ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Onur00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2020 03:57
Son Ziyaret:
06 Mart 2020 01:37
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Güngör
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Güngör
SON 2 MESAJI
Naçizane Tecrübelerim, (görüşlerinizi Bekliyorum)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Merhabalar
Genel olarak size katılmakla beraber bazı kısımlarda katılamıyorum :)
Doğada kusturulmaz, doğada anaç veya yavru ayrılmaz vs gibi mevzular tabiki doğru olsada tabiri caizse el (...) kadar tanklarda bakmaya çalışıyoruz yani doğa ile kıyaslamak pek doğru değil.
Işık ve gübre olayı bambaşka bir konu. Üzerinde ciddi araştırma ve uygulamalar var. Şu an çok abartılsa “ roket bilimi “ muamelesi yapılsa da Eskiden kalma bilgilerimizin bu konuda revize edilmesi gerekiyor hobi adına.
Fiyat konuları, ülkenin ekonomisi malum her konuda olduğu gibi hobiyi de etkiliyor maalesef. Mangrow, yati yerine akvaryum da kullanılabilecek ağaçlar tabiki daha mantıklı fakat çoğu hobici güvenemiyor.
Hastalık var mı ? Sonbahar da kendi düşmüşte en az 1 yıl kurumuş mu ? :)) o yüzden alıp koyuyoruz mangrow u vs .
Nano tanklardan kastınız “ betta kabı “ falan diye satılan saçma şeylerdense kesinlikle görüşünüze katılıyorum keza değilse her konuda çok başarılı nano tanklar mevcut, incelemenizi öneririm ;)
Eleştiri manasında yazmadım sohbet gibi düşünün :)[/QUOTE]
Nano tanktan kastım tabi ki betta kabı ya da bir sürahi su kapasiteli şeyler :) Birde bazı markalar sanki marifet gibi 8-10 litrelik tankları 250+dan başlayan fiyatlarla satıyorlar onlara zaten ayrı kılım :) Aydınlatma konusu üzerinde öyle makaleler varki, uzay gemisi şeması gibi. Firmalarda zaten durum böyle olunca 10-20 liralık şeyleri onlarda katına satıyor.
Kusturma olayındaysa, akvaryum hacmi optimum düzeyde ise yine pek gerek kalmıyor fakat dediğiniz gibi "el" kadar akvaryum olunca haliyle kusturmak mecbur oluyor.
Ağaçlarda ise yeterli dezendekte işlemi yapıldıktan, yeteince kaynattıktan sonra HIV virüsü bile olsa ölür zaten [:)))] Tabi tutup da 20kglık kütüğü kaynatmaya çalışmakta mantıksız olur :) Aslında bu konuyu açma sebebimde dün yem almaya gittiğimde beğendiğim bir mangrow u sormamla başladı. Şekli güzel olmayan dümdüz kökün fiyatına 100 tl, şekli biraz daha güzel bol girintili çıkıntılı saçaklı bir kökün kg fiyatına 220 tl gibi bir fiyat deyince ip koptu bende :) Zaten bu yüzden petshoplardan hiçbir şey almam yem dışında. İstanbulda yine ucuz. Anadoluda birçok yerde petshoplar çıldırmış durumda. 10 kişiye satıp kazanacakları parayı 1 kişiden kazanma peşindeler. Hal böyle olunca sonuçta ufak bir fanus 2 de japon alıp hevesini almaya çalışıyor insanlar.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Merhabalar
Genel olarak size katılmakla beraber bazı kısımlarda katılamıyorum :)
Doğada kusturulmaz, doğada anaç veya yavru ayrılmaz vs gibi mevzular tabiki doğru olsada tabiri caizse el (...) kadar tanklarda bakmaya çalışıyoruz yani doğa ile kıyaslamak pek doğru değil.
Işık ve gübre olayı bambaşka bir konu. Üzerinde ciddi araştırma ve uygulamalar var. Şu an çok abartılsa “ roket bilimi “ muamelesi yapılsa da Eskiden kalma bilgilerimizin bu konuda revize edilmesi gerekiyor hobi adına.
Fiyat konuları, ülkenin ekonomisi malum her konuda olduğu gibi hobiyi de etkiliyor maalesef. Mangrow, yati yerine akvaryum da kullanılabilecek ağaçlar tabiki daha mantıklı fakat çoğu hobici güvenemiyor.
Hastalık var mı ? Sonbahar da kendi düşmüşte en az 1 yıl kurumuş mu ? :)) o yüzden alıp koyuyoruz mangrow u vs .
Nano tanklardan kastınız “ betta kabı “ falan diye satılan saçma şeylerdense kesinlikle görüşünüze katılıyorum keza değilse her konuda çok başarılı nano tanklar mevcut, incelemenizi öneririm ;)
Eleştiri manasında yazmadım sohbet gibi düşünün :)[/QUOTE]
Nano tanktan kastım tabi ki betta kabı ya da bir sürahi su kapasiteli şeyler :) Birde bazı markalar sanki marifet gibi 8-10 litrelik tankları 250+dan başlayan fiyatlarla satıyorlar onlara zaten ayrı kılım :) Aydınlatma konusu üzerinde öyle makaleler varki, uzay gemisi şeması gibi. Firmalarda zaten durum böyle olunca 10-20 liralık şeyleri onlarda katına satıyor.
Kusturma olayındaysa, akvaryum hacmi optimum düzeyde ise yine pek gerek kalmıyor fakat dediğiniz gibi "el" kadar akvaryum olunca haliyle kusturmak mecbur oluyor.
Ağaçlarda ise yeterli dezendekte işlemi yapıldıktan, yeteince kaynattıktan sonra HIV virüsü bile olsa ölür zaten [:)))] Tabi tutup da 20kglık kütüğü kaynatmaya çalışmakta mantıksız olur :) Aslında bu konuyu açma sebebimde dün yem almaya gittiğimde beğendiğim bir mangrow u sormamla başladı. Şekli güzel olmayan dümdüz kökün fiyatına 100 tl, şekli biraz daha güzel bol girintili çıkıntılı saçaklı bir kökün kg fiyatına 220 tl gibi bir fiyat deyince ip koptu bende :) Zaten bu yüzden petshoplardan hiçbir şey almam yem dışında. İstanbulda yine ucuz. Anadoluda birçok yerde petshoplar çıldırmış durumda. 10 kişiye satıp kazanacakları parayı 1 kişiden kazanma peşindeler. Hal böyle olunca sonuçta ufak bir fanus 2 de japon alıp hevesini almaya çalışıyor insanlar.
Naçizane Tecrübelerim, (görüşlerinizi Bekliyorum)
Merhaba arkadaşlar foruma yeni kaydoldum. Niyetim kesinlikle bir şeyler öğretmek, akıl vermek değil. Akvaryum hobisi hakkında görüşlerimi yazmak istiyorum.
Öncelikle 38 yaşındayım, kendimi bildim bileli akvaryumla ilgiliyim. Rahmetli babam sayesinde oldum olası bu hobiyle iç içeyim :)
Forumlarda gördüğüm kadarıyla birçok kişi ciklet türlerini kusturmayı savunuyor. Elimden binlerce belki daha fazla ciklet türü geçmiştir. O balıklar binlerce hatta milyonlarca yıldır insan yardımı olmadan kendi kendilerine ürüyorlar. Fakat bizler anne balığın ağzını zorla ayırıp yavrularını alıyoruz elinden. Belki iyilik yaptığımızı düşünüyoruz ama yavruları zamanı gelmeden aldığımız için tonlarca hastalık, sakatlık v.s etkenlerle uğraşmak için yine bir sürü ilaçlar kullanıyoruz. Bunların hiç biri olmasa bile, kusturulan balık ve normal yoldan anneleri ağzından çıkan balıklar karşılaştırıldığında kusturulan balıklar her zaman hastalıklara daha açık hale geliyor. İşin etik kısmına girmiyorum bile. Nasıl ki kedileri köpekleri vakti geldiğinde lüzumsuz yere sezaryen yaptırmıyorsak balıklara da aynı şekilde etik çerçevesinde davranmalıyız diye düşünüyorum.
Gelelim canlı doğuranlara,
Benim en sevdiğim balıklar canlı doğuranlardır. Fakat nedense genel olarak bu balıklara yavruları yedikleri için aptal muamelesi yapılıyor. Vahşi doğanın 1. temel kuralı zayıf olanın ölmesi güçlü olanın hayatta kalmasıdır. Üreticiler ise bunu hep göz ardı edip, anaç balığı yavruluğa koyarak, zayıf,sakat ya da hastalıklı yavru balıkları büyütüyor. Bu yüzdende çıtkırıldım balıklar ortaya çıkıyor haliyle. Bırakalım yesinler yavruları, doğada vicdan yoktur. Zaten bu yüzden fazla fazla doğurmak üzere adapte oldular. doğan 40 yavrudan 40ı birden yaşasın diye değil, içlerinden en güçlü birkaçı hayatta kalsın diye. Emin olun doğan bütün yavrular kayıpsız büyüyünce yine içlerinden en güçlüleri hayatta kalıyor güçsüz olanlar en ufak hastalıkla ya da streste ölüyor, yani doğa, akvaryumun içinde bile olsa bir yolunu buluyor.
Goldfish türlerine bakacak olursak,
Bu gariban balıkların ahını almayan akvarist yoktur zaten :) Sırf dayanıklı balık diye fanuslarda, ufak tefek akvaryumlarda bakılan garibim goldfish namı diğer Japon balıkları. Tecrübeli arkadaşlar zaten biliyordur ama yeni başlamak isteyen arkadaşlara tavsiyem japon balığı almayın. O balıkları rahat ettirmek için min 500-600 litre akvaryum lazım, tabi birkaç tane için onlarca için değil. Bana kalırsa akvaryum balığı bile değiller orası ayrı tabi.
Bitkilere gelirsek,
İnternette tonlarca bilgi kirliliği olan konu malesef. Yok şu markanın şu floresanı yok şu markanın lambası diye diye herkesin kafası karışıp duruyor. Yıllardır bitkili akvaryumlar yaparım. Normal 65000K tasarruflu lamba kullanırım yıllardır. Eski sarı ampüllerle bile yetiştirmişliğim vardır. Önemli olan litre başına kaç watt ışık düştüğüdür. Akvaryum için "Özel" üretilmiş lambaların, armatürlerin, mangrowların fiyatını gördükçe tansiyonum yükselir hep :) Akvaryumda kullanılabilen ağaç dalları yazıyor zaten her yerden. Herhangi birini renk çıkmayana kadar kaynatıp koyun akvaryuma. Üzerinde salya gibi şeyler oluşur, karidesler cüce vatozlar yer onları geçer bu gayet normaldir hiç bir şey olmaz.
Nano akvaryumlara değinmek bile istemiyorum. Birkaç litre suyun içine CANLI koymayı içiniz el veriyorsa buyurun yapın. Sırf gözü bayram etsin diye 10-20 litre suyun içine canlı koyan birine ne desem zaten dinlemez.
Son olarak, piyasada satılan akvaryum için "Özel" olarak üretilmiş lamba, kum-kaya gibi ürünlere aldanmayın. Sert su isteyen balıklara tuz ruhunda köpüren taşlarda kumlarda olur, yeter ki iyi dezenfekte edin. Gidip bedavadan doğadan toplayacağınız taşlara fahiş paralar vermeyin.
Bunlar benim görüşlerim, tecrübelerim arkadaşlar. Daha konuşulacak çok konu var, filtreler, omurgasızlar, su değişimleri v.b gibi :) vaktim bu kadarını yazmaya yetti. Sürçü lisan ettiysek affola. Sizlerinde eklemek istedikleri varsa yorumlara bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar foruma yeni kaydoldum. Niyetim kesinlikle bir şeyler öğretmek, akıl vermek değil. Akvaryum hobisi hakkında görüşlerimi yazmak istiyorum.
Öncelikle 38 yaşındayım, kendimi bildim bileli akvaryumla ilgiliyim. Rahmetli babam sayesinde oldum olası bu hobiyle iç içeyim :)
Forumlarda gördüğüm kadarıyla birçok kişi ciklet türlerini kusturmayı savunuyor. Elimden binlerce belki daha fazla ciklet türü geçmiştir. O balıklar binlerce hatta milyonlarca yıldır insan yardımı olmadan kendi kendilerine ürüyorlar. Fakat bizler anne balığın ağzını zorla ayırıp yavrularını alıyoruz elinden. Belki iyilik yaptığımızı düşünüyoruz ama yavruları zamanı gelmeden aldığımız için tonlarca hastalık, sakatlık v.s etkenlerle uğraşmak için yine bir sürü ilaçlar kullanıyoruz. Bunların hiç biri olmasa bile, kusturulan balık ve normal yoldan anneleri ağzından çıkan balıklar karşılaştırıldığında kusturulan balıklar her zaman hastalıklara daha açık hale geliyor. İşin etik kısmına girmiyorum bile. Nasıl ki kedileri köpekleri vakti geldiğinde lüzumsuz yere sezaryen yaptırmıyorsak balıklara da aynı şekilde etik çerçevesinde davranmalıyız diye düşünüyorum.
Gelelim canlı doğuranlara,
Benim en sevdiğim balıklar canlı doğuranlardır. Fakat nedense genel olarak bu balıklara yavruları yedikleri için aptal muamelesi yapılıyor. Vahşi doğanın 1. temel kuralı zayıf olanın ölmesi güçlü olanın hayatta kalmasıdır. Üreticiler ise bunu hep göz ardı edip, anaç balığı yavruluğa koyarak, zayıf,sakat ya da hastalıklı yavru balıkları büyütüyor. Bu yüzdende çıtkırıldım balıklar ortaya çıkıyor haliyle. Bırakalım yesinler yavruları, doğada vicdan yoktur. Zaten bu yüzden fazla fazla doğurmak üzere adapte oldular. doğan 40 yavrudan 40ı birden yaşasın diye değil, içlerinden en güçlü birkaçı hayatta kalsın diye. Emin olun doğan bütün yavrular kayıpsız büyüyünce yine içlerinden en güçlüleri hayatta kalıyor güçsüz olanlar en ufak hastalıkla ya da streste ölüyor, yani doğa, akvaryumun içinde bile olsa bir yolunu buluyor.
Goldfish türlerine bakacak olursak,
Bu gariban balıkların ahını almayan akvarist yoktur zaten :) Sırf dayanıklı balık diye fanuslarda, ufak tefek akvaryumlarda bakılan garibim goldfish namı diğer Japon balıkları. Tecrübeli arkadaşlar zaten biliyordur ama yeni başlamak isteyen arkadaşlara tavsiyem japon balığı almayın. O balıkları rahat ettirmek için min 500-600 litre akvaryum lazım, tabi birkaç tane için onlarca için değil. Bana kalırsa akvaryum balığı bile değiller orası ayrı tabi.
Bitkilere gelirsek,
İnternette tonlarca bilgi kirliliği olan konu malesef. Yok şu markanın şu floresanı yok şu markanın lambası diye diye herkesin kafası karışıp duruyor. Yıllardır bitkili akvaryumlar yaparım. Normal 65000K tasarruflu lamba kullanırım yıllardır. Eski sarı ampüllerle bile yetiştirmişliğim vardır. Önemli olan litre başına kaç watt ışık düştüğüdür. Akvaryum için "Özel" üretilmiş lambaların, armatürlerin, mangrowların fiyatını gördükçe tansiyonum yükselir hep :) Akvaryumda kullanılabilen ağaç dalları yazıyor zaten her yerden. Herhangi birini renk çıkmayana kadar kaynatıp koyun akvaryuma. Üzerinde salya gibi şeyler oluşur, karidesler cüce vatozlar yer onları geçer bu gayet normaldir hiç bir şey olmaz.
Nano akvaryumlara değinmek bile istemiyorum. Birkaç litre suyun içine CANLI koymayı içiniz el veriyorsa buyurun yapın. Sırf gözü bayram etsin diye 10-20 litre suyun içine canlı koyan birine ne desem zaten dinlemez.
Son olarak, piyasada satılan akvaryum için "Özel" olarak üretilmiş lamba, kum-kaya gibi ürünlere aldanmayın. Sert su isteyen balıklara tuz ruhunda köpüren taşlarda kumlarda olur, yeter ki iyi dezenfekte edin. Gidip bedavadan doğadan toplayacağınız taşlara fahiş paralar vermeyin.
Bunlar benim görüşlerim, tecrübelerim arkadaşlar. Daha konuşulacak çok konu var, filtreler, omurgasızlar, su değişimleri v.b gibi :) vaktim bu kadarını yazmaya yetti. Sürçü lisan ettiysek affola. Sizlerinde eklemek istedikleri varsa yorumlara bekliyorum.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
aquariumkara,
DABARAKATO,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
darkaura,
Hoppala,
sina cen,
Kınayu,
Mesaquarium,
Kuduoglu,
sinor,
tunahannn28,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
NightWist,
Ertug22,
0rnn,
Lepistes175,
erimgorgulu,
MEA84,
Conix,
Yiğitçelik,
K3r3m,
EfeC,
OzanUB,
Azem,
tarikyksl,
Cyber_Scout,
Hilmi22,
abstract07,
altum123,
speed944,
TolgahanA,
mkursun,
Rafayel,
mehaniches_vrmt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
