ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Vakkoyun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2020 01:01
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2020 09:21
Toplam Mesaj:
79 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan akkoyun
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan akkoyun
SON 10 MESAJI
Salyangozlarım Ölüyor
Betadan arda birşey kalmiyor ki ne atsam suyun üstüne düştüğü anda yiyor ac kalmiş olabilirler belki cünki hiç yosun problemim olmuyor benim ama suyun üstüne ciktiklarinda beta vurup aşağı düşürdüğünü gördüm 1 kaç kez et kısmına zarar vermiş olabilirmi acaba bilmiyorum ama aç kalsalar canli bitkileri yemezlermi.
En iyisi tüm salyangozlari yakinda belediyenin bir su birikintisi var 300 400 metrelik bi havuz oraya birakayim balıklarda var orda yoksa betta maffedecek yazık hayvanlara.
Betadan arda birşey kalmiyor ki ne atsam suyun üstüne düştüğü anda yiyor ac kalmiş olabilirler belki cünki hiç yosun problemim olmuyor benim ama suyun üstüne ciktiklarinda beta vurup aşağı düşürdüğünü gördüm 1 kaç kez et kısmına zarar vermiş olabilirmi acaba bilmiyorum ama aç kalsalar canli bitkileri yemezlermi.
En iyisi tüm salyangozlari yakinda belediyenin bir su birikintisi var 300 400 metrelik bi havuz oraya birakayim balıklarda var orda yoksa betta maffedecek yazık hayvanlara.
Salyangozlarım Ölüyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234591.jpg[/IMG]
16 litrelik bitkili betta setup da salyangozlarımın 2 tanesi ölmüş betta arada bi vuruyordu bunlara acaba ondan mı öldü bide aldığım yerde sakın yem atma çok covalır o yosun yiyor dedikleri için hiç yem atmadım onlara acaba açlıktanmi öldü 1 ay oldu salyangozlarıma neden acaba.[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234591.jpg[/IMG]
16 litrelik bitkili betta setup da salyangozlarımın 2 tanesi ölmüş betta arada bi vuruyordu bunlara acaba ondan mı öldü bide aldığım yerde sakın yem atma çok covalır o yosun yiyor dedikleri için hiç yem atmadım onlara acaba açlıktanmi öldü 1 ay oldu salyangozlarıma neden acaba.[:?]
Yüksek Su Sıcaklığı
Arkadaşlar 15 litrelik bitkili betta akvaryumum var.
Isıtıcıyı çıkardım
1 haftadır su gündüzleri 30 derece 31 dereceye cıkıyor gece 10 ve termometrenin kaç gösterdiğini resimlere ekleyeceğim
Buhar camini kaldırmayı düşündüm fakat ben balığı yemlerken atlamaya alıştırdım 3 cm yakın atlıyor o yüzden kaldıramıyorum ne yapmamı önerirsiniz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202149431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150591.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 15 litrelik bitkili betta akvaryumum var.
Isıtıcıyı çıkardım
1 haftadır su gündüzleri 30 derece 31 dereceye cıkıyor gece 10 ve termometrenin kaç gösterdiğini resimlere ekleyeceğim
Buhar camini kaldırmayı düşündüm fakat ben balığı yemlerken atlamaya alıştırdım 3 cm yakın atlıyor o yüzden kaldıramıyorum ne yapmamı önerirsiniz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202149431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150591.jpg[/IMG]
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ] içeriğinde belki az miktarda vardır fakat bizim söylediğimiz sarımsaklı yem genel sarımsak içeren bir yem yani sarımsak yüzdesi fazla olan bir yem. Üzerinde garlic yazıyor genellikle sarımsaklı yemlerin.[/QUOTE]
tamamdır bilgiler için teşekkürler ayrıca şuan balıkta herhangibir problem yoktur gayet yüzüyor durgunluk söz konusu değil bilğinize.
[QUOTE=Feyyaztimurs ] içeriğinde belki az miktarda vardır fakat bizim söylediğimiz sarımsaklı yem genel sarımsak içeren bir yem yani sarımsak yüzdesi fazla olan bir yem. Üzerinde garlic yazıyor genellikle sarımsaklı yemlerin.[/QUOTE]
tamamdır bilgiler için teşekkürler ayrıca şuan balıkta herhangibir problem yoktur gayet yüzüyor durgunluk söz konusu değil bilğinize.
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Sarımsaklı yem kutularının üzerinde zaten garlic yazar genellikle oradan da anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Tetra Betta Granules
Tropical Betta Granulat
Dajana Betta Food
bunlar sarımsaklı olabilirmi kullandığım yemler bunlardır.
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Sarımsaklı yem kutularının üzerinde zaten garlic yazar genellikle oradan da anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Tetra Betta Granules
Tropical Betta Granulat
Dajana Betta Food
bunlar sarımsaklı olabilirmi kullandığım yemler bunlardır.
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Canlı yem kullanmayıp bu hassasiyeti düşündüğünüz için öncelikle sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Kıyma konusunda iç parazit riski var bence balık etini haşlayıp arada sırada verebilirsiniz kıymaya göre balık için bence daha iyi olacaktır. Kıyma verilebilir fakat dediğim gibi iç parazit riski yüksek o yüzden haşlanmış balık eti en iyisidir. Sarımsaklı yem haftada 2-3 gün verebilirsiniz [/QUOTE]
üstünden 1 gün geçti ve herhangi bir sorun yok aksine durmadan akvaryumdan atlama alışkanlığı kaptı galiba yem verdiğim bölüme sürekli atlıyor bilmiyorum birşey olmaz umarım.
[QUOTE=Beta_balik]Çok sık kullanmayın. Kabızlıktan ziyade iç parazit tehlikesi var. Ya sizin de dediğiniz gibi iki haftada bir vererek diyetine sarımsaklı yemi ekleyin, yada hiç riske girmeyin dondurulmuş yeme yönelin. [/QUOTE] 3 çesit yem kullaniyorum 1 tanesi sarı markasını atsam sarımsaklı yem olup olmadığını bilebilir misiniz.
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Canlı yem kullanmayıp bu hassasiyeti düşündüğünüz için öncelikle sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Kıyma konusunda iç parazit riski var bence balık etini haşlayıp arada sırada verebilirsiniz kıymaya göre balık için bence daha iyi olacaktır. Kıyma verilebilir fakat dediğim gibi iç parazit riski yüksek o yüzden haşlanmış balık eti en iyisidir. Sarımsaklı yem haftada 2-3 gün verebilirsiniz [/QUOTE]
üstünden 1 gün geçti ve herhangi bir sorun yok aksine durmadan akvaryumdan atlama alışkanlığı kaptı galiba yem verdiğim bölüme sürekli atlıyor bilmiyorum birşey olmaz umarım.
[QUOTE=Beta_balik]Çok sık kullanmayın. Kabızlıktan ziyade iç parazit tehlikesi var. Ya sizin de dediğiniz gibi iki haftada bir vererek diyetine sarımsaklı yemi ekleyin, yada hiç riske girmeyin dondurulmuş yeme yönelin. [/QUOTE] 3 çesit yem kullaniyorum 1 tanesi sarı markasını atsam sarımsaklı yem olup olmadığını bilebilir misiniz.
Betta Kıyma Denemesi
Merhaba arkadaşlar bettami 3 cesit yem ile karma yemliyorum ama canli yemi kullanamiyorum sonuçta onlarda canlı olduğu için kıyamıyorum o yüzden bugün evdeki kıymadan bir denemek istedim 3 küçük parca böldüm 1 ci parcayi hemen kapmadı tanıdı daha sonra hoşuna gitmiş olmalı ki 2 ci parcayi gösterdiğim de akvaryumdan sıçramaya başladı seri şekilde keske video ya alsaydım daha sonra 2 ci ve 3 yemlemeyi yaptim 4 5 saatir gözlemliyorum karnında bir sislik filan yok gayet yüzüyor mutlu full yüzgeç filan acıyor bunu daha önce deneyen varmi bir yan etkisi görür müyüm 2 haftada bir atsam.[EDIT]Vakkoyun,2020-05-17 02:57:14[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar bettami 3 cesit yem ile karma yemliyorum ama canli yemi kullanamiyorum sonuçta onlarda canlı olduğu için kıyamıyorum o yüzden bugün evdeki kıymadan bir denemek istedim 3 küçük parca böldüm 1 ci parcayi hemen kapmadı tanıdı daha sonra hoşuna gitmiş olmalı ki 2 ci parcayi gösterdiğim de akvaryumdan sıçramaya başladı seri şekilde keske video ya alsaydım daha sonra 2 ci ve 3 yemlemeyi yaptim 4 5 saatir gözlemliyorum karnında bir sislik filan yok gayet yüzüyor mutlu full yüzgeç filan acıyor bunu daha önce deneyen varmi bir yan etkisi görür müyüm 2 haftada bir atsam.[EDIT]Vakkoyun,2020-05-17 02:57:14[/EDIT]
Betta Köpük
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatmamalısınız, 6 saatten fazla kapalı kalırsan yararlı bakteriler ölür.
Sorun yok, beta yapmış köpüğü. Pek fazla sayılmaz aslında. Formunun iyi olduğunu ve bölgesini sahiplendiğini gösterir. Aşağıda da bir betanın yapmış olduğu köpük var.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/170420201246391.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu bilgiye sevindim keske ömrü japonlar kadar uzun olabilseydi :(
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatmamalısınız, 6 saatten fazla kapalı kalırsan yararlı bakteriler ölür.
Sorun yok, beta yapmış köpüğü. Pek fazla sayılmaz aslında. Formunun iyi olduğunu ve bölgesini sahiplendiğini gösterir. Aşağıda da bir betanın yapmış olduğu köpük var.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/170420201246391.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu bilgiye sevindim keske ömrü japonlar kadar uzun olabilseydi :(
Betta Köpük
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202117351.jpg[/IMG]
15 litre bitkili betta akvaryumum köpürmüş betta tarafindan yapildigini düşündüm ama çok fazla bugün filitreyi de caliştirmadim sorun varmi sizce [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202122511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202117351.jpg[/IMG]
15 litre bitkili betta akvaryumum köpürmüş betta tarafindan yapildigini düşündüm ama çok fazla bugün filitreyi de caliştirmadim sorun varmi sizce [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202122511.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=TerazisiBozuk]Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kardeşim Tetra Betta Granules 5gr, Tropical Betta Granulat 10gr, Dajana Betta Food 8 Gr banada yanlış yem verdi zamanında petshop Japon yemi vermiş daha sonra bu yemleri temin ettim atakan pethopdan alırsanız tek kargo ödersiniz ben öyle yaptım yani 3 yemden her öğün birer adet atıyorum o kadar iştahlı ki :D birini yutmadan diğerlerine atlıyor maşallah :)
[QUOTE=TerazisiBozuk]Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kardeşim Tetra Betta Granules 5gr, Tropical Betta Granulat 10gr, Dajana Betta Food 8 Gr banada yanlış yem verdi zamanında petshop Japon yemi vermiş daha sonra bu yemleri temin ettim atakan pethopdan alırsanız tek kargo ödersiniz ben öyle yaptım yani 3 yemden her öğün birer adet atıyorum o kadar iştahlı ki :D birini yutmadan diğerlerine atlıyor maşallah :)
SON MESAJLAR
- Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CagriTURK,
Urar,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Tortuga7,
Killicory,
TheDS,
Hilmi22,
Maydogan,
darkaura,
mrah,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Frknnrg,
Eldurmaz,
rseven,
vedat79,
UtanmazAdam,
EKAR,
pianoƒish,
Balikcidede,
AtaDemircii,
zimdaldil,
syerli,
bysmokin,
emregungor,
mkursun,
gencaslann,
MelihB,
frtdmr23,
Burak PEKDEMİR,
_rammstein_,
Öğretmen Ali,
Goldfish2000,
BilalM.,
miracemir,
Enes Bilgili,
Jenerator,
osmandbnl,
Alikadir,
Alibicimcilci,
riderfish,
DY1903,
SNBT38,
Sungurr,
akvarist10UR,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Enestr,
Me0,
HLLDNLYC,
OKIRATLI,
Kaangzkr,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
