, akvaryumun suyu hala bulanık, seachem stability kullanıyorum ancak önüne geçemedim, ışıklandırma ilk günler fazlaydı şimdi 6 saat civarı bitki olduğu için, 7. Gün ise 10 adet kardinal neon ve 4 adet helene salyangozu ekledim ancak 11. Günde kardinallerin yarışı öldü. Kurduktan 9 gün sonra %25 lik bı su değişimi yaptım osmos su ve mineral gh kullandım.
Aslında yıllardır akvaryumla uğraşırım ancak bu benim ilk bitkili mid-high tech denemem, canlıları nasıl girecegimi, sudaki bulanıklığı nasıl çözecegimi, bakımını tam olarak nasıl yapacağımı merak ediyorum, sanırım bir yerde hata yaptım ki balıklar öldü.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219963/010320230731151.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar yeni bir akvaryum kurdum, kuralı 10 günden fazla oldu,
Tropica aktif toprak kullandım, CO2 var, akvaryum ölçüm 60x40x40 ilk kurulumda yarı damacana yarı osmos yaptım, dekorları ise hızlı yapıştırıcı kullanarak yapıştırdım, akvaryumcu kendisi verdi sanırım markası mitre apel.
Şimdi soruma gelecek olursak, akvaryumun suyu hala bulanık, seachem stability kullanıyorum ancak önüne geçemedim, ışıklandırma ilk günler fazlaydı şimdi 6 saat civarı bitki olduğu için, 7. Gün ise 10 adet kardinal neon ve 4 adet helene salyangozu ekledim ancak 11. Günde kardinallerin yarışı öldü. Kurduktan 9 gün sonra %25 lik bı su değişimi yaptım osmos su ve mineral gh kullandım.
Aslında yıllardır akvaryumla uğraşırım ancak bu benim ilk bitkili mid-high tech denemem, canlıları nasıl girecegimi, sudaki bulanıklığı nasıl çözecegimi, bakımını tam olarak nasıl yapacağımı merak ediyorum, sanırım bir yerde hata yaptım ki balıklar öldü.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219963/010320230731151.jpg[/IMG]
Japon Balığımın Yanına Hangi Balıkları Koyabilirim
[QUOTE=Onur2704]O kadar akvaryumum maalesef yok 40lt lik bir akvaryumum var 1 balık daha bakmak istiyorum japonun yanına Moli alabilirmiyim[/QUOTE]
1 tane japon besleyebilirsin, yada akvaryumunu buyutmen gerekiyor, japonun yanina başka balık olmaz.
[QUOTE=Onur2704]O kadar akvaryumum maalesef yok 40lt lik bir akvaryumum var 1 balık daha bakmak istiyorum japonun yanına Moli alabilirmiyim[/QUOTE]
1 tane japon besleyebilirsin, yada akvaryumunu buyutmen gerekiyor, japonun yanina başka balık olmaz.
64ltye Kaç Adet Melek Uygun Olur?
[QUOTE=enesccantas]Ansiklopedide 100lt yazıyor ama konuştuğum hobici abilerim o üretim için gerekli dediler. 64LTye kaç adet uygun olur?[/QUOTE]
Ramirezi ve apisto besleyebilirsin o litrede dostum.
[QUOTE=enesccantas]Ansiklopedide 100lt yazıyor ama konuştuğum hobici abilerim o üretim için gerekli dediler. 64LTye kaç adet uygun olur?[/QUOTE]
Ramirezi ve apisto besleyebilirsin o litrede dostum.
Sizce Ben Akvaryum Bakabilir Miyim?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
İspatlamak olarak değilde ben bu akvaryumu büyük yapmak 60 litrelik yapmak istiyorum her malzemesi olsun istiyorum ama ailem küçükten başla balığı yaşat 4-5 ay sonra bitkiyi yaşat 4-5 ay sonra istediğini yaparsın diyor ama ben şuan bu hobiyi okadar çok istiyorum ki yanan bir odun gibiyim bu odun tükenince akvaryum kurarsam saçma olur bitmiş olur hevesim çünkü. Aynen cama cam kullanacağım aslında amonyak patlaması ve bakteri kültürü falan biliyorum zaten yavaş ve kesin ilerleyeceğim için burada konu açacağım. Evet istediğim tasarımı yapabilirim CO2 olmayacak zaten, teşekkür ederim.
Hocam aslında giriş seviyesindeki şeyleri aldım. Aldığım liste pahalı evet ama 60 litrelik akvaryum için bunlar gerekiyor hocam, evet araştırdım genel olarak biliyorum ayrıntı bilmiyorum ama yavaş yavaş öğreniyorum. Balık olarak lepistes kullanacağım ve bunun ayrıntılarını öğrendim sayılır, su döngüsünüde ayarlayabilirim suyu iyi takip edeceğim yavaş ilerleyeceğim zaten. [/QUOTE]
60 litre çok değil, basit türlerle baslayabilirsin, çok balık doldurma, misal 60 litrede güzel canlı doğuran türleri, tetralar, barblar bakabilirsin. Unutma çok balık demek güzel akvaryum demek değil.
Kurarken tamamen doğal malzeme kullan, taş, kök, kum ve dekor doğal olsun, 2. El bukavilirsen ucuza gayet güzel sistemli akvaryum getirebilirsin. Bir sorun olursa özelden yazabilirsin.
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
İspatlamak olarak değilde ben bu akvaryumu büyük yapmak 60 litrelik yapmak istiyorum her malzemesi olsun istiyorum ama ailem küçükten başla balığı yaşat 4-5 ay sonra bitkiyi yaşat 4-5 ay sonra istediğini yaparsın diyor ama ben şuan bu hobiyi okadar çok istiyorum ki yanan bir odun gibiyim bu odun tükenince akvaryum kurarsam saçma olur bitmiş olur hevesim çünkü. Aynen cama cam kullanacağım aslında amonyak patlaması ve bakteri kültürü falan biliyorum zaten yavaş ve kesin ilerleyeceğim için burada konu açacağım. Evet istediğim tasarımı yapabilirim CO2 olmayacak zaten, teşekkür ederim.
Hocam aslında giriş seviyesindeki şeyleri aldım. Aldığım liste pahalı evet ama 60 litrelik akvaryum için bunlar gerekiyor hocam, evet araştırdım genel olarak biliyorum ayrıntı bilmiyorum ama yavaş yavaş öğreniyorum. Balık olarak lepistes kullanacağım ve bunun ayrıntılarını öğrendim sayılır, su döngüsünüde ayarlayabilirim suyu iyi takip edeceğim yavaş ilerleyeceğim zaten. [/QUOTE]
60 litre çok değil, basit türlerle baslayabilirsin, çok balık doldurma, misal 60 litrede güzel canlı doğuran türleri, tetralar, barblar bakabilirsin. Unutma çok balık demek güzel akvaryum demek değil.
Kurarken tamamen doğal malzeme kullan, taş, kök, kum ve dekor doğal olsun, 2. El bukavilirsen ucuza gayet güzel sistemli akvaryum getirebilirsin. Bir sorun olursa özelden yazabilirsin.
Balık Oksijensiz Yaşar Mı?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Aynen ben o akvaryum ile ilgilenmek içindeki bitkilerin gelişimini takip etmek isterim. Arada parmağımı sokup balıkların ona vereceği tepkiyi ölçmek isterim. Karideslerin yemesi için salatalığı küçük küçük doğrayıp bir çubuğa saplayıp akvaryuma koyup orayı izlemek isterim. Listemin ekran görüntüsünü atayım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237688/090120232030121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237688/090120232030471.jpg[/IMG]
Lepistes balığını ilçemdeki akvaryumcudan bakacağım eğer yoksa İzmirde yaşıyorum zaten bulurum bir yerden.
Oradaki herşeyin bir amacı var o hortumu su değişimi yaparken aldım mesela. Salyangoz ve karides var, bakteri kültürünü alsam mı kararsızım ve bitki gübresinide öyle. Elyafı askı filtrenin içine koymak için daha iyi temizlemesi için ekledim ve aydınlatmayıda pahalı seçtim kaliteli olsun diye. Ve orada olmayan bir şeyde bitki olarak moss bitkisi ama düz taban olarak top halinde olanını almayacağım. Sonrada 6-8. haftalara geldiğinde düzen iyice oturduğunda ve bitkiler iyi ilerlerse bir hasat ettikten sonra balığı eklemeyi düşünüyorum. [:tel:] (Çok düzeltme yaptım aklıma geldikçe yazıyorum bir de eniştemin sayesinde petshop`ların sattığı fiyat değilde direk petshop`ların aldığı fiyata alacağım bu yüzden bu fiyatların 20-30 TL ucuzundan alacağım bence. Eniştem böyle dedi.)[/QUOTE]
Direk karides atma önce akvaryumunu kur, malzemelerin yeterli gelir bı kök al üstüne anubias, Java fern felan yapıştır gayet güzel bı akvaryumun olacaktır. Bı sorunun olursa özelden bana yazabilirsin elimden geldiğince yardımcı olurum.
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Aynen ben o akvaryum ile ilgilenmek içindeki bitkilerin gelişimini takip etmek isterim. Arada parmağımı sokup balıkların ona vereceği tepkiyi ölçmek isterim. Karideslerin yemesi için salatalığı küçük küçük doğrayıp bir çubuğa saplayıp akvaryuma koyup orayı izlemek isterim. Listemin ekran görüntüsünü atayım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237688/090120232030121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237688/090120232030471.jpg[/IMG]
Lepistes balığını ilçemdeki akvaryumcudan bakacağım eğer yoksa İzmirde yaşıyorum zaten bulurum bir yerden.
Oradaki herşeyin bir amacı var o hortumu su değişimi yaparken aldım mesela. Salyangoz ve karides var, bakteri kültürünü alsam mı kararsızım ve bitki gübresinide öyle. Elyafı askı filtrenin içine koymak için daha iyi temizlemesi için ekledim ve aydınlatmayıda pahalı seçtim kaliteli olsun diye. Ve orada olmayan bir şeyde bitki olarak moss bitkisi ama düz taban olarak top halinde olanını almayacağım. Sonrada 6-8. haftalara geldiğinde düzen iyice oturduğunda ve bitkiler iyi ilerlerse bir hasat ettikten sonra balığı eklemeyi düşünüyorum. [:tel:] (Çok düzeltme yaptım aklıma geldikçe yazıyorum bir de eniştemin sayesinde petshop`ların sattığı fiyat değilde direk petshop`ların aldığı fiyata alacağım bu yüzden bu fiyatların 20-30 TL ucuzundan alacağım bence. Eniştem böyle dedi.)[/QUOTE]
Direk karides atma önce akvaryumunu kur, malzemelerin yeterli gelir bı kök al üstüne anubias, Java fern felan yapıştır gayet güzel bı akvaryumun olacaktır. Bı sorunun olursa özelden bana yazabilirsin elimden geldiğince yardımcı olurum.
Psikopat Ciklet Balığım İçin Tavsiyeleriniz
40 50 litre hacimde Malawi beslenmez hocam, ölümler devam edecektir lütfen cüce türlere yada tetralar yönelin.
40 50 litre hacimde Malawi beslenmez hocam, ölümler devam edecektir lütfen cüce türlere yada tetralar yönelin.
300 Litre Akvaryumda Filtre Seçimi
Önemli olan bakteri döngusu oluşturmak yani senin geniş hacimli bir filtreye ihtiyacın var orandalarin canlı yükü çok fazla(tüm Japonlar için) yani tepede geniş haznesi olan bir filtreye biyomedya ve anti amonyak maddesi koyarsan iş çözülür, fiziksel kirliliği de dip çekimi ve haftalık düzenli su değişimiyle toplarsın. Japon balıkları genel olarak 30 40 litre istiyor hacim olarak. Akvaryum kurarken ona göre kurarsan sıkıntı yasamazsin.
Önemli olan bakteri döngusu oluşturmak yani senin geniş hacimli bir filtreye ihtiyacın var orandalarin canlı yükü çok fazla(tüm Japonlar için) yani tepede geniş haznesi olan bir filtreye biyomedya ve anti amonyak maddesi koyarsan iş çözülür, fiziksel kirliliği de dip çekimi ve haftalık düzenli su değişimiyle toplarsın. Japon balıkları genel olarak 30 40 litre istiyor hacim olarak. Akvaryum kurarken ona göre kurarsan sıkıntı yasamazsin.
Akvaryumumda Kurtlar Vardı Ve Sabah Ölü Buldum
High tech kurman için baliksiz 2 ay calistirman, bitkileri oraya adapte olması, düzgün köklenmesi lazım. Düzgün gübre, ışık ve CO2 değeri olması lazım. Kolay bı iş degildir, çok zordur tecrübe gerektirir bitkili akvaryuma gerçekten hakim olmak.
High tech kurman için baliksiz 2 ay calistirman, bitkileri oraya adapte olması, düzgün köklenmesi lazım. Düzgün gübre, ışık ve CO2 değeri olması lazım. Kolay bı iş degildir, çok zordur tecrübe gerektirir bitkili akvaryuma gerçekten hakim olmak.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
